zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Multumesc pentru raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

S60 2011 a decis sa incerce sa devina mai economic si sa reduca din cilindri functionali.

Alaltaieri dimineata i-am facut MOT (ITP) -ul , seara pe drum spre lucru 80 mph, deodata imi apare antiskid service required si engine sistem service required, lipsa de putere + limitare la 2000 rpm si motorul suna parca merge pe 2 sau 3 cilindri.

Am sunat la Volvo recovery m-au dus acasa + masina pe platforma, ziua urmatoare masina a fost dusa la reprezentanta Volvo, eu am primit un BMW 335 cu 5000 de mile pe bord ca si masina de schimb.

Cei de la reprezentanta au zis ca a cedat un injector si costuri anticipate: £ 600 pentru schimbarea unui singur injector.

BMW-ul merge suuper schimbator automat + pedal shift.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

BMW-ul merge suuper schimbator automat + pedal shift.

Masina adevarata cu un motor "decent" mai ales daca echipat si cu x

:P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este interzis sa se vorbeasca despre BMW pe acest forum? 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A apus vremea cand volvo era bmw killer. :))

Acum orice bmw este killer pt volvo....

Performanta/aspect

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Dinoco a spus:

 

A apus vremea cand volvo era bmw killer. :))

Acum orice bmw este killer pt volvo....

Performanta/aspect

Sent from my iPhone using Tapatalk

Offtopic

In afara de legendarul 850R sau X0 R ce erau la acelasi nivel ori poate  peste /sub cu putin ,nu se poate spune ce aminteai tu in favoarea marcii noastre mai demult .F.f.f multi ani marca germana a fost cea mai capabila la Cp /tona sau Cp /litru. ca si randament ,viteza.

Acum obiectiv vorbind  ,ne-am entuziasmat noi  mai demult sau unii dintre noi ,cum ca marca germana se putea baga in buzunar la orice ora ,.:)

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, alinbuga a spus:

Nu este interzis sa se vorbeasca despre BMW pe acest forum? 

Cei de la Volvo au organizat sa primesc un BMW 335 pana cand masina mea a fost reparat :), poate incercau sa sugereze cava.

M-au intrebat daca am vreo preferinta pentru masina de schimb la care raspunsul meu a fost sa fie o masina care nu-i stricat, in rest nu ma intereseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună dimineața... 

Nu cred ca s'a stricat ceva la mașina dar cred ca aici este cel mai bine sa postez nelămurirea mea ca să nu poluez forumul. 

Am un volvo c30 2.0D an 2007 și în aceasta dimineața este mi'a apărut un mesaj în bord cu privire la DSTC. Dar după 10 15 minute a DISPĂRUT. Sa fie vorba de presiunea din pneuri? Dacă știți despre ce ar fi vorba mai ales ca mesajul este în italiana, va mulțumesc. 

20170401_064347.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

fara diagnoa nu se poate zice exact ca poate sa apara din foarte multe cauze, eg: senzor presiune frana, steering angle senzor, pompa abs, YAW rate sensor........sau o roata foarte dezumflata.

Daca nu mai dispare de pe bord as sugera o diagnoza, sau maca citirea codurilor de eroare.

Numai bine,

Gabi.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve tuturor,

Week-end-ul asta a fost marcat de peripetii si presarat cu multi eroi in povestea pe care urmeaza sa o cititi.

