Sign in to follow this  
Followers 0
blackangel

rateuri dupa forja de 200 km/h need help

23 posts in this topic

salut.. am un volvo c70 t5 din 2000.. probleme nu am cu masina..

merge f b prin oras in demaraje se infinge, doar ca daca ies cu ea pe autostrada o calc se duce dupa 240 .. dupa un timp incepe sa imi dea rateuri calc acceleratia urca foarte greu in ture pana la 3000 dupa care pleaca de nebuna ! dupa care daca opresc si pornesc motoru merge bn ! stie cnv ce poate fi ...? multumesc ..!

Citeste regulamentul si ai grija la scriere .

Multumesc.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie facuta o diagnoza, nu poti merge la ghici decat daca ai foarte multi bani, poate fii de la o amarata de bujie de 5E pana la un ECM de 1500E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut bogdan g! am facut diagnoza ..mi-a iesit sonda landa 2 bancata 1 si debitmetru de aer ! le-am schimbat pe ambele , am puso din nou pe tester ..nici o eroare am puso pe tester bosh ! iesind pe autostrada tot la fel face ! ar fi de la o bujie ? candva mi-a dat eroare senzor de acceleratie dar am sters eroarea si nu mi-au m ai iesit nimic la test...! poate fi si senzorul ala ? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune pe dice(vida)

poate zice mai mullte

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat si bujii ( set bujii noi Denso 112 euro ) .. am schimbat o bobina (bobina beru 75 euro).. care sa ars.. dar nimic .. numai cand e masina in sarcina face asa.. de exemplu daca urc pe munte incepe sa faca ca dracii, calc acceleratia maxim si ea nimic.. imi da rareuri foarte mici si incepe sa urce in ture foarte lent si cu zmuncituri , in socuri , in trepte .. ceva de genu asta..! nu pot sa imi dau seama ce are .. ! am verificat toate furtunele de la turbo am crezut ca sunt sparte dar nimic .. ! sper sa primesc niste sfaturi de la voi fratilor ..! mersi mult!

sa mai fie oare vreo bobina care sa intrerupa ? iese la diagnoza asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pus-o pe tester,DICE-VIDA?Atunci vei stii cu adevarat de unde e problema ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa o diagnoza in mers. daca e meserias ala de se uita pe laptop iti spune si ce cifra octanica are benzina din rezervor.

nu te astepta sa gasesti o singura cauza . asta e cazul fericit : de obicei sint mai multe si nimeni n-o sa-ti poata spune de la inceput ce si unde sa schimbi. trebe sa le iei, logic , pe rind, in ordinea pretului si/ sau a importantei.

daca crezi ca exista ceva simplu , te inseli si vei plati mai multi bani....

ideea e asa : te duci din prima la un doctor bun. dac-o iei din vraci in vraci , tot la un doctor bun o sa ajungi pina la urma, insa dupa ce i-ai platit si pe ei... degeaba.

ca o regula generala : daca cineva iti spune ce are masina numai dupa ce povestesti tu, atunci acela e bagator de seama in domeniu. ( e posibil , cu noroc, sa aiba dreptate. insa a fost doar noroc si nimic altceva. un mecanic BUN si cu EXPERIENTA , niciodata nu va face asa ceva.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o vorba, "pana nu pun testerul pe masina, vorbim vorbe" .

Aceiasi simptoma poate fii de la o bujie, o bobina de inductie, o clapeta de acceleratie sau un calc. motor defect .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu momentan sunt in italia .. si cum stie toata lumea italienii sunt cam varza din toate punctele de vedere .. o sa ma duc sa-i fac un test vida sa vedem ce-mi spun aia.. si o sa va cer parerea la toti sa ma ajutati .. ca nu le am asa de bine in domeniu asta ..! oricum va multumesc mult .. pt timpul accordat !

eu momentan sunt in italia .. si cum stie toata lumea italienii sunt cam varza din toate punctele de vedere .. o sa ma duc sa-i fac un test vida sa vedem ce-mi spun aia.. si o sa va cer parerea la toti sa ma ajutati .. ca nu le am asa de bine in domeniu asta ..! oricum va multumesc mult .. pt timpul accordat !

.. ultima oara pe test mi-a iesit .. senzor temperatura exterioara .. si senzor stanga abs ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut astazi o diagnoza si mi'au iesit doar 2 erori .. p 1550 si p 1131 .. imi poate spune cineva ce inseamna aceste erori .. urmeaza saptamana asta sa fac o diagnoza in timpi reali .. dar pana atunci imi explica si mie cineva care vrea ce inseamna acele 2 erori ..!? mersi mult ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles k e senzor abs si senzor oxigen primul inainte de catalizator ... sa afecteze sonda.. si sa'mi dea rateuri .. sa fie prea mica concentratia de aer cu benzina.. si sa faca asa ?

