robylro

Revizii

299 posts in this topic

Am 32 de mii de km si fac a 2 revizie la Primus Auto, toata rezivia costa 2000 ron, cei de la brasov mi au spus ca ar aprecia revizia pe la 1400 ron. Iar la 40 de mii se recomanda inlocuirea placutelor fata + spate. Pareri de prin alte service-uri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din câte am discutat cu alţi forumişti, dealerul din Cluj mi s-a părut mai accesibil. Dă-le un telefon şi întreabă-i.

O altă variantă ar fi Ungaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mi-am ridicat masina de la Primus am fost foarte multumit de serviciile oferite, s-au ocupat de toate problemele pe care le-am mentionat. Oricum foarte important sa intrebati de problema cu rola intinzatoare de la alternator aceasta v-a ceda mai devreme sau mai tarziu si este campanie de rechemare pt schimbarea ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cerut păreri seara, la ora zece, şi dimineaţa ai dus-o în service?! Lămureşte-mă şi pe mine: de ce ai mai cerut păreri?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca e vorba de vechiul XC60 cu motorul D5 de 185 CP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina era dusa la ei de sambata pt ca mi se rupsese cureaua de la alternator si cu ocazia asta am facut si revizia..eram curios de ce se intampla la alte service uri si costurile reviziilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai scapat ca prin urechile acului, nici nu stii cat de aproape ai fost sa cumperi alt motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

iesea din garantie in ianuarie, deci nu eram asa ghinionist dc se intampla ceva...

Edited by HEIMÐALLR
Scriere neconformă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca e vorba de vechiul XC60 cu motorul D5 de 185 CP ?

Salut Bogdan G,

Am o mica intrebare, daca se poate... Am un XC 60 D5 AWD, 185 CP inmatriculat in ianuarie 2009. Masina este produsa in decembrie 2008.

Am avut deja in urma cu un an si ceva un rapel pentru inlocuirea intinzatorului de curea si curelei, insa un prieten mi-a trimis o scrisoare primita de el recent, pe 26 decembrie in care se spune ca intinzatorul mai trebuie schimbat inca o data pentru ca s-a constatat ca nu rezista pana la schimbarea normala a lui. Si totul pe banii lui Volvo bineinteles... Numarul rapelului este R29266... Atasez si scrisoarea prietenului (locuieste in Franta).

Ai cumva idee daca am inlocuit deja intinzatorul si cureaua trebuie sa o fac si a doua oara? Din scrisoarea cu Rapelul R26266 mie mi se pare ca da, desi nu se specifica in clar: D5, D3... Insa sunand la Volvo aici in Belgia, mi-au spus ca numai motoarele Diesel cu cinci cilindri (D3) sunt tinta acestui rapel, ori eu am D5.

post-1674-0-93897600-1325774479_thumb.jp

Edited by VilyXC60

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-au spus ca numai motoarele Diesel cu cinci cilindri (D3) sunt tinta acestui rapel, ori eu am D5.

