Guest marioXXL

Problema de ralanti

20 posts in this topic

Titlul e impropriu, dar cel mai apropiat de problema.

Problema are urmatoarele manifestari: doar in schimbat viteza, intotdeauna in treptele din spate (a 2-a si a 4-a) si cu ambreajul calcat si tinut mai mult fara sa debraiezi - motorul se opreste. Uneori simt ca tremura masina si va ca se tureaza singura.

Prima data s-a intamplat cand am alimentat de la MOL benzina 98. Pana atunci si de atunci, doar de la OMV, Carrera 100.

Am fost la service, au verificat erorile de pe computerul de bord si nu au gasit nici o problema.

Stie careva care ar fi prolema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Salut ,

Eu am avut o problema asemanatoare numai ca eu am diesel , imi murea motorul in relanti, si tot asa facea se tura si subtura motorul singur, in relanti, cauza a fost supapa DRV (valva pompa de injectie), dar ti-am zis era diesel.

  Numai bine, sper sa-ti rezolvi problema eu am umblat ceva pana sa o repar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai ca vine tipul ala si iti recomanda "metabond"-ul minune . :smile:

Scuze ca nu sunt la subiect dar nu m-am putut abtine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am benzina, la "ralanti" imi scade cateodata turatia , apoi isi revine,  si in mers cand o las pe liber si pun frana brusc se opreste cateodata ..  la service, totul ok, nu-s probleme, explicatia e ca "trage aer pe undeva" , asa au spus cei de la volvo. Nu mai spun ca porneste greu dimineatza cand e racoare .  poate ne ajuta cineva cu experienta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi porneste f. usor; daca il las sa mearga la ralanti merge constant. Oprirea nu se manifesta decat cand mototul e cald. Probail pt. ca la rece il tine putin turat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Din moment ce ai debreiat, nu vad ce ar mai conta ca treci in viteza a 2-a sau a 4-a.

Spui ca se intimpla numai la cald si numai cind ai debreiat ( adica motorul ar trebui sa stea la ralanti ).

Sigur nu auzi si un zgomot ciudat la motor ? Ceva ca un rontait ritmic cam la 2-3 secunde.

BTW, subiectul ar trebui mutat la probleme S40  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Din moment ce ai debreiat, nu vad ce ar mai conta ca treci in viteza a 2-a sau a 4-a.

Spui ca se intimpla numai la cald si numai cind ai debreiat ( adica motorul ar trebui sa stea la ralanti ).

Sigur nu auzi si un zgomot ciudat la motor ? Ceva ca un rontait ritmic cam la 2-3 secunde.

BTW, subiectul ar trebui mutat la probleme S40  ;)

Da, numai la cald, cu motorul debraiat si (asa am patit pana acum) doar in treptele 2 si 4. Inultimele zile am circulat fara sonorizare si acum ca mi-ai spus parca ar fi, dar e mai des cam la o sec. Parca ar fi sunetul de la cutia de viteza. La dacii mai auzeai ceva asemanator la o anumita viteza constanta - parca la 60-70 - dar mai tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 modelul 2007 NU are aceeasi problema cu variatorul de distributie !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 modelul 2007 NU are aceeasi problema cu variatorul de distributie !!!

Ok, asta e de bine.

Da' chiar nu inteleg ce nu-i convine ei doar in 2 si 4 atunci ::)

Mai e o chestie, Mario. Tu zici cam asa: si cu ambreajul calcat si tinut mai mult fara sa debraiezi.

Vrei sa zici ca tii ambreiajul calcat si nu scoti din viteza ? Si dupa o perioada de timp moare motorul. Cind moare motorul se si zdruncina vreun pic, ca si cum ai da prea repede drumul la ambreiaj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, pur si simplu moare. Daca se zdruncina cum zici tu, ramane pornit, cred ca-l tureaza ecu-ul pt. ca vad ca ajunge la aprox. 1500-2000 de  ture.

Prima data mi s-a oprit dupa ce am pornit de la o trecere de pietoni si am mers in treapta intai pana la 4000 de ture, i-am dat a 2-a si n-am mai avut unde sa merg si am ramas cu ambreiajul calcat. Cand am lasat ambreiajul eram aproape pe loc, undeva la 10-15 km/h si vroiam sa accelerez, dar motorul era deja oprit, toate beculetele aprinse la bord. Nici nu l-am simtit cand s-a oprit. Atunci a repornit greu, la a 2-a sau a 3-a cheie. M-am tot dus la service si l-au testat iar toate datele ziceau ca e OK.

Urmatoarea data a fost din a 3-a intr-a 4-a, situatie aproximativ similara. De atunci au mai fost de cateva ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Eu iti recomand sa gasesti un service bun care sa se ocupe pe parte de injectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Eu iti recomand sa gasesti un service bun care sa se ocupe pe parte de injectie.

Si eu cred ca ar semana cu simtome de injectoare "murdare" mai putzin partea cu viteza 2-4.... La noi benzina are tot ce vrei in compozitzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta cu viteza 2-4 e ciudata rau. Daca era vorba de ceva contacte electrice mai ziceam ( desi poate pentru chilotu' automat are vreun contact pentru viteza a 4-a, nu stiu sigur ).

Da' daca masina mai e in garantie, poate ar trebui sa le-o lasi la reprezentanta sa se descurce.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea e ca are simtome de problmeleme cu debitul de combuztibil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum mi s-a intamplat si in treapta intai, deci chestia cu treptele e exclusa. Totusi, incepe sa se intample din ce in ce mai des si devine enervant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit au solutionat problema!!! L-au prins la revizie in service cand facea "tumbe" turometrul - 500->2000-2500->500 samd. (asta e situatia cand nu se oprea motorul)

Au facut o resoftare si e OK acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now