haustic

Sfat achizitie volvo s80 , motorizare 2.4 benzina , 140 cp

27 posts in this topic

Sunt un fan al marci Volvo de foarte mult timp si de ceva vreme m-am decis sa imi schimba masina actual un Opel Astra motorizare 1.6 benzina cu un Volvo s60 sau s80 . De cateva saptamani incerc sa adun cat mai multe informatii despre motorizarea 2.4 benzina 140 cp . Incerc sa adun cat mai mult informatii despre aceasta motorizare datorita faptului ca am gasit un volvo s80 din 11/2001, cu un rulaj de 140.000 km, cutie automata cu aceasta motorizare si as vrea sa stiu punctele slabe .Desi masina este de la reprezentantza Volvo mie personal imi cam ridica semne de intrebare nr de km , este cam ciudat ca o masina din clasa premium sa parcurga numai 140.000 in 11 ani .

Va multumesc aniticipat pentru timpul acordat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as alege un 2.0 turbo manual. Cutiile automate sunt pretentioase. Daca cutia nu a avut facut schimbul de ulei si filtru cand a trebuit s-ar putea sa ai probleme cu ea.

ps: La cel 2.0 turbo ai taxe mai mici si putere mai mare. Parca are 170 cp. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAca ai fi cautat..sigur ai fi gasit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as alege un 2.0 turbo manual. Cutiile automate sunt pretentioase. Daca cutia nu a avut facut schimbul de ulei si filtru cand a trebuit s-ar putea sa ai probleme cu ea.

ps: La cel 2.0 turbo ai taxe mai mici si putere mai mare. Parca are 170 cp. Bafta.

Locuiesc in Germania si diferentza de taxe intre 2.0 si 2.4 nu este prea mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune niste poze cu masina dorita! Numai asa te putem ajuta daca este in regula sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-as sfatui sa cauti un 2.4 cu 170 de cai.E un motor robust si cu ceva caluti din care sa simti cu adevarat ca ai un Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune niste poze cu masina dorita! Numai asa te putem ajuta daca este in regula sau nu.

Pana saptamana viitoare sunt in concediu in Romania , cand ajung inapoi in Germania ramane sa fac primele probe masinei pentru ca pana acum am admirat-o doar estetic . Revin atunci cu sigurantza cu ceva poze

Eu te-as sfatui sa cauti un 2.4 cu 170 de cai.E un motor robust si cu ceva caluti din care sa simti cu adevarat ca ai un Volvo.

As prefera oricand 170 de cai in locul celor 140 , dar tinand cont de faptul ca masina are un pretz destul de atractiv 4300 euro si este direct de la Volvo pot face acest compromis ...

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca140 hp pentru o masina de aproape 2 tone e cam putin, o sa

ti se para greoaie cand tragi la o depasire, ba chiar poti sa te faci de ras ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ba chiar poti sa te faci de ras ..." - crezi ca asta conteaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza destul de mult faptul ca va fi fugarit!De aceea ai nevoie de ceva cp in plus,poate si un turbo daca vei gasi pe plac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza destul de mult faptul ca va fi fugarit!De aceea ai nevoie de ceva cp in plus,poate si un turbo daca vei gasi pe plac.

Oricum eu sunt in cautari , dupa ce voi face probe la masina in cauza daca se afla intr-o stare tehnica buna as fi duspus sa fac compromisul asta pentru inceput . Daca nu .... cautam . Sincer as prefera un s 60 datorita faptului ca e ceva mai mic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marimea conteaza!!! :headbang: Alege s80-ul. E mai mult loc in spate...si modelul 2004+ arata foarte bine. Pana la urma dieselul nu te intereseaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@haustic Ca posesor de 2.4L @170cp nu pot decat sa-ti recomand acest motor, atentie insa, aceasta putere este obtinuta la ~6000 rpm, acolo motorul de 140cp(B5244S2) are numai 125CP, multa lume nu stie acest lucru si constata cu stupoare ca odata trecut de 5000 rpm masina nu mai trage. In schimb motorul de 170CP (B5244S) intre 5500rpm si 6000rpm puterea este aceiasi si anume 170 CP.

Unde S2-ul are 140CP la 4500rpm B5244S are aproape 150CP .

Daca se foloseste masina pana in 4000rpm motoarele sunt similare iar diferenta de consum nu exista, motoarele B5244S si B5244S2 au acelasi consum, totusi daca la acest motor pui o cutie automata atunci clar vei avea o problema, masina nu va mai trage deloc cu acei 140CP .

Recomandarea mea este B5244S de 170 CP 2003 (clapeta acceleratie BOSCH) iar alegerea cutiei ramane la latitudinea ta, daca mergi mult in oras nu iti recomand automata pt ca vei avea un consum aberant de mare, undeva la 17% .