Pai si al tau tot 5 cilindri are ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de revizii , hai sa va povestesc eu un tare cu smecherasii de la Primus Auto Bucuresti. Ieri dimineata mi se aprinde pe bord martorul " book to maintanence", aveam aproape 45.000 km. Ultima revizie am efectuat-o pe la 40.000 dar nu la Volvo(masina imi iesise din garantie), asa ca am apelat la service-ul unui prieten, cu toate filtrele MAN(ulei, motorina, aer, polen), cu ulei Castrol la bidoane de 1 l , cu manopera si cu tot cu atentie ptr mecanic, m-a dus la 7,5 milioane. Apropo in 20-25 de min masina a fost gata( deci nu e nevoie de 3-4 ore, eventual pauza de masa ca la baietii de pe DN 1). In fine, dupa ce mi se aprinde martorul zic hai sa dau o tura pe la Primus, cu cele mai bune intentii sa vedem ce e de facut ptr a-l stinge. In cel mai pur stil romanesc, un nene de la receptie(nu i-am retinut numele, un tip cu ochelari, by the way mi-e dor de Mircea Marinescu) imi spune foarte flegmatic ca nu ma poate ajuta decat daca achit 20 de milioane si fac revizia la ei!!! Ii explic omului.....domne am facut revizia acum 4.000 am stampilele in cartea de service(doar nu-s idiot sa nu fac reviziile, e masina mea si tin la ea), vreau doar sa sting becul si va platesc manopera + operatiunea in sine. NU si iarasi NU, mai mult imi zice " puteti sa va duceti si mai sus ca nu se rezolva! " . Ma intorc acasa caut pe youtube si surpriza am reusit sa sting singur acel martor, un baiat destept explica pe youtube toata operatiunea (aviz doritorilor)!!! Pai bai Primus Auto cand v-am dat 50.000 E pe masina, cand am facut 2 ani reviziile la voi si ati luat pielea de pe mine, bagandu-mi pe gat ore de manopera desi mecanicii trageau vizibil de timp, cand mi-ati bagat pe gat stergatoare cu 100 de Euro, desi apoi le-am luat cu doar 1 milion, cand mi-ati tinut masina blocata 3 saptamani desi avea doar 7.000 km si nu ii dadeati de cap, cand am platit singur platforma sa o tractez, cand nu mi-ati dat masina de schimb si m-ati lasat 3 sapt pieton, cand ma tot beliti cu recallurile voastre la o masina de 50 k, cand ma programati la service la ora 13 si apoi cand vin imi ziceti sa mai astept 1 ora ca e pauza de masa, atunci E BINE???? Din cauza voastra, voi renunta la marca Volvo, o masina de care m-am indragostit, dar mi-e sila de serviciile aferente ei!!!! O zi buna baieti!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vily, e vorba de alt motor cu alta distributie. Motorul tau a fost fabricat pana in 2009 iar D3-ul a aparut in 2010 si are mai multe variante(2L sau 2.4L). Asadar numai motorul tau este cu probleme si din moment ce ai schimbat rola, scria clar ca buna ziua, este vorba de motoarele in 5 cilindrii produse intre anii 2007 si 2009, adica 2.4 D si D5 .

@Adi, Mircea e tot acolo, nu a fugit, este mai scump la vedere dar a ramas acelasi super baiat . Tipul cu ochelari era Marius si este .........

Sunt curios cum te-a costat pe tine revizia cand numai uleiul costa 400 lei iar filtrele tot cam pe acolo, adica manopera unde mai este ? Dar atentia mecanicului ? Riscant as spune mai ales la motorul tau care nu este un exemplu de fiabilitate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan , acum m-am uitat peste factura, 7 litri de ulei Castrol 0W30 au fost 350 de lei. Nu am nici un interes sa pacalesc pe nimeni. Atat m-a dus revizia la 40.000 km. SI iti spun sincer ca daca la Primus era undeva intre 10 -12 milioane ma duceam cu ochii inchisi, dar 20 parca e totusi prea mult! Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica observatie pentru adi_XC60

Poate sa traga mecanicul de timp 3 zile si sa-si ia 10 pauze de tigara sau sa-ti faca masina in 5 minute, manopera este tarifata la operatie efectuata conform unui normativ. Nu sta tipul de la receptie cu un cronometru sa vada cat iti incaseaza pe factura.

Diferentele in preturi pot aparea in functie de pretul orei de manopera.

N-as fi scris dar ma omoara remarcile astea cu "tragea de timp Nea Caisa sa ma taxeze mai mult"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi esti tu sigur ca este ulei norma A5/B5? 0w-30 Castrol inseamna si A3/B3/B4 caz in care iti urez sincere condoleante, mai ai putin si o sa-ti pierzi tachetii & culbutorii .....poate chiar si axele cu came .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, in primul rand vreau sa mentionez ca mesajul meu la adresa Primus Auto este o nemultumire personala, logica, pentru un om care a bagat 50k intr-o masina si are parte de un tratament mizer dupa iesirea din garantie, cand se putea rezolva foarte simplu. Daca o sa va uitati in posturile mele mai vechi o sa vedeti ca am scris, de cele mai multe ori, de bine despre Primus, nestiind ce va urma. Fiecare face ce vrea! EU nu instig pe nimeni, si nu asta e SCOPUL mesajului meu. Duceti-va fratilor la Primus!

