andy-wrc

S40 T4

54 posts in this topic

Imi poate spune si mie cineva daca cumva exista vreo diferenta dintre modelu de s40 t4 din 1998 si cel din 2002? mi-am luat un s40 t4 din 2002 inmatriculat care o luat foc incinta motor si mai am un s40 t4 din 1998 neinmatriculat si asi vrea sa mut toate compenentele de pe cel din 98 pe cel din 2002 imi poate da si mie cineva un raspuns daca s-ar potrivi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Este normal sa fie diferente!

asta din 1998 are motorul mai mic,adica 1855 vs 1948 ala din 2002.

ASta din'98 ii euro 2,iar celalalt E3.

Banuiesc ca ai luat t ul de la BiriV?

Share this post


Link to post
Share on other sites

l-am luat din bucuresti de la un baiat dan..acum am intrat si prima oara pe forum...eu vreau sa schimb toata instalatia electrica tot ce o luat foc la aia sa pun de astalalta si sa ii pun si motor tot

crezi ca s-ar potrivi sa pun de pe unu pe altu de tot ce am nevoie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sunt masini diferite, cam greu ce vrei tu sa faci .

Masina arsa e una argintie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, e argintie si are doua dungi albastre...ieri am cumparat masina cu gandu ca o sa imi iese ce vreau eu, sper sa reusesc cu partea electrica ca aia cred ca e cea mai grea

Share this post


Link to post
Share on other sites

E fosta masina a lui BiriV si nu cred ca se mai poate reface, iti urez succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa reusesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan..poate incerca totusi.Daca are alt s/V40 t4 de unde poate lua cam tot nu cred ca poate fi asa greu.Oricum o sa aiba nevoie de un mecanic si un electrician foarte bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu e chiar asa, motoarele sunt diferite, sistemele electrice sunt diferite . S40 2002 are CEM, S40 98 nu are CEM . Asta ca o prima si importanta diferenta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o fosta masina foarte misto! Sa ai parte de un proiect frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms. astept si sfaturi din partea voastra daca puteti sa ma ajutati :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand iti trebuie alta masina donatoare pt motor si electrica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu stiu daca mai ai ce face cu motorul acela. Avand in vedere ca s-a topit cam tot ce era din aluminiu / plastic acolo, pe langa electrica iti vor trebui multe altele (suport baterie, furtune, alternator, demaror, etc etc etc). Daca ai luat-o cu 500Eur POATE ar merita sa incepi sa investesti in ea. Daca nu, sfatul meu e sa o dezmembrezi... Imi pare rau sa te dezamagesc. Inainte sa te apuci de electrica, verifica functionalitatea motorului, ca nu se stie daca mai e drept blocul ala motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU stiu cati dintre voi a ti citit mai sus.Dar andy-wrc zice asa: "mi-am luat un s40 t4 din 2002 inmatriculat care o luat foc incinta motor si mai am un s40 t4 din 1998 neinmatriculat".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auci... ai dreptate aici... N-am fost atent la tot textul. In principiu trebuie intrebat la RAR daca se poate face recarosare pe motorul din 1998, cred ca ar fi mai simplu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu s ar putea?Stiu ca la un moment dat motorul era trecut ca piesa de schimb..Probabil s au schimbat legile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am demontat motoru si tot ce era in incinta motor, instalatia electrica o luat foc si in interior cam 10cm,am dat tot bordu jos, o sa fie greu de pus instalatia electrica de pe cea din 98 pe aceasta maine o sa mai analizez sa vad ce o sa fac in continuare, daca asi reusi la rar sa fac recarosare nu stiu daca merge...

asi vrea sa fac recarosare la toata masina daca asi putea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am demontat motoru si tot ce era in incinta motor, instalatia electrica o luat foc si in interior cam 10cm,am dat tot bordu jos, o sa fie greu de pus instalatia electrica de pe cea din 98 pe aceasta maine o sa mai analizez sa vad ce o sa fac in continuare, daca asi reusi la rar sa fac recarosare nu stiu daca merge...

Recarosare nu cred ca merge, eu stiu ca la recarosare caroseria (masina) pe care o recarosezi trebuie sa fie mai veche decat cea cu care recarosezi, ori la tine este invers. In alta ordine de idei cred ca odata schimbat bordul normal ca o sa trebuiasca sa il schimbi cu instalatia electica cu tot. Oricum, sa ne ti la curent si pe noi, si eu sunt interesat sa schimb motorul si m-am gandit ca in mod sigur trebuie sa schimb bordul si instalatia electrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima oara o sa incerc sa vad daca pot sa ii fac recarosare, masina cea buna care e intreaga e din 98 si asta arsa cu acte e din 2002 daca nu reusesc o sa inlocuiesc toata instalatia elecrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate s-a mai schimbat ceva intre timp de cand am recarosat eu, desi ma indoiesc ca poti sa recarosezi o masina din 2002 cu una din '98.

Caroseria noua, trebuie sa fie cu cel putin 1 an mai tanara decat cea pe care vrei sa o inlocuiesti.

Si la motor da cu virgula... in cel mai bun caz iti da accept schimb motor pe norma non-euro.

Eventual, faci o ghidusie si schimbi doar blocul motor, nu motorul intreg.

Spor.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate face recarosare pt ca trebuie sa pastrezi motorul, asta inseamna ca sasiul din 1998 trebuie sa primeasca motorul de 2L din 2002 DAR acest motor nu a fost pus niciodata pe acea caroserie, astfel trebuie facuta omologare individuala conform RNTR 7 . De asemenea motorul masinii din 1998 nu se poate omologa pe masina din 2002 din cauza normelor de poluare, motorul din 98 este EURO2 iar cel din 2002 este EURO3, nu se poate pune un motor mai poluant pe o caroserie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta nu a facut nici o branza!Doar daca cumpara un motor t4 din 2002..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti pot zice doar atat- mergi cu hartogaraia la R.A.R le pui hartiile in fata si le zici ce vrei sa faci. Eu am vrut sa fac acelasi lucru la 2 bmw-uri unu din 89, altu din 92. Voiam sa pun motorul aluia din 89(caroseria era foarte ruginita) pe caroseria din 92. Cetateanul de la R.A.R s-a uitat pe niste cataloage si a zis ca se poate si imi trebe aia, aia , aia. Acum ca diferenta dintre astea 2 este si norma de poluare nu stiu daca o sa iti dea acceptul. Mai intai mergi acolo sa vezi ce-ti trebuie.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Andy. Cele 2 link-uri de la RAR care te intereseaza sunt: http://www.rarom.ro/...icul_--122.html si http://www.rarom.ro/...ului_--195.html Pe scurt, s-ar putea sa accepte desi sunt 2 operatii distincte si de aceea trebuie neaparat sa mergi la RAR.

Cat despre montarea unui motor cu euro mai mic nu zice ca nu e permisa, doar ca elementele pentru reducerea poluarii.

Succes.

Edited by tudor75

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult la toti pt sfaturi, am fost plecat 2 zile de acasa de aceea nu am mai scris, am sunt la rar la o cunostinta si mi-o zis ca in principiu se poate si nu conteaza norma de poluare, acum sa ma duc cu actele sa vad exact :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now