PacurarFelicia

Motorul se opreste cind se incalzeste.

22 posts in this topic

salut,

am un volvo 850 din 95 motor 2,5 20valve benzina ,porneste bine la rece dar cind se incalzeste motorul se opreste brusc si nu mai porneste pina nu se raceste de tot .Va rog sa ma ajutati sa ii dau de capat!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si REMUS cine e ?! :)) Masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un volvo 850 si am probleme cu motorul, se opreste cind se incalzeste ,

daca puteti sa ma ajutati .Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

am un volvo 850 din 95 motor 2,5 20valve benzina ,porneste bine la rece dar cind se incalzeste motorul se opreste brusc si nu mai porneste pina nu se raceste de tot .Va rog sa ma ajutati sa ii dau de capat!!!!!

Salutare,

1. Din ce oras esti?

2. iti da vreun cod de eroare?(in partea din stanga cum te uiti la motor cu capota ridicata ai o cutiuta la care ii scoti capacul si introduci firul unde scrie A2,pui contact apesi pe butonelul de acolo.Va clipi un led de mai multe ori - trebuie sa numeri de cate ori clipeste scurt si notezi pe o hartie.ex -3-1-4 sau 5-2-1)sper ca ai inteles.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de temperatura .. asta daca nu fierbe motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut sunt din Alesd jud Bihor

am gasit cutiutele cu A si B am ridicat capacul de la A si am pus firul la A2

am pus contactul si am apasat butonul si l-am lasat (nu l-am tinut apasat)

s-a aprins beculetul de trei ori si gata, am apasat din nou butonul si s-a aprins iar de trei ori

de cite ori apas pe buton tot de trei ori se aprinde

am schimbat pe masina injectoare,bujii,termostat (2buc)sonda de temperatura (de sub termostat),

filtru de benzina, pompa de benzina,delcou,am verificat si curatat instalatia de vacum

acuma ultima data am scos complect termostatul.

ce sa mai fac??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se aprinde doar de trei ori insemna ca ai codul 1-1-1 ceea ce reprezinta ca totul ar fi ok pe masina ta.

Este cam greu de dat un diagnostic exact la masina ta doar din ce ne spui,incearca sa faci un filmulet pe care sa il postezi aici.

Ai incercat sa ii scoti borna la baterie sa o lasi 10 minute?Cand pornesti masina dupa 10 minute sa o pornesti fara consumatori(casetofon,plafoniere,etc...)ca sa isi invete relantiul.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

REMUS, sintem noi ! :smile: , e NUMELE NOSTRU CONSPIRATIV.

Asa ne zice el (ea) noua, celor de pe forum, REMUS!

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă rog să încetaţi cu răutăţile, doamna e nouă printre noi, va învăţa, încet-încet.

Bun venit pe forum, Felicia!

Legat de problema ta, just a wild stab in the dark: nu ţi-a pomenit nimeni de valvele de la evacuare? Este, într-un fel, cauza clasică a motorului pe benzină care nu mai porneşte cât e fierbinte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiuloasa a fost facuta acum 2 ani s-au inlocuit toate supapele,

in urma ruperii curelei de distributie,masina a functionat pana acum.

merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru coduri dar sa stii ca in bord stau aprinse becuri de la

sonda lamda si nivel scazut la vasul de expansiune,deci nu este normal sa

indice 1-1-1 (totul ok) merci.

pompa merge

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru coduri dar sa stii ca in bord stau aprinse becuri de la

sonda lamda si nivel scazut la vasul de expansiune,deci nu este normal sa

indice 1-1-1 (totul ok) merci.

pompa merge

Antigelul este la nivel si becul este aprins in bord?-vezi daca plutitorul functioneaza,incerca sa dai cu niste spray de contact la mufa de sub vasul de expansiune

Sonda lamda este aprinsa si nu ai niciun cod de eroare? - repeta din nou operatiunea cu firul la A2 tine apasat pe butonel 20 de secunde ia contactul si apoi repeta operatiunea ar trebui sa stergi eroarea si sa dispara sonda lamda aprinsa din bord

Apoi incerca si faza cu deconectarea bateriei.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe forum !

In primul rand nu stiu cit de mult te pricepi la o masina, in general, asa ca am sa incerc sa-ti dau cit mai multe detalii. Sper sa nu te superi daca te-am considerat novice, bine ?

