teghe

XC 60 CHIP TUNING

99 posts in this topic

a facut cineva chip tuning la xc60? imi poate recomanda cineva o firma buna ce resofteaza?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

chip tuning e una, resoftare e cu totul altceva.

iti recomand resoftare.

pentru ca avem pe forum oameni care pot sa te ajute, n-am sa le dau numele. ii las pe ei sa te contacteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va rog sa ma ajute cineva unde pot sau cine imi poate resofta un xc60 de 204cp!!!

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau contacteaza-l pe bogdan G

vezi si tu care te "coafeaza " mai bine....

ps. motorul trebe sa aiba minim 7000-10.000 km deja parcursi si sa fie perfect functional.

ca sa merite banii si sa nu ai probleme cu fiabilitatea iti recomand crestere de putere si cuplu undeva in zona +20-30%. mai mult nu e bine....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recomand resoftare numai dupa ce masina iese din garantie.

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Dealeru' mi-a spus daca vreau pachetul polestar pentru XC60-ul meu ( D4 awd, My13) insemnand o crestere la 230hp si 440Nm de la 163hp si 420Nm. Pretul a zis ca e undeva la 1000EUR.

Intrebarile sunt: Se merita sau nu? Afecteaza cosumul considerabil sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva nu se leaga: 163hp si 420Nm cu 230hp si 440Nm? Sigur astea sunt cifrele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gresit dealerul, Polestar nu ofera 230cp decat la D5 . La D4 este cum se vede in poze mai sus, 215Cp @420NM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie 1000EUR = 52hp. Asta daca nu cumva informatia dealerului in legatura cu pretul a fost lafel de corecta ca si cea despre putere si cuplu.

Va multumesc pentru raspunsuri. :thumright:

Observ ca Adrian a postat imaginea gresita selectand cutie manuala.

Am intrat si eu pe site-ul de la polestar si observ ca intradevar creste si cuplul la 440Nm cum a zis dealeru.

http://www.polestar.com/en-int/models/xc60-d4-awd-automatic-2013/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca dispui de suma eu cred ca merita efortul financiar . Un soft Polestar este mai bine lucrat decat unul Heico iar pretul este acelasi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am sa-mi dau si eu cu parerea chiar daca la diesel nu prea ma pricep dar:

1. Stiu ca demarajul depinde in mare parte de cuplu iar o crestere de doar 4% nu poate face o masina de aproape 2 tone sa accelereze cu aproape 3 secunde mai bine pana la 100 km/h.

2. O crestere a puterii cu ~ 32% in conditiile in care consumul ramane acelasi este imposibil!

3. 1000E pentru un soft mi se pare exagerat. Vorbesc din propria experienta deoarece in majoritatea cazurilor se modifica putine harti pentru o crestere semnificativa de putere.

Stiu ca sunt motoare de generatie noua dar mai stiu si ca exista niste limite impuse de turbina ,injectoare , etc. La un motor de 2L diesel, 160-180 Cp sunt cam spre limita superioara cu turbina si injectoarele stock. Sa ajungi la ~ 220 Cp fara modificari la acestea este cam riscant.

Dar cum spuneam este doar o parere. Cine dispune de banuti poate da si 3000E pe un soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai de asta spun ca merita softul de la Polestar pt ca este bine inginerit pt a consuma la fel si la o putere mai mare iar fiind vorba de o automata se lucreaza mult pe raspunsul cutiei, de aia ajunge mai repede pana la suta nu din cresterea de cuplu .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La T6, 284 cp, cu polestar unde se ajunge?

Si ce "riscuri" presupune un upgrade de genul cutie, motor, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riscul cel mai mare este ca poti ramane mult mai repede fara permis de conducere, in rest in afara de acest risc si cel de a ramane fara 1000E in buzunar cand pleci de la dealer nu ai alte riscuri. In schimb ai un zambet pe fata desi ai ramas fara 1000E in buzunar, ciudat, nu ?

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Multumesc!