Am avut o plecare aparent linistita, cu familia, vineri dimineata, catre Targu Mures la o expozitie de piese auto - Zilele Materom. Ne oprim linistiti si fara griji la Sighisoara pentru a lua pranzul, deoarece cei doi "soricei" din spate au inceput sa aibe propriii lor "soricei" la stomac. Dupa vreo 2 ore petrecute acolo, ne urcam in masina si pornim catre Targu Mures. Dupa Rupea, apare un mesaj in bord, "ELECT SYSTEM SERVICE REQUIRED". Am intrat putin in panica, deoarece nu mai intalnisem acest mesaj si nici nu auzisem de el la vreo discutie cu prietenii din club. Nu am avut de ales, asa ca am continuat drumul su sufletul putin strans. Dupa o vreme, constat mici anomalii in functionarea aerului conditionat. Aeroterma o luase putin razna, vajaind cand mai tare, cand mai incet, pana s-a oprit de tot! Hopaaaa! "Noi cum mai respiram?" m-am intrebat. "Pai lasam geamurile jos!" mi-am raspuns. Dar nu mai mergeau nici alea, mama lor! Mai aveam vreo 20 km pana la destinatie, cand constat ca mai apare un mesaj! " ANTI-SKID TEMPORARILY OFF"! "PE dracu'! Oare ce mai urmeaza?" Pai a mai urmat si "ABS SERVICE REQUIRED" si "BRAKE ASSIST STOP SAFELY" sau cum or mai fi afisate erorile alea. Cert este ca pana am ajuns la destinatie (ca totusi am ajuns pe roti), aproape nu mai reuseai sa citesti nimic pe bord din cauza intensitatii foarte scazut al luminii afisajului. Am parcat si am oprit motorul, gandindu-ma ca este momentul sa inlocuiesc bateria veche de vreo 8 ani.

Dupa 2 telefoane, unul lui Alex Midnight si unul lui Ionut Paun, care parca se vorbisera inainte, aflu ca e prajit alternatorul!

Ce e de facut? Merg la unul din consilierii Materom sa vedem daca gasesc ceva pe stoc sa rezolv problema. Panica mare! Nu aveau nimic, nici nou, nici din dezmembrari!

Sun una bucata prieten si coleg, Ionut Paun, care imi sugereazasa il sun pe Cipilika, dupa o discutie a lor, sa imi trimita alt alternator. Zis si facut. Dupa discutia cu Cipilika, Ionut imi sugereaza sa il sun pe Cristi Muresan pentru suport tehnic in inlocuirea alternatorului, a doua zi cand il primeam de la Cipilika, in parcarea hotelului unde se tinea expozitia, deoarece masina a ramas acolo peste noapte. Am vorbit cu Cristi Muresan, care m-a incurajat spunandu-mi ca nu ma va lasa sa ma mut in Targu Mures cu familia, ca tot eram impreuna acolo. Dupa care, prin bunavointa unui agent de la Materom (fost coleg de serviciu de-al sotiei mele - HA HA - ce mica-i lumea! ), am mers si ne-am cazat.

Sambata dimineata!

Sun la Fan Courier care imi confirma ca ajuns coletul. Vorbesc cu Cristi Muresan, care imi spusese cu o zi in urma ca locuieste pe langa Fan si ridica el coletul pentru mine si ne vedem in parcarea hotelului unde era masina. Ne intalnim si demaram operatiunea "Alternatorul". Dupa vreo doua ore de demontari si remontari, ii dam o cheie si masina porneste fara probleme. Da si Cristi o tura cu masina (apropo, sper ca i-a placut cu T5-ul) si totul pare in regula. Impacat si linistit, merg sa vizitez si eu expozitia, in sfarsit!

Pe la ora trei dupa amiaza, hotarasc impreuna cu familia ca este momentul sa ne deplasam catre vastele noastre apartamente din Bucuresti, nu inainte de a face o oprire la minunata Cetate Rupea, pentru a delecta si privirea copiilor nostri cu peisajele extraordinare vazute din varful Cetatii.

