rgogonea

xc90 benzina t5 sau diesel d5

63 posts in this topic

Salutari oameni buni!!!!!

Am o intrebare pentru cunascatori de xc90 :

Ce ma sfatuiti sa cumpar? Benzinar sau Diesel (masina noua)

Ce consum real au ?

Diferenta care trebuie sa o platesc pentru diesel este de 5000 euro. Credeti ca merita?

Am vazut ca toate modelele diesel, au webasto, ceea ce ma avantajeaza (aici fiind iarna cam 6 luni).

Cand webasto functioneaza incalzeste si motorina din rezervor? Sau se congeleaza pe conducte?

La motorul pe benzina cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu pot instala alarma cu pornirea motorului din telecomanda.....

Este adevarat?????

Va multumesc anticipat!!!!!

RG

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la diesel la benzina consumul e dublu, webasto incalzeste doar motorul, diesel e mai scump la intretinere si cu probleme mai multe si sa nu uitam ca la temperaturi joase benzinarul porneste intodeauna dar dieselul mai greu sau deloc. Eu am un diesel D5/185cp consum real mixt cam 10%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la diesel la benzina consumul e dublu, webasto incalzeste doar motorul, diesel e mai scump la intretinere si cu probleme mai multe si sa nu uitam ca la temperaturi joase benzinarul porneste intodeauna dar dieselul mai greu sau deloc. Eu am un diesel D5/185cp consum real mixt cam 10%.

Multam' pentru informatie....

Dar un 2.5 t5 benzina cat poate sa consume? Eu nu cred ca dublu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de pe forum am citit ca 18-20%, dar sa asteptam sa ne spuna cine are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Marius,dar sa nu uitam de T5 POWER,unu la mana,apoi benzinarele Volvo nu au probleme de fiabilitate cu atat astea mai noi.

@rgg depinde si ce astepti de la masina,cat ai de cand sa o tii,cum ai de gand sa o exploatezi etc.Legat de consum,cred ca ajunge la 18% in Bucuresti.

Eu as merge pe T5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaspodin , dupa ce vrei sa ''ingropi'' 50000 euro intr-o masina noua tu iti pui problema de consum ? Eu stiu ca un jeep/suv de peste 2000 kg trebuie sa aiba un propulsor de calibru gen v6 , v8 , t6 supraalimentat sau macar capacitate de la 3000 cmc in sus.

Ma uit pe un catalog cu XC90 MY2013 , ce-i drept pentru piata germana , unde nu gasesc T5-ul in paleta de motorizari , programul are doar D5 AWD , D3 FWD si 3.2 AWD benzina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaspodin , dupa ce vrei sa ''ingropi'' 50000 euro intr-o masina noua tu iti pui problema de consum ? Eu stiu ca un jeep/suv de peste 2000 kg trebuie sa aiba un propulsor de calibru gen v6 , v8 , t6 supraalimentat sau macar capacitate de la 3000 cmc in sus.

Ma uit pe un catalog cu XC90 MY2013 , ce-i drept pentru piata germana , unde nu gasesc T5-ul in paleta de motorizari , programul are doar D5 AWD , D3 FWD si 3.2 AWD benzina .

Da. Eu ma gandesc daca se amortizeaza cei 5000 euro diferenta intre benzinar si diesel, avand in vedere ca vreau sa o tin cca 100000 km.

Aici nu gasesc decat cu motoare d5 sau t5 , binenteles ca mi-as fi dorit un t6 :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