Nu a fost destul de clar ce a zis Danyx?

De ce ai postat la secţiunea S60?!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo Conversion Chart (P1550=ECM-510F)

senzor abs sau cablaj modul????

ECM-510F VEHICLE SPEED SIGNAL

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) INFORMATION

al doilea

p 1131=volvo ECM-280A front heated o2 senzor faulty signal-

si aici pot fii mai multe cauze

senzorul ;cablaj;ecm injectoare

dar un dice ii sefu la volvo

asta trebuie cautat

in mers parametrii

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

urmeaza saptamana asta si diagnoza in parametri reali .... am gresit eu la eroare scrisa scuza-ma e P1132 .. oricum mersi mult de explicatie ..:* raman dator

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles k e senzor abs si senzor oxigen primul inainte de catalizator ... sa afecteze sonda.. si sa'mi dea rateuri .. sa fie prea mica concentratia de aer cu benzina.. si sa faca asa ?

Nu a fost destul de clar ce a zis Danyx?

De ce ai postat la secţiunea S60?!

ca sa fiu si eu in treaba.. :smile: de asta am postat la s60 ... nu cred k are toata lumea c70 ca sa citeasca topicurile de acolo .. curios ca te-ai trezit dupa 2 3 luni decand e postat topicul .. oricum eu imi cer scuze de postare.. daca consideri ca esti un admin adevarat atunci fa-ti treaba.. oricum multumesc tuturor de ajutor ..!

Văd că nu vrei să înţelegi, ba mai eşti şi obraznic.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cel mai corect era sa postezi la 850 pt ca este mai apropiat de C70 decat S60-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa am sa fac data viitoare .. bogdane ..;) momentan sunt incepator cu masinile si compatibilitatile intre volvo .. a fost greseala mea .. dar nu trebuie sa-i sariti in cap omului ..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ti-am sarit in cap pt ca esti departe de mine :D

Oricum combinatia Volvo si Italia e fatala, acolo nu gasesti rezolvari decat la reprezentanta si nici acolo 100% . Macaronarii sunt praf la Volvo desi sunt multe Volvo in IT .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai foarte mare dreptate bogdane :) sunt foarte multe volvo.. sunt praf la orice capitol.. sunt foarte multe femei frumoase .. si sunt praf iar macaronarii :)) noroc ca sunt romanii pentru femeile lor ..:)))))

am sa ajung in romania .. cand nu stiu .. si o sa te contactez .. sa-mi sari in cap si pe masina ..:)) sa vedem ce are ..:D mersi mult pentru tot ajutorul !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, sper ca nu e prea tarziu si poate ajuta cu ceva faptul ca am si eu aceeasi masina cu cea in cauza si am patit ceva asemanator numai ca la mine s-a agravat si dadea aceleasi simptome tot timpul nu cum face a ta numai la viteza mare. Dupa neinumarate teste si ghicitori am aflat ca era defapt clapeta de acceleratie (ETM - Electronic Throttle Module), care dupa cum se stie este un defect de proiectare la masinile noastre si este chiar recunoscut de Volvo. Ironia pentru tine este ca piesa in cauza este chiar de fabricatie Italiana dar proiectata gresit dupa cate se pare.

Eu am cumparat alta din Canada comandata pe net si rectificata de baietii respectivi fara "greselile" italienilor....m-a costat 600 de dollari americani plus piesa veche. Problema e ca nu trimit in Europa ci doar in USA sau Canada asa ca am apelat la prieteni. La tine nefiind atat de grav se poate remedia si cu o curatare a clapetei sau resoftare.... merita incercat. Daca se agraveaza......

http://www.volvoclub.org.uk/etm.shtml aici scrie cate ceva despre problema

http://xemodex.com/technologyimproved/cars/volvo-8644347 aici gasesti detalii despre piesa

Eu am schimbat piesa singur nu e greu deloc doar putin incomod si acum merge beton.......Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Si eu am acelas problema, rateuri..ETS aprins in bord.. tot cu un C70. Pana la urma stie cineva daca se poate rezolva cu o curatare de clapeta? Sau trebuie neaparat schimbata? As incerca cu una la second-hand..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele Volvo turbate mai este o problema de rateuri la forja cauzata de bujii, asta chiar daca masina la ralanti sta beton .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca aici este problema mea, t5-ul imi da rateuri daca e turata si o scot brusc din viteza sau calc ambreiajul intr-a 2-a si a 3-a, e un 850 nu am etm...

Trebuie sa schimb bujiile, inca un lucru aflat pe site, va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele Volvo Turbo sunt foarte alergice la alte bujii decat cele originale. Inclusiv cele convertite pe GPL .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0