Salt la continut


Taxa noua, timbrul verde?

clarificari

  • Please log in to reply
Acest subiect are 174 răspunsuri

#41 AdiBurlacescu

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieNegresti Oas
  • Auto:volvo s40 1.9d
  • Fabricatie:2002

Postat 13 January 2013 - 03:30 PM

O sa vedm mai in primavara cum ne vor taxa,vom vedea cine e mai 'daunator'.Probabil ca cei cu GPL vor avea un plus.
life is sound,VOLVO is the music.

#42 bitz

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieConstanta
  • Auto:Volvo S40
  • Fabricatie:1998

Postat 13 January 2013 - 05:38 PM

Din ce am auzit sapt viitoare o sa avem detaliile , GPL din pacate nu e inca bagat in seama la noi.Daca o sa fie reduceri pt gaz o sa se imbogateasca astia de vand instalatii si le monteaza.

#43 Adi2727

    VOLVOVAN

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 440, 1.9TD
  • Fabricatie:1996
  • Auto2:960 B204FT
  • Fabricatie2:1991

Postat 13 January 2013 - 05:43 PM

Chiar sper sa se aprobe o lege care sa faca imposibila viata posesorilor de masini mai vechi de 5 ani.
Vreau sa vad pe drumuri tot cate un roman cu cate un Logan... sunt banoase si usor de diagnosticat. :confused2:
"Part of the ship, Part of the crue"

#44 AdiBurlacescu

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieNegresti Oas
  • Auto:volvo s40 1.9d
  • Fabricatie:2002

Postat 13 January 2013 - 06:51 PM

Sau din 2010....Daca asa se pune problema am sa caut ceva de vreo 40 de ani si o trec de epoca si am terminat.
life is sound,VOLVO is the music.

#45 feraru3333

    Senior

  • Membru - No profile edit
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:S80 d5
  • Fabricatie:2002

Postat 16 January 2013 - 09:44 PM



Noua taxă de mediu, ce va purta numele de 'Timbru de mediu', va lua în calcul în întregime emisia de CO2, nu va mai taxa şi capacitatea cilindrică a maşinii şi se va aplica numai autovehiculelor cu până la opt locuri, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, Rovana Plumb, ministrul Mediului şi Schimbărilor Climatice.





'Începând din zilele următoare, vom avea consultări cu toate asociaţiile de profil. O să intre /timbrul de mediu, n.r./ în dezbatere publică după ce vom finaliza aceste consultări tehnice. Astăzi /miercuri, 16 ianuarie 2013, n.r./ am prezentat în şedinţă de Guvern conceptul pe care mergem, acela de a institui acel timbru de mediu care să fie un instrument clar de reducere a poluării. Faţă de vechea taxă, noutatea constă în faptul că, în calculul său, se ia în întregime emisia de CO2 şi nu se mai taxează cilindreea. Actuala formulă de calcul are în proporţie de 30% emisia de CO2 şi taxează şi cilindree, iar cea nouă are în întregime emisia. Nu mă întrebaţi de nivele de taxă pentru că acestea fac obiectul consultărilor tehnice cu asociaţiile de profil. Maşinile puţin poluante vor plăti mai puţin, maşinile mai poluante vor plăti mai mult în următorul fel: Euro 6, hibridul şi electricele sunt scutite de plata acestui timbru de mediu. Timbrul de mediu se aplică numai categoriilor de autovehicule M1 (cele până cu până la opt locuri, n.r./, iar celelalte categorii rămân să plătească în conformitate cu prevederile Legii nr. 9/2012 care este în vigoare. O altă noutate este faptul că se va plăti o singură dată pe toată perioada de viaţă a maşinii şi urmează să se stabilească cine va plăti, dar teoretic trebuie să o plătească cel care cumpără pentru că el va folosi acest autovehicul care poluează', a afirmat ministrul Mediului.

Oficialul a precizat, totodată, că în cazul maşinilor non-euro, Euro 1 sau Euro 2 taxa ce urmează să fie achitată va fi mult mai mică decât în prezent.

