ScorpionulRazvan

Bucsi bascula

20 posts in this topic

Vreau sa schimb bucsile de la bascula si mecanicul de la service mi-a recomandat sa cumpar din acelea cu cauciucul "plin" si nu din cele originale care au gaurele. A spus ca pentru drumurile noastre sunt mai rezistente primele. Ma gandesc ca cei de la Volvo n-au optat degeaba pentru cele mai "moi"! Voi, ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am gasit decat unele care sunt asemanatoare celor OEM, adica nu sunt pline. Sunt curios unde gasesti pline .

Stiu ca se pot pune unele de poliuretan DAR sunt foarte rigide si nu prea merge S80 rigid, adica este o combinatie dubioasa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa schimb bucsile de la bascula si mecanicul de la service mi-a recomandat sa cumpar din acelea cu cauciucul "plin" si nu din cele originale care au gaurele. A spus ca pentru drumurile noastre sunt mai rezistente primele. Ma gandesc ca cei de la Volvo n-au optat degeaba pentru cele mai "moi"! Voi, ce parere aveti?

Pune OEM !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am pus OEM si am regretat, Catalin a pus la XC70-ul lui OEM si nu a regretat, au tinut exact cat trebuie sa tina, adica de 5 ori mai mult decat unele after-market .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti idee de cine sunt produse cele oem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, voi pune OEM! Or fi mai rezistente cele pline (desi ma indoiesc de calitatea cauciucului) dar rigiditatea lor ar putea afecta caseta de directie (socuri mai mari transmise), nu mai vorbim de faptul ca S80-ul e destul de rigid pentru drumurile mioritice! ... Vorba lui Zack: Cu ce bucsi (producator) vine masina din fabrica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s80-ul rigid?! Al meu e de cand cu jantele pe 18...dar cu alea de 17 inch abia ca simt gropile. Revenind la oile noastre...banuiesc ca cele pline sunt mai rigide decat cele cu gauri. Eu cred ca o sa le schimb cu unele lemforder in caz ca nu gasim producatorul pentru bucsi

"volvo".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca producatorul bucsilor originale este LEMFORDER asta nu inseamna ca este acelasi lucru cu produsul OEM .

@Razvane cum sa fie S80-ul rigid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca undeva pe la Unirii e un tip care toarna orice tip de bucsi....si materialul folosit ar fi bun. Mi-a spus un client de-al lui cand eram la service-ul unde imi repar masina.

ps: Sunt foarte curios cat ma tin tampoanele hidraulice de la motor deoarece bag mana-n foc ca sunt OEM desi ele mi-au fost vandute ca aftermarket, singura diferenta fiind sigla volvo care a fost razuita. Sunt putin sceptic in legatura cu diferenta dintre piesele aftermarket si oem. Cred ca mai depinde si de firma aftermarket aleasa, de pretul pe care il dai pe piesa dar si de noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate au un dreptunghi razuit indiferent de firma. Eu am pus Meyle si Febi, acelasi dreptunghi razuit si la fel de proaste, acum vibreaza ca dracu, o sa iau OEM de data asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am scimbat si eu bucsile la bratele de pe fata si erau la fel{adica pline},baiatul de unde le-am cumparet a zis ca sunt originale de volvo si inca ceva ambalajul, bucsile si bieletele de la bara de torsiune de pe spate sunt marcate si inscriptionate sigla volvo.Si chiar nu au costat mult.

Cineva a zis ca volvo este o masina scumpa la intretinere,eu am un S80 din 2004 si are putin peste 200 000 de km si iam schimbat de 2 ori placutele de frana si ieri 4 bucsi si 2 bielete in rest motorina,ulei,filtre toate la timp.Parerea mea este ca nu e scumpa deloc in comparatie cu alte marci din categoria volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cu ce compari, multi compara o bucsa after-market de BMW cu una originala Volvo, de aici si iluzia de masina scumpa de intretinut .

Daca stii de unde sa cumperi piesele OEM nu e scump deloc Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan am si eu o intrebare,eu nu sunt in tara,zimi si mie ce inseamna OEM???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc.Daca mai esti,ai o idee despre navigatia mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am spus "rigida", m-am referit strict la capitolul suspensii, la cum "simte" drumul! Impresia gresita poate fi formata datorita uzurii componentelor articulatiilor si/sau tampoanelor si amortizoarelor. Am fost la verificat sistemele si n-au gasit decat o uzura mai pronuntata la bucsile basculelor si bielete antiruliu, ambele pe fata. Poate influenta major suspensia, doar aceste componente? ... Am condus masini mai "nesimtite" decat sensibilul meu S80!! O avea reumatism!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci !Se merita bucsile de poliuretan in locul celor after/market?Cineva care are puse sau cunoaste ne impartaseste si noua o parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM SI EU O INTREBARE, DE UNDE CUMPAR BUCSI OEM ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE LA ORICE MAGAZIN DE PIESE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now