Sign in to follow this  
Followers 0
ravana

Intretinere s40 1.8 benzina 122

21 posts in this topic

Va salut ,

Este primul meu post si am cateva intrebari:

Am de gand sa achizitionez un volvo s40 1.8 benzina 122 de cai din 2001 130.000 km ( nu cred ca sunt reali, dar in fine...) si as vrea sa stiu ce ulei este recomandat sa-i pun , la ce anume sa fiu atent , sa verific , eventual "bube" specifice acestui model/motor . Nu stiu foarte multe despre acest model si vreau sa ma informez un pic . Pur si simplu la prima vedere mi-a placut masina( din poze). O sa ma duc saptamana viitoare sa o vad "live".

Multumesc.

Daca am postat gresit va rog sa ma scuzati si eventual sa mutati postul meu unde trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu putina rabdare, o sa gasesti pe sectiunea cu modelul care te intereseaza multe informatii. Sunt ceva probleme cu suspensia, de la drumurile noastre. Motorul e simplu, robust; "buba"specifica e VVT. Se aude ca un carait ,ceva de genul crrr-clac.Este un pic "gurmand",in oras sau daca ai piciorul mare. Ulei -este rubrica dedicata. In general Castrol 10w40.Dar poti folosi orice ulei de calitate.

Sau, mai sigur , vad ca esti din Bucuresti; vezi ce zic colegii la o intalnire cu ei ! :glasses9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Am citit despre ulei,consum , despre problema cu vvt-ul (rola aceea si inca o piesa ). Nu m-au speriat problemele , acum doar ramane sa vad si sa verific masina( sunt constient ca fiecare masina are anumite probleme mai des intalnite , indiferent de marca) . Sper sa fie in regula si sa devin posesor de volvo. :smile:

Numai bine tuturor. :smile:

Edited by ravana

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am acest motor pe masina si cu putina grija pot spune ca este un motor foarte bun.Al meu are 210 000 km si acum trebuie sa ii schimb VVT dupa cum bine spune colegul nostru sfc,in rest ulei bun schimbat la timp si putina grija pentru masinile noastre.

Toate bune !

Daca ai intrebari viitoare posteaza-le si cu siguranta un volvist de pe forum iti va raspunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa va anunt , dar nu am luat masina . Din punct de vedere estetic arata bine . Ce probleme am vazut eu :

- bateria era dusa , a pornit doar cu redresorul

-stopurile spate nu functionau pe frana sau ramaneau blocate aprinse

-motorul scotea un " carait" , am suspectat vvt-ul

-bara spate deplasata , in portbagaj sub mocheta era ok , deci nu fusese lovita prea tare

-pe stalpii lunetei sunt 2 capace patrate , acolo am gasit cioburi mici, luneta fusese sparta , cred.

-casetofonul nu mergea

-initial au zis ca are istoric de service apoi mi-au spus ca nu-l mai gasesc

-cauciucurile erau 4 marci diferite si 3 marimi diferite ( fata dreapta 175/65/15 fata stanga 195/65/15 , iar spate ambele erau 185/65/15)

-masina nu avea antigel si au completat in fata mea cu 0,5 litri , care au disparut imediat si apoi au mai completat cu 1 litru si iar a disparut din recipient, am suspectat garnitura de chiulasa, nu era lichid scurs pe sub masina si am exclus radiatorul, sau furtune...etc)

Imi pare rau , dar nu a fost sa fie. :( Sa vad pe viitor ce mai gasesc

Edited by ravana
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi vad ca esti trist, eu zic ca ai procedat foarte bine. Chiar te felicit. Daca o masina prezinta la prima vedere cele semnalate de tine mai sus, inseamna ca cel care o vinde e un escroc. E plina tara asta de bisnitari mincinosi care nu mai stiu cum sa te pacaleasca.

In alta ordine de idei, daca vrei sa vezi cum trebuie sa se prezinte un Volvo S40 benzina motor 1,8 fabricat in 2003, vino la una din intrunirile noastre de joia seara de la Polivalenta si vei vedea ca trebuie sa ai rabdare si sa mai cauti. E o masina excelenta, cinstita, care nu te lasa la greu, daca ai grija de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari!Neatentia ii costa pe unii :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut-o la o firma de leasing care vinde printre altele si auto rulate ,tocmai asta e culmea, ma asteptam la mai multa seriozitate decat de la un samsar din targ, dar nu a fost asa. Multe din cele descoperite de mine nici nu mi-au fost spuse.Au zis ca functioneaza ok , nu are probleme.A fost masina de firma , de aici probabil si multimea de defecte. Siti cum e mentalitatea: " e masina de firma , dau in ea , nu ma intereseaza" Postez linkul , sper sa nu se considere reclama, daca doriti puteti sa-l stergeti.

http://www.tiriacaut.../volvo-s40/1345

Edited by ravana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare Tiriac stie ce vand angajatii lui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu...