Renunt la upgrade, m-am hotarat sa o dau, mi-a venit cealalta.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Din Iunie sunt posesorul unui xc60 D4 aut, awd. Sunt si eu interesat de creșterea puterii prin resoftare Polestar. La primus mi s-a zis si mie ca tot 230 hp se face pt d4 181 cp contra 1000 EUR si 1 an de la achiziție pt a proteja cumpărarea motorizări d5, am observat insa ca pe site cresterea este la 215. Polestar are avantajul mentinerii garanției producătorului. La Heico creșterea e la 230 hp dar prețul 1450 EUR, dar instalarea se face cu o interfața si un chip aditional, insa Garanția este pierdută, așa ca aștept sa treacă anul si voi opta pt Polestar.

Menționez ca am încredere in resoftare, posed un Seat leon 1.9 TDI 2006, 105 cp, resoftat de Upsolute la 135 cp, de care sunt f mulțumit de 7 ani, de când este efectuat. Pt neincrezatori consumul nu a crescut deloc, de 7 ani nu am nici o problema, masina merge perfect si creșterea de putere este vizibila. Din păcate Upsolute nu oferă pt D4 181 hp posibilitatea de resoftare, mesajul primit de ei anunța imposibilitatea conectarii la noile computere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Scuze ca intervin intempestiv insa tind sa cred ca la momentul respectiv au avut dreptate - nu exista Polestar atunci. Insa motivul nu este dupa parerea mea "protectie" pentru D5, deoarece D3 163 HP este dus de Polestar exact cat un D5 205 HP, inca din 2011.

Insa saptamana trecuta surpriza - a iesit Polestar pentru D4 181HP, care de fapt este un D5 205 HP cu "licenta" de 181 HP, exact precum D3 163HP. Ca si consecinta, D4 181 HP (de fapt fostul D3 163 HP imbunatatit), este dus cat D5 205 HP, adica 440 Nm si 215 HP - exact cat am avut si eu pe S60 D5 cu Polestar.

Mai intreaba acum la Primus de Polestar si cred ca iti vor spune ca te asteapta la upgrade - dureaza 10 minute. Si cand vii, sa ne anunti sa ne vedem pe acolo sa ne cunoastem.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Costa, nu-ti face nimeni masina ta in afara de Polestar iar ce ofera Heico este un fel de powerbox mai destept ce nu merita . Mergi la Volvo si pune Polestar daca vrei ceva mai multa putere .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi reveni cu prima revizie la Primus in Decembrie (plec din tara o perioada) si voi încerca atunci sa vad ce se poate face ( am insistat pt chip tuning încă de la achiziție, mi s a explicat ca aceasta e politica Volvo, e posibil doar după aniversarea de 1 an de la data achiziție). Pt motorizarea D5 Polestar , duce la 230 cp, am întrebat toți oamenii de la Primus, inclusiv pe Dl Mecanic Sef Ionescu ( cel mai bun mecanic Volvo din Europa de Est se pare), mi s a zis ca fizic nu exista nici o diferența între motoarele D4 si D5, softul fiind singurul lucru ce le deosebeste. In aceasta situație nu vad de ce nu ar merge softul Polestar pt D5 si la D4, adică creșterea puterii la 230 cp. Probabil ca e posibil si nu ar fi nici o problema, mai puțin o politica Volvo-Polestar, de protejare a vanzarilor D5, e totuși vorba de aproape 4000 EUR diferența la xc60. Cine ar mai cumpara d5 dc ai putea creste puterea cu 1000 EUR imediat după achiziție?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca este acelasi motor, cel de 163CP este identic cu cel de 205/215. Cel de 181cp trebuie sa fie putin altfel mai ales la partea de management motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am vazut pe site ambele motoare par identice. Atentie nu vorbesc de VEA D4 181 HP, de 2L. Vorbesc de D4 2.4L 181 HP. Insa nici nu stiu cat de relevant este - cert este ca D4 181 HP 2.4L poate fi resoftat cu Polestar - schimba total comportamentul motorului si al masinii implicit, totodata fara pierderea garantiei Volvo.

...

Probabil ca e posibil si nu ar fi nici o problema, mai puțin o politica Volvo-Polestar, de protejare a vanzarilor D5, e totuși vorba de aproape 4000 EUR diferența la xc60. Cine ar mai cumpara d5 dc ai putea creste puterea cu 1000 EUR imediat după achiziție?

