dobre2009

Sfaturi cumparare Volvo V50

78 posts in this topic

Salut, vreau sa cumpar un Volvo V50 si nu prea stiu mai nimic de modelu asta, niste pareri m-ar ajuta. M-am gandit la un V50 de 1.6 dupa 2007 si euro 5. Multumesc.

Edited by dobre2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

euro 5 dupa 2007? nu stiu daca gasesti din 2007 euro 5......sau poate ma insel eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

citeste si aici.....

Edited by cipilika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms, am intrat , am citit, cel mai bine ar fi sa-mi dea sfat cineva care are V50 1,6D.

Oricum eu nu vreau sa iau din tara, vreau din Germania sau Belgia, am posibilitatea sa mi-o aduc singur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am vrut sa imi iau un v50 dar m-am suparat si o sa imi iau v70 2.4d 2006....is mult mai adevarate masinile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mi-as lua V70, dar nu mai vreau motor mare si V50 e mai potrivit pt bugetul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai citit intreg topicul? Sunt foarte multe pareri pertinente pe acolo, te-ar ajuta mult. Mare atentie chiar daca o cumperi din afara tarii, gasesti si pe acolo domni "binevoitori".

Ms, am intrat , am citit, cel mai bine ar fi sa-mi dea sfat cineva care are V50 1,6D.

Motorul 1.6d este acelasi, acum depinde de cat de mult vrei combi sau nu.

Eventual pune niste intrebari mai punctuale, sa ne dam seama ce vrei sa afli de la noi...

De ce nu mai vrei motor mare? :)

Edited by serge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit.

De ce vreau din Germania sau Belgia...am posibilitatea sa merg de 2 ori pe an in Germania iar in Belgia am un cumnat care imi poate gasi o masina buna fara intermediari.

Motor mic...sa fie si consumul mai mic, taxe, asigurari. Nu-mi trebuie motor mare.

Ma intereseaza daca V50 are probleme mari la motor, nu cunosc pe nimeni cu motor 1,6D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu nu e diferenta semnificativa la taxe, asigurari, impozite etc. intre 1.6 si 2.0.In schimb este semnificativa diferenta de putere.Acum tu stii mai bine, dar sa iti iei o masina care sa care mai mult(de aia ai ales V50 si nu S40) dar sa iti iei un motor mic.. care sa gafaie chinuindu=se sa tarasca ditamai masina, mie unu nu mi se pare o varianta.Si mai e ceva...din punctu meu de vedere consuma mai putin un motor mai mare , dar care merge linistit, decat un motor mic dar care "da in greu".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit.

De ce vreau din Germania sau Belgia...am posibilitatea sa merg de 2 ori pe an in Germania iar in Belgia am un cumnat care imi poate gasi o masina buna fara intermediari.

Motor mic...sa fie si consumul mai mic, taxe, asigurari. Nu-mi trebuie motor mare.

Ma intereseaza daca V50 are probleme mari la motor, nu cunosc pe nimeni cu motor 1,6D.

Motorizare slaba, probleme gramada, nu este euro 5 decat din 2010 si rar unele din 2009. Meniul in limba flamanda, franceza, germana costa destul sa-l schimbi in limba engleza. La reprezentanta parca undeva la 1000 lei. Gasesti oricum pe site aici colegi care pot face asta la un pret mai scazut. Indiferent de unde tu cumperi masina ea are lejer peste 120 mii km. Poate chiar mai mult. Cosmetizata poate aparea ca una de 70-90 mii km. Ca spatiu este exact un s40 dar cu un volum mai mare in portbagaj. Eu as merge pe un motor de 2.0 diesel ori benzina daca vrei ceva mai silentios. Calitatea motorinei la noi este discutabila fata de ce se gaseste afara si de aici pot aparea probleme. Orice modificare legata de filtru particule se rasfrange asupra emisiilor de noxe si implicit asupra timbrului de mediu. In functie de dotari si an de fabricatie poti gasi masina la preturi intre 6800-10000 euro. La noi sunt intre 6000-9000 euro. Sunt aceleasi masini luate din afara de la firmele de licitatii auto, cosmetizate si apoi revandute cu km modificati. Motorizarea de 1.6 este motorizare PSA ( Peugeot-Citroen). Poti intra si pe forumul lor sa-ti faci idee de fiabilitatea motorizarii. Restul tine de noroc. La sh intotdeauna este loterie.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un D5 ar fi super. Mai ales daca ai ocazia sa mergi prin afara, acolo gasesti mai usor motorul asta pe S40/V50.

Recunosc, gandesc dupa preferinte subiective. :)

Tu stii cel mai bine ce-ti doresti si de ce...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cate am citit cam asa e, mai bun un motor de 2.0 decat 1.6. Adevarul este ca am nevoie de spatiu ca sa si pun cat mai multe in masina si pe masina (portbagaj). Cu filtrul de particule sa fie asa mare problema dupa 200.000 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in 180.ooo km nici o problema, atunci a cerut aditiv pentru dpf dupa care a mers vreo 40.oookm. Pe la 218.oookm a cedat nervos filtrul de particule(blocat). Pe la 222.000 a cedat turbina. Tot dupa 200.ooo am mai schimbat filtrul epurator, rampa injectie cu senzor, egr, verificate injectoarele, alternatorul. Acum, la 228.ooo a inceput sa faca galagie rulmentul de presiune al ambreiajului, probabil ca ii vine randul si lui. Motorul de 1,6d/tdci/hdi este un motor rezistent, pe langa el stricandu-se cele enumerate mai sus.

