mih4y

Tremura volanul cand franez

25 posts in this topic

am si eu oi intrebare

de la rulment e posibil ca atunci cand pun frana si se mai invarte putin roata paba sa se opreasca si tremure volanu avand in vedere ca am discuri noi si placute ?

pt ca pe autostrada il auzeam clar cum huruie sa zic asa deci stiu ca e unul dus dar nustiu cu tremuratul volanului ce se intampla

am facut si directia care era varza dar totusi face la fel si face sa zic 1 data la 4-5 frane

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie nu mi a facut deloc volanul cand a fost dus rulmentul.posibil ca ti s au ovalizat discurile

Share this post


Link to post
Share on other sites

1). Ce discuri si ce placute ai ?

2). Cand ai schimbat discurile, ai CURATAT CU PERIE DE SARMA tot ce era in spatele discului vechi, si ramasese pe fuzeta, sau pur si simplu ai scos discul vechi si l-ai pus pe cel nou ?

In cazul doi, felicitari, s-ar putea sa-ti fi ovalizat discurile din cauza mizeriei care pana s-a comprimat la strangerea prezoanelor, a dus la uzura inegala... Sa nu crezi ca iti trebuie 2mm "bataie" ca sa iti faca volanul ca la trabant :) 0.5mm stanga-dreapta e suficient sa-ti dardaie volanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pagid e marca discurilor si placutelor

poate ca nu sunt cele mai bune dar facea si inainte sa le schimb

si da am curatat cu peria de sarma rezidurile din spatele discurilor vechi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uffff... eu nu recomand ATE ca sa-mi fac vanzare... ci ca sunt chiar BUNE.

Poti incerca asa de distractie sa mergi la un atelier de strungarie (daca gasesti asa ceva prin Londra) sa-ti zica daca au abatere discurile, pentru ca alta legatura nu vad.

Mai exista varianta ca la un moment dat sa iti fi indoit fuzeta (o groapa, un sant, ceva), si pt. ca etrierul este pe portfuzeta iar discul pe fuzeta, sa nu aiba de fapt cum ai spus tu rulmentul o problema (fuzeta este camasa exterioara a rulmentului de fapt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is discurile / placutele de proasta calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am luat masina aveam aceeas problema , cand franam simteam o bataie usoara in volan, placutele erau puse noi atunci de catre cei din reprezentanta de unde am luat masina.Le-am spus despre aceaasta problema cand am mers cu ea in teste , inainte sa o cumpar si mi-au zis ca o sa dispara bataia dupa un timp.Pt ca erau placutele noi si nu au apucat sa isi faca "forma" dupa disc.Asa a si fost, dupa o vreme nu am mai avut acea bataie.Mentionez ca placutele sunt Ate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu de 3 luni am pus palcutele si discurile ate.Da primii 500 km am simtit ca nu prea am frana buna,dar nici nu am fortat frana decat dupa vro 1000km dar nu am simtit nimic in volan,decat hasaitul franelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weekendul urmator dau discurile jos si ma duc sa le schimb pe garantie

chiar si daca ar fi de proasta calitate nu ar trebuii sa faca in felul asta

la varul meu nu face pe s60 si nici la altii nu am auzit sa aibe probleme sa zicem ca un motiv bun sa zicem ca sunt proaste ar fi ca se duc mai repede

o sa va tin la curent cu urmatorul set

multumesc pt ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am patiti si eu asta, mi-am cumparat un set de placute de frana ATE prima data cand le-am pus am crezut ca ma arunca din masina prostii de la volvo nu au mai curatat butucul dupa am curatat butucul tot faceau dar mai putin ,suportabil si mai poate fi si de la jante sa fie ovalizate eu am schimbat si jantele si acuma nu mai am problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si eu am aceasta problema,am schimbat : discurile de doua ori( trv si brembo) , placute de doua ori , bucse brat,amotrizore cu flanse, fuzetele complete, caseta de directie....toate alea mici noi.Unii mi-au zis sa schimb senzorii de la ABS sau dacă nu "șoferul".Toate piesele au fost de SACHS.Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci iustine si tu esti un mic bolnav sa zic asa ca si mine.din mecanicul la care m am dus mereu mi am facut un bun prieten si imi spune sa o las drak de masina sa nu mai bag bani in ea ca bolnavul mintal :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna mih4y. Tu când ai cumpărat mașina tremura volanul? Mașina mea mergea de "puta madre"pana când am văzut eu ca ar avea ceva uzura discurile si am ajuns la concluzia ca trebuiesc schimbate. Mecanicul meu e foarte bun ,dar am băgat caruta de bani sa rezolv aceasta problema si nimic. Meseriasul meu spune la fel "laso ca merge așa "dar nu vreau pe la 180 sa-mi sara roata !!! Eu unul cu direcția si cu franele nu mă joc. Succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap nici eu tocmai de asta am dat pe masina 2000 lire si intr un an si jumate am baga 4000 in ea

ori masina asta in mod special e cazuta ori volvo e cazut :((((

din toamna vreau passat cc 2010 170 automat - masina aproape noua putini km ca m am saturat sa bag bani in masina aiurea

acum am probleme cu ambreiajul dupa cu acum 1 an am pus ambreiaj si volanta noi 1000 lire

masa de volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap nici eu tocmai de asta am dat pe masina 2000 lire si intr un an si jumate am baga 4000 in ea

ori masina asta in mod special e cazuta ori volvo e cazut :((((

din toamna vreau passat cc 2010 170 automat - masina aproape noua putini km ca m am saturat sa bag bani in masina aiurea

acum am probleme cu ambreiajul dupa cu acum 1 an am pus ambreiaj si volanta noi 1000 lire

masa de volvo

La 2000 Lire ce crezi ca inseamna! Te sui in ea ii dai cheie si pui doar motorina si mergi 1 an jumate fara probleme?Trebuia sa ii faci un stage 0 daca tii sa ai Volvo si apoi sa te miri daca ceva mai scirtiie dupa aceea.