'Pentru categoriile de maşini cu tehnologii mai vechi, unde acum se aplică o taxă aberantă, categoriile de autovehicule cu norma de poluare 2, 1 sau non-euro, va fi o taxă mult mai mică decât aberanta taxă care se plăteşte în momentul de faţă. Şi asta din două motive: din punct de vedere al mediului, avem o dată faptul că aplicându-se timbrul de mediu doar pe durata de funcţionare a automobilului, cu cât maşina este mai veche, durata de viaţă se scurtează şi atunci el se apropie de deşeu. În al doilea rând, dacă apoi reducem acest cuantum al taxării acestei grupe de maşini, evităm un blocaj pe piaţă în vederea achiziţionării maşinilor mai puţin poluante. Vrem să înnoim parcul auto pentru că mergem pe trendul Uniunii Europene de a reduce emisiile poluante', a explicat Rovana Plumb.

Premierul Victor Ponta a precizat, miercuri, în debutul şedinţei de Guvern, că timbrul de mediu se va plăti o singură dată, în funcţie de emisiile de dioxid de carbon ale maşinii şi a calificat drept 'aberant' coeficientul de depreciere aplicat la automobilele vechi.

'Astăzi (n.r. miercuri) ministrul Rovana Plumb ne prezintă formula gândită pentru timbrul de mediu şi sper ca din prezentare, şi mai ales din prezentarea publică, să înţeleagă toată lumea că taxa se plăteşte o singură dată şi se plăteşte pe criteriul emisiilor de dioxid de carbon, că acele cazuri erau aberante, în care avea omul o maşină de 10-15 ani, care valorează 500 de euro, nu mai poate să plătească 5.000 de euro taxă (...) era un caz absolut aberant şi prin aplicarea acelui coeficient de depreciere la maşinile acelea vechi care nu mai valorează mare lucru şi sunt deja în România. Oamenii pot să le înstrăineze, mai ales că ideea este să-şi cumpere altă maşină mai nouă şi mai puţin poluantă, fără să-i punem să plătească taxe de cinci ori decât valorează într-adevăr maşina", a explicat Ponta.

Forma iniţială a taxei auto, suspendată până la 31 decembrie 2012, a reintrat în vigoare de la 1 ianuarie, aceasta fiind redusă cu 25% pentru autovehiculele cu motor Diesel prevăzute din construcţie cu filtru de particule. Contribuabilii care, de la 1 iulie 2008, au plătit o taxă mai mare decât cea rezultată din aplicarea legii în vigoare pot solicita restituirea sumelor reprezentând diferenţa de taxă plătită.

Conform legii, care are la bază principiul 'poluatorul plăteşte', taxa de poluare va fi plătită o singură dată atât pentru autovehiculele noi, cât şi second-hand care sunt înmatriculate pentru prima dată în România


#46 AdiBurlacescu

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieNegresti Oas
  • Auto:volvo s40 1.9d
  • Fabricatie:2002

Postat 17 January 2013 - 03:52 AM

Nu suna asa de rau...dar sa vedem cum se va aplica.Dupa atatia ani s-a constatat ca taxa platita este aberant de mare..:P
life is sound,VOLVO is the music.

#47 mariusdaniel

    Senior

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo S40 1,8 petrol
  • Fabricatie:2003

Postat 17 January 2013 - 05:09 PM

Iata si un link de astazi despre problema.

http://www.avocatnet...l#axzz2IDc9nrW1

De aici, eu inteleg ca daca am masina inmatriculata pe firma in ianuarie 2007 nu mai trebuie sa platesc nimic daca mi-o vand in anii urmatori. Ma rog, in afara de taxele legale aferente vanzarii cu factura (TVA si impozitul pe profit, caci valoarea in contabilitate e de mult 0).
"Prietenia este încercarea prin care se măsoară un om." - Oscar Wilde

#48 AdiBurlacescu

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieNegresti Oas
  • Auto:volvo s40 1.9d
  • Fabricatie:2002

Postat 17 January 2013 - 06:00 PM

Eu un singur lucru am inteles,cu cat masina e mai veche cu atat platesti mai putin,desteapta treaba.Ar fi corect sa se plateasca anual.Daca unu cu o masina din 97 face 100k intr-un an si eu cu o masina din 2008 fac 30k eu trebuie sa platesc la fel ca el,cine poueaza mai mult???E o mizerie si un jaf la drumul mare.

P.S. ''Daca votul nostru ar schimba ceva,nu am mai fi lasati sa votam...''
life is sound,VOLVO is the music.

