Maurice

Achizitie XC70

102 posts in this topic

Cureaua de auxiliare + intinzatorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am aflat si e vorba de cureaua zimtata,ce invarte alternatorul , aerul conditionat si pompa de apa, asa-i ? Cam la cat timp, kilometri, trebuie schimbata ? Nu face parte din kit-ul de distributie ?

Multumesc Cristi , cred ca am postat imediat dupa tine !

Edited by flobv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca pica prematur, se rupe si bucati din ea intra peste distributie si bye bye engine . 

In mod normal se schimba la 90.ooo km dar din experienta nu tine atat, exista rechemare pe problema asta dar nu e rezolvata 100% problema. E fix ca la BMW cu distributia la 2.0 D, tine de noroc nu de vreo logica . 

E vb de cureaua ce antreneaza alternatorul, AC-ul are alta curea iar aia nu se rupe asa usor . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curea auxiliara probabil vrea sa spuna Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu spun ca XC70-ul este un model rau, am avut si eu un XC70 2009, frumoasa, masiva, dotata dar nu e WOW si nu e un etalon al fiabilitatii cum nici concurentul ei direct Allroad nu este . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci , pentru o familie cu 2 copii si iesiri in natura cu cortul sau poate o rulota ce recomanzi Bogdane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-a crapat grila fata, foarte slaba calitativ de altfel raportat la socul mecanic suferit....nu era cazul parerea mea, dar s-a facut tandari fagurele negru de plasitic.

Noua la reprezentanta 1800 lei..fara montaj....am ras dar nu cu rasul meu si am cautat. Am gasit in Olanda SH cu 80 euro all inclusive deoarece mi-a adus-o cineva si montat eu singur.

Parerea mea este ca sunt costuri mari, dar cu putina insistenta se pot reduce in favoarea proprietarului, si sa nu fugim la reprezentanta la prima durere.

Despre alte cheltuieli nu pot sa ma pronunt acum deoarece nu este cazul (Maurice a avut inima mare si m-a scutit de ele) si nu am facut decat aproximativ 2000km de atunci. O resigilare parbriz s-ar necesita, dar as prefera sa o aman, deoarece am inteles ca ultima oara a fost facuta acum 2 ani la reprezentanta..si aparent nu bine. Estimare cost solicitat acum la reprezentanta a fost 9 milioane materiale.....nu am idee cum au ajuns la atatea materiale, nu am cerut sa mi-l toare in cristal.APP, daca are cineva alte sugestii si sa ofere garantie ca daca il sparc il inlocuiesc, astept sugestii

 

Rezultatul..K9

12339414_1152146258146495_7191006054562286807_o.jpg

Edited by bandrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

SARBATORI FERCITE TUTUROR !

Sa auzim de bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

SARBATORI FERCITE TUTUROR !

Sa auzim de bine !

FERICITE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si LA MULTI ANI tuturor !

Va mai aduceti aminte de acest anunt , ce-l postasem eu cu 2 pagini in urma ?

http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-70-ID7GfAWd.html#0ea22600c4;promoted

Iata-l actualizat la alt samsar  , de data asta din Pitesti ,si astfel indoielile mele s-au adeverit:

http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-70-ID7GfSzD.html#0ea22600c4

Acum cu Km 100% reali , dupa ce am vb la telefon cu primul propietar si mi-a zis ca masina are 198.000 KM

Bai frate ! Ce-i cu lumea asta ! Sa te-ntepe pe orice cale ! Vb unui cunoscut de pe forum , masina aia are linistit 230.000 de KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu mai zic ca are alt VIN decat cel primit de mine de la primul propietar !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu mai zic ca mai nou sunt pasibili de 2-5 ani de puscarie. Abia astept :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Despre alte cheltuieli nu pot sa ma pronunt acum deoarece nu este cazul (Maurice a avut inima mare si m-a scutit de ele) si nu am facut decat aproximativ 2000km de atunci. O resigilare parbriz s-ar necesita, dar as prefera sa o aman, deoarece am inteles ca ultima oara a fost facuta acum 2 ani la reprezentanta..si aparent nu bine. Estimare cost solicitat acum la reprezentanta a fost 9 milioane materiale.....nu am idee cum au ajuns la atatea materiale, nu am cerut sa mi-l toare in cristal.APP, daca are cineva alte sugestii si sa ofere garantie ca daca il sparc il inlocuiesc, astept sugestii.

