Zefirus

KM reali? C30

89 posts in this topic

Salut!

Dupa ce am ramas fara masinuta in urma vanzarii(Audi A2), as dori sa achizitionez un Volvo C30 de pe la Bucuresti, pare o masina tare distractiva, am si un S40 in familie si mi se par masini foarte rezistente si deosebite. Problema apare in cazul kilometrilor ..

Discut despre 2 anunturi,

http://www.autovit.r...-C21883566.html si http://www.autovit.r...-C21835920.html

In cazul ambelor anunturi, sunt insirate nenumarate optiuni, mai putin prezenta unei CARTI DE SERVICE, fapt care ma nelinisteste putin, chiar daca intentionez sa programez masina pentru o diagnoza totala la Primus inainte de finalizarea afacerii..

Ma poate ajuta cineva cu informatii despre asa ceva, este posibila o depistare a manipularii de km in cazul modelelor C30?

Multumesc anticipat!

Tudor

Edited by Zefirus

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

cartea service se poate opera,deci cu sau fara trebuie verificata masina la sange.

In rest asa arata bine.

POsibil sa vina cateva problema cu filtrul de particule daca km aia sunt reali.

DAca eesti din Capitala poti vorbi cu BogdanG sau Detenator pentru o diagnoza.

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat si eu ceva foarte dubios pe autovit la Volvo-uri de vanzare,cam la ~85% dintre masini (m-am uitat dupa C30,S40 si V50) au in jur de 90.000km parcursi,ori 80 si ceva de mii,ori 90 si ceva de mii.Putine vad care sa nu se incadreze in intervalul acela,iar aici zic doar de cele vandute de catre samsari,aduse de afara.Nu ma pricep la masini dar totusi o fi vreo modalitate de dat kilometrajul inapoi dar sa-l faca doar in intervalul acela?Suna cam stupid dar altfel nu-mi imaginez de unde "coincidenta" asta.Si eu mi-am luat un C30 second-hand tot cu 80 si ceva de mii,dar cu carte service si am avut norocul sa prind o masina asa cum am vrut eu,fara hibe.

PS @ Zefirus,daca te-ar interesa un C30 uita-te la a mea,o am la vanzare ca trebuie sa trec pe masina mare 4x4,vezi anuntul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Observ ca s-a cam dat uitarii acest topic si de multe ori mai cauta lumea posturile legate de realitatea kilometrilor. Cunosc destui samsari si destui simplii oameni care aduc masini si le vand mai departe . La masinile de genul Volvo aduse din strainatate kilometrii in mare parte sunt reali deoarece neamtul sau olandezul o vinde in pragul problemelor filtrului de particule adica undeva la 120000 de mii de km. Observ ca postul e de acum 2 ani cand ziceai de masini de 8-9 zeci de mii de km . Uite au trecut 2 ani , 2 ani si umpic si masinile toate ce sunt aduse au 120-130 de mii de km . Deci printre niste simple calcule ajungem la concluzia ca acei km urca fluid de la an la altul . E si prostesc ca tu , samsar sa dai in spate kilometrii cu multi iar la un simplu test masina sa nu corespunda uzurii . De obicei pacalirea kilometrilor se face la tipicele 1.9tdi de la vw,audi ,skoda unde ca masina are 600 de mii , ca are 150 de mii tot acolo este si de multe ori clientul merge impacat cu ideea ca masina are km falsi. De asemenea am observat o tendinta a datului de km inapoi la modele mai noi de la audi si vw unde concurenta este foarte mare. Oare de ce am omis BMW. De asemenea si acolo -concurenta enorma intre baietii grei si buni. La volvo concurenta nu e asa mare oricum . Nu vreau sa zic ca e o regula , iar verificarea atenta a measinii inainte de cumparare m-i se pare obligatorie doar ca aici ne rezumam la o marca mai hmm deosebita, aparte, nu atat de comuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa, e chiar de coma :hello2: :hello2: :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se dau kilometrii inapoi la Volvo, in draci! Poate confirma Bogdan, ca i-au trecut multe prin mana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, am citit multe din posturile lui in care povestea de volvouri cu km dati inapoi . Doar ca referindu-ne la modelele diesel dotate cu filtre de particule la o verificare atenta afli de realitatea kilometrilor mult mai usor e cand la modele mai vechi se dau uitarii intrarile in serviceuri autorizate si etc. Si lasand la o parte contradictiile , parerea mea e ca uzura masinii la toate marcile , apare mult mai repede si mult mai vizibil la modelele mai noi . Sau poate din nou gresesc si masinile mele dupa 2005 incoace or fi fost exploatate mai intens ca alealalte mai vechi.

