zack

Xc90 2009 d5 geartronic 6+1

40 posts in this topic

Suntem pe cale de a achizitiona un xc90. Problema e ca am gasit unul care este ok din punctul meu de vedere ( dupa cum arata pesite...maine urmeaza sa ma duc sa vad masina).

Ma sperie faptul ca are cutie automata geartronic 6+1 viteze. As vrea niste detalii despre cum se intretine aceasta cutie, daca are bube, ce pica la ea...la ce km si eventual o schema cu partile ei componente ar fi de mare folos deoarece am inteles ca exista cutii de viteza automate care au la baza cutii manuale si sunt usor de reparat. (as dori schima sa ma duc cu ea pana la mecanicul meu sa i-o arat)

Ce nu-mi place la masina este ca are carlig de tractare (deci se poate sa fi tras ceva cu ea...aici intervenind uzuri mai mari).

As dori sa stiu ce nivel de echipare este. Oare are telefon?

Lcd-urile alea par a fi puse aftermarket...sau ma insel?

Oare o avea sistemul audio acela performant sau cel standard? Cum identific ce fel de sistem audio are?

Maine cand ma duc la ce ar trebui sa ma uit in special la aceasta masina?

Oricum o sa vreau sa ma duc cu ea la BogdanG sa o testeze de la motor, turbina, egr pana la senzorul de aer al habitaclului

La ce consum sa ma astept?

ps: Cutia se poate schimba si manual?

Despre aceasta masina este vorba. O stie cineva?

http://www.autovit.ro/volvo-xc-90-C25896678.html

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este masina lui Cristi Birca, de obicei masinile lui sunt ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

nu te mai speria atat de cutia automatica ,eu am cu xc- ul 215.000 km si merge ok , daca o iei ii schimbi uleiul la cutie si te bucuri de confortul pe care ti-l ofera .Eu zic ca este Summum cu High Performance sound , daca avea Premium Sound ar fi trebuit sa fie un sticker mic cu DYNAUDIO in grila cu navigatia.Telefonul are un suport pt cartela in dreapta display-ului , vad ca are un car-kit cred ca este un PARROT , nu sunt sigur .Monitoarele sunt aplicate , dealtfel in poza cu trapa nu se mai vad pe tetiere!Jantele pe 18 Camulus vin de obicei pe echipare SUMMUM.

Bafta la negocieri si sa ne vedem pe la ski !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Zack! Consumul in oras nu cred sa fie mai mic de 12-13%, la mine sub 13% nu coboara :D! Ca sa vezi ce sistem audio are trebuie doar sa apesi butonul ON/OFF (la pornire iti va afisa pe display echiparea audio).

Legat de cutia automata, este simplu de reparat pentru cei care cunosc asta :D! Piesele care pot pica sunt urmatoarele: convertizorul, blocul hidraulic (blocul de valve), pompa de ulei si discurile de ambreiaj!

Nu-ti fa griji in privinta carligului de remorcare, cred ca nu a tras o rulota/remorca cu masa maxima autorizata mai mare decat ar avea voie (nu de alta da ar lua amenda) ;D ;D ;D. Colegul nostru de pe forum (Maurice) are un XC70 si jumatate din km. masinii ii are facuti cu rulota, XC70 fiind mai mica decat XC90.

La ce te referi aici :

ps: Cutia se poate schimba si manual?

Daca poti alege schimbarea treptelor manual? Normal ca se poate prin mutarea manetei din D (DRIVE) catre stanga unde doar o apesi catre fata (pentru treapta superioara) sau o tragi catre spate (treapta inferioara) fara a lua piciorul de pe acceleratie!

Daca mai ai nelamuriri, intreaba! Bafta si sa mai negociezi la pret, mi se pare foarte mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa mai negociez la pret....si mie mi se pare destul de mare dar am luat in considerare km masinii (daca sunt reali) si anul de fabricatie. Tatal meu vrea sa tina masina asta vreo 10 ani.

Andu...cutia ta e in 5 trepte sau in 6? De cine este fabricata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia mea este in 5 trepte si este facuta de Aisin Warner. Tu la masina asta (daca o cei cumpara) vei avea un consum extra-urban mai bun decat mine gratie treptei de viteza 6 :)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina costa atat pt ca este echipata si are putini km. Vezi ca are si un XC70 frumos de vanzare, ala imi pare mult mai interesant .

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC70-ul este mult mai modern, consuma mai putin, fuge mai bine .

Masina de mai sus este tot a lui Cristi, a fost pe la mine acum 2 saptamani si era curata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdaaan....m-ai pus rau pe ganduri cu xc70. Mi-ar placea xc70 pentru cele 7 locuri si trapa si interiorul ala superb (ma refer in special la cel postat de mine).. Intotdeauna mi-am dorit o masina cu trapa. Ramane sa le vad pe amandoua si sa trag o linie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC90-ul de sus are sapte locuri, XC70 doar cinci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vedem ce ar alege mama (desi o pot convinge sa cumparam ce vreau eu). Mama va fi fericita posesoare...eu o sa o conduc doar ocazional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi plac ambele.....dar si eu tind mai mult catre xc70 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rar am vazut doamne/domnisoare la volanul unui XC70, in schimb la XC90 o gramada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane , lucrezi cu comision mare ? Vreau si eu sa vand S80 -ul !

