Bogdan Melinte

Volvo C70 - D5 - 2008

188 posts in this topic

Salutare si bine v-am gasit !

Am decis sa incep si eu un topic nou pentru noua achizitie dupa ce m-am uitat pe mai multe postari de pe acest forum.

Masina in cauza este un Volvo C70.

Dotari:

  • An Fabricatie: 2008
  • Motor: D5 (2400 cmc, 180 hp)
  • Bi-Xenon
  • Sistem Incalzire Auxiliara Webasto (din fabrica)
  • Culoare Perlata (la soare are o tenta Maro, defapt in cartea de identitate de la RAR chiar mi-au scris Maro in loc de negru)
  • Piele Interior
  • Comenzi Volan
  • Navigatie
  • Sistem Audio Dynaudio
  • Adaptor OEM pentru USB si iPod/iPhone pentru sistemul Audio
  • Jante 17"

Poze:

post-4553-0-89646000-1345547511_thumb.pnpost-4553-0-70738600-1345547517_thumb.pn

post-4553-0-18914900-1345547523_thumb.pnpost-4553-0-80422700-1345547529_thumb.pn

In alta ordine de idei: imi puteti recomanda niste amortizoare bune?

Cele de pe spate sunt cam duse si as vrea sa le schimb pe toate daca tot ma apuc, eu oscilez intre Sachs si Bilstein...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru frumoasa masina achizitionata !

Iti recomand , pentru a avea cele mai ...la obiect pareri ,sa participi si la intalnirile saptamanale din Bucuresti : JOIA la polivalenta , sau VINEREA in parcarea Penny Market din Bucurestii Noi .Ambele intalniri au loc incepand cu ora 18.00 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF Topic

Pai daca vine la Penny deja sunt prea multe decapotabile :D

ON TOPIC

Poti alege linistit Sachs Advantage, sunt excelente .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alin: Multumesc pentru urari si sper sa pot veni si eu cat de curand la intalniri !

@Bogdan: M-ar interesa o varianta cat mai apropiata de cele stock (ca si rigiditate). Despre Sachs Advantage am citit, scris de tine intr-un alt topic de pe forum, ca ar fi varianta sport (banuiesc ca si destul de rigida :smile: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

Ai cumparat-o din Romania inmatriculata? Daca da si nu e un secret, cat a costat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan Melinte, ai citit bine, totusi C70-ul este o masina nu foarte legata, chiar instabila pe viraje in comparatie cu seria 3 cabrio, de asta recomand niste amortizoare mai tari .

Daca vrei sa o folosesti ca un "cruiser" atunci ai dreptate, totusi D5-ul ala poate multe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

Ai cumparat-o din Romania inmatriculata? Daca da si nu e un secret, cat a costat?

Multumesc mult ! Masina este din Belgia si am inmatriculat-o eu in Romania ! Informatii despre pret ti-am trimis pe privat !

@Bogdan Melinte, ai citit bine, totusi C70-ul este o masina nu foarte legata, chiar instabila pe viraje in comparatie cu seria 3 cabrio, de asta recomand niste amortizoare mai tari .

Daca vrei sa o folosesti ca un "cruiser" atunci ai dreptate, totusi D5-ul ala poate multe .

Am tot cautat mai pe la toate magazinele si nu am gasit pe nicaieri Sachs Advantage, singurele pe care le-am gasit sunt Bilstein B4 (nici astea nu sunt pe stoc, dar mi le aduc cei de la fabrica Bilstein din Sibiu pe comanda din Germania).

Sunt ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat la colegul Midnight Caller ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la colegu Midnight Caller nu am gasit in totalitate Sachs Advantage, doar pe fata, in rest pe spate doar pe original.

Asa ca am dat comanda la cele Bilstein din Germania, prin intermediul fabricii de la Sibiu care nu le aveau pe stoc in Romania.

@Bogdan G: Mai am o problema pe care trebuie sa o rezolv, dar deocamda nu imi pot da seama ce o provoaca.

Simptomul e urmatorul: vibratii foarte puternice in caroserie la acceleratii puternice. Nu se aude nici un tronc, bang sau orice altceva, doar vibratii.

Vibratiile apar, dupa cum am zis, doar in momentele in care masina este accelerata puternic (daca iau piciorul de pe acceleratie vibratiile nu se mai simt).

Am crezut ca sunt suportii de la motor, dar la relanti si la turatii pe loc pana la 2000-3000 rpm nu se simte nimic.

Tu ce crezi ca poate fi?

De mentionat ca inca nu am schimbat amortizoarele, iar la Volvo mi s-a spus ca unul dintre amortizoare este "curs". Poate fi acesta motivul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la una din planetare poate fi problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la una din planetare poate fi problema .