#49 minulescu

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • Locatiefocsani
  • Auto:volvo s80 2.4 benzina automata
  • Fabricatie:2001
  • Auto2:Range Rover

Postat 17 January 2013 - 06:34 PM

Vezi postareacostinell_mc, la 06 January 2013 - 06:22 PM, a spus:

Nu e treaba ta, se descurca statul cu el, sau asta numai in primele luni ale anului trecut trebuia sa se fi intimplat
Vezi sa nu incurci taxa de prima inmatriculare cu taxa asta de poluare care a fost in vigoare numai citeva luni anul trecut si a fost apoi suspendata pina la 31 decembrie 2012
Nu e adevarat, mai nou daca proprietarul care si-a recuperat taxa auto prin judecata si tu vii sa cumperi masina, trebuie sa mergi la finante sa depui o cerere la registratura iar dupa doua zile iti vor raspunde daca a fost sau nu achitata/recuperata taxa la masina, in cazul in care fostul proprietar si-a recuperat taxa, esti bun de plata! Spun asta din propria experienta, astazi mi-am imatriculat o masina in circulatie pe numele meu care era inscrisa in Ro in 2008, eu fiind al 2-lea proprietar si spre bucuria mea fostul proprietar nu isi recuperase taxa!!!

Vezi postareacostinell_mc, la 05 January 2013 - 05:35 PM, a spus:

Deci: se aplica in acest moment taxa in varianta aberanta cu plata la masinile inmatriculate inainte de 2007.
Va fi inlocuita de timbrul verde?
Sau vor fi aplicate ambele, ca nu m-ar mira nimic

Si cind va fi inlocuita? Cum se calculeza timbrul verde? la RAR?

Eu daca vind acum S40 din 2005, 2 litri diesel, cel care o cumpara trebuie sa achite 3 mii euro taxa de poluare?
Pai cine m***ii masii lui Ponta va mai cumpara masinile astea?
Credeam ca e boc un rahat dar se pare ca m-am inselat

Ai te rog , grija la exprimare , iti inteleg frustrarea dar asta nu te scuza ;)




Raspuns la prima intrebare: se plateste doar timbrul verde care inlocuieste taxa de poluare
2: Va fi inlocuita cand vor publica legea in monitorul oficial. (dupa mine peste vre-o doua luni daca se va aproba legea noua)
3: Taxa verde se calculeaza si se plateste la Finante Publice in orasul/sectorul in care locuiesti, acolo mergi cu cartea si iti calculeaza pretul, RAR nu          se ocupa de taxe, ei fac doar Identificari, Inspectii, Verificari!
4:Da, daca vrei sa vinzi masina, cel care cumpara va trebui sa plateasca taxa de poluare (calculata la zi) pt masina ta!
5: Succes daca vrei sa-ti vinzi masina!

Dupa umila mea parere recomand ca cei care au de inmatriculat masini acum in aceasta perioada sa mai astepte un pic pt ca aceasta noua lege care se numeste Timbrul Verde, nu a intrat inca in vigoare, cei de la finante lucreaza inca dupa legea veche, asa ca e mai bine sa asteptati spun eu, poate legea noua o sa fie mai blanda cu noi!

Postare editată de minulescu: 17 January 2013 - 06:30 PM


#50 Andrei81

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:V40 1,9D 102CP
  • Fabricatie:2003

Postat 23 January 2013 - 02:09 PM

salutare,

au inceput sa apara detalii in presa despre noua taxa de poluare (timbru verde):

http://0-100.hotnews...opulare-modele/

#51 costinell_mc

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieCraiova
  • Auto:Volvo S40
  • Fabricatie:2005

Postat 23 January 2013 - 09:25 PM

deci ramine valabila dupa cit inteleg elucubratia lui boc ca sa platesc taxa pentru ca am avut "inspiratia" sa cumpar masina din romania, asa cum recomandau ei atunci!

boc era un dobitoc, dar ponta nu se arunca departe de el
o sa vina si vremea platii!

#52 feraru3333

    Senior

  • Membru - No profile edit
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:S80 d5
  • Fabricatie:2002

Postat 24 January 2013 - 12:59 PM

Noua taxa de mediu, rebotezata timbru de mediu, pe care Guvernul vrea sa o introduca, nu rezolva sub nicio forma discriminarile dintre soferi si incalca legislatia europeana, afirma expertii citati de DailyBusiness.ro. Cei mai castigati din aceasta afacere vor fi avocatii, care vor avea, in continuare, o paine buna de mancat din procesele cu statul.