Stii cum e vorba " Nu e prost cine cere , e prost cine da " Din poze pare foarte ok , eram foarte entuziasmat cand am ajuns acolo si usor usor am revenit cu picioarele pe pamant. Este/trebuia sa fie prima mea masina . Macar sa-mi fi zis de la inceput totul , sa nu mai mai duc. Au cumparat mai multe masina de la o firma care si-a schimbat parcul auto si au zis ca asta e ultima , acum inteleg si de ce. Nu sunt absurd , sunt constient ca o masina de vechimea celei din anunt nu e perfecta , are anumite defecte , nu are cum sa fie ca noua, dar nu ma asteptam sa descopar atatea lucruri . Pana si roata de rezerva nu era buna , era o roata de pe masina care fusese taiata , au inlocuit-o cu rezerva ( se vede in poze , pe fata dreapta) , iar roata taiata era pe post de rezerva... Nu stiu de ce au mai lasat-o daca era taiata . Ce mai puteam face cu ea ? Janta de refolosit , dar cu cauciucul nimic.Daca erau mai putine probleme , poate o luam si le faceam eu pe rand , cum aveam bani. Dar la cum s-a prezentat azi masina , NU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nici 1000 euro nu merita saraca de la cum ai descris-o :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Estetic era ok, putina rugina pe ici-colo , volanul cojit destul de urat , nu astea m-au deranjat. Aveam de facut multe cheltuieli :

- cauciucuri

-umblat la motor sa vad de ce manca antigelul

-piesa aceea vvt , care am inteles ca se schimba cu inca o rola sau ceva de genu.

-baterie pt ca cea de pe masina era dusa

-switch-ul acela de pe pedala de frana ( daca asta era intr-adevar problema cu stopurile care nu se aprindeau sau ramaneau aprinse)

-casetofonul care nu mergea , mi-au spus ca nu stiu ce are.

Masina avea pilot automat , dar mi-au spus ca nu stiu daca functioneaza. Daca nici ei care se ocupa cu comertul cu masini nu au verificat, sau stiu daca functioneaza , atunci eu ce sa mai zic...

Distributia si ulei + filtre nu le iau in calcul pt ca astea aveam de gand sa le fac indiferent ce masina luam. Mai bine sa stau linistit decat sa mi se rupa cureaua si sa stric valve, pistoane...etc pe la motor.

Din ce-am calculat in mare , (nu stiu pretul exact la vvt si cu ce se mai schimba ) erau mai mult de 500 eur. I-am intrebat daca pretul este fix si mi-au spus ca scad maxim 100 eur.

Edited by ravana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or s-o vanda la pretul cerut de ei... la sfantu'asteapta ! Asta e masina de dezmembrat, nu de vandut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ravana: eu zic ca ai facut bine si nu te-ai grabit cu achizitia. In perioada asta oricum poti gasi mai multe variante convenabile la mana a doua, piata e in suferinta si vanzatorii sunt obligati sa mai lase la preturi. Iar uzura volanului, despre care spui ca era jupuit, indica de obicei un numar de kilometri manevrat, la 130.000 nu trebuia sa arate asa rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa vad poze cu interiorul,dar daca vrei iti arat eu poza cu un volan de 270k km care arata 90% nou.Intradevar mai conteaza si cum se poarta cu masina adunatura de carne dintre volan si scaun.My 2 cents!

Share this post


Link to post
Share on other sites

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/560/picture0264p.jpg/]

@Vita_Fresh Din poza nu se vede prea bine , dar volanul era uzat foarte mult in partea de sus .

@ ipo Inca dinainte sa o vad eram aproape convins ca 130.000 nu sunt km reali.

. Pretul mi se pare foarte mare , pentru cum e masina in realitate . Ar fi meritat maxim 2000 parerea mea , si cu diferenta de 700 de investit in ea astfel ajungandu-se la masina prezentata pe site. Mai ar fi ramas de facut revizia si distributia si era ok. Am ajuns la concluzia ca trebuie investit ceva timp si bani si am considerat ca nu merita.

Edited by ravana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt si eu curios cum arata si pe unde se situeaza "vvt-ul" acesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

+pinionul de la admisiie :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara!!  Va rog frumos daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, am un volvo s40 din 1998, a mers super bine pana intr-o zi. S-a aprins semnul din bord o masina cu x-ul pe ea, apoi   aflandu-ma in trafic motorul a inceput dintr-o data sa se tureze  dibn ce in ce mai tare pana la maxim. Bineinteles ca masina nu a mai raspuns la comenzi , a trebuit sa scot cheia din contact si sa o tractez pana acasa!! stie cineva despre ce este vorba ?  va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa-ti fi murit clapeta de acceleratie. Trebuia sa o fi tractat pana la un service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0