Dar, STUPOARE! Dupa Sighisoara, mesaj nou: "EL CURRENT HIGH STOP SAFELY"! Ce #@!@#$ se mai intampla? Trag pe dreapta, opresc motorul, vorbesc iar cu Ionut Paun, pornesc motorul, niciun mesaj! Hmmmm....o fi de 1 aprilie! Nu stiam ca si masinile pot face pacaleli de 1 aprilie! Mergem mai departe! Dupa vreo 20 km, mesaj: "BATTERY LOW". Opresc consumatorii, dispare mesajul. Mai mergem. Pornim consumatori, mai mergem un pic, "BATTERY LOW". Iar oprim consumatorii, iar dispare mesajul. Mergem fara consumatori, asta e. Fara aer, fara lumini, fara muzica. A treia oara nu mai e cu noroc, e cu ghinion. Cu consumatorii opriti, "BATTERY LOW" forever! Pe rand incep sa cada sistemele ca si prima oara, iar 500 metri dupa Viscri s-a oprit de tot! Panica mare, copii nervosi, nervi intinsi la maxim pe toata soseaua! Telefoane! Multe! Ionut Paun, cum v-ati obisnuit, primul! Concluzie: alternator!!!! Solutia nu intarzie sa apara:

- Are Blackhole alternatorul meu care e bun! Vorbesc eu cu el! zise Ionut.

Intre timp, il sun pe agentul Materom, care, cu ceva eforturi, face rost de o baterie noua de la ei, sambata dupa amiaza la ora 17.00, in ideea in care ajung, macar pe baterie, cat mai aproape de Brasov, deoarece Blackhole, in urma discutiei cu Ionut, deja se pusese in miscare catre mine.

Pana a venit bateria de la Targu Mures, Blackhole ajunsese deja la cativa kilometri de locul unde eram stationati. Montez bateria si-i dam bice catre Brasov, cand, dupa prima curba, trece Blackhole pe langa mine. Vorbim la telefon si ajungem la concluzia ca este mai bine sa incercam sa ajungem la el la garaj, chiar cu riscul de a mai schimba bateria mea cu a lui pe drum, daca trebuie. Nu a trebuit.

Odata ajunsi la garaj, ne apucam de treaba. Blackhole cu mecanica, eu cu iluminatul. Distractia se termina in jurul orei 21.30, cand constatam ca totul este in regula, eu avand inima putin stransa, data fiind experienta de cu ceva ore in urma. Incalecam pe cai si bice catre Bucuresti.

Totul a decurs normal pana acasa, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Masina merge excelent si va ramane in continuare la mine, desi, cand asteptam bateria, il sunasem pe Bogdan G sa il intreb cati bani pot lua pe "troaca asta", la care Bogdan: "Ce ma, Puiu, ti-a cazut si tie odata ceva si vrei sa scapi de ea?". Probabil a fost un impuls de moment din cauza nervilor si situatiei in care ma aflam cu tot cu copii!

In concluzie, DA, EXISTA OAMENI CARE TE AJUTA CAND AI NEVOIE, NECONDITIONAT! CRED CA TOCMAI AM AFLAT CE ESTE "SPIRITUL VOLVO"!

Multumesc pe aceasta cale tuturor celor implicati:

IONUT PAUN - pentru toate sforile trase

CIPILIKA zis si "Fulgerul" - pentru efortul de a trimite alternatorul in timp record (era ora 17.00 cand am vorbit cu el pentru expeditia alternatorului)

CRISTI MURESAN - pentru ridicarea alternatorului de la Fan si inlocuirea acestuia in parcarea hotelului

BLACKHOLE - pentru tot efortul depus cu drumul de 200 km, dus-intors, si inlocuirea celui de-al doilea alternator, in miez de seara catre noapte

BOGDAN G si ALEX MIDNIGHT - pentru sfaturi, solutii si incurajari

Agentul Materom STELIAN IANCU - pentru efortul depus in procurarea bateriei cand depozitul era inchis de cateva ore bune si transportul la si de la hotel.

Si, nu in ultimul rand, FAMILIEI MELE care a fost alaturi de mine, mai mult sau mai putin voit, pentru suportul moral.

In speranta ca nu v-am plictisit cu povestea mea,

That's All Folks!

Claudiupuiu.

