Heimdallr

Compatibilităţi între modele

333 posts in this topic

s-au dat acele stopuri, daca nu ma insel aici pe forum la cineva, eu am cam intarziat cu anumite chestiuni, si stopurile erau de vanzare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anvelopele de XC70 sunt de aceeasi dimensiune cu cele de Duster, 215/65 R16, asa ca am de unde alege!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aş dori să menţionez că filtrul de motorină OEM pentru D5, Volvo PN 30792514, care se ştie că are o structură diferită faţă de filtrele altor producători, este, de fapt, Purflux C516.

E de ştiut pentru diferenţa mare de preţ (originalul - adică "ştanţa" - e, în linii mari, de trei ori mai scump).

Edited by HEIMÐALLR
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru 850 si V70: daca vreti un stergator pe spate mai "modern" se potriveste 1:1 cel de la V40

post-5223-0-12959700-1413180427_thumb.jp

post-5223-0-30672600-1413180455_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva mai exotic dar tot compatibil :D

La 850 si la V/S/C70 pana la model 99 senzorul de inclinare de la alarma care e in portbagaj este identic cu cel din BMW seria 7 de ex. Cod BMW 57762110 si care se gasesc foarte ieftin. Cel Volvo nu cred ca mai este livrabil si oricum costa cam cat un 850 la ora actuala :smile:. E interesant pentru 850 cu Guard I sau II si pentru x70

Incepand cu model 96 Volvourile sunt precablate pentru senzorul respectiv mai lipseste o mica bucata de cablu si tabla suport. Fiecare costa in jur de 10€. La x70 trebuie reprogramata VGLA ca sa stie ca este senzorul atasat la 850 nu trebuie facut nimic. Vine montat in portbagaj in dreapta. La limuzina difera tabla suport.

post-5223-0-94268400-1413232561_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

20170415_130533.thumb.jpg.88f80199c65ac0Salut,am tot cautat discuții despre pompă servo la xc90 dar nu am gasit decat acest topic deschis cu kit de reparație.

Am u zgomot la pompă de servodirectie după ce pornesc motorul(ceva gen ca la un scutcircuit) și în mers imi trage în partea dreaptă.Unghiurile sunt facute și cauciucurile noi.Am observat ca atunci cand spre dreapta se virează mult mai usor ca atunci cand virez stânga.

Am găsit o pompă de la dezmembrat dar acum as vrea sa stiu daca s-ar potrivi.image-0-02-05-f43c5e5642b00175eaeb6fb90c

Cea din dezmembrare

Edited by Alexii

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tot aceeași poza la pompă din dezmembrate dar se vede mult mai bine detaliile de pe eticheta. Volvo xc90 2004 D5 163cp

 

image-0-02-05-fbfb30e14849c62cfc33e309dd2dbb0700bff132b28711995b5be978c5d32a10-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

110 bari fata de 120 de bar. Nu face destula presiune.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now