birkof

Posibila problema

41 posts in this topic

Salutare tuturor! Am citit sfaturile voastre si mi-au fost foarte utile! Am avut si eu aceeasi problema cu mirosul de gaze in habitaclu si s-a rezolvat prin inlocuirea unei saibe de la injector! In aceeasi zi a venit un domn cu exact aceeasi problema si s-a rezolvat la fel!

o zi buna va doresc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal si eu am probleme cu returul ...... imi curge motorina pe la un plastic de la retur (nu stiu cum se numeste) cica este de la un oring am fost la service si mi-au pus o garnitura improvizatie nu aveau orig si dupa 24 de ore a inceput iar sa curga.

va rog sa imi dati si mie un sfat sau de unde sa cumpar garnitura pt asa ceva este un volvo s40 2009

Va multumesc

Edited by Nepotul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista garnitura separata! Trebuie cumparat tot traseul de la imbinare catre injectoare. Eu am cerut pentru Ford Focus 1.6 tdci si a mers perfect

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de unde pot lua si cam cat costa...pt un oring tot setul nasol :))

daca ma poti ajuta iti multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il poti cumpara la orice magazin de piese auto mai rasarit! Atentie, in cazul in care nu este traseul exact ca al tau si il are diferit ( ma refer la tipul bifurcatie de la un injector la altul, adica in loc sa fie orizontal, mufa de trecere poate avea un picior orizontal si unul cu o inclinatie verticala ) iar tu pui capacul peste motor in scurt timp ti se vor sectiona furtunasele de la returul injectorul 2,3 si 5. Eu l-am pus asa si dupa 3-400 sute de km deja crapasera furtunule. Dar dupa ce s-a intamplat asta am luat oringurile de la returul proaspat cumparat si le-am pus pe returul meu vechi. Am dat pe el in jur de 80lei, acum poate a mai crescut pretul

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

*furtunele

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat si eu astazi de la Neste Automotive Chitila la 58 RON setul :( si arata cam asa:

post-2940-0-80352200-1341088963_thumb.jp post-2940-0-41015200-1341088975_thumb.jp

Multam ptr indrumari lui @Dinoco :D

Salut

exista ceva cod de identificare pentru setul de garnituri etansare din atasament

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, la mine cand am demontat injectorul era plin de ulei, si mi s-a zis sa schimb garnitura, dar care trebuie sa o cumpar, cea neagra vine in partea de sus si nu cred ca are leg cu uleiul, dar cea de plastic unde vine montata??? sau ce ar trebui sa comand???

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat toate garniturile(injectoare ,capac motor -toate )si totusi am ulei in zona injectoarelor

ce poate sa fie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si tie!!!

Ai doua variante;

-varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele

-varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul.

...si ai scapat de ulei.

PS: Daca citeai bine topicul #21

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si tie!!!

Ai doua variante;

-varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele

-varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul.

...si ai scapat de ulei.

PS: Daca citeai bine topicul #21

Multumesc

ps

poate ma poti ajuta

nu s-a mai turat

test = nivel scazut aditiv

am completat cu aditiv filtru de particule dar apare la test = pompa aditiv inactiva

am fost sa reseteze dar nu au reusit(reprez ford arad)

pe afisaj apare in continuare triunghiul rosu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate reseta ADM-ul cu scule de FORD, trebuie mers la TM la Tudorut la repr Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si tie!!!

Ai doua variante;

-varianta normala - iti cumperi alte prezoane care tin injectoarele

-varianta low buget - desfaci fiecare prezon, il degresezi bine, dai cu silicon rosu/negru pe filetul prezonului (de la 2+2), pui prezonul la loc, il strangi bine si il lasi 1h sa se usece siliconul.

...si ai scapat de ulei.

PS: Daca citeai bine topicul #21

cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iese ulei sus pe Capac pe langa prezon? Posibil o fisura in chiulasa, cum stai cu nivelul, la ulei, antigel... ? Cauta alt service nu Volvo Tm. ca pleci in chiloti de acolo.. :(

cum arata prezonul (la v50 este ca un surub (de unde ajunge ulei pe linga prezon?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v50 este la fel ca la s40/c30 :)

Un surub cu dublu filet, jumatate de insurubeza in chiuloasa si pe cealalta jumatate se insurubeaza piulita care tine injectorul.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iese ulei sus pe Capac pe langa prezon? Posibil o fisura in chiulasa, cum stai cu nivelul, la ulei, antigel... ? Cauta alt service nu Volvo Tm. ca pleci in chiloti de acolo.. :(

ANTIGEL =OK

ULEI =OK (- CATEVA GRAME CARE APAR IN ZONA INJECTOARE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now