Sign in to follow this  
Followers 0
d3lir

Problema inchidere/deschidere din cheie

8 posts in this topic

Salut. Astazi cand sa plec apas pe butonul de deschidere a masinii si nu s-a intamplat nimic, am si spus in gandul meu sa vezi ca am lasat masina deschisa dar cand incerc sa intru in ea usa era inchisa, nu mai functioneaza cheia .. are baterie ? daca da cum se schimba ca de o ora o invart in mana si nu pot sa-mi dau seama ?? In fine am deschis-o manual cu cheita din aluminiu, si cand am revenit acasa am apasat insistent in dreptul geamului de la sofer si pana la urma a mers s-a si deschis, s-a si inchis dar foarte greu si doar dintr-un anumit unghi. Ciudat mi se pare, chiar alaltaieri am inchis-o de la o distanta cam de 20-30 de metri si astazi asa de-odata sa pice ...Am mai cautat astfel de problema pe forum dar nu am gasit nimic, Multumesc anticipat

Am gasit raspunsul aici: http://new.volvocars.com/ownersdocs/2005/2005_s40/05s40_06a.htm Multumesc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit, dar nu am gasit rezolvarea. Nu am gresit raspunzand unui topic din 2011. De ieri am si eu problema de mai sus cu cheia pe care o utilizez zilnic.

Cea de rezerva functioneaza din casa de.la et. 1 ( 10-15m) iar cea uzuala numai daca o lipesc de geamul de la usa sofer. 

Nu este bateria, am inlocuit-o si face la fel, am schimbat bateriile intre chei si nimic. Cheia de rezerva functioneaza si cu bateria noua si cu cea veche, cealalta  cheie cu oricare baterie functioneaza numai foarte aproape de masina.

Are cineva vreo sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu eu am pierdut-o, @Xwinner a pierdut-o , eu sunt doar revoltat de pretul uneia noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumi multe piese sunt scumpe, cand le cumperi noi. Spre ex cablajul de portbagaj costa aprox 300 lei si sunt 5 fire de cate 50 cm si 3 mufe. Deci nu se merita investitia, dar nu ai ce sa faci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate, in cazul cablajului daca nu vrei sa dai 300 ron poti sa bricolezi la el si sa-l remediezi. Pretul unuia nou nu este atat de mare in comparatie cu componentele: pe langa fire si mufe mai este si burduful dintre capacul portbagajului si caroserie. In principiu valoarea materialelor ar putea ajunge la 150 ron, poate chiar peste aceasta suma.

Dar in cazul cheii este o politica "nesimtita" : nu ai de ales si te taxam cat vrem noi. Cheia aceea executata cu componente premium nu este mai mult de 300 ron. Daca pretul era in zona 500-600 ron era ok, dar ei cer 1600. O sa intreb la Exclusiv Auto, ma astept la un pret mai mare. 

Pe ebay gasesti cheia noua pe la 100 eur, dar nu stiu daca o accepta la reprezentanta.

Seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O accepta daca este noua si are codul pin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0