data viitoare dati un raspuns clar unui post recent pt ca nu toata lumea intelege perfect la ce va referiti cand spuneti "e de coma " etc. e de bine e de rau . Daca e de rau , tot respectul ca sunteti mai informati voi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele cu DPF poti face o comparatie intre km masinii si nivelul aditivului din DPF si in acest fel poti trage o concluzie, insa la cele fara DPF, sau la cele pe benzina, nu-ti poti da seama, decat dupa uzurile masinii. Iar un samsar destept, le face de nu se cunoaste nimic. Pedalele de cauciuc nu se uzeaza la Volvo, nici dupa 300.000 km, volane, maciulii schimbatoare se gasesc in dezmembrari cu 250 lei, un polish la masina si la faruri, un detailing interior si uite cum a scazut 100.000 km, cu 200 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

de acord cu tot ceea ce spui . si eu tot la modelele cu dpf m a refeream cand am postat mai sus ca iti dai mai usor seama .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rares, esti confuz rau de tot, nu are nici o legatura DPF-ul cu nr de km ai masinii iar mie imi ia cam 38 secunde sa dau km inapoi, cam 90 secunde imi ia sa-i fac bine (sa nu se vada) si cam 120 secunde sa-i potrivesc km cu o carte de service falsa pt a nu batea la ochi .

La Volvo nu ai cum sa-ti dai seama de km nici la modelele 2013 pt ca exista scule adevarate care modifica in 3 calculatoare simultan deci nu ai cum sa-ti dai seama nici pe motor .

Legat de DPF iti spun ca esti confuz grav de tot pt ca in afara DPF-ul chiar se schimba la timp, de exemplu la C30-ul pe care il am acum la vanzare DPF-ul a fost schimbat la 120.ooo km, iar acum masina are 160k km deci pana la 240.ooo km mai am ceva km . Asadar e foarte simplu sa dau km la 80.ooo km si ca nu ma prinzi cu DPF-ul pt ca este ca nou, incarcare maxima in sarcina 38 hpa.

Singura uzura care se vede la C30 este la scaunul soferului daca masina este echipare Momentum (piele si textil), in rest la Kinetic &Summum nu se vede nimic la scaun, plushul de la Kinetic este foarte rezistent iar pielea de la Summum tine mult si bine .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu riscul de a-mi aduce o mustrare / pauza chiar de la colegi-mi moderatori, bai frate, pe mine unul M-ATI DISPERAT cu kilometrii vostri !

Ce dracu va căcaţi ba nene atata pe voi pentru kilometrii masinii ?

Daca masina aia are 200.000km si a fost tinuta ca in puf, mai bine luati una de 80.000km calcata in picioare si trecuta prin toate gropile ? Eventual si bagata benzina de vreo blonda la pompa, in loc de motorina ? Si mai vreti sa platiti si un sfert din pretul masinii !

Mergeti nene la REMAT, luati de-acolo pe bani de fier vechi o masina fara kilometraj, puneti-i roti, si mergeti cu ea ! Investitie minima taica !

Ma duc sa imi fac de treaba ca sa nu-mi fac alti nervi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rares, esti confuz rau de tot, nu are nici o legatura DPF-ul cu nr de km ai masinii iar mie imi ia cam 38 secunde sa dau km inapoi, cam 90 secunde imi ia sa-i fac bine (sa nu se vada) si cam 120 secunde sa-i potrivesc km cu o carte de service falsa pt a nu batea la ochi .

La Volvo nu ai cum sa-ti dai seama de km nici la modelele 2013 pt ca exista scule adevarate care modifica in 3 calculatoare simultan deci nu ai cum sa-ti dai seama nici pe motor .

Legat de DPF iti spun ca esti confuz grav de tot pt ca in afara DPF-ul chiar se schimba la timp, de exemplu la C30-ul pe care il am acum la vanzare DPF-ul a fost schimbat la 120.ooo km, iar acum masina are 160k km deci pana la 240.ooo km mai am ceva km . Asadar e foarte simplu sa dau km la 80.ooo km si ca nu ma prinzi cu DPF-ul pt ca este ca nou, incarcare maxima in sarcina 38 hpa.

Singura uzura care se vede la C30 este la scaunul soferului daca masina este echipare Momentum (piele si textil), in rest la Kinetic &Summum nu se vede nimic la scaun, plushul de la Kinetic este foarte rezistent iar pielea de la Summum tine mult si bine .

