iorgu

mers sacadat s80 benzina2,4

14 posts in this topic

de curand am achizitionat un volvo s80,fabricatie"99,benzina,motor 2,4,din suedia,masina a mers foarte bine pana intr-o zi (mentionez ca nu merg in fiecare zi cu ea,am un s40 cu care merg zilnic)o pornesc si surpriza ca masina are un mers sacadat la relantiu si in bord am surpriza sa vad ca nu functioneaza indicato benzina,indicator turometru,sonda lamda,lampa ulei si cam atat.Insisist asupra ei si merg la toti mecanicii,sau asazisi mecanici sa o pun pe tester si nu rezolv nimicpentru ca nu au program dar toti te mint ca te rezolva.Am fost la indrumarile unui prite n la cineva cu calculator si baiatul a fost sincer a pus testerul a gasit ceva erori le-a sters si dupa aceea a mers masina.dar a doua zi am luat-o de la capat,aceleasi simtome.Va rog ajutati-ma cu un sfat daca ati mai patit asa.Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limba romana e greu de tot.

Ralantiul ca asa ii zice, daca are fluctuatii atunci trebuie verificata clapeta de acceleratie .

La bord ce anume merge si ce anume nu merge pt ca sunt legate, daca nu afiseaza turatia si motorul merge atunci poate fii o problema de electrica intre ECM si DIM.

Nu rezolvi un Volvo fara scule adecvate, daca vrei sa rezolvi problema cu adevarat atunci sui masina pe o platforma si o duci la cea mai apropiata reprezentanta Volvo .

ATENTIE !!!

Scule de diagnoza gen TEXA, WOW, KTS pun in cap CAN-ul de Volvo si nu mai pornesti masina, mare atentie in ce service mergi .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limba romana e greu de tot.

Ralantiul ca asa ii zice, daca are fluctuatii atunci trebuie verificata clapeta de acceleratie .

La bord ce anume merge si ce anume nu merge pt ca sunt legate, daca nu afiseaza turatia si motorul merge atunci poate fii o problema de electrica intre ECM si DIM.

Nu rezolvi un Volvo fara scule adecvate, daca vrei sa rezolvi problema cu adevarat atunci sui masina pe o platforma si o duci la cea mai apropiata reprezentanta Volvo .

ATENTIE !!!

Scule de diagnoza gen TEXA, WOW, KTS pun in cap CAN-ul de Volvo si nu mai pornesti masina, mare atentie in ce service mergi .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc asa o sa fac,o sa vin la Buc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu patesc acelasi lucru! Aproape de fiecare data cand masina stationeaza 2-3 zile iar afara e mai racoare, cand vreau sa plec din parcare fara s-o accelerez, la ralanti, se "balbaie" ca si cum ar vrea sa "moara" motorul. Daca e de la clapeta de acceleratie, aceasta se poate curata sau regla acasa ori e necesar sa merg la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta se poate curata.Dar poate fi de la socul automat daca spui ca face faza asta cand ii mai racoare

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta nu se poate regla, se poate doar curata daca este murdara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca daca ar fi de la clapeta ar face asa si cand pornesc motorul cald. Buna idee, Cristiann, mai repede ar fi de la socul automat! ... Se poate curata ori regla sau e necesar schimbarea lui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate este de la mosorul melcat, este langa socul automat care se afla langa jiglerul constipat si se poate desfunda cu un cocos orezar sau cu doi daca nu merge cu unu, sau poate merge cu metoda lui Scufita Rosie si Robin Hood .

NU EXISTA SOC AUTOMAT LA B5244S/S2 SI LA NICI UN ALT MOTOR PE BENZINA VOLVO CARE A FOST PUS VREODATA PE PLATFORMA P2 (S60/S80/V70/XC90) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Dar nu striga la noi ca nu suntem mecanici si nici electricieni. Cel putin eu nu sunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cu tot respectul, daca nu suntem mecanici si nici electricieni sau nu suntem siguri pe ce spunem, NU SPUNEM. Pentru ca daca spunem, bagam userii in ceata si nici voua nu v-ar conveni sa desfaceti juma' de motor sa curatati o piesa care nu exista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpatica descriere, Bogdan! ... Nu-i bai, Cristiann, sunt convins ca ai vrut sa ajuti! Pana la urma, suntem supusi greseli! Trebuie, totusi, sa fim mai atenti (o fi crezut ca am diesel) pentru ca e frustrant sa cauti ceva ce nu exista, asa cum a zis si Alex! ... Revenind la subiect, deduc ca nu poate fi decat de la clapeta. Oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se intensifica la cald in mod cert este clapeta.In alta ordine de idei incercati si chestii mai banale de exemplu schimbat bujii la timp,nu tin o vesnicie.Ralantiul este doar mers in gol,nu-l folosim pentru manevre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intensifica la cald, face asa doar cand plec de pe loc, la prima pornire. Cred ca de la bujii este! Eu, avand cutie automata, doar o bag in D si pleaca singura, nu e necesar sa accelerez, mai ales ca trebuie sa ies usor din parcare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now