Scuze pt off topic

La chestiune , intre xc70 si xc90 am pendulat si eu , am ales xc90 pt ca ies saptamanal din oras si am nevoie de loc de bagaje . Daca nu faci macar 50/50 urban/ extraurban si nu mergi des cu 5 locuri ocupate nu merita un xc90 .Consum minim 20% mai mult pt xc90.

Asigura-te doar ca iei o masina cu km corecti si nu o ,,cioara vopsita,, ! Din pacate nu ai certitudine la asa ceva ci doar poti obtine informatii gen ultima revizie efectuata , vreun sticker cu schimb distributie pe la motor sau vreun document . Restul e can-can !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu am comision mare dar stiu masina si daca stau sa ma gandesc si tu stii proprietarul .

Masina cu km corecti este doar aia noua din magazin, mai stiu eu vreo 2 care se laudau ca au masini noi de la reprezentanta si cand i-am intrebat de ce au erori din viitor au dat din umeri sau de ce ultima revizie era facuta peste 30.ooo km in loc de in urma cu 30.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut masinile...si xc70-ul si xc90-ul. Xc70-ul arata mai bine ca xc90-ul desi era an 2008 si cu 10k mai multi pe bord. Mamei i-a placut xc70-ul mai mult decat xc90-ul. In principiu eu si tata am vrea xc90-ul. Ramane cand vin din delta dunarii (peste 7-10 zile in functie de cum se prinde peste) si sa vedem daca mai gasim xc90-ul. Nu e nimic batut in cuie...daca este sa fie a noastra o sa fie...daca nu..nu.

As vrea xc90 deoarece eu plec in delta si in s80-ul meu nu incap. Pun bagaje si pe bancheta din spate pana in plafon..si le inghesui si in portbagaj. xc90-ul ramane cea mai buna optiune.

ps:Msi sm nevoie de spatiu si cand se muta tata prin tara cu santierul...

ps2: Dupa starea masinilor as fi luat xc70-ul dupa nevoi xc90-ul. Sunt foarte confuz.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca glumesti Zack, XC90-ul este mai mare cu fix 40 L, daca insa are 7 locuri are portbagajul mai mic pt ca pierzi locul de sub portbagaj care la XC70 este de 50L .

Cu suspensia lui adaptiva si pachetul HDC + diferentialul Haldex 4, XC70-ul face de rusine XC90ul in orice situatie, si pe asfalt si pe munte si pe zapada. XC70-ul urca unde XC90ul viseaza sa urce si asta pt ca acei 8mm cu cat este mai inalta garda la sol la XC90 pur si simplu nu conteaza . Nu mai vorbesc de sistemele moderne pe care le are un XC70, sisteme care nu s-au pus niciodata pe XC90 .

Nu o inteleg pe asta cu nevoile, ai nevoie sa tractezi barca de 2200 kg ? Sau ai nevoie sa intorci masina in mai putin de 12 m ?

XC70-ul se uzeaza mult mai greu la interior, pielea tine mai mult, XC90-ul foloseste alte materiale.

Prefer o masina cu mult mai multa tehnologie, e foarte comod un pilot automat adaptiv care singur stie cat sa franeze si cat sa accelereze, este mult mai comod sa conduci o masina super computerizata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, XC90 de 5 locuri este mult mai mare si mai incapator decat XC70.

Tu vrei sa zici ca diferenta de garda la sol dintre XC90 si XC70 este de doar 8 mm? Asa putin?

Chestia cu preferatul masinii mai tehnologizata constituie un avantaj dar si un dezavantaj! La cat de des pica diverse componente si cate bugg-uri au, mai bine cu mai putina electronica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Daca 40L inseamna mult mai mare atunci sa ia XC90 .

2. Fix atat, XC60-ul de exemplu are garda la sol mai mare ca XC90-ul .

3. Asa este, dar tinand cont de problemele XC90-ului prefer problemele XC70-ului care sunt incomparabil mai putine .

Cel mai important pt mine este ca XC90-ul este mai ieftin la achizitie decat XC70-ul (la masina noua) iar la revanzare in RO XC70-ul este mai ieftin, asta inseamna ca este o afacere sa cumperi XC70 .

Iata un motiv pt care spun ca XC90-ul este o masina mare si proasta .

Dupa minutul 7:15 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur ca urca, eu m-am referit la aceiasi motorizare pt ca Zack vorbeste de un XC90 D5 185CP si un XC70 D5 185CP, masinile din film aveau 2.5T de 210CP iar la aceiasi putere XC90-ul sta pe loc . Un XC90 ca sa se miste cu talent are nevoie de minim 250cp.

V8-ul tau se misca exceptional, am mai mers cu T6 si cu 2.5T softat la 250CP, nici unul nu se misca precum V8-ul iar consumul nu este deloc mare la V8 pt ce ofera, exista doar problema impozitului.

O alta problema intalnita la XC90 este cu HALDEX-ul(pompa defecta si discuri uzate), aceasta problema nu am intalnit-o la XC70-ul vechi si tind sa cred ca acele 400kg in plus chiar conteaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred ca acel clip reflecta realitatea.,este doar o reclama la Subaru,si atat.

Edited by claudiu2525

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un rahat de film de la Subaru.

Dupa mine cea mai proasta reclama si cel mai prost vanzator e ala car spune aialalta-i proasta si a mea e buna.

Tu chiar crezi ce n-avea vlaga motorul sa urce dealul ala de 2 lei?

In alta ordine de ideii bineinteles ca XC70 e alegerea corecta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now