cipriano

despre volvo 760gle td

37 posts in this topic

salutare tuturor, sunt nou pe forum ,sunt posesorul unui volvo 760gle motor de 2,4 td .vreau sa va intreb mai multe despre masina si sa mai socializam. drumuri bune tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se comporta iarna cu tractiunea pe spate?nu am condus niciodata cu tractiune pe spate iarna

Edited by cipriano

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai bine sa ia vreo 50 de kile in portbagaj :)

+cauciucuri de iarna pe toata masina :

daca pui pe spate pornesti pe gheata dar nu prea vireaza;

daca bunai fata ii cauciuc de iarna iarasi ii urat nu pornesti de pe loc

cel mai bine 4 cauciucuri de iarna ;

in rest ii ok

cu grija in curbe cu acceleratia ;

de multe ori ma amuz facand cerculete :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cel mai bine sa ia vreo 50 de kile in portbagaj :smile:

Soacra-i buna? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excelent iarna.Mai bine echilibrata decit BMW ul.Cauciucuri adevarate ,finut cu pedala mai ales cu cea de frina si nu ramai decit pe gheata sticla.Mai multe probleme am avut cu tractiunea pe fata[stau pe deal, in zona trei,adica nu curata nimeni strada, de antiderapant nu mai vorbim].Portbagajul plin constituie un avantaj.Nu exagera totusi ca afecteaza directia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soacra-i buna? :D

DACA are 50 de kile de ce nu :)

eu un sac de nisip port in portbagaj iarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna idea cu sacul se nisip,cauciucuri de iarna am deci cred ca nu o sa am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce euro ar trebui sa aiba aceasta masina?sau cum pot sa aflu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este din 87, cred ca este nou euro ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

non euro

ultimele motoare de genul asta din 94-95 au euro 2

de 122 de cai pe seria 900

Share this post


Link to post
Share on other sites

non euro

ultimele motoare de genul asta din 94-95 au euro 2

de 122 de cai pe seria 900

87 este non euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este din 87, cred ca este nou euro ;D ;D ;D

La Volvo nu poti sa te iei exclusiv dupa anul fabricatiei...

780-ul avea inca din anii aia Euro1, pe majoritatea motoarelor pe benzina (Deh, standarde California). :smile:

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de motor are ?am inteles ca sunt mai multe tipuri gen d 24 tic, d24 t sau cam asa ceva.si multe au cilindrarea 2383 dar a mea are 2355 dar tot 80 kw ,aaa si cam ce consum ar trebui sa aiba mediu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi in cartea de identitate a masinii sau pe blocul motor inaintea seriei,codul de motor.Consumul intre 6 si 9.l Urban cu drumuri scurte 9.La drum intins 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un 760,turbo,benzina,2300 cm, si nu-i mai dau de cap cu consumul.ce sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un 760,turbo,benzina,2300 cm, si nu-i mai dau de cap cu consumul.ce sa fac?

Salut si tie babache !

Cat consuma mai exact de esti asa speriat ? Poti sa o treci pe gaz daca vrei sa faci economie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

la butonul de overdrive(a 5 a) trebuie apasat ambreiajul normal?eu din a 4a schimb fara ambreiaj apas doar pur si simplu.risc ceva?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul recomanda apasarea ambreiajului.Risti cutia de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciprian, mai ai Volvo-ul?

nu-l vinzi cumva?

0721.931.432

Edited by florin_cars

Share this post


Link to post
Share on other sites

la butonul de overdrive(a 5 a) trebuie apasat ambreiajul normal?eu din a 4a schimb fara ambreiaj apas doar pur si simplu.risc ceva?

La butonul in a 5a NU se apasa ambreiajul, de fapt a 5a este a 4a iar cand apesi butonul are un reductor pe a 4a viteza si iti face a 5a, daca apesi ambreiajul decupleaza de fapt, asa era la 740 TIC an 1988, 2,4. Iar cand sa ars acel releu am tras fir pe direct si am pus un buton pe bord care l-am legat pe direct la acel reductor pe cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now