Brava

Anulare EGR Pareri pro si contra

11 posts in this topic

Ieri am scos mufa EGR-ului la miniD5 ... avea momente cand tragea , momente cand nu , cert este ca acum merge mult mai bine , evident s-a aprins martorul de check engine in bord , lucru ce se poate rezolva din soft .

Cum poate dauna anularea egr-ului ? .... egr-ul este unul comandat electronic , cu potentiometru de pozitie s.a.m.d.

Pentru cine nu stie .. mini D5-ul este un 1.5 dCi de logan ... si acum ca sa raspund la o alta intrebare ca va fii pusa sigur , postez aici , pentru ca pe alt forum n-am sa gasesc persoane care sa stie sa-mi rapunda la obiect .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime intreaba si tu asta pe forumul Logan nu aici .

La D5 egr-ul ajuta extrem de mult la racirea turbinei, deci este folositor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai bine cureti egr ul cu un spray ?

Oare isi face datoria?A probat cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan ...Nicio sansa de raspuns acolo ,

@Lik ..de curatat am incercat dar degeaba , are momente cand de la 100 trage ok si momente cand nu vrea sa treaca de 120 ... este dubios rau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava ai incercat sa pui altu in loc?Poate asta care il ai are un mic defect si nu merge bine tot timpul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca n-am iesit in afara orasului sa vad cum se comporta peste 100 , dar oricum se simte ceva diferenta fara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 cai .... heh ..ma seaca deja , masina merge mult mai bine fara EGR , dar tot face faze in sarcina , are momente cand moare motorul peste 100 km/h , daca iau contactul , il pun ianpoi si bag a 5 a porneste ...... Diesel :happy12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea facea asa cand era blocata turbina... nu puteam trece de 100 si cum spui tu, numai cu viteze mari puteam sa o misc, usor, fara multa acceleratie. Si eu faceam trick-ul asta cand voiam sa castig ceva viteza: luam contactul, dupa care porneam din nou si pentru 1-2 minute mergea mai bine.

Nu curgea ulei, nu consuma, nu se vedea nimic in neregula dar... oricum, sunt motoare diferite.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine SE OPRESTE IN MERS ... SINGURA :evil7: ... si automat trebuie sa iau contactul sa-l pun si sa o pornesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine SE OPRESTE IN MERS ... SINGURA :evil7: ... si automat trebuie sa iau contactul sa-l pun si sa o pornesc .

Exact. :smile:

Din ce imi amintesc, in gol se tura, in sarcina ba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now