Ca fiabilitate pot spune ca in afara de clapeta de acceleratie Marelli (inlocuita cu Bosch in 2003) care "pica" pe la ~200.ooo km alte probleme nu exista, este un motor curat si silentios fara nici un fel de probleme la volanta, injectoare, CVVT, senzori, distributie . Termostatul mai face probleme dar este 10e asa ca il putem baga la capitolul consumabile .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan - Sau o cumpara asa si cand vine in tara o faci tu de 170 de caluti, dupa ce pui capu' la contributie si vezi ce faci cu softul de la cutie (sa "vaza" si el tot 170 de cai) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sens are cand poate sa ia direct modelul 2003 care este cu 0 probleme comparativ cu ale noastre care mai au bube pe la clapeta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@haustic Ca posesor de 2.4L @170cp nu pot decat sa-ti recomand acest motor, atentie insa, aceasta putere este obtinuta la ~6000 rpm, acolo motorul de 140cp(B5244S2) are numai 125CP, multa lume nu stie acest lucru si constata cu stupoare ca odata trecut de 5000 rpm masina nu mai trage. In schimb motorul de 170CP (B5244S) intre 5500rpm si 6000rpm puterea este aceiasi si anume 170 CP.

Unde S2-ul are 140CP la 4500rpm B5244S are aproape 150CP .

Daca se foloseste masina pana in 4000rpm motoarele sunt similare iar diferenta de consum nu exista, motoarele B5244S si B5244S2 au acelasi consum, totusi daca la acest motor pui o cutie automata atunci clar vei avea o problema, masina nu va mai trage deloc cu acei 140CP .

Recomandarea mea este B5244S de 170 CP 2003 (clapeta acceleratie BOSCH) iar alegerea cutiei ramane la latitudinea ta, daca mergi mult in oras nu iti recomand automata pt ca vei avea un consum aberant de mare, undeva la 17% .

Ca fiabilitate pot spune ca in afara de clapeta de acceleratie Marelli (inlocuita cu Bosch in 2003) care "pica" pe la ~200.ooo km alte probleme nu exista, este un motor curat si silentios fara nici un fel de probleme la volanta, injectoare, CVVT, senzori, distributie . Termostatul mai face probleme dar este 10e asa ca il putem baga la capitolul consumabile .

Multumesc mult pentru raspunsul detaliat. Da masina va fi folosita 80 % in oras si un consum de 17 este cum spui tu un pic ´´aberant´´ . Duminica o sa ma intorc inapoi in Germania si o sa incep serios cautarile , poate ma mai ajuta si bugetul un pic si pot lua ceva dupa 2003 .

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wbvllj2qctln Ce parere aveti ???? Masina pare destul de ok ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In poze arata bine!Ramane de vazut daca e aceeasi in realitate.App trebuie sa verifici bine cutia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca gasesti un 2.0T te sfatuiesc sa il iei; consum mic daca nu folosesti turbina, este numai bun pentru oras, iar daca vrei pui turbina in functiune (la peste 3000 turatii) cei 180 calutzi scot un sunet dementzial:P.

Si motoarele de 2,4 diesel sunt foarte bune (163 cai) si destul de silentioase in comparatie cu alte marci.

De restul nu comentez , doar cu astea m-am intalnit pe S80.

App, in legatura cu kilometrii, a mea a facut 147.000 km reali in 10 ani. Si eu m-am mirat la fel , cum de numai atat. Uite k se poate :smile:

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate masina in cauza sa vandut, se pare ca m-am intors prea tarziu. Cu siguranta o sa caut un s60 acum . Am vazut ceva pe internet dar este un pic peste buget si este si diesel. Este un s60 , 2003 , cutie automata , diesel de 163 cai , 160.000 de km , un singur proprietar , spune tipu ca pana la 120.000 au fost facute toate reviziile la volvo . Ramane sa verific luni istoricul masini la o reprezentantza Volvo si daca a avut dreptate s-ar putea sa ma duc sa o iau. Cam la ce ar trebui sa fiu mai atent ??? Ce probleme apar la motorizarea asta ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca nu are dpf si o sa ai probleme mai tarziu,daca nu si acuma.S60 ul cu 163 cp fiind euro 3!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca nu are dpf si o sa ai probleme mai tarziu,daca nu si acuma.S60 ul cu 163 cp fiind euro 3!

Norma de poluare nu prea ma intereseaza . "Dpf" in traducere directa insemnand ;)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel particulate filter = filtru particule

Share this post


Link to post
Share on other sites

In proportii de 90 la suta cautarea a luat sfarsit . Am gasit un s60 destul de bine dotat din 2003 , 102.000 km ( sper eu reali ) , d5 , masina in poze si din spusele celor de la autohaus arata impecabil . Am rezervato si ramane ca martea viitoare sa ma duc sa o iau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot aparea bubele despre care ai citit pe forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now