Intrebari:

1) atunci cind ne spui ca se incalzeste motorul si se opreste brusc, scoate fisa centrala de la capacul delcou, roaga pe cineva sa dea la cheie in timp ce tu verifici, punind/apropiind de blocul motor fisa, sa ai scanteie. Daca nu - senzorul de Camshaft face figuri cind se incalzeste, s-au mai vazut cazuri si de aceea nu da cod de eroare. Gaseste de imprumut unul si mergi o zi , doua cu el, vezi daca problema a disparut. Senzorul il gasesti exact dupa capacul delcou, e gri, rotund si iese din el o mufa galbena/portocalie cu 3 pini.

2) in aceleasi conditii subliniate de mai sus - roaga pe cineva sa dea sub partea din spate a masinii, incercind sa loveasca usor rezervorul de benzina, cu o teava, un bat mai gros. Apoi, da-i cheie, doua. Nu se intimpla nimic grav, doar iti vei da seama daca pompa de benzina e pe moarte. Daca porneste, ai gasit cauza.

3) scoate releul de benzina care poate face figuri la caldura, asa vechi fiind, uitate la inscriptiile de pe el, adica numerotarea pinilor. Sa retii cum l-ai scos si sa incerci sa-ti dai seama de corespondenta pinilor si gaurile unde intra acei pini (ai releului, bineinteles). Ia o sarma, o agrafa mai lunga pe care o indrepti si fa un contact (adica infige sarma in cele 2 gauri) intre gaurile unde ar intra pinii releului cu nr. 87 si 15. Da o cheie - in acest fel stii sigur daca porneste, ca ai gasit cauza - alt releu. Releul il gasesti ridicind capota, scoti cele 4 suruburi din colturi ale capacului negru de sigurante. Sub acel capac se gasesc citeva relee, printre care si releul de benzina, este singurul de culoare roz si scrie pe el FuelPump Relay.

4) Deasupra rampei de injectoare e o tabla de aluminiu. Trage de ea in jos, spre botul masinii cum ar fi. Scoate toate mufele injectoarelor (au 2 fire in mufa, se pasa pe acea siguranta de tabla a mufei si se trage in sus) si infige la loc pe fiecare. Uita-te dupa toate furtunasele mici pe care le poti vedea sau pipai, sa nu fie niciunul fisurat.

5) Uita-te la fiecare mufa pe care o vezi, incearca sa fii sigura ca TOATE sint la locul lor si ca nu se misca vreuna aiurea pe acolo.

Hai, asa inveti cite ceva la masina si o sa-ti prinda bine. Nu dispera, ii dam noi de cap - impreuna cu tine.

Daca nu te descurci, roaga pe cineva sa te ajute care mai are putin habar de o masina (un mecanic), mai intreba aici, nu-i nici o rusine. Ok?

Bafta si tine-ne la curent, eventual mai spune-ne noutati dupa ce faci tot ce ti-am scris.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnilor mai este o problema:

-Citirea cheii de contact.Sub capacul de plastic care ''imbraca''contactul si acareturile se afla un inel situat pe partea mecanica a contactului.

Are un fir si daca un contact isi face de cap la mufa este foarte probabil sa faca se opreasca atunci cind nu mai face contact.

-Cred ca a 2-a problema ar fi legata de sistemul de alimentare (pompa benzina sau releu pompa benzina)

Si una si cealalta au fost patite de mine dealungul ''lungii'' mele experiente de pasionat,purtator si mecanic de volvo(la mecanic am exagerat putin ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad orasul de unde este doamna...pe plan local,adica in Bucuresti,puteam da o fuga sa aruncam o privire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad orasul de unde este doamna...pe plan local,adica in Bucuresti,puteam da o fuga sa aruncam o privire...

A spus: Aleşd, Bihor. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a facut curat. Mentineti-va la topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe forum !

In primul rand nu stiu cit de mult te pricepi la o masina, in general, asa ca am sa incerc sa-ti dau cit mai multe detalii. Sper sa nu te superi daca te-am considerat novice, bine ?

Intrebari:

1) atunci cind ne spui ca se incalzeste motorul si se opreste brusc, scoate fisa centrala de la capacul delcou, roaga pe cineva sa dea la cheie in timp ce tu verifici, punind/apropiind de blocul motor fisa, sa ai scanteie. Daca nu - senzorul de Camshaft face figuri cind se incalzeste, s-au mai vazut cazuri si de aceea nu da cod de eroare. Gaseste de imprumut unul si mergi o zi , doua cu el, vezi daca problema a disparut. Senzorul il gasesti exact dupa capacul delcou, e gri, rotund si iese din el o mufa galbena/portocalie cu 3 pini.

2) in aceleasi conditii subliniate de mai sus - roaga pe cineva sa dea sub partea din spate a masinii, incercind sa loveasca usor rezervorul de benzina, cu o teava, un bat mai gros. Apoi, da-i cheie, doua. Nu se intimpla nimic grav, doar iti vei da seama daca pompa de benzina e pe moarte. Daca porneste, ai gasit cauza.

