Sign in to follow this  
Followers 0
baubau

Probleme garantie B&B Collection

9 posts in this topic

Salutare,

Deschid acest topic pentru a populariza o jecmaneala neplacuta, si anume:

Am cumparat un ceas din B&b Collection, WR 10 atm. Dupa doua luni s-a aburit pe interior. L-am trimis in service, fiind in garantie. Raspunsul primit a fost stupefiant: E vina mea, deficienta de exploatare, s-au gasit in interior urme de apa si solventi. E normal de vreme ce asta am reclamat si eu. Constatarea a sosit dupa o luna de zile de la predarea ceasului in service, in conditiile in care erau obilgati sa-mi trimita rezolutia in 15 zile, si asta dupa multe telefoane la Bucuresti si vizite la magazinul unde am predat ceasul.

OPC, nu are competenta pe parte de service, poate sa se indrepte doar impotriva vanzatorului. Reparatia costa 260 ron plus taxe de transport si constatare 35 ron.

Nu cred ca este o atitudine corecta, fata de cumparator, si vreau sa afle cat mai multa lume despre practicile B&B Collection.

Sa aveti o zi..... fara B&B Collection.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! 10 atmosfere inseamna ca ceasul poate fi purtat in timp ce speli vase, in timp ce inoti sau in timp ce faci sarituri in piscina! Parerea mea este ca ori cheita nu a fost bine impinsa pana la capat (foarte putin probabil), ori garniturile nu sunt bune (aceste garnituri se ung cu un ulei-vaselina odata la 2 ani pentru a se pastra moi si pentru a nu crapa - cand este fabricat ceasul?)! Eu zic sa-ti ceri banii inapoi (asta daca nu ai ales reparatia), mai ales ca cei de la B&B au un adaos de pana la 300%!

Un mic document: http://deloachwatchservice.com/other_stuff/water_resistancy.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

remontorul e exclus sa nu fi fost impins pana la capat. inca nu am ales nici o varianta... ulterior mi-au facut o oferta de reducere a reparatiei de 10 %, adica 26 ron.

am trimis un mail si la Police, la producator pentru a-mi expune problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci asteapta raspuns de la ei, sigur or sa-ti schimbe ceasul! Ca idee, ceasurile gen Police, Armani, Gucci, etc. nu sunt ceasuri adevarate (ei fiind renumiti pentru ochelari, haine, parfumuri)! Chiar si un banal ceas Casio (unde specificatiile sunt corecte) este mai bun decat un ceas facut de marcile enumerate mai sus!

Sa ne comunici si noua raspunsul primit de la ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca in calitate de producator pui niste specificatii pe un produs, cumparatorul se asteapta sa fie indeplinite. Mai ales ca pretul nu e chiar mic...

Pe mine ma deranjeaza atitudinea vanzatorului si a service-ului. Nici nu se pune problema, din punctul lor de vedere sa inlocuiasca ceasul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pot interveni... Mi-am luat un ceas de la BB colection. Un pret mediu (1600 lei) , nici scump nici ieftin. O marca sport. TX ( time luxury). Ceasul este cumparat mai ales pentru vara avand bratara silicon. L-am cumparat anul trecut in luna ma anul trecut (cadou facut singur) si in luna iunie a lui 2012 cureaua de silicon a cedat. M-am dus cu ceasul la garantie si am aflat ca cureaua, geamul, carcasa nu intra in garantie. Practic BB ofera garantie doar la mecanism. Atat, E ca si cum ai cumpara o masina si ...are garantie doar la motor. Cei din magazin mi-au dat o hartie cu adresa de mail reparatii ceasuri BB. Le-am scris si dupa 2 saptamani am primit un raspuns ca ei cauta cureaua si ca ma anunta dar ca termenul de livrare este de 90 (??????) de zile lucratoare. Dupa alte 2 saptamani primesc raspuns ca nu ai gasit curea de silicon pentru ca nu se mai produce ( desi era ceas model 2011) si ca imi propune o varianta de bratara metalica la numai 450 lei cureaua. I-am refuzat pentru ca ceasul este cu cadran albastru asortat cu cureaua fiind un model yachting. Din ziua de 6 iulie si pana acum nu am mai primit nici un mail nici macar un raspuns desi le-am tot scris si somat pe adresa de mail. Am ajuns la concluzia ca ..NU MERITA SA CUMPERI DE LA BB COLECTION. Nu de alta dar cumperi si la prima problema stai si te uiti la el fara sa-l poti utiliza. Daca am transpune in piata auto e ca si cum vand masina ofer garantie la motor si cand vine omul ca are un cauciuc taiat/spart ii spun stiti...nu se mai produce....puneti o roata de lemn de la caruta. Asta e Romania si serviciile din tara noastra, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa astepti raspuns pertinent pe forumul ceasornicar.ro, acolo unde ai pus in discutie problema cu Raptorul cumparat. Fiind vorba de oameni care au ca si pasiune ceasurile precum si diverse experiente cu B&B Collection, iti vor putea oferi un sfat, zic eu, pertinent.

