SabinaBinas

eroare anti-skid service vereist

67 posts in this topic

Salut am un volvo s40 1.6 diesel .de două zile imi apare şi dispare eroarea anti skid service vereist cu semnul antiderapaj aprins.eroare imi apare cam dupa 5 minute de mers si dispare când pornesc motorul din nou.aveti idee care ar fi problema .vă multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestiile astea pot avea o multime de motive. Un tester poate lamuri problema repede si precis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ar fi exclus sa se intample de la frig, chiar daca "temperaturile au intrat intr-un usor proces de incalzire" (cum ar spune tanti de la Meteo).

Am experimentat ceva similar acum vreo 3 saptamani, intr-o dimineata geroasa cu -26 oC. Dupa aprox 200m eroarea a incetat de bunavoie si de atunci totul e ok.

Daca persista, treci pe la un tester, cum bine spune si jrazvy.

Si nu uita sa ne tii la curent! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva gheata pe la senzorii abs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva gheata pe la senzorii abs...

La P1 sunt integrati in butuc, nu prea are cum sa afecteze gheata ceva pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema...Dar ramasesem cu volanu "stramb"...am urcato pe elevator si cand lua de volan si indrepta rotile disparea mesaju...am fost si am facut unghiurile si a disparut mesajul...deci verifica unghiurile sau asteapta caldura

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri mi s-au aprins martorii pentru baterie abs airbag ,si mi-am dat seama ca alternatorul nu mai incarca.azi am fost la service si a trebuit sa schimb puntea de diode de la alternator.eroare cu anti-skid imi aparea dearece releul acestui senzor nu mai primea curent si de aici eroarea cu anti-skid,in zilele respective am constatat si un sunet mai ciudat din partea stanga a motorului (ca un vajait),iar acum dupa ce am facut alternatorul acesta nu se mai aude.deci problema la mine ,dupa spusele celor de la service, a fost din cauza alternatorului .acum intradevar eroare nu a mai aparut. va multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In partea stanga cum privesti masina din fata catre spate, respectiv dreapta cum stai la volan, nu?

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este sezonul alternatoarelor! Puntile de diode pica pe capete! Ce an este masina? 2005 sau 2006?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu l-am schimbat anu trecut pe vremea asta cu totu...nu am mai stat sa mai repar la el...si tot asa un vajait se auzea...Si din cauza ca idiotii mi-au dat de 120A in loc de 150A, asa cum era originalul,mi-a picat undeva in vara,in urma unui drum pana la Budapesta...ce-i drept era si reconditionat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina este din 2007 ,in partea stanga cum privesti masina din fata.cei de la service nu mi-au garantat ca nu o sa mai am probleme cu el,avand in vedere ca nu a fost schimbat niciodata.sper sa nu mai am probleme ,din cate am vazut un alternator e vreo 1300 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti si mult mai ieftin:aprox 800-900...doar sa cauti

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUTARE..ieri mi-a aparut si mie faimosul mesaj..antiskid etc...inteleg ca alternatorul e urmatorul pe lista de achizitii ( md C30 1.6 D 2007 ) ???

Nota..ieri am avut nevoie de de baterie mai mult datorita amorsarii dupa schimb filtru motorina curatat scaun EGR etc.. ( ca tot desfacusesm filtrul )...

Se poate face ceva preventiv ? schimb pereche carbuni /punte diode etc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face ceva preventiv ? schimb pereche carbuni /punte diode etc ?