Eu am un c30 dar banuiesc ca dinamica preturilor e aceeasi. La Primus mi s-au cerut 600 pentru resigilare, ulterior si-au retras oferta pentru ca parbrizul este usor crapat intr-un colt. La AGER service  in zona pieptanari 580 pentru inlocuire si montaj cu tot cu parbriz nou. Resigilarea la AGER costa undeva pana in 200 de lei. Cei de la AGER spun ca riscul sa crape este mic dar e de datoria lor sa precizeze asta. 

 

Edited by Sepukku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan am scapat de grija resiigilarii...ma voi orienta la primavara spre unul nou probabil la Ager...a capatat 4 ciobituri la un singur drum in zona Vrancea acum pe timp de iarna..zci ca acolo se da cu ebonita de la bujii ca maetrial antiderapant..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, e vb de un proiect de lege si nu este valabil pt masinile aduse din afara pt ca nu ai cum sa dovedesti cine a modificat km . E vb de masinile care trec pe la RAR si de la un ITP la altul intineresc . 

@flobv, problema mare e la cumparatorul roman care nu vrea sa plateasca pretul corect, cumparatorul roman vrea masina mai ieftina ca-n Germania, superdotata si cu putini km iar toate astea pe cativa firfirei . Ei bine vanzatorii de masini nu au de unde sa scoata asa ceva pt ca nu au joben, pot decat sa curete masina si sa o rujeze . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Piata Sh a fost data peste cap de minariile facute de samsari inca de acum 10 ani ,sa fiu indulgent si acum este ceea ce este ca si pret .Daca tot se minaresc  din hirtii si pe la altele macar sa aiba multe optionale si asa s-au invatat cumparatorii nostri ceea ce este logic pt ei ca doar platesc si intind cit vor situatia ,unii..

Cine traieste din acest sport ,nu invirte Volvo sau masini de peste 10-15mii, ca nu merita ,neavind cumparatori la orice pas si cum Volvo sub 5000E nu se gasesc la cerinta poporului ,deh !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca posesor de XC70, dupa 2 ani de folosit o masina achizitionata la 300000km din Austria, via Germania, si aproape 100000km condus in regim exterior si drumuri de tara mizerabile, zic ca e o masina foarte, foarte rezistenta! Iar pentru familie este masina ideala, avand in vedere confortul si volumul! Pe langa clasicele curele, placute si filtre pe care le schimba toata lumea cand isi ia masina sh, as recomanda si schimbarea rulmentilor, fuliilor (inclusiv cea de la arbore, care are un membrana interioara de cauciuc), suportii de motor, reconditionarea alternatorului, acumulatorul, uleiul din cutia automata si bucsaraia. Sunt elemente care sigur pica in primul an, la masini de peste 10 ani, cu km multi. Sunt bani, e drept, dar la un cost de achizitie rezonabil (masina din tara, cu taxa platita, a mea fiind utilitara, cu taxa modica) cred camerita!

WP_20160121_17_44_11_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane , cred ca amesteci merele cu perele ! Poate ne intalnim odata la o cafea si vb. mai multe ! Sunt multe posturi in acest forum unde te contrazici rau , dar asta este alta problema ! Ce am semnalat eu este faptul ca esti furat pe fata ! Aceeasi masina data de la un samsar la altul cu alt VIN si alti Km 100% reali ! Cum ar fi sa auzi la telefon atunci cand ceri seria si iti spune ca da` dom`le masina are 198000 Km nu are 132000 cat este afisat in anunt! Si dupa aia o verific in Germania si are 238000 de Km ? Eu nu caut 'mocangeala', asta asa sa folosesc niste termeni mai plastici , pentru ca sunt dispus sa folosesc cam 20.000 E , care nu stiu cum suna pentru altii dar sunt ceva banuti ! mai ales pentru o masina SH. Daca stau si ma gandesc cate Loganuri noi cumpar cu acesti bani ? Unde ajung cu VOLVO ajung si cu Loganul nu-i asa ? Si e si mai ieftin la intretinere ! Deci , despre ce vorbim noi ? 

Eu am de gand sa vand una din masinile din semnatura si nu am sa modific KM din bord . Acum are 228.000 KM si masina merge perfect si as putea sa o tin mult si bine dar VREAU ALTCEVA mai nouta!

Am sa merg dupa una de genul asta :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220327639&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&grossPrice=true&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&emissionsSticker=EMISSIONSSTICKER_GREEN&emissionClass=EURO5&fuels=DIESEL&export=NO_EXPORT&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2015-12-31&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&minMileage=5000&maxMileage=200000&minPrice=500&maxPrice=20000&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=36&pageNumber=1

Edited by flobv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flobv , atentie la cutia automata a acestei masini , eu am testat una in toamna 2015 din germania , 129k km , si avea probleme la cutie , vanzatorul m-a asigurat ca este in stare buna , si o schimba in caz de probleme (volvo selekt , 1 an garantie) cand l-am intrebat daca uleiul a fost schimbat , a spus ca NU, si ca in germania , nu se schimba uleiul la geartronic . 

