cipilika

pedala de acceleratie imi ia comanda cu intarziere. s80 2.5d automat

33 posts in this topic

salut. am o problema ciudata si nu stiu ce sa-i fac sa-i dau de cap.

am un s80 2.5d automat cu 140cp

deci masina porneste corect fara nici un fel de problema, dar cand accelerez are o intarziere de vreo 3 secunde. asta se intampla chiar si in mers sau cand este pe pozitia N, iar cutia schimba foarte bine, dar numai am aceeasi putere si acceasi forta, in bord am prins martor motor,

voi ati patit asa ceva? precizez ca am verificat turbo si debit metru. si pedala am schimbato.

lamuriti-ma va rog.post-3294-0-94591800-1330893250_thumb.jp

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit pe alte site-uri, ori turbina are un mic lag, ori o eroare pe ECM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa injectie, needle lift sensor, distributie pusa aiurea, etc .

Trebuie sa pui testerul pe masina si sa vezi ce erori ai.

Fiind un motor VW este obligatoriu sa-i verifici avansul la pompa de injectie, de acolo este lipsa de putere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva furtune de vacuum neetanse???

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDIul nu are clapeta de acceleratie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut mai tarziu si am remediat,Bachus stie de ce :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci am puso pe tester si imi zice ca am pedala de acceleratie, am schimbato de 2 ori, apoi imi da un cod care ar fi debitmetru sau EGR, dar chiar nu stiu ce ar putea si. debitmetru l-am verificat.

dar voi ati patit asa ceva? ca de auzit am mai auzit si eu dar ....e una cand ai avut problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune codurile aici.

Debitmetru nu cred ca poate fi.

Acea intarziere o ai doar atunci cand pleci de pe loc(si motorul este rece) sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

acea intarziere o am cand plec de pe loc, cand vreau sa fac o depasire. oricand vreau sa-i dau sprint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune codurile de eroare aici, degeaba ne dam cu parerea fara sa stim codurile de eroare .

Daca ai folosit o scula de diagnoza generica atunci nu te poti baza pe codurile de eroare, tb o scula de diagnoza profi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca era o diagnoza generica. am sa incerc sa vad unu cu un diagnoza pentru VOLVO ca sa fie mai sigur la coduri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebe un vagcom(cred) doar ai motor de vw! 2.5 tdi a6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebe un vagcom(cred) doar ai motor de vw! 2.5 tdi a6.

am motor 2.5tdi motor de transporter t4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lika =)) de unde le scoti mai tata ? Si 1.6D e motor PSA dar cand e pus pe S40 nu se poate diagnostica folosind Planet 2000 .

La fel este si la S80, 2.5D nu se poate diagnostica cu VCDS pt ca nu este pus pe o masina VAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Bogdane,atuncea de ce calcu de a6 merge montat pe v70I?

Iar motorul am "auzit" ca ar fi de lt nu T4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Bogdane,atuncea de ce calcu de a6 merge montat pe v70I?

Iar motorul am "auzit" ca ar fi de lt nu T4.

De principiu ,pina la softul aplicat in functie de marca masinii , mai exista Ecu interschimbabile sa zic asa.De aceea se mai pot gasi similitudini dar nu compatibilitati 100%.Sint doar niste m/b care au citeva controlere,un eeprom citeva discrete si gata Ecu.Asa in linii foarte mari spun.Deci nu ar fi mare smecherie daca chiar s-ar potrivi dar te lovesti de softul pe care il citesti cu ceva dedicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lika difera softul si daca nu ma insel si ECU are alt PN daca este pt AUDI si alt PN daca este pt Volvo .

2.4 TDI a aparut prima data pe T4 in 1995 dupa care a fost pus si pe LT in 1997 iar daca vrem sa facem istorie atunci trebuie spus ca prima data a aparut in 1989 pe Audi 100 si abia dupa 10 ani a fost pus pe Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor voi iar iesit in afara subiectului meu scris mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai te asteptam cu erorile alea . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care nu au mai aparut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am sa vad in iasi unu cu un tester profesional ca sa imi dea niste coduri reale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la baietii care mi-ati recomandat in iasi http://www.completechip.ro/ dar oamenii se ocupa doar de peugeot de volvo nu are nici o legatura... oare la reprezentanta VOLVO cat poate sa imi ceara pe un tester? o mai facut careva vreun test la reprezentanta VOLVO?

vreau sa-l fac odata ca ma oboseste ca merge asa greu. :((

Share this post


Link to post
Share on other sites

100lei

si macar au ceva tester profesional ? ai fost multumit de prestatia lor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prestatie nu .Au tester original vida dice on line ca, ei zic ca e reprezentanta volvo la constanta eu cred ca nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now