rynno85

POWER SYSTEM SERVICE URGENT

22 posts in this topic

Se pare ca masina mea incepe sa sciupe mesaje de eroare pe computerul de bord, azi dimineata a inceput sa apara mesajul din titlul topicului(POWER SYSTEM SERVICE URGENT) impreuna cu un semnul exclamarii cat se poate de rosu si martorul de baterie (becul ala in forma de baterie auto din partea dreapta jos a turometrului). Daca opresc masina si si o pornesc iar, mesajul ala dispare si reapare in mers dupa vreo 5-10 min.

Are cineva idee la ce se refera mesajul? Mentionez ca bateria e noua cumparata in decembrie si iarna asta nu a facut figuri iar cureaua si rolele de la alternator si distributie tot in decembrie au fost schimbate pe Gates si SKF.

Astept cu nerabdare raspunsuri de la voi(si ceva emotii cu gandul la costul reparatiei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... banuiesc al 5-lea alternator picat (numai pe forum) iarna asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pariez pe alternator. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea se pot repara (schimbare punte + releu) sau necesita inlocuire. Puteti sa imi dati va rog si niste preturi?

Edited by rynno85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este al 5-lea, ar fi frumos ca toate cazurile sa fie stranse intr-un topic.. (de preferat era o baza de date)

Aici sa scrie fiecare cat mai scurt, cum a inceput problema, cum a rezolvat-o, daca se poate sa se stabileasca cauza si de aici sa se incerce a se trage o concluzie si cum se poate preveni stricarea lui.

Poate revizie in fiecare an ar duce la salvarea alternatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia mea e ca sunt proaste. Sau suprasolicitate. Sau subdimensionate. Sau toate 3. Globalizarea si reducerea costurilor. :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare nu cumva stricarea lor apare curand dupa schimbare bateriei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea se pot repara (schimbare punte + releu) sau necesita inlocuire. Puteti sa imi dati va rog si niste preturi?

Salut, se poate repara alternatorul. Inlocuire punte diode si releu, cost 580 lei in Bucuresti pe langa Piata Chibrit.

PS:

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denso sunt cele de pe 2.0D si 1.6D ? Fomoco ? Astea vad ca pica pe banda rulanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denso sunt cele de pe 2.0D si 1.6D ? Fomoco ? Astea vad ca pica pe banda rulanta.

Pfff...nu stiu sa-ti zic, era alternatorul masinii pe care scria FoMoCo, nu stiu ce componente avea inauntru ca nu am gasit nici un scris...cu atat mai putin nu stiu ce s-a bagat in el :D

@ValiU

Posibil sa apara defectiunea dupa inlocuirea bateriei. Inainte de a schimba bateria nu a dat nici un semn, in fine...asta nu stiu daca se poate confirma., dar e ciudat, cand mi-a aparut martorul bateriei pe bord imediat m-am gandit ca a facut scurt bateria; nicidecum ca e alternatorul.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se recomanda producatori pentru punte si releu, eventual carbuni, sau se gasesc pe original? rog preturi daca va sunt cunoscute.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta ma gandeam. sa spuna toata lumea cand a aparut alternatorul

Daca a aparut imediat dupa schimbarea bateriei, atunci, da, e posibil ca un alternator subdimensionat si obosit sa crape atunci cand trebuie sa incarce o baterie noua, puternica.

Poate se gaseste o solutie si pentru asta.... o protectie la suprasarcina, cei care se pricep la electronica pot sa se creiereasca putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se recomanda producatori pentru punte si releu, eventual carbuni, sau se gasesc pe original? rog preturi daca va sunt cunoscute.

Multumesc!

Bosch, Denso, Hella

Evita HUCO, AUTOLOG, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinoco pana la urma ai fost la nea Vasile pe Dornei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G

Da, acolo am fost. Am urcat-o pe platforma si am dus-o. Numai ca nea Vasile avea treaba cu niste injectoare si o masina in rampa si nu m-a putut ajuta, dar, m-a trimis la altcineva tot acolo. Si am rezolvat-o pana la urma intr-o zi. Multumesc.

PS: era prajita puntea diode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut astazi diagnoza..... mi-au dat 7 pagini de erori...se pare ca alternatorul incarca in suturi...uneri cat trebuie de cele mai multe ori sub norma vreo 12.3 volti. Luni am programare de dimineata sa dea jos alternatorul si sa vada ce e dus, cel de la diagnoza a spus ca cel mai probabil carbunii, dar trebuie vazut, oricum asa cum s-a mai spus si pe forum a impreuna cu eroarea din bord a aparut si un zgomot de de turbina in special in turatii joase.

Se pare ca si EGR-ul face probleme, l-a mai curatat cineva, se poate curata sau pot aparea probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca si EGR-ul face probleme, l-a mai curatat cineva, se poate curata sau pot aparea probleme?

EGR-ul se curata fara probleme, chiar ar fi indicat sa fie curatat o data la 2 ani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul nu pica dupa schimbarea bateriei ci pentru ca se schimba bateria dupa ce e stoarsa cea veche de tot. Pe ideea mai o tin pe redresor ca o schimb in toamna. Alternatorul la 2.0 D e Denso.

Egr ul se curata o singura data din cate stiam. A doua oara se schimba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egr ul se curata o singura data din cate stiam. A doua oara se schimba.

Asta-i buna! Cine te-a indus in eroare sau unde ai auzit ca EGR-ul merge doar o singura data curatat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat problema o dioda impuscata la puntea redresoare, reparatia a durat cateva ore, si aproape 600 de lei, pentru ieseni la Autocenter, am schimbat si releul si carbunii si puntea, din nefericire nu s-au gasit componente de la unul din producatorii recomandati, am fost nevoit sa iau componente Cargo, sper sa nu fie probleme(nu stiu daca ei le fac sau doar le ambaleaza), este o garantie, calculatorul masinii nu comenteaza, s-a facut o diagnoza dupa montare totul ok, sper sa nu mai am probleme ceva vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara , in primul rand la multi anii pe 2017 si un an nou mai bun fara probleme si fara evenimente. De curand am schimbat masina si am luat un volvo s40 2.0d 2005 , cand am cumparat-o aveam deja mesajul ,,engine system service required,, si cel de la care am luat-o m-ia explicat ceva cum ca nu merge nici ventilatorul de la radiatoare sau ceva de genul ca nu merge tot timpul. Am schimbat uleiul deoarece am observat ca era putin peste nivel am pus ulei nou 5/30 FS si eroarea a disparut pana acum cateva zile cand am dat drumul la ac si a aparut din nou. Daca incerc sa o sterg imi apare codul 019 in bord dar nu se sterge. Mai rau e ca azi a aparut alta eroare si anume ,,POWER SYSTEM SERVICE URGENT,, si triunghiul cu semnul exclamari si evident bateria....mentionez ca cu o zi inainte sa apara eroarea am observat ceva fluctuati ale motorului in relantiu si masina tremura un pic la relantiu ...daca ma puteti ajuta cu ideei sfaturi pt ca locuiesc in uk si sunt multi idioti aici care se dau mecanici dar sunt 0. Voi atasa pozele cu erorile si o foaie de la tester pe care am primito de la fostul proprietar!

IMG_0068.JPG

IMG_0042.PNG

IMG_0014.JPG

IMG_0015.JPG

IMG_0035.JPG

IMG_0154.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus si doua poze cu uleiul inainte sa fie schimbat si vreau sa zic ca acum eate undeva un pic mai sus de jumate pe joja( adica intre nivele minim maxim este la jumatea jojei!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now