Nu mai bagati voi spaima in oameni, vorbind in necunostinta de cauza sau din auzite/citite.

@daann

Cine ti-a spus ca gafaie? Sau la ce referi cand spui "gafaie"?!

Sent from Nokia 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aia va rog sa va luati "benzinare" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intretinut cum se cuvine si asumandu-ti in timp anumite costuri pentru unele repere, poti face o afacere buna. Desi as fi preferat o motorizare cu cilindree mai mare, eu pot spune ca pana acum sunt multumit de acest motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6D

81 kw(110 cp) top speed 190km/h 240 Nm@1750 RPM 0-100- 12.1 sec,

2.0D

100kw(136cp)top speed 210 km/h , 340 Nm@2000 RPM 0-100- 9.6 sec

Acum...cand tragi dupa tine 1,9 tone, care motor ai prefera sa fii?

Ca sa nu mai vorbim, ca din ce stiu eu, 2.0d vine cu cutie manuala cu 6 trepte iar 1.6 d cu cea in 5 trepte

Specificatiile de mai sus sunt pentru 2004-2007

Cam la asta ma refeream eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 tone greutate maxima(in cazul in care o si folosesti).Totusi presupun ca nu vrei V ca sa duci 2 copii si 3 trolere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 eur sa scoti filtrul de particule, in rest aceleasi riscuri si probleme ca la orice alta masina, conteaza cum a fost intretinuta si mai ales EXPLOATATA inaintea ta. In rest 1.6D e beton. Eu am scos consum mediu bucuresti-alba iulia si retur, la dus forjata si la intors mers calm, de 5.2. Alte dati am scos si 4.9. Daca merg extraurban cu cruise control pus la 70km/h consumul este 3.3 - 3.5. Ce-i drept V50 este mai greu.... Si eu pe V50 mi-as lua tot 2.0D, defapt si pe S40 mi-as lua daca as avea iar ocazia tot un 2.0D strict pentru puterea in plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anu trecut am fost nevoit sa pun o remorcuta si sa aduc vro 8-9 saci de grane:porumb,grau(cam 400kile) + remorca + 3 persoane si bagaje.Consum sebes-arad-sebes cam 7-8% si la dus din 120 nu am lasat o.La intors doar cand aveam nevoie de franre mai brusca strangeam din buci dar la sprint s-a tinut f bine.Motorul de 2 este facut pt aceasta caroserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6D

81 kw(110 cp) top speed 190km/h 240 Nm@1750 RPM 0-100- 12.1 sec,

2.0D

100kw(136cp)top speed 210 km/h , 340 Nm@2000 RPM 0-100- 9.6 sec

Acum...cand tragi dupa tine 1,9 tone, care motor ai prefera sa fii?

Ca sa nu mai vorbim, ca din ce stiu eu, 2.0d vine cu cutie manuala cu 6 trepte iar 1.6 d cu cea in 5 trepte

Specificatiile de mai sus sunt pentru 2004-2007

Cam la asta ma refeream eu.

Mdaaa, pai ce sa zic...mi-am pus turbina pentru motor de 2l pe motorul meu 1.6l si pot afirma cu tarie ca atunci bateam timpii si top-speed`ul la care ai facut referire. Turbina am dat-o jos pentru ca intra prea violent plus ca aveam un consum cam mare in Bucuresti, si fac ceva km.

Dar cu turbina stock, 1.6d, Dpf out hardware si software, plus soft putere...deja ma apuca rasul cand vad fetele multora cand trec pe langa cu 230-240.

Data viitoare cand pun softul pe masina promit ca pun poza cu top speed`ul atins

PS: Asta a fost OFF TOPIC, vrem cazuri si intamplari de la posesori, Nu din AUZITE!

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vorbesc de masini stock nu de modificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whatever....am dat un simplu exemplu, pentru ca toata lumea tasteaza si ofera sfaturi total nefondate. Doar ca a auzit X si Y ca motoare de "pejo" sunt proaste. Da, eu i-am scos filtrul pentru ca aveam in intentie asta si chiar si cu filtrul in functiune urca peste 190 dar era limitata iar pe bord arata 197, la aceasta viteza eram undeva la 4100rpm...pana sa intre pe rosu mai era un sfert de ceas :D

Am incheiat, va las pe voi ca aveti ce povestii de 1.6d

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am motor de "reno"si nu ma mai aprind asa.Eu ce am zis am zis din perspectiva mea, si am zic cu o oarecare logica si am si argumentat.Am inteles ca nu vrea omu masina mare (D5)ca sunt taxele mari, dar intre 2.0 si 1.6 diferenta este modica.Si daca tot iti iei V macar sa te folosesti de el...ca daca nu poti merge linistit pe S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now