Maurice, nu stiu cum sa-ti spun, dar eu la fiecare revizie facuta la Primus, am pierdut cel putin 4 ore,(sa nu mai spun ca te programeaza la 11 si masina intra EFECTIV in service la 12.30 - 13, daca ai ghinion mai prinzi si pauza de masa) poate tu ai relatii pe acolo si in cazul tau dureaza mai putin. Lasand timpul la o parte, e vorba si de bani. Si, exact cum am mai scris, daca baietii astia erau rezonabili si cereau pentru o BANALA revizie 10, 11, 12 milioane, ai cuvantul meu ca o viata mergeam la ei. Dar cand la ei este 20 de mil revizia si o poti face in alta parte cu 40% din banii astia, eu am ales a doua varianta.

BOGDAN, din ce m-am documentat eu pe net si sfatuidu-ma cu niste mecanici, uleiul 0w30 pare a fi excelent pentru motorul D5 de pe Volvo. Nimic mai mult, nu vreau sa intru in polemica cu nimeni de pe acest site. Asa ca de astea cu " condoleante" nu-si au rostul....pe bune. Baga ce ulei vrei tu, ala de la Volvo ca toate sunt foarte bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa ridici capota si sa citesti ce scrie pe stickerul negru .

Eu vorbesc din experienta nu din auzite, oricum sunt banii tai nu ai mei, este problema ta nu a mea .

La fel de bine puteai pune ulei Bunica, era fix aceiasi protectie la axele cu came .

post-178-0-29876900-1326955409_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu chiar aceaşi, dar pe-aproape... la cât sunt de fiţoase Volvourile astea... ;D

Adi_XC60, uleiul Castrol 0W30 poate avea specificaţia A3/B3/B4, recomandat pentru generaţii puţin mai vechi sau A1/B1-A5/B5, cum era Castrol SLX for Volvo Cars, care este recomandat la ultimele generaţii de motoare, printre care se numără şi al tău.

Specificaţia "0W30" este insuficientă pentru alegerea uleiului ideal.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut dimineata doua poze la bidonul care mi-a mai ramas. Vad ca scrie A5/B5 pe el. E ok??

post-442-0-95957600-1326971286_thumb.jpg

post-442-0-93078500-1326971305_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e rău... dar de ce ai zis că a băgat Castrol?! ;D

[...] ulei Castrol la bidoane de 1 l [...]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, greseala mea, am confundat marcile :confused2:. Nu prea le am cu uleiurile astea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!Am si eu o nelamurire,la cati Km se fac service-urile unui XC 60 parca D5 ?E fabricat in 2011,a facut unul la 10.000 si l-au chemat pentru urmatorul la 20.000Km,e normal?Multumesc!

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

La carte spune ca se face revizia la 30.ooo km iar daca masina merge mult in mediul urban se face mai devreme .

Este corect uleiul, este A5/B5, ramane de vazut cat de bun este fata de Castrol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan!Cred ca exprimarea mea a lasat loc de interpretari,am vrut sa spun ca a facut primul service la 10.000 si peste inca 10.000 a fost chemat la urmatorul adica intervalul de service este de doar 10.000 Km?Ca sa respecte intocmai intervalul recomandat de fabricant si a nu risca sa-i scoata masina din garantie(eventual) la cati kilometri trebuie facut service-ul?Are cineva programul de service agreat de Primus pentru XC 60 D5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ar trebui sa se faca ca la carte pentru ca in carte nu mentioneaza nimeni unde sunt facuti km, este o politica romaneasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now