paunionutz

Am reusit! 170 HP pe motor de 140 HP

21 posts in this topic

Dupa multe teste facute cu Bogdan G, i-am dat de cap (de fapt el, ca eu nu am avut nici o treaba :)), masina mea a fost cobai). Acum masina mea are 170 de caluti si ne-am convins ca singura diferenta intre cele doua motoare este doar de calculator motor (ECM). Prin urmare se poate pune flash-ul (memoria calculatorului) de la cel de 170 in cel de 140 cai, insa mare atentie, ca ambele trebuie sa aibe aceiasi varianta de soft (cu sau fara update).

Deci...daca sunt doritori, pot apela cu incredere la Maestrul Bogdan G.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costa 200E modificarea si se poate si la motoare cu update si fara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costa 200E modificarea si se poate si la motoare cu update si fara .

Ramane de vazut, la cele care au transmisie automata! :cyclops: Caci e posibil as faca TCM-ul figuri! :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu merge softul asta pt manuala, trebuie alt soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta stiu si eu, intrebarea este daca nu cumva trebuie schimbat si flash-ul in calculatorul cutiei, sa stie cum si cand sa schimbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La aspiratul meu automat de 144 caluti stiu ca nu se prea merita facut nimic.....dar totusi ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seria 850 nu o cunosc, probabil se poate face dar eu nu fac .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opus , din pacate la 850 motoarele de 140 hp au 10 valve si sistem de injectie Siemens , la s60 v70 cel de 140 hp are 20 V si ambele( 140 hp si 170 hp ) au sistem de injectie Bosch .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opus , din pacate la 850 motoarele de 140 hp au 10 valve si sistem de injectie Siemens , la s60 v70 cel de 140 hp are 20 V si ambele( 140 hp si 170 hp ) au sistem de injectie Bosch .

Dar unele au calculatoare Bosch si altele au Denso. A mea are Denso, ceea ce este mult mai dificil de facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele B5244S/Sx au management motor DENSO si numai DENSO .

DENSO nu e dificil de facut este oribil de facut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea si eu sa imi trec S60-ul meu 2.4 140 CP la varianta de 170 CP...cati Nm mai castig???

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai imparte 170 la 140 si vei vedea cit la suta din cuplu cistigi.

daca ai 250 nm vei cistiga 50 de nm. Orice 15 nm se simt !

E doar UN EXEMPU ! Principiul e acelasi !

masinile se impart asa :

lenese = sub 200 nm

obisnuite = 201-250nm

fisnete = 251 -300 nm

rele = 301-350 nm

foarte rele = 351- 450 nm

nu-i a mea = 451 si mai sus.

putere poti avea si 1500 de cai, daca n-ai cuplu te simti ca ala care are femei da' n-are ce face cu ele !

Hai ca stiu raspunsul : da' benzina dureaza mai mult ! Nu conteaza decit cuplul, cit o dura el. Cu cit mai mult cu atit mai bine, insa cu cit mai mare cu atit SI MAI BINE !

Ideea e sa -ti faci masina rea, macar. sa stii ca daca-i vrea , POTI !

Puterea atrage, cuplul REZOLVA . Cel mai bine e sa ai de toate !

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iulirx

Nu e chiar asa, cand puterea este limitata din soft cuplul ramane aproape acelasi iar la motoarele noi ramane FIX acelas cuplu motor. Adica S60 T3=150CP T4=180CP ambele avand 240Nm .

@rafaelos

B5244S2 =140cp@220Nm

B5244S=170cp@230Nm

Cresterea este de 10Nm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, deci doar sta turbina deschisa pe o plaja mai mare....fara alimentare de combustibil suplimentara.

Eu credeam ca se schimba si hartile de injectie (mai semnificativ) si incarcarea turbinei...(sa apara cuplu mare)

Da' e bine si-asa : ai cuplu pe o plaja mai mare.

Am mai vazut ideea asta la focus 1.6 ecoboost 150 si 180 cp : ambele au acelasi cuplu, insa pe plaje diferite....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, deci doar sta turbina deschisa pe o plaja mai mare....fara alimentare de combustibil suplimentara.

...

Ce turbina? :smile:

2.4 e aspirat.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea este sa cautati un dyno in zona si sa testati ambele versiuni.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now