Sign in to follow this  
Followers 0
Stef

Problema pornire 460

3 posts in this topic

Pe scurt, astazi cand am vrut sa plec de la strand din Valcea a pornit masina normal dar imediat cand am plecat de pe loc mi s-a aprins becul de la ABS si am ramas fara curent(ac, lumini, cd) dar a revenit imediat, la 30 min de mers a facut iar chestia asta si iar a revenit, dupaia in mers cand dadeam faza lunga se aprindea becul de la ABS odata cu cel de la faza lunga. In seara asta dupa ce am venit din oras am dat de mai multe ori faza lunga la un caine si a murit masina instantaneu :| nu am mai avut nici un bec absolut nimic, cad am dat sa o pornesc iar nimic nu se aprindea nici contactul nici un bec in bord nimic, dupa 1 minut miracol a pornit masina, in drum spre casa am oprit sa vorbesc cu niste prieteni si cand sa o pornesc nimic dadeam de contact degeaba nu facea nimic, am verificat cu ei sigurantele tot se aprindeau becurile in masina in portbagaj farurile da masina nu pornea, am miscat de mai multe ori de volan stanga dreapta si dintr-o data a pornit masina ... astept pareri :D

@iar am postat obosit si sper sa intelegeti, dupa 2 zile de strand si maine la 8:30 trebuie sa ma trezesc sa plec la lucru, o sa verific topicul de acolo ca am wireless si intru dp ipod :D sper sa gasesc un raspuns la chestia asta, oricum maine dimineata la 8 sunt in fata blocului ca sigur nu porneste din prima sau cine stie :-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut . Problema ta ar putea fi cauzata de un arc rupt de la contact . Trebuie sa faci ceva contorsiuni pe sub volan . Deci , pentru inceput trebuie sa demontezi ornamentul care e pe coloana volanului ca sa poti ajunge la contact . Sunt doua sau trei suruburi . Ca sa ai mai mult loc trebuie sa dai scaunul de la sofer , in spate , complet . Tot mecanismul de contact trece pe sub coloana volanului , aproape perpendicular . In partea opusa introducerii cheii este o cutiuta gen releu in care intra o mufa ( nu e mai mare decit un flacon de pastile si are aceeasi forma tubulara. In interiorul acelui modul sunt mai mult lamele si niste arculete . Ca sa poti scoate modulul ala de acolo trebuie sa desfaci un surub ingropat care are capul in partea dinspre motor ( de-aia ziceam ca trebuie sa faci contorsiuni pe sub volan ) . Scoti mufa care intra in modul si surubul . Ar trebui sa il poti trage foarte usor afara . Modulul are pe lateral doua clame pe care le desfaci usor sa nu rupi ceva . Tragi usor de ambele parti si ai grija sa nu pierzi vreo lamela sau vreun arc . Eu am avut un arc rupt din cele doua si nu mai facea contact . Porneam masina dar daca lasam cheia sa revina in pozitia normala dupa pornire , se oprea motorul . Ai sa vezi si tu , sunt niste lamele in interior si daca nu calca cum trebuie sa faca contact cu tot ce trebuie nu ai sa ai contact . S-ar putea sa nu fie asta cauza dar m-ai pus pe ginduri cind ai zis ca ai miscat de volan ( poate sistemul ala de blocaj al volanului sa fi miscat ceva pe acolo ) . Cum spuneam s-ar putea sa nu fie asta cauza dar dureaza vreo 30 min operatiunea si ai mai eliminat un motiv de suspiciune . Succes si daca mai ai intrebari , sunt pe mess .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns dar problema era cu totul si cu totul alta, sunt 2 mufe langa baterie in stanga, una era bagata decat jumatate si de acolo facea scurt cu farurile am rezolvat problema de dimineata am plecat cu masina dupa 2 3 porniri nu mai invartea iar, si saptamana trecuta cand am schimbat bucsa de la electromotor aia de cupru batranelu care a schimbat-o a uitat sa puna o saiba la loc si avea rotorul joc si deaia a facut faza asta, pana la urma am scapat ieftin 20 de ron la un mecanic care chiar stie cu ce se mananca si la care o sa duc masina si pentru problema cu relanti`ul . Apropo crede-ti ca nu imi mai merge calculatorul de erori din cauza asta? maine o sa incerc iar la el sa vad daca arata ceva :D

Multumesc inca odata pentru ajutor si ne auzim maine, o seara placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0