volvo

consum xc 60 de toate felurile

107 posts in this topic

Off-topic - vizavi de motorina - se pare ca Rompetrol efixs a devenit o propunere mai buna:

- motorul VEA este silentios ca unul pe benzina

- puterea (instantanee la accelerare) este simtitor imbunatatita. 

Incercati si dati un feedback - mai ales cei din zona Dobrogea ar trebui sa vada asta :). 

Ref la consum - dupa 30k km ar trebui sa vedeti un consum mediu de sub 7% (autostrada pana in 8%), mers in limite legale. Asa am eu cu efixs. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știu că s-a mai discutat și pe alte topicuri, dar am văzut că aici nu a ridicat nimeni problema presiunii în pneuri. Am observat că în tabelul cu presiunile recomandate (plăcuța de pe pragul din stânga față) există un rând pentru modul "ECO" - 2.7 bari (270 kPa / ~ 39 psi). E cineva care rulează cu presiunea asta? Dacă da, a observat cineva o uzură mai mare a pneurilor când sunt umflate la 2.7 bari? 

Ca să nu mă distanțez de topic: după 3000 de km parcurși în principal în oraș, în trafic lejer (traficul în Varșovia e destul de decent - chiar dacă anumite artere sunt foarte aglomerate rareori stai pe loc complet blocat în trafic; viteza medie, între 2 alimentări -  30 - 35 km/h), dar și cu ceva cu ieșiri pe autostradă (~900km în regim 140-160km/h) - nu am depășit 8l/100km. Mașina e MY2013, D4 FWD, automată 6 viteze (2L, 5 cilindri, 163CP, 400Nm), cu 145 de mii de km. Alimentat exclusiv cu motorina premium, condus preponderent pe modul "relax" (cred că de când o am, am apăsat doar de 2 ori pedala până la podea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Eu asa merg - ECO - 2.7. Anvelopele uzate uniform, aderenta optima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Exact asa merg si eu, presiunea ajustata in funcție de încărcătură.... si cat se poate de ECO, dar.....

Toate bune si s-auzim numai de bine!

Sanatate tuturor si conduceți prudent!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 27.08.2018 at 1:28 PM, maverick a spus:

Off-topic - vizavi de motorina - se pare ca Rompetrol efixs a devenit o propunere mai buna:

- motorul VEA este silentios ca unul pe benzina

- puterea (instantanee la accelerare) este simtitor imbunatatita. 

Incercati si dati un feedback - mai ales cei din zona Dobrogea ar trebui sa vada asta :). 

Ref la consum - dupa 30k km ar trebui sa vedeti un consum mediu de sub 7% (autostrada pana in 8%), mers in limite legale. Asa am eu cu efixs. 

Salut. Eu am VEA dar V60 cu 181 cp. Consum 6.3 - 6.4 si nu o menajez ( unde se poate) nici pe nationale. Tot Rompetrol dar sunt din zona de vest. Menajare in sensul de condus mai sportiv.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Ca proaspat posesor de XC60 D5 215 CP AWD Geartronic trebuie sa recunosc ca am avut si eu un mic soc in primii 100 Km de condus: eram pe tema Eco si consumul instant oscila intre 15 si 34.

Dar m-am linistit cand am vazut ca afiseaza o medie de 7,5 l/100km daca merg linistit la 120-130 km/h pe autostrada.

Viteze de croaziere de 145 km/h si peste duc consumul mediu peste 8.5 - 9 l/100km

 

In tara am facut 3 drumuri mai lungi: AR --> Bv; Bv --> TM --> BV; Bv --> Onesti --> Brasov. In toate cazurile am obtinut 7.2 - 7.4 l/100km cu mers responsabil (incercand sa duc indicatorul de eco spre max cand se poate), dar fara sa menajez pedala in cazul nevoilor la depasire.

In oras nu am apucat sa obtin un consum clar, dar in cateva sapt voi putea sa ma pronunt si acolo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

reinvii acest topic cu o intrebare: ceva valori reale de consum pt xc60 hibrid? (benzina+electric)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now