Ia-ti Vw ca cine stie ,este mai fiabil ca Volvo... :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar asta e pretul unu s60 din 2002 :)))

sa dau 10000 pe un s60 din 2002 numai sa zic ca am dat bani multi

da l am luat eu cazut dar totusi sunt dezamagit, cand bani o gramada de bani si tot te lasa te cam apuca dracii

da e o masina comfortabila, foarte puternica as zice pt greutatea ei dar totusi uite problemele comune care sunt si sunt o gramada inclusiv volanta, intercooler etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme comune sunt si la VAG (volante, injectoare, turbine) si la BMW (aceleasi) si la Mercedes si la Ford si la Peugeot (care mai au si o electronica de rahat si se reseteaza calculatoarele singure de nebune)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian E mult 2000 lire pt un S60 2002, la banii aia deja gasesti 2004 .

@Mihai, trebuia sa verifici masina inainte de achizitie. Si la noi e plin de S60-uri din UK si sunt pline de bube dar au peste 200.ooo mile dar nu au costat 2000 lire. Chiar stiu una 2004 la 1500 lire si mergea masina bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mih4y daca tu ai nimerit o masina trasa de ea la care fostul proprietar nu s-a ingrijit sa schimbe la timp piesele uzate si ti-a vandut-o asa, asta nu inseamna ca S60 este o masina proasta. Taicamiu are WV Sharan si a schimbat o gramada de piese.( volanta +disc, compresor de clima si tot nu merge clima , discuri de frana, telescoape, broaste la usi si haion, mecanism pt roata de rezerva, webasco reparat de cateva ori si tot nu merge,tot felul de bucse la suspensie, rulmenti fata, o planetara, suporti motor ) si masina are cu 40 mii mai mult decat am eu. Eu am schimbat doar un pivot, interculerul bombat la partea de jos care este problema cunoscuta la S60 , doua bucsi la un brat , ferodouri la frana de mana si placutele de frana. El a schimbat piese de cateva mii de euro si eu pana in 500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema. Am curatat binenteles totul bec inainte sa pun discurile noi. Intotdeauna cand am schimbat pastilele am rectificat discurile si echilibrat si de fiecare data dupa cateva mii de km reincep sa vibreze si sa faca ca toti dracii mai ales cand franez la viteze mari. Am problema asta de cativa ani buni. Vazusem pe undeva nu mai stiu unde, ca de fapt se intampla cand pastilele pe spate nu sunt alea care trebuie. Nu am idee dc pastilele din spate ar trebui sa afecteze pastilele din fata si ca atare le-am lasat asa pe spate. In mai bine de 3 ani de cand am problema asta am incercat sa schimb discurile, pastilele, rulmentii, telescoapele si cam tot ce se poate uza, bielele de la bara de stabilizare, capetele de bara de la caseta de directie, jantele, cauciucurile si nici nu mai stiu ce am mai schimbat si ce nu. Aproape de fiecare data merge f bine cateva mii de km dupa care daca o alerg bine si franez agresiv, problema reapare.

Edited by kicku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intotdeauna cand am schimbat pastilele am rectificat discurile si echilibrat si de fiecare data dupa cateva mii de km reincep sa vibreze si sa faca ca toti dracii mai ales cand franez la viteze mari. Am problema asta de cativa ani buni. Vazusem pe undeva nu mai stiu unde, ca de fapt se intampla cand pastilele pe spate nu sunt alea care trebuie.

La ce piese te referi, cand zici "pastile"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce piese te referi, cand zici "pastile"?

La placutele de frana. Unii le numesc pastile, altii placute de frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

baieti va inteleg perfect cand spuneti ca toate au problemele lor si eu da am prins o masina cu foarte multe bube cum sar spune picata

volvo e super masina si credeti ma ca tot volvo vreau dar s60 2007 185 cai

deocamdata o am pe asta dar avand atatea probleme m au apucat dracii

anul trecut in martie am schimbat ambreiajul, volanta, placa de presiune tot si acum imi patineaza.nu mereu dar patineaza.de ce nustiu.masina e in service de duminica la cel care a montat ambreiajul si abea maine o desface sa vada ce e acolo.nu isi poate da seama care e treaba.nici cel mai prost sofer si utilizator de masina nu poate distruge un ambreiaj intr un an si la mine nu e cazul.desi nu merg incet cu ea nu ii dau motive sa faca probleme dupa 1 an

tine jos pedala nu sus scartaie rotile si in treapta a 3 a deci e ok nu miroase doar ca patineaza uneori

nustiu care e treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul nu are nimic pentru ca pedala tine jos si sigur se apasa foarte usor .Patineaza cand esti in treapta superioara cu turatie mica si o calci brusc pedala fund .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu din contra pedala era chiar tare

am schimbat iar ambreiajul si e ok acum nu mai face ....

problema este ca a lasat ceva slabit vreo tabla ceva nustiu ce sa zic

dimineata cand e motorul rece si in timp ce merg cu masina si decelereaza sa zic face un sunet ceva care se aude in interior in spatele bordului si de afara cam de sub masina in fata

am stat la mecanic 8 h am innebunit

cand merg cu masina face cand e pe loc nu mai face nu inteleg

am fost ieri la mare la 300 km de londra am innebunit sincer am dat muzica tare numai sa nu aud ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now