zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Uneori ne-o facem singuri,cu sau fara voie si de aceea propun si eu un topic cu acest nume.

Ieri am ars comprosorul de clima,iesea un fum din el ca am vrut sa chem pompierii!!! Din vina mea,atehnic fiind, dupa ce prin noiembrie l-am inlocuit cu unul luat de la baietii din Iasi,desteptul de mecanic mi-a spus ca nu e necesar sa-i pun si freon,ca pot merge asa cu el,zis si facut!!!! In disperare de cauza,blocand circulatia pe Splaiul Unirii si fumegand l-am sunat pe Alex (MC) care nu numai imi a explicat si unde am gresit,dar am mai primit si 2 lectii, una despre cat de atehnic sunt,sa fiu soft sa nu ma exprim prea urat si a doua despre ce buni sunt unii mecanici. Au ei maini ,dar uneori le mai trebuie si creier....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun subiectul, felicitări! ;D

Acest subiect s-a născut pentru a se afla pe locul întâi la numărul de postări, cu condiţia să-mi permiţi să aduc o modificare minoră titlului: "Ce s-a mai stricat azi la maşina ta?"... ce zici?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"cu sau fara vina", ca uneori le mai stricam si noi,nu?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

,desteptul de mecanic mi-a spus ca nu e necesar sa-i pun si freon,

Cati km ai mers cu masina fara freon? Eu anul trecut dupa ce i-am reparat cutia, am parcurs Timisoara-Bucuresti si, cumulat cu cat m-am mai plimbat pana sa schimb freonul am ajuns la suma de 750 km. Vara compresorul a functionat ireprosabil!

ps: Am ramas in zapada si cat m-am chinuit sa ies i-am incins cauciucurile ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers vreo 3 luni,dar a iesit fum nu gluma din el, e pa ,dupa cum a spus si midnight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers vreo 3 luni,dar a iesit fum nu gluma din el, e pa ,dupa cum a spus si midnight.

Trei luni cumulate in kilometri cat inseamna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi ... din nou... :evil6:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trei luni cumulate in kilometri cat inseamna?

CIrcumferinta lunii este 2,413,402 km x 3 luni = 7.240.206km.

Edited by parola
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cite pahare de vin ai baut?

daca pamintul are vreo 40000km , de unde ai scos tu ca luna are 2 mil juma?

sau o fi mai mare decit pamintul si eu acum aflu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, mai greseste omul.

Mai sus e circumferinta orbitei pe care se plimba luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am rupt capacul la stergatorul drept :( Cel care vine de la surub spre bratul mobil :((

Acum se vede asa de urat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi eu mi l-am rupt pe-ăla, prin vară, dar am cumpărat altul, e relativ ieftin, vreo 30 de lei la dealer, vreo 22, în altă parte... ;D

M-am ferit de unul SH, pentru că cel pe care l-am rupt s-a rupt ca brânza, era "copt"... nu e făcut să ţină aşa mulţi ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu ca s-a copt. Si-a schimbat chiar si culoarea. Deh, suedezii nu au temperaturile ridicate cum le avem noi. Multumesc de info.

O sa cumpar altul sa nu mai fie uratica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cite pahare de vin ai baut?

daca pamintul are vreo 40000km , de unde ai scos tu ca luna are 2 mil juma?

sau o fi mai mare decit pamintul si eu acum aflu?

Io nu am baut nimic. In loc de virgula am pus un punct. 7.240,206km. In astronomie asa se scrie cu "," transformat din U.A.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Luna. 7 mii km, dar are dreptate Valiu :D

Edited by parola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uneori ne-o facem singuri,cu sau fara voie si de aceea propun si eu un topic cu acest nume.

............................................................ una despre cat de atehnic sunt,sa fiu soft sa nu ma exprim prea urat si a doua despre ce buni sunt unii mecanici. Au ei maini ,dar uneori le mai trebuie si creier....

