zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Stai nitel... nu trebuia sa fie cureaua cu dintii ALBI ?

Vad ca scrie "HT" pe ea (High Tenacity)... ar fi trebuit sa fie...

81s2%2BWWs4zL._SL1500_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii s`a intamplat cuiva sa ii se crape stopul pe interior (de la caldura/soare?) ? plasticul transparent la exterior e intact, dar se vede crapat dupa el, partea rosie la interior.

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti pot arata curea de distributie dayco la 100.000 care arata foarte bine, curea de accesorii dayco trecuta de 40.000 si nu are nici cea mai mica problema...

Nu cred ca doar curelele dayco se rup....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trance, am vazut la mai multe C30-uri stopuri sparte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trance, am vazut la mai multe C30-uri stopuri sparte.

pe interior?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trancenergy, ale mele n-au nimic de genul. E adevarat ca sunt ceva mai 'proaspete'. Ciudatica chestie, oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu n-am nimic spart/crapat. Si are ceva vechime masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probema mare, am venit de la spalatorie am parcat in fata blocului , am oprit motorul si belea, cand m-am dat jos din masina nu se mai incuia masina, s-a stins bordul , si nu recunoaste nici cheia. pru si simplu este moarta ca si cand nu ar fi conectata la baterie. A mai patit cineva ceva similar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probema mare, am venit de la spalatorie am parcat in fata blocului , am oprit motorul si belea, cand m-am dat jos din masina nu se mai incuia masina, s-a stins bordul , si nu recunoaste nici cheia. pru si simplu este moarta ca si cand nu ar fi conectata la baterie. A mai patit cineva ceva similar?

Maine echipa mobila volvo iti va veni in ajutor sa depistezi problema! Sa pregatesti ciko-ul!!!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu sau fara zahar ? :salut:

Si cu zahar si fara zahar ;D ;D ;D!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte dragut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probema mare, am venit de la spalatorie am parcat in fata blocului , am oprit motorul si belea, cand m-am dat jos din masina nu se mai incuia masina, s-a stins bordul , si nu recunoaste nici cheia. pru si simplu este moarta ca si cand nu ar fi conectata la baterie. A mai patit cineva ceva similar?

Bateria s-a stins in bratele tale :) ... problema = TREBUIE SA FACI UN TRANSPLANT DE ENERGIE ELECTRICA :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sin cer nu stiu daca este bateria sau vreo eroare de de soft, aseara pe la 11 noaptea m-am jucat cu cheia de pe balcon si supriza , s-a incuiat masina, am coborat jos si am pornit si motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ciudat! ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate vreo mufa la un calculator care nu face contact bine? Sau vreun releu?

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia sa verifici borna la baterie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probema mare, am venit de la spalatorie am parcat in fata blocului , am oprit motorul si belea, cand m-am dat jos din masina nu se mai incuia masina, s-a stins bordul , si nu recunoaste nici cheia. pru si simplu este moarta ca si cand nu ar fi conectata la baterie. A mai patit cineva ceva similar?

Masina a pornit si nu avea nici o eroare!!!

S-a mers cu ea, s-a oprit si repornit motorul dar nici o eroare sau semn ca nu ar mai vrea sa mearga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am sters erorile initiale.

Sper sa nu se mai inchida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am sters erorile initiale.

Sper sa nu se mai inchida.

Erori facute din neatentie si care nu aveau treaba cu problema ta!

Erori care datau de ceva timp :D :D :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vedem supa o saptamana de alergat cu masina ce mai apare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara a adormit definitv, a inceput sa licare display-ul de la castofon si dupa 500 m am tras pe dreapta si acolo a ramas. Am dus-o in curte la Badsi Nissan. asera cu platforma. Sa vederm verdictul luni.

Multumesc lui Ionut ca m-a adus acasa de la Penny aseara

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva zile la masina din dotare a venit iarna, adica arata cel mult 5grade.

Din cate am citit pe forum, nu senzorul ar fi problema ci contactele mufelor. In trecut am scos mufa care leaga usa de caroserie si am curatat-o cu spray de frane dupa care i-am dat cu o vaselina de contacte; la fel am facut si cu mufa din fata de usa.

Mai exista o a 3 a mufa sau s-a dus senzorul?

Multumesc.

Sent From My Nokia 3310i

post-550-14128615445633_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine, acum cateva zile, intr-o dimineata imi aratau -40 de grade. In jumatate de ora de mers prin oras si-a revenit, iar de atunci imi indica corect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now