As calcula asa : 3 ani si 100000 km parcursi inseamna 7 revizii la diesel si vreo 5 la benzina , de aici economisesti vreo 500 euro daca ai motor pe benzina .La consum as pune benzina medie 13l/100 km si diesel cu 11l/100km , sa zicem la 1000 km parcursi dai echivalentul a 20 l benzina in plus adica 30 euro .In 100000 dai 3000 euro in plus pe benzina. Costuri la impozit ,avand cam acceasi capacitate ar trebui sa fie mici diferentele . Inmatriculezi masina in RU ? Cum se calculeaza impozitul pe acolo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu benzinarul (ca fost posesor de T5) nu o sa ai probleme veci, in detrimentul unui consum mai mare dar merita ! Preferi mersul la pompa sau bani in piese, pene, mecanici, service-uri ? It's up to you !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru 6 luni pe an iarna cumperi benzinar clar. N-ai suficient timp intr-un an sa folosesti avantajele dieselui, poti avea probleme mari cu motorina ruseasca, iar webasto va consuma la rindul lui si el motorina, asa ca , acolo, NU merita sa cumperi decit benzinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel-ul o sa fie mai scump si la vanzare , nu doar la cumparare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu benzinarul (ca fost posesor de T5) nu o sa ai probleme veci, in detrimentul unui consum mai mare dar merita ! Preferi mersul la pompa sau bani in piese, pene, mecanici, service-uri ? It's up to you !

@Roberto

Iti multumesc pentru sfat!!! Ce consum real ai avut in oras?

As calcula asa : 3 ani si 100000 km parcursi inseamna 7 revizii la diesel si vreo 5 la benzina , de aici economisesti vreo 500 euro daca ai motor pe benzina .La consum as pune benzina medie 13l/100 km si diesel cu 11l/100km , sa zicem la 1000 km parcursi dai echivalentul a 20 l benzina in plus adica 30 euro .In 100000 dai 3000 euro in plus pe benzina. Costuri la impozit ,avand cam acceasi capacitate ar trebui sa fie mici diferentele . Inmatriculezi masina in RU ? Cum se calculeaza impozitul pe acolo ?

@Mid multam' pentru sfat.

@Baieti!!!!

Va multumesc pentru sfaturi, si va mai astept cu ceva pareri( cunoscatori sau posesori).

@Mid masina aici o voi inmatricula in Russia, impozitul se calculeaza in functie de cp. (cca 2.5euro/cp ,daca depaseste 200cp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. incalzirea auxiliara la Volvo incalzeste numai antigelul iar daca ai programator porneste si ventilatia astfel gasesti cald si bine in masina la ora programata . Daca ai motorina inghetata pe conducte nu te ajuta cu nimic faptul ca ai incalzire auxiliara .

2. Dezavantajul T5-ului care se vinde in Rusia pe XC90 este cutia de viteze, astfel vorbim de o cutie in 5 trepte AW55, o cutie fiabila DAR puturoasa si gurmanda .

3. Ma dezamagesc specificatiile tehnice date de Volvo Russia, sunt gresite, astfel un 2.5T cu AW55 consuma cam 11% afara fata de un D5@200Cp cu TF80 care consuma 10%, vorbim deja de o economie de 1L@100km, asadar la 100.ooo km economia va fi de 1000 litri, adica ~700 e . Asta numai pt mers in afara orasului.

In realitate diferenta medie intre 2.5T si D5 este de 3L, adica vorbim de 3000L adica 2100 e.

In realitate un D5 @200 CP ajunge sa consume iarna 16% iar un 2.5T nu sare de 20% .

Avantajul T5ului este ca merge si cu benzina proasta iar D5-ul nu poate merge cu motorina proasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. incalzirea auxiliara la Volvo incalzeste numai antigelul iar daca ai programator porneste si ventilatia astfel gasesti cald si bine in masina la ora programata . Daca ai motorina inghetata pe conducte nu te ajuta cu nimic faptul ca ai incalzire auxiliara .

2. Dezavantajul T5-ului care se vinde in Rusia pe XC90 este cutia de viteze, astfel vorbim de o cutie in 5 trepte AW55, o cutie fiabila DAR puturoasa si gurmanda .

3. Ma dezamagesc specificatiile tehnice date de Volvo Russia, sunt gresite, astfel un 2.5T cu AW55 consuma cam 11% afara fata de un D5@200Cp cu TF80 care consuma 10%, vorbim deja de o economie de 1L@100km, asadar la 100.ooo km economia va fi de 1000 litri, adica ~700 e . Asta numai pt mers in afara orasului.

In realitate diferenta medie intre 2.5T si D5 este de 3L, adica vorbim de 3000L adica 2100 e.

In realitate un D5 @200 CP ajunge sa consume iarna 16% iar un 2.5T nu sare de 20% .