 

 

10 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo grăsuțu' meu, totuși doua alternatoare chiar nu fac 1500 de euro :))) Te băteam cu ele dacă ajungeai acasă cu trenul :))

Te pup, ma bucur ca ai ajuns acasă cu bine, te-am sunat după ce am văzut apelul ca eram cu mâinile într-un Swirl dar nu am mai insistat...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos.... foarte frumos

Nu am avut inca ocazia sa-i cunosc pe toti personal dar pe Cristi si Ionut da. Cum zicem noi in ardeal ...oameni faini

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puiule... ma gandeam, daca se strica si asta in Ploiesti, mai aveam si acolo pe cineva, dar nu mai aveam alternator :)).

Lasa mah sa se strice, sa ai ce povesti la baranete, ca doar nu o sa le povesteti nepotilor, ca ai fost la Tg. Mures si te-ai uitat la bucsi si etrieri :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai ajuns acasa sambata :))cu 2 alternatoare intr-o zii ! Si ca sa te linistesti ti-am povestit cum "ne-am facut" cu 2 masini din pricina unui alternator :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu esti tare cu 2 masini cumparate pentru un alternator! Dar eu sunt mai tare cu 2 alternatoare si o baterie intr-o zi! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Cristi Muresan a spus:

Bine ca ai ajuns acasa sambata :))cu 2 alternatoare intr-o zii ! Si ca sa te linistesti ti-am povestit cum "ne-am facut" cu 2 masini din pricina unui alternator :))

Data viitoare iti promit ca ne vedem la o palinca, nu la schimb de alternatoare!

Edited by claudiupuiu
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai vinzi mah masina ? 😂😂😂

Dacă te încântă cu ceva mie la R imi da un mesaj cu avarie frana si sa opresc masina . Nu mai merge STC si DSTC iar mesajul a apărut fix între Tulcea s Constanța unde aveam 0 semnal gsm. ASA ca ....cand cedează fierul cedează .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, claudiupuiu a spus:

Data viitoare iti promit ca ne vedem la o palinca, nu la schimb de alternatoare!

Sa facut ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a stricat :)) ........urmatoarele >

- volanta (deja era si timpul) -  am comandat volanta+suruburi, kit ambreiaj, rulment presiune.

- la o inspecíe amanuntita mi se prelinge putin ulei pe la simeringul de la axele cu came - necesita inlocuire,

- ma striga nenea cu service-ul...haideti sa vedeti !!...ma uit, tot sptele blocului motor este murdar pana jos la cutia de viteze.O negreala, o imbacseala de nedescris.Constatare: de sub capacul galeriei de admisie iese putina mizerie de ulei si praf imbacsit.

Ei, la partea asta cu galeria de admisie nu i-am lasat sa se atinga pana nu intreb forumul sa am mai multe pareri avizate in acest sens.Ce imi recomandati?Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai da scrie rar Puiu asta da si cand scrie...foileton maica, foileton...intriga, schimbarea vinovatului/banuitului la jumatea cartii, deznodamnat..happy end, mare "poiet"

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai o zi de kkat e completa.

Ma duc sa pun pingelele de vara, unul o mare taietura. Cumpar altul, o nimica toata 1100 lei.

Pun rotile spal masina si ma duc acasa sa schimb si presurile alea de cauciuc cu cele de mocheta sa fie pregatirea de vara completa.

Ajung acasa mochetele fleasca, le-am scos acum vreo cateva zile din casa le-am uitat afara in ploaie.

Il iau pe junior si ma duc in parc, intra asta in mine cu trotineta de-si zgarie 2 genunchi si un cot, sa vezi scandal cu nevasta. 

 In parcare bara fata pe dreapta zgariata la greu, obligatoriu trebuie chituita/vopsita, s-a si desfacut din prinderi sa nu se fi spart ceva.

Plin de spume merg spre casa cand pe cheiul Dambovitei ma opreste policeman-ul, radar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am trezit cu oglina dreapta pe jos la s80...noroc ca a cazut pe iarba si nu s-a spart. Se pare ca s-a dezlipit de dublu-adezivul ala de fabrica. Cand ma duc si la cea din stanga...abia ca se mai tinea. O sa le lipesc cu Picatura...calitate domne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silicon, nu picătura. Picatura e rigid și s-ar putea sa crape și sa ramai iar fără ea

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now