La planetare ma gandeam si eu dupa ce am citit mai multe post-uri despre aceasta problema, din pacate mi s-a confirmat.

Astazi o sa ma duc la service cu ea sa imi zica exact care planetara si din ce provoaca aceasta vibratie. Din ce am inteles cele mai frecvente 2 posibilitati sunt: capul de planetara si tripoda dinspre cutie. Se poate sa mai fie si altceva?

Oricum am inteles ca la Volvo o planetara pentru D5 este destul de scumpa...

Daca caut la dezmembrari trebuie sa caut neaparat planetara pentru C70 D5 sau poate fi luata de pe orice model Volvo cu motor D5 si cutie automata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos dar cu tristete vad ca este alt D5 care are probleme premature majore.Spun asta daca cumva se adevereste ca planetara ar fi problema.Citi km ai cu ea de curiozitate?Cauta in Vida ca trebuie sa gasesti echivalente de planetare si cu alte modele.

P.S. Erai "escamotat" simbata amiaza asteptind la un semafor la Razoare spre Drumul sarii? :smile: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizule, vezi ca trebuie neaparat sa fie de platforma P1 (C30,S40,V50,C70) si cutie automata .

Cod 36000560 (lunga) sau 36000550 (scurta), de obicei se strica planetara lunga iar defectul este la tripoda . Pretul se invarte in jur de 400E pt planetara scurta si 500E pt cea lunga .

Ca si curiozitate, planetara scurta merge de la orice motorizare cu AW55-50 iar cea lunga trebuie sa fie obligatoriu de diesel automat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge de T5 ? Am eu un cap de planetara si tridpoda, dar tripoda fara rolele care mi le-au furat cei de la RecoPlanet.

Si eu am avut problema cu vibratia si am schimbat planetara degeaba, la fel si volanta\ambreiaj, era tamponul dreapta care nu s-a vazut ca e rupt doar cand a fost dat jos, deci atentie mare la investigat sa nu patesti ca mine.

P.S: Ah, acum am vazut ca e automat :|, nu credca se potriveste de la mine, eu am avut M66 manuala, poate doar capul dispre roata sa mearga.

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie de automata . Doar planetara mica merge si de T5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos dar cu tristete vad ca este alt D5 care are probleme premature majore.Spun asta daca cumva se adevereste ca planetara ar fi problema.Citi km ai cu ea de curiozitate?Cauta in Vida ca trebuie sa gasesti echivalente de planetare si cu alte modele.

P.S. Erai "escamotat" simbata amiaza asteptind la un semafor la Razoare spre Drumul sarii? :smile: )

Multumesc mult !

Probleme grave nu are, deocamdata inca astept sa vad exact care este cauza vibratiei. In rest, schimbul de amortizoare, distributie, revizie, etc le fac pentru a fi eu sigur pe masina, nestiind 100% ce s-a facut si ce nu s-a facut inainte la ea.

Masina eu am luat-o la 92.000 km, ea fiind din Belgia adusa. Acum cati kilometrii o avea ea in realitate daca au fost modificati, chiar nu am de unde sa stiu, oricum i-am facut mai multe teste inainte sa o cumpar, inclusiv o diagnoza cu ajutorul lui Bogdan... A iesit bine la toate, masina a fost foarte ingrijita atat la interior cat si la exterior de proprietarul anterior...

P.S: Nu eram eu, am fost plecat weekend-ul trecut, am revenit duminica in Bucuresti :D Am mai vazut si eu cateva C70-uri "escamotate" prin Bucuresti :smile:)

Tizule, vezi ca trebuie neaparat sa fie de platforma P1 (C30,S40,V50,C70) si cutie automata .

Cod 36000560 (lunga) sau 36000550 (scurta), de obicei se strica planetara lunga iar defectul este la tripoda . Pretul se invarte in jur de 400E pt planetara scurta si 500E pt cea lunga .

Ca si curiozitate, planetara scurta merge de la orice motorizare cu AW55-50 iar cea lunga trebuie sa fie obligatoriu de diesel automat .

Multumesc mult de tot pentru toate informatiile ! :smile:

Ramane sa revin eu cu vesti despre ce s-a dovedit sa fie intr-un final si ce am facut pentru a rezolva.

Merge de T5 ? Am eu un cap de planetara si tridpoda, dar tripoda fara rolele care mi le-au furat cei de la RecoPlanet.

Si eu am avut problema cu vibratia si am schimbat planetara degeaba, la fel si volanta\ambreiaj, era tamponul dreapta care nu s-a vazut ca e rupt doar cand a fost dat jos, deci atentie mare la investigat sa nu patesti ca mine.