Nu spun ca nu merita testat , doar sa o testezi bine inainte de achizitie , incingi uleiul in cutie si ar trebui sa schimbe fara socuri .

Spor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Cristi ! Am povestit la telefon despre aceasta problema ! Nu prea am timp la dispozitie sa stau si sa caut pe afara si sa ma mut dintr-un park in altul , cum poate ai avut tu . Nu toti sunt dispusi sa-ti dea cheile masinii si sa o testezi cat vrei tu asa ca nu stiu ce sa zic ! Ce am postat eu este un exemplu , trebuie sa fac cateva compromisuri si daca o fi sa am ghinion sa gasesc una cu automata imi asum raspunderea !

Si @BogdanST , a luat una tot din Volvo Selekt si a postat ca are probleme cu cutia automata, insa dupa reactualizare de soft zicea ca nu mai are probleme. Acum o sa vedem in timp , am inteles ca la 2-3 luni de la resoftare , apar problemele !

...... Nu stiu ce sa zic ....Am cochetat de-a lungul timpului cu mai multe marci ( japoneze si germane ) insa XC70 imi place cel mai mult. In plus pe strazi vezi numai BMW si AUDI  , rar vezi cate un VOLVO care atunci cand apare parca iti da alta viziune ! Asta e parerea mea !

Edited by flobv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am crezut ca vrei sa o achizitionezi , e o masina destul de fain dotata dealtfel (din poze) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Cristi Muresan said:

Am crezut ca vrei sa o achizitionezi , e o masina destul de fain dotata dealtfel (din poze) 

Pai am scris in postare ca am sa merg dupa una de genul asta , nu ca merg dupa ea !

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 1/23/2016 at 5:40 PM, flobv a spus:

Bogdane , cred ca amesteci merele cu perele ! Poate ne intalnim odata la o cafea si vb. mai multe ! Sunt multe posturi in acest forum unde te contrazici rau , dar asta este alta problema ! Ce am semnalat eu este faptul ca esti furat pe fata ! Aceeasi masina data de la un samsar la altul cu alt VIN si alti Km 100% reali ! Cum ar fi sa auzi la telefon atunci cand ceri seria si iti spune ca da` dom`le masina are 198000 Km nu are 132000 cat este afisat in anunt! Si dupa aia o verific in Germania si are 238000 de Km ? Eu nu caut 'mocangeala', asta asa sa folosesc niste termeni mai plastici , pentru ca sunt dispus sa folosesc cam 20.000 E , care nu stiu cum suna pentru altii dar sunt ceva banuti ! mai ales pentru o masina SH. Daca stau si ma gandesc cate Loganuri noi cumpar cu acesti bani ? Unde ajung cu VOLVO ajung si cu Loganul nu-i asa ? Si e si mai ieftin la intretinere ! Deci , despre ce vorbim noi ? 

Pai da-mi si mie un link ceva sa vad ce mere am incurcat cu ce pere. 

Daca vrei neaparat XC70 ai doua variante:

1. fie cumperi una din RO gata inmatriculata dar sunt rare insa foarte ieftine pt ca nu se vand .

2. te duci frumusel in Germania si iei ce XC70 vrei . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.01.2016 at 10:23 PM, Bogdan G said:

 

@flobv, problema mare e la cumparatorul roman care nu vrea sa plateasca pretul corect, 

uite despre aceste mere vorbeam eu

On 17.01.2016 at 10:23 PM, Bogdan G said:

cumparatorul roman vrea masina mai ieftina ca-n Germania

astea`s alte mere , in ceea ce ma priveste

 

On 17.01.2016 at 10:23 PM, Bogdan G said:

superdotata si cu putini km iar toate astea pe cativa firfirei

 astea`s pere !

Oare 20.000 de euro se fac atat de usor ? Sa inteleg ca sunt cativa firfirei , ii primesti rest de la aprozar. 

Ei bine pentru mine nu ! Muncesc de-mi sar ochii pentru fiecare leut.

Din punctul meu de vedere , fiecare isi alege masina pe care o doreste. Semnalasem in acel post de mai sus cum samsarul te fura pe fata. Si da , acea masina este mai ieftina ca-n Germania ! De aceea ridica semne de intrebare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare dreptate, sunt praf . 

Spor la achizitionat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now