Timbrul de mediu nu respecta dreptul de proprietate si legislatia europeana, afirma expertii in domeniul juridic, citati de DailyBusiness.ro.

“In loc sa rectifice prevederile ilegale din precedentele taxe, noua formula adanceste statul roman in incalcarea legii”, afirma avocatul Marius Danilescu, unul dintre juristii specializati in taxa auto.

“Din momentul in care vrei sa taxezi inmatricularea unei masini cu masuri diferite, intervine discriminarea, iar aquis-ul comunitar interzice acest lucru. Indiferent sub ce forma, taxa auto ingradeste libertatea de circulatie a bunurilor in UE si cu siguranta, Guvernul se va trezi cu un nou proces de infrigement (incalcare a legislatiei UE - nr)”, mai spune avocatul.

Si alti specialisti in drept confirma aceasta opinie.

"Comisia Europeana ne-a cerut sa modificam taxa. Legile UE sunt foarte clare. Orice bun, indiferent daca este nou sau vechi, trebuie sa circule liber de orice taxe in Uniunea Europeana. Noi vrem sa taxam vanzarea acestuia, ceea ce incalca aquis-ul comunitar", a afirmat, anterior, avocatul Gheorghe Piperea, vicepresedintele Uniunii Practicienilor in Insolventa din Romania.

"Cei care vor dori sa inmatriculeze masini vor fi nevoiti sa plateasca taxa. Va urma un nou sir de procese, iar statul stie bine asta. Pana la urma, va incasa bani acum, cand are nevoie ca de aer. Va fi un nou imprumut de la populatie fara dobanda. Au deja de dat inapoi 1 miliard de euro din taxele ilegale aplicate in trecut", a mai spus avocatul Marius Danilescu.

Potrivit expertilor auto, si formula de calcul a taxei ridica semne de intrebare.

“Statul vrea sa ia mai multi bani celor care inmatriculeaza masini noi decat pentru masinile vechi pe ideea ca automobilul nou il folosesti pe o perioada mai lunga de timp.  Este cel putin ciudata aceasta intentie, care nu are nicio legatura cu mult-trambitatul principiu – poluatorul plateste”, afirma analistul auto Razvan Marinescu.

Prin noul timbru de mediu, Guvernul nu a facut decat sa corecteze “asperitatile” taxei precedente care lasa loc unor situatii absurde. “Aveam masini cumparate pe 500 de euro pentru care taxa era de 5.000 de euro. Acum, prin noua formula, a nivelat oarecum taxele, insa in fapt nu a facut nimic altceva decat sa continue sa aplice o taxa ilegala”, a mai spus acesta.


Galerie Foto

Sursă externă
Sursă externă

Sursă externă

Sursă externă



Conform noii formule de calcul, suma de plata va scadea in medie cu 80% pentru Euro 1, cu 60% pentru Euro 2, si cu 90% pentru non-euro.

La masinile Euro 3 si Euro 4 va interveni o crestere de circa 10%.

Cuantumul taxei pentru masinile non-euro, Euro 1 si Euro 2, cu tehnologii mai invechite, va fi totusi mai mic decat cel actual, mergandu-se pe ideea ca aceste masini au o durata scurta de functionare si, deci, vor polua pentru un interval mai mic.

Taxa va ramane la aceleasi cote pentru masini Euro 5, in timp ce pentru Euro 6, masini hibride si electrice, nu va fi platit nimic. Cititi detalii despre noua taxa intr-un articol DailyBusiness.ro.

Guvernul a introdus prima data o taxa de inmatriculare la 1 ianuarie 2007. De atunci, taxa a fost modificata de cinci ori, pe 1 iulie 2008, 15 decembrie 2008, 19 februarie 2009, 1 ianuarie 2011 si 31 august 2011.

Impozitul auto, singura varianta legala

Potrivit expertilor auto, timbrul de mediu reprezinta doar un “artificiu” prin care autoritatile incearca sa aduca mai multi bani la buget.