3) scoate releul de benzina care poate face figuri la caldura, asa vechi fiind, uitate la inscriptiile de pe el, adica numerotarea pinilor. Sa retii cum l-ai scos si sa incerci sa-ti dai seama de corespondenta pinilor si gaurile unde intra acei pini (ai releului, bineinteles). Ia o sarma, o agrafa mai lunga pe care o indrepti si fa un contact (adica infige sarma in cele 2 gauri) intre gaurile unde ar intra pinii releului cu nr. 87 si 15. Da o cheie - in acest fel stii sigur daca porneste, ca ai gasit cauza - alt releu. Releul il gasesti ridicind capota, scoti cele 4 suruburi din colturi ale capacului negru de sigurante. Sub acel capac se gasesc citeva relee, printre care si releul de benzina, este singurul de culoare roz si scrie pe el FuelPump Relay.

4) Deasupra rampei de injectoare e o tabla de aluminiu. Trage de ea in jos, spre botul masinii cum ar fi. Scoate toate mufele injectoarelor (au 2 fire in mufa, se pasa pe acea siguranta de tabla a mufei si se trage in sus) si infige la loc pe fiecare. Uita-te dupa toate furtunasele mici pe care le poti vedea sau pipai, sa nu fie niciunul fisurat.

5) Uita-te la fiecare mufa pe care o vezi, incearca sa fii sigura ca TOATE sint la locul lor si ca nu se misca vreuna aiurea pe acolo.

Hai, asa inveti cite ceva la masina si o sa-ti prinda bine. Nu dispera, ii dam noi de cap - impreuna cu tine.

Daca nu te descurci, roaga pe cineva sa te ajute care mai are putin habar de o masina (un mecanic), mai intreba aici, nu-i nici o rusine. Ok?

Bafta si tine-ne la curent, eventual mai spune-ne noutati dupa ce faci tot ce ti-am scris.

multumesc tare mult pt sfaturi nu ma supar deloc

in legatura cu fisa centrala,(am sa fac ce ai spus) eu am scos bujiile tot pe rind si nu au dat scinteie nici una

cind are toane si nu porneste (am dat la automat de citeva ori) dupa care am scos toate bujiile si nu erau umede semn ca injectia nu merge si scinteie la bujii nu da

am sa verific senzorul de Camshaft (pot sa il inlocuiesc)mai am un motor de rezerva

in legatura cu pompa de benzina am inlocuit-o si cu cealalta nu a pornit nici la rece (cred ca era defecta)

cind are toane si nu porneste am pus contactul si se aude pompa de benzina ca merge (presiune este in rampa) dar nu cred ca injectoarele primesc semnal sa deschida deoarece bujiile erau uscate

stiu unde sunt releele

am scos releul (sunt 3 relee identice unul linga altul ) releul de la pompa este cel din mijloc si le-am inversat intre ele

in legatura cu furtunasele le-am scos pe toate si le-am remediat

am curatat si o supapa care intra in tubul de admisie (furtunul de ea vine de la filtrul epurator)era plina de ulei

am incercat sa inlocuiesc si releul de la ventilator (FAN RELAY)de deasupra radiatorului

intrebare ;

se poate sa fie defecta sonda lamda sau sa fie infundat catalizatorul ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai scanteie - senzorul de Camshaft e suspect, asa ca inlocuieste-l grabnic. Prima data fa asta !

"am scos releul (sunt 3 relee identice unul linga altul ) releul de la pompa este cel din mijloc si le-am inversat intre ele"

Cred ca ceea ce ai inversat tu acolo intre ele sint releele de overcharge negre si mici, eu ti-am spus de releul de benzina, cel roz, doar pe el scrie FuelPump Relay - acolo faci faza cu sarma, daca nu ai unul identic sa pui in loc.

La intrebarea ultima - nu are treaba cu pornirea. Nu mai inlocui alte relee, ca nu s-au ars din senin, mai ales ca masina iti porneste cind e rece. Schimba senzorul de Camshaft prima data (si pe cel de la volanta are un surub de 10 ce-l desfaci cu o tubulara, RPM se numeste - daca tot zici ca mai ai un motor de rezerva).

Si apoi vino cu o veste buna.

Bafta !

P.s. Masina inca porneste cind e rece, da ? Daca nu, poate sa fi suspecta si bobina/tranzistorul din pachetul ala ce sta pe oala amortizorului de la sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ai reusit sa-i dai de cap? Si eu am o problema asemanatoare,relativ...Moare dupa ce se incalzeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now