KTA

Sfaturi achizitionare S 80

22 posts in this topic

Salut si bine v-am gasit !

Am nevoie de ajutorul vostru (destul de urgent)

.

Exista pe "autovit" un Volvo S80, 2008, cu interiorul din piele maro-roscat, Executive, 84.000 km.

Sunt in negocieri cu proprietarul ( o firma care se ocupa cu vanzarea cumpararea de masini) si nu stiu care ar fi un pret corect pt acea masina .

Ma puteti ajuta cu sfaturi ?

Care ar fi un pret corect?

La ce sa ma astept, adica cam cati km sa aiba dati inapoi, si altele....

Proprietarul spune ca masina e facuta de "x" , adica un fel de AMG pt MB sau M pt BMW ( mi-a spus firma dar nu am retinut-o). Cica si motorul are stanța acelei marci .

Si inca ceva: mi-a spus ca a fost cu ea la munte de 1 mai dar totusi zilele astea asteapta actele de la proprietar sa mi-o poata vinde . Intrebarea este: cum a putut sa circule cu ea pe drumurile patriei fara acte ?

E ceva in neregula sau pur si simplu nu ma pricep eu ?

Va rog in masura in care se poate sa-mi raspundeti la toate intrebarile ( promit ca la randul meu voi ajuta si eu pe altii :)) )

Multumesc anticipat si inca odata: bine v-am gasit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu are nici un X sau Y momentan, masina este facuta de Volvo la Torslanda si este versiune de echipare Executive .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina vine din Germania sau Benelux , cred ca are minimum 160000 km. Cartea de service este pierduta , nu-i asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata rautate bai nene, nu lasi omul macar 5 minute sa se bucure . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie tunata de Polaris, sau sa aiba ceva custom pe ea. Oricum, fara istoric, cel mai bine te duci la reprezentanta, o pune pe tester, ii face o inspectie sanatoasa si te costa 2-3 maxim 4 milioane si stii cum stai. Plus ca evaluarea o poate plati vanzatorul, daca e de buna credinta.

Ai poze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are carte service . Problema e ca vanzatorul ma amana de luni (ziua de luni) pe motiv ca nu i-au venit actele masinii dar in acelasi timp imi spune ca a fost cu ea la munte ?!?!?!

Sa inteleg ca daca are carte service inseamna ca acei km sunt reali ? 84.000-2008 .

Multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ovidiu, nu Polaris bre, aia fac ATV-uri :D Polestar ai vrut sa zici dar nu este cazul .

@KTA, nu inseamna nimic faptul ca are carte de service, aia costa 100e iar de verificat nu se poate verifica in RO .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) asa banuiam si eu .

Se pare ca, asa cum se spune, achizitionarea unei masini SH e o loterie .

In cateva zile voi trage si eu un "loz" si sper sa fie castigator.

Acum inca o intrebare si nu mai deranjez: la ce ar trebui sa ma uit inainte sa bat palma ? Ma intereseaza daca sunt anumite particularitati ale unui S 80 de care sa tin cont inainte sa o cumpar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca masina e in Bucuresti.

Cand te duci sa o vezi ia legatura cu Bogdan si mergeti impreuna,verificati,cercetati..toate cele.

Spor la achizitie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu imi suna a treaba curata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu imi suna a treaba curata!

De ce zici asta Dane? Nu mai speria omul!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand pretul, este exagerat de mic! Sa fim realisti! O masina buna, mai ales ca asta, nu se vinde, sau mai rau, nu se vinde la acest pret! In plus de asta, legat de acte - intarzierea lor si amanarea posibilului cumparator! Adica mie cel putin mi se pare suspect.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma cel mai mult conteaza sa fie in mintile ei caroseria. O turbina, niste senzori si alte prostii se fac...ce-i drept cu bani. Daca caroseria este deformata (A fost lovita mai tare) si are un lonjeron, un stalp, prag sudat...nu mai este masina. Cel putin pentru mine. Cand o cumperi uite-te pe la chedere sa vezi daca a fost ceva schimbat...te mai poti uita la lonjeroane....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Reinvii acest subiect fiindca am o curiozitate. Momentan am un S40 de care sunt foarte multumit, ma tenteaza insa sa trec la un S80. Printre masinile la vanzare din Olanda si Germania din 2009 sunt destul de multe cu motorul de 2.0, 136cp. Ma intereseaza daca acel motor este acelasi 2.0 de pe S40 care are acele probleme cosmar cum este acel topic de pe S40 si despre care si alti colegi spun ca sunt ceva cazuri de cosmar de nimeni nu mai reuseste sa descopere care e problema cu ele. Eu as prefera un 2.0d in loc de D5 din motive de costuri mai reduse nu doar la consum ci si taxe, impozite si asigurari.

Merci

de exemplu asta:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s80-2-0d-leder-navi-gross-ecc-hoogeveen/163068051.html?lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Intentionez sa achizitionez un S 80-2.0 d euro 4 cu max 100.000 km sau V70-2.0 d euro 5,tot 100.000 km max,ce ma sfatuiti sa fac?

Am un 740 gle in stare f.buna,m-am obisnuit cu spatiu,confort,fiabilitate,siguranta,etc.

Vreau sa stiu cat merg motoarele de 2000 cmc si la ce sa ma astept sa cada.

Alta varianta ar fi passat 2010/140 cp/cr cu max 100.000 km sau o octavia 3, 1,6 tdi cr noua.

Multumesc anticipat,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, exista vreun posesor de S80 model 2011 D5 215cp tractiune fata si cutie manuala? Sunt rare in configuratia asta si as vrea sa stiu cum se comporta la condus. La capitolul consum sta f bine pentru gabaritul si puterea ei insa ma intereseaza daca cutia este etajata corect pentru acest motor. Din pacate nu am posibilitatea de a conduce masina, din pricina distantei. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Eu am avut un S60 2012 D5 215 CP tractiune fata cutie manuala si se comporta foarte bine - cuplul foarte mare ajuta mult. Este o masina excelenta pe configuratia aceasta. Daca mai pui si Polestar atunci nu vei fi clar dezamagit din punct de vedere cutie / tractiune - cuplul marit si remaparea ECM fac mult bine acestui motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru interventie! :) Am avut motorul S80 cu D4 si automata, era okei insa cam "boring" sa zic asa. Scuze, nu stiu ce este Polestar. :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automata pare mult mai puturoasa fata de manuala (am comparat v60 d5 215 cp , automat fwd , manual fwd , si awd) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automata e super rapida la 2013 fata de alea mai vechi iar diferența fata de manuala e infima .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now