Shogun

Montare xenon Volvo V50

66 posts in this topic

4300K cu siguranta, am avut doua seturi - vizibilitate mai buna pe timp de ceata/ploaie in comparatie cu cele de 6000k care sunt acum pe masina -nu prea imi satisface nevoia retinei cand ploua.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aia ziceam si eu ca si la mine la balsturile de 55w pe ploaie/mazga nu mi prea plac.Pe ceata si uscat is ok.Pe uscat perfect vara is beton

Share this post


Link to post
Share on other sites

3000 e (euro ) 3000 ron (lei ) iar dezbatem :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai un far cu xenon costa 3700lei, fara bec. Reprezentanta

Daca vrei sa dezbatem...o janta de aliaj 16'' costa 960e, parbriz cu senzor de ploaie 2000lei, egr 2700lei si lista poate continua

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Salman - Nu mai bine invatam sa scriem corect, cu puncte, virgule si cuvinte intregi? Si atunci dezbatem constructiv, nu inventam prescurtari. "Iar referitor pret xenon audi da 3000 e si include..."

Thor - eu in locul tau nu as schimba balasturile, daca au mers atat de bine pana acum. Le-as tine pana pica. Curios sunt cat de mare este diferenta intre 35w ale mele si 55 ale tale. Cat despre temperatura de culoare, eu am optat pentru becuri de 5000k, tocmai pentru ca nu ma hotaram intre 4300k si 6000k. Si mi se pare varianta corecta per total. Oricum, in timp incep sa se albastreasca toate.

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a ars si mie becul pe stanga dupa aproape 3ani(aprox 45k km).Inca nu stiu daca sa schimb instalatia cu totul sau doar becul/becurile.Erau de 6000k si acum ma batea gandu sa caut de 4300k.Pt drumurile noastre cam care se merita?

E bine sa schimbi condensatorii cu unii similari ca se umfla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi am dezlipit condensatorul si vroiam sa l pun la becul care trebuia schimbat, pt ca putini vand becurile cu condensator inclus.pe el scrie 16v 10kuF.

Motivul schimbarii instalatiei este pt ca in acest timp mi s-a ars de 2 ori smdul de pe motoras.

Din cate am auzit cele de 55w ar da cu 70% mai multa lumina.

nu stiu daca are ceva relevanta pt ca din cate vad sunt 2 masini diferite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man - la mine, in 30.000k nu s-a ars nimic (da nenea de sus sa fie asa si in continuare). Si instalatia de 35w mi se pare ca imi da dessula lumina. Oricum cu mult mai mult decat becurile halogen, chiar cele mai rasarite pe care le-am incercat. Asa cum am mai zis, comparat cu o masina nou-nouta cu xenon de fabrica, culoare si acoperire, cam nici o diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai pg , cifrele dupa care urmeaza un E stiind ca vorbim de sume este clar ca vine de la Euro .Nu eu am pus prescurtarea de E ,ca nu-s ai mei marca iregistrata !Nici macar nu am precizat de 55w,ai dedus singur.Dar sa ne intelegem,acest topic a fost deschiz ca urmare a erorilor care dau dupa ce-ti montezi un Xenon,iar eu am mentionat o piesa care fenteaza erorile.

Din partea mea subiect inchis.

Scz te adresai altcuiva cu cei 55w . Ai dreptate si scuzele de rigoare s-a produs o eroare in propozitia cu cei 3000 e ,s-au amestecat cuvintele cand am scris si a iesit .....Pace ,dar cu prescurtarea am dreptate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warning canceller, sau HID Decoder, HID Anti Flicker Capacitor, Canbus Killer (anulator eroare pentru instalatie xenon). Se gasesc pe piata la 30 - 40 lei bucata (EXEMPLU). Se folosesc, in general, in cazul in care instalatia montata nu este (real) CAN BUS. Adica un set-up cu o instalatie deja inferioara calitativ, si inca o porcarie atarnata pe o deja urata configuratie, inca o cutiuta de fixat cu soricei prin spatele farurilor sau de inghesuit prin. Asta sau condensatori pe fir. Personal, nu as monta asa ceva. Deja am fost super circumspect la firaraia de acum, si i-am chinuit ce cei ce le-au montat ca pe hotii de cai pana a aratat totul asa cum am vrut.

Cat despre prescurtari, no comment. Limba Romana este grea.

post-4071-0-99765400-1358494169_thumb.jp

post-4071-0-43410400-1358494175_thumb.jp

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las eu de la mine , sa-ti fie tie bine .Romana are foarte multe subintelesuri :evil5: ,ia-o cum vrei .Hai sa nu incarcam topicul cu altele ,aici iti spui parerea ,modalitatea prin care ... si produsul final .Sa lasam specialisti sa ne indrume ,restul sunt vorbe in vant ...

Las eu de la mine , sa-ti fie tie bine .Romana are foarte multe subintelesuri :evil5: ,ia-o cum vrei .Hai sa nu incarcam topicul cu altele ,aici iti spui parerea ,modalitatea prin care ... si produsul final .Sa lasam specialisti sa ne indrume ,restul sunt vorbe in vant ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Puteti va rog recomanda un service sau o persoana din Bucuresti care se pricepe bine la instalatii Xenon?

Am acceasi problema de foarte mult timp: becul de pe dreapta se aprinde doar cand vrea muschiul lui, in timp ce becul de pe stanga functioneaza impecabil.

Am fost pana acum la 2 service-uri si ambele n-au facut altceva decat sa constate ca releele si condensatorii sunt ok si mi-au schimbat becul pe dreapta, fara nici o rezolvare a problemei, deci am platit 2 becuri noi degeaba + 1 condensator schimbat la misto...era bun cel vechi.

Exista momente cand imi vine sa ii pun farurile originale inapoi (nu a avut Xenon din fabrica), dar imi amintesc imediat cat de slab lumineaza indiferent ce bec folosesti.

Va rog putin ajutor!

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi din ce zici creca balastul este de vina.Ia inverseaza balastele intre ele pastrand becurile si vezi ce se intampla.Asta trebuia sa faci din start in caz ca nu ai facut deja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma pricep si nici nu vreau sa ma pricep la cablaraie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ajungi vineri seara la Penny, ti le fac eu, sau cel putin putem constata ce este de vina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Ionut, incerc sa ajung, cu rugamintea sa nu va grabiti sa plecati de acolo, ca eu vin de la mama naibii si o sa intarzii ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now