Statul va trebui sa isi asume, pana la urma introducerea impozitului auto in functie de gradul de poluare si vechimea masinii, singura formula legala prin care poate fi taxat cel care polueaza.

Ion Lixandru, vicepresedintele Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania, declara recent ca introducerea impozitului se va face foarte repede.

“Guvernul vrea sa taxeze soferii pentru ca are nevoie ca de aer de bani pentru a acoperi deficitul bugetar. Ma astept sa vedem chiar si o taxa de autostrada din acest an”, spune Lixandru.

De cand va fi aplicat impozitul? Potrivit lui Razvan Marinescu, va trebui sa asteptam ca Executivul de la Bruxelles sa se pronunte in privinta noii forme a taxei auto.

Ulterior, intr-un interval de 4-5 luni, am putea vedea si impozitul auto. "Cel mai probabil va fi anuntat in vara, insa ne putem astepta la orice surprize din partea autoritatilor. Ori il vom vedea mai devreme, ori de la 1 ianuarie 2014", a mai spus acesta.

Proiectul timbrului de mediu a fost prezentat miercuri in prima lectura in sedinta de Guvern. Urmeaza sa fie aprobat intr-o sedinta ulterioara. Nu este exclus ca documentul sa sufere modificari.

#53 dorin13

    Nou venit

  • Membru
  • Pip
  • Locatiedeta
  • Auto:volvo v40
  • Fabricatie:1998

Postat 27 January 2013 - 01:09 PM

care poate sa imi dea un sfat,am un volvo v40 ,1800 cmc -break,din 1998,cit este norma euro?1? 2?sau 3?,si cit este taxa de timbru?va rog mult

#54 blizzard

    Pasionat

  • Membru
  • PipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo S40 1.6D
  • Fabricatie:2008

Postat 27 January 2013 - 01:35 PM

Vezi postareaferaru3333, la 16 January 2013 - 09:44 PM, a spus:

Statul va trebui sa isi asume, pana la urma introducerea impozitului auto in functie de gradul de poluare si vechimea masinii, singura formula legala prin care poate fi taxat cel care polueaza.


Sunt uimit cum toata lumea este unanim de acord cu formularea asta spalatoare pe creier. In primul rand ca nu cei cu motoare mari/norme vechi polueaza. Polueaza cei care CIRCULA si ard COMBUSTIBIL. Masina cu 3000cmc care circula 1000km/an polueaza mai putin decat masina cu 1600cmc care circula 50.000km/an.  Prin urmare, daca vrei cu adevarat sa taxezi poluatorul, taxezi combustibilul. Partea proasta este ca in combustibil exista deja o taxa de mediu, si nu poti sa o cresti ca iti pui in cap toata populatia tarii si economia pe butuci daca ajunge litrul la 8-9 lei. In realitate putin ii intereseaza cine si cat polueaza. Ei vor sa stranga cat mai multi bani la buget. Deci, ca sa nu-ti pui toata populatia in cap, ii taxezi pe mai putini, cei care isi cumpara/vand o masina, si iei de la ei mai mult, de ordinul sutelor de euro, sau peste 1.000 euro, omul inghite galusca ca e fericit isi cumpara si el o masina, ei strang bani la buget si lururile merg normal in continuare fara sa aiba revolte si iesiri in strada.
In realitate, populatia este taxata de 3 ori pentru acelasi lucru, si o inghite fericita :
- impozite locale care sunt mai mari pentru motoare mai mari
- taxa de mediu inclusa in combustibil
- taxa de inmatriculare/timbru sub diverse forme

Va doresc debate fericit in continuare despre cum sa fie taxati sub 17mii de forme la inmatriculare asa-zisii poluatori.
Aceasta taxa nu trebuie sa existe. Period.