La WR10 Atm, n-ar trebui sa existe urme de apa/solventi,/etc in spatele garniturii de la remontoar/coroana. Una din variante ar fi tocmai invechirea garniturilor de etansare, ceasul fiind expus in vitrina cine stie de cata vreme. Oricum, garniturile respective de regula se inlocuiesc de ceasornicar; in cel mai rau caz se ung un ulei special, siliconic. Daca un ceasornicar ti-ar pune vaselina pe masinarie, iti pot lua la revedere de la ceas, in maxim 6 luni.

Sincer, imi pare rau ca ai aceasta problema cu cei de la B&B, mai ales raportat la pretul de achizitie al ceasului. De acei bani ai fi avut si alte optiuni, mult mai viabile din toate punctele de vedere.

Iti urez succes pentru solutionarea cat mai amiabila a problemei, mai ales ca a trimis si mail la cei de la Police.

L.E.

Colegul nionut76 a punctat bine problema. Garantia se ofera doar pentru functionarea mecanismului, lentila/cureaua/telescoapele nu intra in sfera acelui certificat de garantie. Propunerile de inlocuire a curelelor sunt cele mai la indemana solutii care le vin celor ce asigura garantia pentru B&B. Ideea e sa faci suficient scandal pentru a fi respectate conditiile garantiei precum si termenilor de restituire a ceasului. Categoric nu poate fi vorba de 90 de zile.

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, multumesc pentru imbarbatari, nu stiu ce sanse o sa am. Dar cum spuneam....

nu mai cumparati ceasuri de la B&B Collection, e o adevata teapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

B&B COLECTION -desi nu tine de VOLVO imi doresc ca persoanele fun club VOLVO sa nu experimenteze ce am trait eu....ZI frumoasa de iarna...fulgi de nea ...inca cateva zile si soseste mult asteptata zi de Craciun.15/dec2020(se zice ca zilele de 13 sunt cu ghinion...gresit,orice zi in care crezi comerciantii gen b&b colection este cu ghinion).

Doresc sa fac o surpriza sotiei si ii cumpar un set deosebit de bijuterii argint inel-cercei-pandativ cu lant(autentic spun ei)si cu pietre de chihlimbar...de la b&b colection...dupa cateva zile(7) incepe calvarul,pica o piatra de la un cercel si cand doresc sa returnez produsul ,primesc refuzul pe motiv ca a fost folosit neadecvat...(de parca ii purtai la pantofi pe post de sireturi sau pe parbrizul masinii la stergatoare...)...binenteles ca am fost la service si abia acolo am intalnit o multime de persoane(clienti de suferinta cu mine) unii cu ceasuri ,unii cu bijuterii....si mi-am dat seama cat respect au cei de la B&B COLECTION fata de proprii clienti....am reusit sa n-i se repare cercelul cu piatra cazuta ...si in mod sigur am invatat ceva "cine face ca mine,ca mine o sa o pateasca sigur"...mai bine ii cumparam sotiei un set de bijuterii VOLVO...deci cum spunea cineva mai devreme va doresc nu o zi ci un an fara B&B COLECTION.....

pt cei ce se gandesc ca sunt informatii inchipuite,va stau la dispozitie cu inregistrare si chitante plus dovezile de garantie(care oricum nu reprezinta nimic pt b&b).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0