G, daca poti face ceea ce ai spus vin la tine :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Offtop....Nu inteleg , de ce asa de mult trebuie sa vorbim niste chestii care pot fi adevarate sau mai putin adevarate ,unele, si sa turnam gaz pe foc pentru niste chestii care nu mai au sens a fi discutate acum .In orice caz nu vad pe cine ajuta cind majoritatea vor achizitii auto de pina la 7-9ooo dar real evaluate la 12-15ooo(adica pomeni ). Colegul Alex remarca ceva de bun simt ca pina la urma poti cumpara ceva la km putini dar intretinuta in bataie de joc.In fine...Uneori romanul face haz de necaz,cind nu prea are ce face...Cu sau fara kilometrii stiuti si reali ,o masina are multe locatii ce necesita atentie vizuala.Km-trajul este pt afoni si daca este in rulaj mic ,ii suna bine cumparatorului,deh.

Ca sint off topic, eu mi-am re-achizitionat ceva "oldiest" (ca asa imi place) dar la sub 200oookm cit are seamana cu vechea mea masina de numai ~80oookm, la cum a fost intretinuta(impecabila) si confort.Asa ca..

Scuze de offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere treaba cu kilometrajul este cu dus si intors, Da km nu conteaza tot timpul dar totutsi, au fost nspe mii de cazuri cand oamenii si-au cumparat masini cu 80k km in bord si in realitate aveau 600.000 de km si atunci oricum gandesti nu cred ca iti pica bine stiind ca ai o masina ca atatea sute de mii de km care ai mai cumparat-o si cu bani buni. Asa putem sa ne luam toti E klasse 2012 w212 din Germania Taxi cu 1.000.000 de km la cateva mii de euro si poti fi "like a boss".

Share this post


Link to post
Share on other sites

O masina de 600.000 de km, se cunoastea, orice ai face! Problema este cu cele de 80000-150000 km si 150000-300000, care nu prea le ghicesti kilometrii, daca nu ai un ochi avizat si dcaa "samsarul" nu le-a cosmetizat foarte bine inainte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul nu m-am uitat niciodata la KM si toate masinile care le-am avut au fost luate la peste 100.000. T5-ul il luasem cu 150 000 si toti mi-au spus ca sunt nebun sa dau 14000 pe o masina cu atatia KM dar in final EI au fost cei cu abonament la piese auto, nu eu.

Din pacate romanului ii place sa fie mintit ! Se simte mai bine stiind ca bordul afiseaza 90.000 desi undeva in gandul lui are indoieli, decat sa stie ca masina a fost intretinuta cu ulei corect, filtre de calitate, ca x sau y probleme au fost sau nu rezolvate.

Eu de exemplu as da banii pe loc acelui posesor care imi spune ca masina are 200 000 de km dar bucsa unghiular a fost schimbata, cilindrul de ambreiaj a fost schimbat ca a curs si bucsele punte trebuie schimbate ca bat ( exemplu de S60R ) decat unuia cu anunt "90 000 REALI domle, tinuta in garaj, recent adusa necirculata in Romania, a fost a unei gacici care de fapt avea alta masina si circula cu ea ocazional )

...dar asta sunt eu si asa gandesc eu

my 2 cents

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema pe care o observ eu e ca cei care cumpara chiar isi doresc masini de aproximativ 90 mii km.

Masina pe care vreau sa o vand are 58 mii km si au fost oameni care m-au contactat si s-au speriat de km asa putini.

Ma gandesc ca poate e util sa schimb kilometrajul adaugand in mod fals cateva zeci de mii :).

Sunt convins ca samsarii aduc masini rulate si le seteaza la aproximativ 80-90 mii, dar asta pentru ca, probabil, au constatat ca asa au succes. Cred in acelasi timp ca 90% din masinile "proaspat" aduse sunt modificate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceiasi problema este si cu masina pusa la vanzare cu motorul curat, daca e curat nu e bine, daca e murdar iar nu e bine. Asta e romanul, vrea masina cu putini km, impecabila si daca se poate sa fie aproape gratis e ideal . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speranţa (că găsim prostu' care nu ştie ce vinde) moare ultima... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O masina buna la pret mic sau mare (asta in functie de instarirea fiecaruia), din punctul meu de vedere se va vinde numai daca vrei sa faci un upgrade, adica sa fie inlocuita ... vorbesc in cazul proprietarilor de masini! Atata timp cat iti este utila si iti "satisface nevoile" ... fara a cere investitii majore, decat cele de consum, nu cred ca o vinzi doar de dragul de a o vinde ... aaa, in cazul in care ai o dacie si vrei sa o schimbi cu un bmw-u din 1800 toamna, sa vada lumea ca "ai", o putem numii exceptie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat, eu am facut downgrade la C30 si m-am indragostit asa ca .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre ... tu esti una din exceptii ... esti un misit, curat :D

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt multi cei care au "coborat" de la BMW sau AUDI la Volvo, deh, vremuri grele .

Iar MC are dreptate, ne legam atat de tare de km incat uitam de altele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now