Nu are nimic daca ai mers fara freon , instalatia are un senzor de presiune si nu permite plecarea acestuia (asta daca nu ai By-pass facut la el ) . Eu merg fara freon de asta toamna si nu a patit nimic , fumu mai mult ca sigur a iesit din bobinaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadimutz, asta i-am zis si eu, ca daca n-are vreo "inginerie" facuta la A/C, trebuia sa nu porneasca compresorul. Totusi zippy mi-a zis la telefon ca se invartea si centrul compresorului, nu numai exteriorul, deci clar ambreiajul era cuplat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ales volvo pentru ca ne-a placut. Ca nu este o "sotie" perfecta e alta discutie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am mers pe un drum croit prin 2m de zapada cu kalosul mamei. M-a aruncat in maldarul de zapada de pe partea dreapta...si i-am indoit putin aripa. Ghinion...noroc ca aveam 10km/h Am incercat sa redresez tragand in stanga...(inainte de impact) dar fara folos....s-a dus cum a vrut ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcă era o regulă care zicea că trebuie să tragi de volan spre partea în care derapezi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti pe sleauri poti sa tragi unde vrei tu, ea tot pe sleau ramine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să înţeleg că sleaurile duceau în mormanul de zăpadă? În cazul asta mi-e milă de cei veniţi după ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcă era o regulă care zicea că trebuie să tragi de volan spre partea în care derapezi...

Ideea era sa nu intru in zidul de zapada de pe partea dreapta. Eu avand roata dreapta in zapada afanata....am incercat sa o urc inapoi pe cea tasata dar nu am reusit. Cand derapezi la viteze e una....aici a fost altceva.

ps: Practic am vrut sa urc "bordura" dar fara izbanda...

E o straduta privata unde are acces doar varul meu si un vecin. Cand am trecut dupa micul incident am luat-o mai pe partea stanga fara probleme. Ceasul rau... Anul trecut am avut cu volvo 2 situatii dificile....unul pe polei si unul pe zapada. O sa vi le povestesc maine.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea era sa nu intru in zidul de zapada de pe partea dreapta. Eu avand roata dreapta in zapada afanata....am incercat sa o urc inapoi pe cea tasata dar nu am reusit. Cand derapezi la viteze e una....aici a fost altceva.

ps: Practic am vrut sa urc "bordura" dar fara izbanda...

E o straduta privata unde are acces doar varul meu si un vecin. Cand am trecut dupa micul incident am luat-o mai pe partea stanga fara probleme. Ceasul rau... Anul trecut am avut cu volvo 2 situatii dificile....unul pe polei si unul pe zapada. O sa vi le povestesc maine.

"straduta privata"!!!!!!!!!!!!Exista stradute private?Parca stiam ca totul este in domeniul public in ce priveste strazile.Daca e chiar privata atunci asa de inzapezita?!!!

Off topic scuzabil daca imi este permis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind incerci sa iesi din sleauri , puntea fata iese, puntea spate nu iese de obicei si te trage ...si intri in ce e in jurul tau.

Ca sa iesiti din sleauri incercati mersul cu spatele, e mai sigur. Opresti, iesi cu spatele , USOR, din sleau si apoi iti continui drumul cu fata . Asta e manevra de off-road....

E mai indicat deoarece ai control pe puntea care fuge (fata) .

PS. Cind va intilniti la polivalenta , cei mai experimentati pot arata celor mai putin priceputi ( stiu ca sint din ambele categorii acolo) cum se face , practic. E timp berechet pentru 10-15 min de antrenament. Nimeni nu s-a nascut invatat si nu e nici o rusine sa spui ca nu stii.

Edited by iulirx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am pus-o bine! Dupa faza cu compresorul mi s-a rupt si cureaua auxiliara,banuiesc ca din vina compresorului. Mai rau este ca sunt in Bucuresti fara ajutor,deci HHHHHHHHEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP! Please!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now