Pai majoritatea au schimbat puntea de diode: . Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in afara de antiskid service ( bec martor + becul info ) imi apare si becul martor antipoluare...pot suspecta si vana EGR ?

am masurat tensiunea de incarcare pe baterie si se pastreaza constanta..14,7-14,8 V (nu e un pic cam mult? ) indiferent de regim ..stiam ca r fi trebuit sa fie 13,8-14,2 V...alternator DENSO 150A mnf.2007

facand testul de comunicatie imi apare ceva in sensul DTCS in vehicle...sa ma stept la ceva probleme de contact accelerometru / senzor unghiular etc. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat ..era vorba de actuatorul EGR..l-am schimbat dupa ce Bogdan G...(multumiri..) l-a identificat ca fiind defect ..apoi am verificat tot circuitul de CAN deoarece aparea ca lipsa de comunicatie modul BCM cu ECM si SRS..dar nimic gasit :confused2: ...am schimbat actuatorul si eroirel s-au reseta pe rand mai intai antiskid apoi dupa cateva cicluri de forja "s-a autocalibrat "si noua combinatie de valva EGR (am pastrat corpul valvei noi pentru schimbare totala mai incolo cand voi avea timpul necear pentru o curatire totala circuitului de recirculare gaze-admsie - acum am curatat doar tubul gofrat /galeria/ racitorul de gaze..).

CE AM OBSERVAT :daca valva EGR este defecta/blocata/conexiune lipsa..automat imi aparea si mesajul antiskid ..STUPOARE..?!

Prin reconectare cupla EGR =mesajele de antiskid service si LAMPA de roare circuit antipoluare se reseteaza...CAUZA..= ???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai stim noi pe cineva pe nume "wam" care a scos mufa de la senzorul de temperatura si i-a aparut "mileage manipulation" :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda... :headbang: dar cu valva egr defecta..comunicatia ECM si BCM este BLOCATA !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma din ce cauza iti apare mesajul "anti-skid service vereist" in bord ?Mie imi apare NUMAI cand depasesc 120 km/ora si merg ceva timp cu viteza asta, in rest, no problem.Dispare cand opresc si repornesc motorul.

Edited by Baxy
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulment roata schimbat cu unul ce nu este de Volvo S40 sau senzor de roata defect sau calc ABS defect . Pana nu faci o diagnoza nu ai de unde sa afli ce nu merge .

Nu e problema tot lipsa de comunicatie intre BCM si ECM apare la S60 D5 EURO 4 daca scoti mufa de la un injector, masini geniale la care ai nevoie mai mult de experienta decat de scule de diagnoza . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...

sunt si eu nou pe aici si de curand am achizitionat si eu un volvo s40 1.6d din 2005 ...ideea e ca masina este de anglia iar eu locuiesc aici in uk...toti mecanici de aici sunt praf incearca sa faca ce e mai usor la un pret exorbitant si nici nu o fac bine...in fine problema mea este ca :

am plecat cu volvo de la proprietar si pe autostrada am simtit ca tremura volanul sta putin stramb si deja la 120-140 km la ora e un pic instabila....si la un momendat apare aceasta eroare  "anti-skid service vereist" si cumva intra si intr-un limp mode pt ca nu mai tragea ....o opresc si o pornes si isi revine ....pe langa aceasta eroare mai am si alta ceva legat de engine zice dar nu ai retin exact...

ce ma sfatuiti sau ce credeti despre limp mode de la ce sa fie ...are legatura cu trepidatia din volan si ca e strmb....daca fac unghiul schimb cauciucuri si echilibrez va fi ok sau? 

multumesc!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi dupa ce indrepti volanul. Daca ramane, in principiu schimbi EGR-ul si ai scapat. Cauta un service care sa citeasca erorile si revino cu ele aici

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@laurik Presiune prea mare de turbo e problema ta, trebuie sa inlocuiesti valva control turbo dupa care daca tot nu se rezolva trebuie curatata turbina . Nu are nici o legatura cu volanul stramb sau cu vibratiile, cu volan foarte stramb da eroare ANTI-SKID dar nu baga motorul in protectie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am iesit acum pe autostrada si am calcato un pic ca sa apara erorile inainte sa o pun pe tester...si am atasat aici pozele cu ce erori am in momentul asta...

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea cu reduce engine performance ma sperie cel mai tare si faptul ca are limp mode ala .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now