Avantajul T5ului este ca merge si cu benzina proasta iar D5-ul nu poate merge cu motorina proasta.

Multam' Bogdane , m-am hotarat voi lua benzinar.

Au sunat cei de la service , imi fac reducere 2500 euro. Inca mai tatonez terenul, la momentul actual am un pret de 45000 euroi.

Ce inseamna benzina proasta ? Merge cu cifra octanica 92? In carte scrie ca 95...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ne spui ce accesorizare are masina asta pentru care iti cer 45000 ! Este pe stoc sau o vei comanda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ne spui ce accesorizare are masina asta pentru care iti cer 45000 ! Este pe stoc sau o vei comanda ?

@Mid Masina este pe stoc , am vazut-o in "vitrina".Nu prea ma pricep la Volvo , ca sa pot spune ce are in plus fata de o masina standard.

Are cam detoate, faruri adaptive, piele, samd. Ei scriu in acel pliant completatie Premium.

VIN YV1CM2457D1660999 ....poate imi spune si mie cineva ceva legat de aceasta masina (este suedeza? cand este facuta? este ok ca si dotari? etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan

Spune-mi te rog, se poate instala alarma cu pornire a motorului de la distanta pe t5? La ce pret?

@Mid Masina este pe stoc , am vazut-o in "vitrina".Nu prea ma pricep la Volvo , ca sa pot spune ce are in plus fata de o masina standard.

Are cam detoate, faruri adaptive, piele, samd. Ei scriu in acel pliant completatie Premium.

VIN YV1CM2457D1660999 ....poate imi spune si mie cineva ceva legat de aceasta masina (este suedeza? cand este facuta? este ok ca si dotari? etc)

Cred ca este Sumum , daca nu gresesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, eu am XC 70 2,5T si nu consuma de speriat. Vara numai oras undeva 13 - 14l/100 km, iarna 16-18l/100 km. Vara mixt, undeva 11 l/100 km, dar afara mers 140 km/h. Cel mai mare avantaj iarna este ca se incalzeste motorul incredibil de repede, adica ai caldura in masina repede. Dieselul mai zbarnaie, nu porneste, ingheata motorina daca nu este buna, etc. Cred ca pretul la benzina in Ru este prietenos, nu ca la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Roberto

Iti multumesc pentru sfat!!! Ce consum real ai avut in oras?

Eu am avut T5 pe S40 II cu cutie M66 manuala 6 trepte deci muuult mai usoara caroseria decat XC + cv automata, nu stiu cat de apropiat ar fi, dar la mine credca aveam un 12 media, luand in considerare orasul meu. Cand o calcam......nu mai conteaza :)).

Cel mai mare avantaj iarna este ca se incalzeste motorul incredibil de repede, adica ai caldura in masina repede.

Subscriu, nimic nu se compara cu benzina iarna, pana deschideam poarta (stau la casa) si scoteam masina afara din curte, in masina era MIAMI :) !

Mai trebuie mentionat si faptul ca iarna motorul isi retine extraordinar de bine caldura, ma intorceam in masina dupa cateva ore, masina fiind in viscol si inca mai aveam jumatate din temperatura pe ac, dupa cateva secunde de ralanti deja aveam caldura....priceless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut benzina - consum 18 litri/100 km

Acum sunt cu diesel - 9 litri/100 km si sunt foarte multumita. Nu as lua benzina nici daca ar fi cu 25% mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9% nu consuma XC90-un nici tractat :D

D5-ul are un obicei de a arata in bord un consum mic si la mine afiseaza 10% cand in realitate sare de 14% .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mid te rog sa te abtii de la offtopic-uri, oricat de "haioase", care pot declansa un conflict.

Offtopic sters.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G, am avut consum sub 9% pe cateva sute de km si la pompa nu in bord, mers regulamentar. E drept ca asta e foarte rar, dar este. Altfel in bord am 9-9,1% si la pompa cam 0,7% mai mult, media cam pe 6-7000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am scos intre orele 22:30-23:30 (in vreo 15 km de mers prin Buc) consum mediu afisat 9,7 %.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now