Exact asa s-a intamplat cu D5 si D3 163 HP pe XC60 - luai un XC60 D3 si il duceai cu Polestar la aceleasi performante cu D5 Polestar - insa a durat ceva pana cand lumea s-a dumirit la noi. Asta dupa ce Polestar a devenit disponibil si pentru Romania, care iar a mai durat ceva, din cauza lui Polestar.

Daca tot suntem putin offtopic, cand am vrut sa inregistrez S60 anterior la Polestar, nu am reusit deoarece nu aveau la tara Romania, desi softul era disponibil - cei de la Polestar m-au inregistrat cumva offline, urmand ca dupa aceea sa apara si Romania la inregistrarea online. Asta se intampla sfarsitul lui noiembrie 2012.

Acum am vazut ca nu mai sunt probleme la inregistrare - inregistrarea a decurs normal - certificatul a venit foarte repede (pachetul nu mai arata asa frumos ca celalalt :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as dori dacă se poate sa optez pt creșterea la 230 cp, deși plaja de cuplu maxim e doar intre 1750 si 2250 conform paginii web Polestar fata de 1500-3000 rpm pt 215 cp.

@Maverick : la cât timp de la achiziție ai reușit sa faci upgrade-ul si la cati cp? Consumul ți-a fost afectat? (plus sau minus, unii producători de interfațe tuning se lauda cu o reducere de pana la 20%, deși sunt sceptic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Din pacate nu poti - limitarile software // electronice sunt clare la D4 / 181 HP -> duce motorul la performantele D5 205 HP - aceasta "galusca" a fost inghitita o data de Volvo si nu mai repeta greseala.

Doar noul D5 215 HP (incepand cu 2013 cred) poate fi dus la 230 HP. Insa nu aici este diferenta - diferenta se vede in alte 2 "functionalitati":

- vei simti clar o elasticitate mai mare a motorului pe toata plaja de turatii - mai ales in mod sport - vei vedea ca ai cuplu pana la 5000 RPM, cand schimba automat viteza - asta este foarte important in depasiri - aici ma refer la reprize 70 - 110 kmh.

- "lag"-ul cutiei devine inexistent practic in acest mod - eu am trecut la cutie automata acum deoarece am vazut imbunatatiri considerabile ale cutiei de la generatiile anterioare, fapt care in trecut a reprezentat un motiv important pentru care nu am luat cutie automata.

Acum legat de avantaje / dezavantaje:

A. Avantaje:

1. cele de mai sus, fara consum crescut, nici scazut - deoarece nu vei mai merge TU la fel cu masina. Daca ai merge la fel cum mergi acum fara Polestar ai avea poate un 5-10% consum mai scazut - aportul de cuplu vs. gabaritul masinii se va simti imediat mai ales la viteze peste 100 kmh - cred ca ai observat ca undeva pe la 130-140 fara mod sport gafaie acum putin. Dar nu o vei face - deci vei avea acelasi consum.

2. te vei bucura mult mai mult de masina

B. Dezavantaje: mai multi bani bagati in masina deoarece:

1. vei merge mult mai mult cu masina (vei prefera sa mergi la Bucuresti pe la Cobadin si Ion Corvin nu pe autostrada pana la Cernavoda :smile:), si oridecateori vei putea mai sportiv, fara a ma referi aici la viteza maxima (este pastrata limitarea electronica de viteza - undeva la 230 km/h, desi intr-un test recent la Cumpana am ajuns catre 240 si cred ca mai mergea dar nu mai aveam autostrada)

2. vei incepe sa ai revizii la 30.000 km facuti, nu la an :smile:.

Data fiind faptul ca la data cand am luat eu anteriorul S60 era disponibil Polestar pentru Romania - vezi tarasenia de mai sus cu inregistrarea, l-am pus imediat - deci si tu poti oricand - Polestar poate fi pus pe masina la momentul achizitiei, la 0 km pentru motoarele suportate.

Daca vrei, iti dau un semnal cand ajung la Constanta si ne vedem la un drive test - oricum e cazul sa ne mai strangem si cu restul colegilor din Constanta - dani_dy, asb.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now