P.S: Ah, acum am vazut ca e automat :|, nu credca se potriveste de la mine, eu am avut M66 manuala, poate doar capul dispre roata sa mearga.

O sa merg astazi cu ea in service la investigatie sa vedem cat de cat ce o avea...

La tine, avand in vedere ca era tamponul, presupun ca vibra mai tot timpul? Inclusiv la relanti?

La mine vibreaza doar pe perioadele de acceleratie... La relanti si la turatii pe loc nu se simte nimic...

Edited by Bogdan Melinte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai trecut pe la mine sigur ti-am spus cati km are masina .

Acuma nu-mi mai aduc aminte daca era masina cu chiptuning sau cea cu probleme la hard-top .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit :hello: :hello: :hello: ! Foarte tare masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai trecut pe la mine sigur ti-am spus cati km are masina .

Acuma nu-mi mai aduc aminte daca era masina cu chiptuning sau cea cu probleme la hard-top .

Pai nu am negat ca nu mi-ai fi spus cam cat are in realitate, tot ce am specificat eu mai sus este cat avea ea in bord cand am achizitionat-o...

Oricum, cel mai mult a contat cum s-a prezentat dpdv tehnic la verificarile mecanice impreuna cu rezultatul diagnozei tale, care a fost printre cele mai detailate de care am avut parte.

P.S: Daca poti, o sa vreau sa mai facem o diagnoza cu ea dupa ce reusesc sa schimb amortizoare, distributie si revizie. Mi-au rezolvat cei de la Primus si problema cu swirl-ul, era exact ce mi-ai zis si tu...

Salut si bine ai venit :hello: :hello: :hello: ! Foarte tare masina!

Multumesc & bine v-am gasit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca ai negociat bine tizule . :D

Cu planetara trebuie verificat, de obicei se strica la tripoda si incepe sa bata, la inceput usor dupa care mai tare.

Mai ales ca masina ta are ciptuning este posibil sa fie solicitata, trebuie data jos si verificata tripoda, in functie de ce gasesti acolo pot avea si o solutie, se gasesc separat parti din tripoda, iti dau mai multe detalii cand ne vedem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradvar, negocierea a decurs foarte bine, avand in maneca si informatiile de la tine :D Intr-un final am ajuns fix la nivelul unde mi-ai zis si tu ca ar fi ok :) Vorbim mai multe cand ne vedem.

Intre timp:

Am fost la service, a durat fix 15 min. Verdict: burduf tripod spre cutie spart de la planetara dreapta (cea lunga), de aici concluzia a fost usoara, nici nu am mai dat jos tripoda...

Acum, ce fac? Mi s-a oferit la suma de 450 ron un kit complet cap planetara spre cutie automata, este ce imi trebuie? Din ce am vazut in poze pe google este un kit cu burduf, coliere, vasilina si rulmentul acela cu ace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulmenti cu "ace" gasesti doar la tripoda si nu e doar unul ci sunt trei rulmenti .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am atasat o poza cu planetara si cu burduful spart incercuit.

Da, si mie mi s-a parut foarte ciudata exprimarea intradevar. Si eu stiam doar de capatul de planetara dinspre roata, dar am cautat pe google si aparent exista si cap de planetara catre cutie care se poate schimba separat.

In alta ordine de idei: pot gasi o piesa care sa inlocuiasca doar tripoda sau trebuie luata planetara cu totul?

post-4553-0-15386100-1346793165_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e "tripoda". La dezmembrări sigur găseşti şi separat.

Multumesc pentru lamurire !

Deocamdata nu am gasit nimic, nici macar planetara cu totul.

Dar in ce sens sa gaseste si separat? Cu tot cu axul care se duce in cutia de viteze sau se gaseste si separat "tripoda" ca element adica burduful cu carcasa si cu rulmentii respectivi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Part Number-ul mi l-a dat Bogdan G mai sus -> 36000560

O sa il intreb si pe dl. Sandro, poate poate... Multumesc pentru pont !

Intre timp am gasit 2 planetare aproape noi in Suedia, pe un site de dezmembrari foarte bine pus la punct... nu inteleg de ce nu avem si noi asa ceva in Romania decat sa stai sa intrebi din "usa in usa"...

  • Volvo C70 2010, D5, Automata, 6.000 km - Pret 2125 SEK (~1100 RON)
  • Volvo V50 2008, D5, Automata, 9.811 km - Pret 2125 SEK

Astept sa imi dea o cotatie la transport, sper sa nu fie prea mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.