vlpvlp06

Relanti neregulat

35 posts in this topic

Salut,

Am urmatoarea problema:

La relanti are un mers neregulat de la 800 de turatii de tureaza la 1100-1200 si apoi revine la normal,in acelasi timp imi scade si imi creste acul de la temperatura apei.

Aveti idee de la ce ar putea sa fie?

Lichidul de racire este la nicel,nu am pierderi de antigel,etc...

In mers masina nu are absolut nicio problema.

Senzorul care masoara temperatura apei sa fie defect si ECU sa mareasca turatia crezand ca motorul este rece(ma gandesc ca face contact neregulat).

A inceput sa faca asa dupa ce am mers cu ea mai in forja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare :evil6: .Ar putea fi senzorul de pe corpul termostatului,cablajul lui sau un contact imperfect.Spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

care cablaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cablajul senzorului de temperatura.Daca ajung maine in Bucuresti iti aduc un senzor de proba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cablajul senzorului de temperatura.Daca ajung maine in Bucuresti iti aduc un senzor de proba.

Senzorul de temperatura nu este la termostat?

Eu nu am vazut niciun cablaj pe acolo.

Ne auzim maine la un telefon :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca are o singura ''buba'' masina ta.

(1)contact imperfect la mufa de la sonda de apa prinsa in corpul termostatului vis a vis de oscilatia acului de la apa

(2)motorasul de relanti sau sensorul de la clapeta de acceleratie.

p.s=sunt patanii d'ale mele, asa ca ai mai multe de verificat in zona respectiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ecu nu vede sonda de temperatura porneste automat GMV-ul , deci cablajul nu are nimic , cel mai probabil este stricata sonda .

Ca idee , la mine cand este rece motorul nu o tine mai mult de 2 , 3 secunde turata la maxim 1000 rpm .

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca astazi dimineata in drum spre serviciu a mers ok.

Va tin la curent cu ce se mai intampla cu relantiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relantiul oscileaza de la 800 la 1200 sau se mentine ceva timp la aceste 2 nivele? La mine in ultimul timp tot isi cam face de cap relantiul, uneori sta la 800-900, alteori la 1100. Nu stiu ce are, probabil sonda lambda isi face de cap putin, trebuie sa verific. Cum am ceva rezultate, iti dau de stire :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificati si incarcarea bateriei....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relantiul oscila intre 800 si 1200,dar se pare ca fost ceva de moment deoarece nu a mai facut aceasta problema.

Incarcarea bateriei este ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlp - ce tensiune ai la bornele bateriei cu motorul pornit, fara nici un alt consumator (ventilator, casetofon, lumini, etc) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlp - bine ca i-a trecut, caci a mea asa o tine. Daca-i dau forja (4-5mii rpm), dupa asta la relanti stau rotatiile la 1100-1200, dupa care sau scad la normal, sau asa raman.

Matrix - poate sa fie de vina bateria in cazul meu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlp - ce tensiune ai la bornele bateriei cu motorul pornit, fara nici un alt consumator (ventilator, casetofon, lumini, etc) ?

In baterie cu motorul pornit si fara consumator imi arata 13.4 volti.

Vlp - bine ca i-a trecut, caci a mea asa o tine. Daca-i dau forja (4-5mii rpm), dupa asta la relanti stau rotatiile la 1100-1200, dupa care sau scad la normal, sau asa raman.

Matrix - poate sa fie de vina bateria in cazul meu?

Eu cand am zis forja ma refeream la 6500 rpm,iar relantiul nu statea constant la 1200 rpm.

Oricum problema cred ca s-a rezolvat,acum chiar si dupa mers mai agresiv relantiul ramane ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu rareori cand ii dau 6000rpm, nici nu prea am unde, dar nici dorinta nu e asa de mare. De-as avea un T5, atunci poate da :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, ai schimbat bateria de curand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu,bateria am schimat-o anul trecut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-am intrebat pt. ca mie asa imi face dupa ce deconectez bateria (ii ia ceva timp sa-si "reinvete" relanti-ul)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa mi-a facut si mie dupa ce am schimbat motorul si totul era in regula...dupa ceva timp si-a revenit...acum e ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema a reaparut aseara drept urmare voi schimba senzorul de la lichidul de racire.

Va voi tine la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are treaba senzorul de la racire cu relantiul neregulat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce crezi ca nu are treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

criss, ARE treaba, deoarece VLP a uitat sa mentioneze ca atunci cand ii "balbaie" relanti-ul, acul de la temperatura "balbaie" si el. Daca motorul e la temperatura de regim, si senzorul de lichid de racire masoara eronat (fir intrerupt) si declara "motor rece", ECU-ul injecteaza mai multa benzina si motorul incepe sa mearca inecat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu sefu',nu a uitat.

a scris mai la inceput despre ac de la apa si relanti dar am crezut ca a rezolvat problema apei si a ramas relantiul,de aia am zis ca nu are treaba cu relantiul sonda de apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now