seeme

locatie bujii incandescente d4204t

35 posts in this topic

rog respectuos pe cunoscatori sa mi spuna unde sunt dispuse bujiile incandescente de la s40/2005 2,0l, 136 CP, motor D4204T, eventual o fotografie ar fi ideala

multumesc mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto a vrut sa zica sa nu te bagi sa le schimbi decat daca esti sigur ca sunt arse! :)

Daca se rup in gura de ardere e dureros.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, o sa merg la service. am auzit ca se pot rupe! va multumesc tuturor!

apropos, la tester se poate afla daca sunt sau nu arse sau au parametrii sub limitele normale de functionare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica rezistenta bujiilor cu un multimetru

testerul poate da ca ii defect modulul de comanda si in realitate sunt bujiile

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tester vida/dice spune daca sunt bujiile. Pot fi bujiile sau releul pe eroarea respectiva. E mai simplu daca e releul! Deci incearca l mai intai pe acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua!  as dori sa va rog daca ma puteti ajuta  cu o fotografie a locului in care sunt dispuse bujiile incandescente  la V50 2.0D 2006 motor D4204T , am incercat sa le vad pe cele postate mai sus dar din pacate nu mai apar.  Temperatura exterioara e undeva la 0 grade si la pornire  spirala din bord se stinge f repede ,exact ca la  +30 de grade exterior.  As dori sa le verific dar avand in vedere ca detin masina de prin septembrie nu prea cunosc multe amanunte in materie. sau va rog sa mi sugerati ce ar tb verificat mai intai. daca exista vreun releu sau  senzor, etc.  N as vrea sa ma apuc de demontat ceva de aiurea....    Am uitat sa mentionez...de pornit a pornit la a doua cheie..n am last sa invarta prea mult si sunt de parere ca bujiile nu si mai fac treaba.  Pana sa devin posesor de V50 am avut un VW golf 4 1.9 tdi de care am fost f multumit  ,din 2007 si pana anul acesta pornea la sfertul sfertului chiar si la -33 de grade....   In speranta ca ma puteti ajuta va Multumesc anticipat !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 se schimba usor,ce-a de-a 4-a,un pic mai complicata treaba,trebuie dat jos EGR-ul,acum vreo 2 saptamani le-am schimbat si eu(numai 3, cand am vazut ca se complica treaba,se lasa intunericul deja,am lasat-o balta).

Dupa cum vezi in poza de mai sus EGR-ul este luat jos,a 4 a bujie  vine  pur si simplu acoperita de EGR.

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca sa scoti egr-ul dai jos si antigelul ca sa scoti si racitorul. Anunta-ma cand reusesti sa desfaci surubul de dedesubt ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...................... Anunta-ma cand reusesti sa desfaci surubul de dedesubt ;D

hai nu fi rau,vinde-mi te rog secretul,de cat este surubul de jos?multumesc anticipat!;);D

Maine incerc sa schimb si ultima bujie,voi incerca sa dau jos numai EGR-ul,,,,,

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa desfaci surubul de jos (americanii il rup direct cu levierul la desfacere) trebuie sa tragi motorul spre fata ca sa-ti incapa gherutele. Nu mai stiu pe de rost de cat e ca am luat la rand tot calendaru' bisericesc pana l-am desfacut :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La d5 am reusit sa dau jos egr-u + racitorul fara a pierde prea mult antigel (de la max a ajuns aproape la min in bidon) dupa ce desfaci furtunul de tur il clampezi cu ceva (sau bagi un dop de vin in el, joke )  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, Nu ai nevoie sa desfaci surubul de jos, trebuie numai cele 2 suruburi de la racitorul EGR, colierul + teava gofrata din inox, dai jos racitorul EGR si ai loc sa joci fotbal prin spatele motorului . 

In max 2 h e gata iar bujiile sunt fara surprize la 2.0D . La 1.6D exista ceva riscuri . 

Iar antigel nu pierde cine stie ce, vreo 100ml max. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma iau dupa VIDA pun excavatoru' pe masina sa trag motoru' in fata. Si daca colierul ala a fost Pitesti-zat, il mai pui la loc doar cu altu' ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc mult! voi incerca intai sa le verific fara sa le demontez. cu toate ca mi se pare destul de greu in pozitia in care sunt pe motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC, Nu ai nevoie sa desfaci surubul de jos........

Oare?Duminica trecuta am ajuns pana la acel surub buclucas si EGR-ul nu vroia sa scape de acolo,deja ma gandeam la varianta ,,americana ''(MC, stie),dar pana la urma am pus tot la loc si am renuntat,...deocamdata,nu vroiam sa pierd juma' de duminica  pentru o bujie......:lol:.Vine sfarsitul de saptamana cu 3 zile libere,una poate fi sacrificata pentru asa ceva....:unsure::angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu v-am zis :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mario, de ce sa dai tot EGR-ul jos ? tu ai nevoie sa dai racitorul EGR jos nu si valva EGR . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare?Duminica trecuta am ajuns pana la acel surub buclucas si EGR-ul nu vroia sa scape de acolo,deja ma gandeam la varianta ,,americana ''(MC, stie),dar pana la urma am pus tot la loc si am renuntat,...deocamdata,nu vroiam sa pierd juma' de duminica  pentru o bujie......:lol:.Vine sfarsitul de saptamana cu 3 zile libere,una poate fi sacrificata pentru asa ceva....:unsure::angry:

:)) si eu am rupt surubul de dedesubt dar sta f bine si fara dar a fost chin sa.l rup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut din nou si va doresc un an mai bun si mii de kilometri fara probleme !!!

Am reusit sa verific bujiile incandescente dar fara a le demonta, nu stiu sigur daca e ok dar va rog sa mi spuneti voi daca e bun asa. am folosit un cablu pe care  l-am conectat la plusul  bateriei si dupa ce am scos mufa de la cablajul bujiilor le-am luat la rand si la fiecare au aparut scantei. Din cate stiu la cele arse nu ar tb sa apara.

Pana aici toate bune ,marea mea dilema a aparut ulterior cand am zis sa verific daca releul trimite curent catre bujii:  la acea mufa care vine de la releu am pus un bec si i am dat o masa  si apoi hai sa pun contactul. Partea interesanta aici apare:  bag cheia in contact si se aprinde becul........am ramas masca....a stat aprins aprox 15s  dupa care s a stins, mut cheia pe I , II, spirala din bord s a stins in secunda 2  , becul pe care l am pus nu s a mai aprins  cand am pus pe II. Mentionez ca la verificarea asta moturul inca era cald cu apa la apx30/40*. Deci din punctul meu de vedere e rau pt ca nu ti poti da seama cat sa lasi cheia pe poz 0.  Au fost zilele astea temperaturi de -10/-14, a pornit la a doua cheie .... 

Rugamintea mea pt cunoscatori e sa mi spuneti daca e normal sa functioneze astfel la volvo v50 2.0D sau e o probl la mine. Eu stiam ca dupa ce se stinge spirala din bord poti porni dar la mine deja in momentul ala bujiile cred ca sunt reci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu stai cu contactul pus cate 10-15 secunde, a fost facut acest sistem. Este ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care dintre acestea este releul de bujii ? Si la ce folosesc celalalte doua  ? 

2016-01-26 18.58.47.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now