Postare editată de blizzard: 27 January 2013 - 01:41 PM


#55 lik1999

    Incepator

  • Echipa Volvo-Club
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieNeamt
  • Auto:Volvo v40 ,1.9 D, 102 cp
  • Fabricatie:2001

Postat 27 January 2013 - 03:30 PM

@dorin13  volvo v40 din 1998 - euro 2

#56 Indy

    Junior

  • Membru
  • PipPip
  • LocatieBaia Mare
  • Auto:Volvo V40 1.9 td
  • Fabricatie:2000

Postat 25 February 2013 - 08:24 PM

salut la toti...ma scuzati de deranj...am cumparat de 3 zile un Volvo V40 1.9 70 de kw din anul 2000; in talon scrie D3 , este cu numere de Olanda, cand am cumparat masina proprietarul mi-a spus ca taxa este undeva pe la 600 de euro, eu cand am cautat pe internet calculatoarele mi-au dat alte cifre... Ce sa mai cred. unde aflu cat este taxa reala a ei?
Iubeste Trecutul-uraste Viitorul

#57 Adi2727

    VOLVOVAN

  • Membru
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieBucuresti
  • Auto:Volvo 440, 1.9TD
  • Fabricatie:1996
  • Auto2:960 B204FT
  • Fabricatie2:1991

Postat 25 February 2013 - 08:26 PM

Vezi postareaIndy, la 25 February 2013 - 08:24 PM, a spus:

salut la toti...ma scuzati de deranj...am cumparat de 3 zile un Volvo V40 1.9 70 de kw din anul 2000; in talon scrie D3 , este cu numere de Olanda, cand am cumparat masina proprietarul mi-a spus ca taxa este undeva pe la 600 de euro, eu cand am cautat pe internet calculatoarele mi-au dat alte cifre... Ce sa mai cred. unde aflu cat este taxa reala a ei?
Din pacate... Crede ca e euro2. :(
"Part of the ship, Part of the crue"

#58 ursu48

    alarmist

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • LocatieBucuresti / Tg-Mures
  • Auto:S60 D5
  • Fabricatie:2002

Postat 26 February 2013 - 09:05 AM

Off topic :

In feudalism se practica de catre stapanul domeniului exercitarea dreptului de " prima noces ". Ma gandesc la un proiect de lege in acest sens.


On topic :


Pana nu apar norme de aplicare , si mai mult un aviz din partea CCR si/sau a parlamentului european, nu exista nici un impediment in a inmatricula masinile ca si pana acum.

Daca intr-adevar acest proiect de lege va obtine avizul CCR, samd, ,mai sunt variante :

1. Comodat cu promisiune de vanzare si act notarial de folosinta si intrebuitare.
2. Proces cu statul , dureaza 3-5 luni, masina avand drept de circulatie.
3. Cel mult 6 luni pana la o noua forma de proiect de lege privind numele si forma birului pentru carute.

PAna atunci, insa, va invit sa dam o liniuta cu caruta trasa de cal  pe autostrada la Constanta. Acest gen de fapte nu sunt sanctionabile de nici o lege din Romania.
H.

#59 feraru3333

    Senior

  • Membru - No profile edit
  • PipPipPipPip
  • Locatieromania
  • Auto:S80 d5
  • Fabricatie:2002

Postat 26 February 2013 - 03:11 PM

Vezi postareaIndy, la 25 February 2013 - 08:24 PM, a spus:

salut la toti...ma scuzati de deranj...am cumparat de 3 zile un Volvo V40 1.9 70 de kw din anul 2000; in talon scrie D3 , este cu numere de Olanda, cand am cumparat masina proprietarul mi-a spus ca taxa este undeva pe la 600 de euro, eu cand am cautat pe internet calculatoarele mi-au dat alte cifre... Ce sa mai cred. unde aflu cat este taxa reala a ei?

daca e D3 inseamna ca are 3 cilindri si e euro 3 :confused2:

#60 lik1999

    Incepator

  • Echipa Volvo-Club
  • PipPipPipPipPip
  • LocatieNeamt
  • Auto:Volvo v40 ,1.9 D, 102 cp
  • Fabricatie:2001

Postat 26 February 2013 - 08:03 PM

Vezi postareaIndy, la 25 February 2013 - 08:24 PM, a spus:

salut la toti...ma scuzati de deranj...am cumparat de 3 zile un Volvo V40 1.9 70 de kw din anul 2000; in talon scrie D3 , este cu numere de Olanda, cand am cumparat masina proprietarul mi-a spus ca taxa este undeva pe la 600 de euro, eu cand am cautat pe internet calculatoarele mi-au dat alte cifre... Ce sa mai cred. unde aflu cat este taxa reala a ei?
Volvo v40 1.9d pana in a 6a 2000 = euro 2!
  incepand cu a 8a 2000 = euro  3!




0 membri citesc acest subiect

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

 

trafic ranking

Statistici web