costinell_mc

Interval schimbare distributie

98 posts in this topic

Salut

La ce interval se schimba distributia la S50 diesel 2L 2005?

Am schimbat-o eu la 136 000 km cind am achizitionat-o.

Se mai schimba ceva la un anumit interval?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai schimat o tu sau in service?

daca ai facut o in service trebuiau sa zica aia. normal intre 60-90k km.

mai poti desface capacul si sa te uiti cum arata cureaua

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorul D4204Tx se schimba conform VIDA la 240,000km sau 10 ani

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

zicea ca a schimbat o deja.deci ce ai zis tu se aplica la aia din fabrica. Nu cred ca este cineva care a lasat o 240mii km...pt unii chiar inseamna 10-15ani deci dupa 10 ani nu stiu cat mai tine cauciucul ala. Originala in drumurile din germania poti lejer sa o lasi pan la 200mii km...dar in RO zic ca a 120-140mii km ii dajuns.

aftermarket mai mult de 60-70 mii nu garanteaza nimeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai scrie in VIDA ca ori la 240.000 ori la 10 ani , ce vine mai repede. Daca iei curea originala de la dealer de ce sa nu tina?! Crezi ca se risca Volvo sa dea un interval asa de lung daca nu tine cureaua? La 850 TDI care a fost facut acu 16-17 ani in urma tine 120.000 sau 8 ani..Sincer si eu as avea "dureri de burta" sa tin distributia asa multi km...cred ca personal pe la 150.000 as schimba-o :smile: Dar 60 - 70.000 e mult prea putin. Asta inseamna pt unii sa schimbe la 2 ani distributia..O curea acatarii costa eventual 10euro mai mult decat ceva no name.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice producator aftermarket nu ti da garantie mai mult de 60mii km poate sa scrie ce vrei pe cutie.

vida iti da cu ce vine din fabrica si acolo ai 240mii km sau 10 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat-o in service cind am luat masina sa nu am vrut sa risc.

Nu stiu ce fel de curea au pus, originala sau aftermarket

Daca vorbim de 60-70.000 ar cam trebui sa o schimb ... stiti cam ce cost presupune?

240.000 un schimb de distributie??? foarte tare. nu am mai auzit. trebuia sa fie foarte siguri pe curelele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

man ii vorba despre cureaua originala cand iei masina de noua.atat scrie in cartea service

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles ca e vb de cureaua originala.

insa mi se pare fabulos chiar si pentru cureua originala cind altii dau 60.000km (vezi renault) ca volvo are 240.000 km

oricum niste costuri stiti? ati schimbat curind?

Edited by costinell_mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2.0D este cam 900 lei kitul de distributie pe original .

Oricum trebuie schimbata si auxiliara + intinzatorul iar astea mai sunt cam 600 lei, deci teoretic cu un 1500 lei scapi fara manopera cu piese OEM .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi eu cand am schimbat o anu trecut am fost la un service sa mi faca pret.Pe original(care nu stiu ce insemna pt ei) era 19mil cu manopera din care vro 300-350manopera. si pe alte modele (dar habar nu aveau ce pun pt ca am intrebat) era 13mil.

Am comandat piesele de la roberto kit complet gates cu curea alternator si pompa apa skf la 645 + 250manopera+50lei antigelu=1000lei.ACum am 30mii facuti

Lojic ca garantie pana ies pe poarta,dar patronu fost coleg de liceu a zis ca pot sa stau linistit ca nu se intampla nimic.

Din cate am inteles daca vrei pe original doar la reprezentanta iti recunoaste producatorul garantia.deci atunci cred ca sari de 25mil cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manopera la reprezentanta este fix 550 lei si ai garantie pe hartie nu pe basme .

Adica undeva la 2000 lei ai totul ca la carte si dormi linistit pt ca ai garantie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici ai dreptul la garantie daca faci toate servicurile regulat la Volvo. Chiar daca faci distributia la Volvo dar restul servicurilor nu in caz ca se intampla ceva nu ai garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2.0D este cam 900 lei kitul de distributie pe original .

Oricum trebuie schimbata si auxiliara + intinzatorul iar astea mai sunt cam 600 lei, deci teoretic cu un 1500 lei scapi fara manopera cu piese OEM .

Inseamna ca eu am schimbat pe original ca am dat vreo 4000 ron acum 3 ani pe distributie + volanta.

Am facut de atunci 75.000 km

Recomanzi sa o schimb?

Garantia daca fac schimbul distributiei la reprezentanta pentru citi lm este ?

Banuiesc ca nu pentru 240.000km

Multam

Manopera la reprezentanta este fix 550 lei si ai garantie pe hartie nu pe basme .

Adica undeva la 2000 lei ai totul ca la carte si dormi linistit pt ca ai garantie .

Edited by costinell_mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca iti va da mai mult de 80k km.

acum nu stiu cat va costa pe voi in bucale la serviceuri manopera...dar 1000lei cum am platit eu vs 2000 lei reprezentanta ii ceva diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici ai dreptul la garantie daca faci toate servicurile regulat la Volvo. Chiar daca faci distributia la Volvo dar restul servicurilor nu in caz ca se intampla ceva nu ai garantie.

Ceea ce este foarte logic.Asa exista dependenta de service-urile bune ,reduceri la piese ,clienti constant pt reprezentante ,etc.Pe la noi clientul umbla dupa cele mai mici preturi dar lucrarile sa fie de nota 10 si sa existe si garantie maxima. :smile: .

nu cred ca iti va da mai mult de 80k km.

acum nu stiu cat va costa pe voi in bucale la serviceuri manopera...dar 1000lei cum am platit eu vs 2000 lei reprezentanta ii ceva diferenta

Daca cumperi ,piesele schimbate, de la reprezentanta este logic sa te taxeze mai lejer ca manopera,550 auzeam, ca restul se scoate din piese.Daca la un particular mergi sigur nu va cere la fel sau mai mult manopera dar costul pieselor va fi muult mai mic ca este logic sa mai aiba clienti. :smile: Un mecanic bun (in particular)face tot ce inseamna distributie de motoare si nu conteaza ca este Volvo sau audi ,etc.Le face .

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Costinel, daca ai pus distributie OEM te tine cam 120.ooo km la mersul din RO .

Stiu insa multe masini ce au ajuns la 200.ooo km cu distributia originala, totusi nu merita sa risti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci as putea sta linistit pina pe la 120.000km?

voiam sa o vind anul asta dar cu ajutorul lui ponta o sa o tin pina crapa, ca e luata din romania inainte de 2007... deci 4.000 euro timbrul prostilor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa stai si mai mult. Eu am schimbat ieri distributia dupa aprox 90.000. Arata aproape ca noua si cureaua si rolele nu aveau joc/zgomot etc, o mai tineam lejer inca 60.000 km. Se exagereaza putin la noi cu distributiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Alba Iulia la Alba Motor am facut distributia(Contitech), curea, auxiliare, pompa, antigel, schimbat filtrele toate, ulei, lichid de frana, garantie 60 mii km la distributie totul la 1410 lei din care 50 manopera la filtre si 250 lei la distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun pretul. Eu am dat 350 manopera distributie iar pentru schimbul de ulei si filtre ("revizia") in general e cam 100 de lei minim in buc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu stiu ca se schimba distributia la 80 de mii

la v50-ul meu de 2.0d are 165 de mii si nu a fost schimbata niciodata

e distributia din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am 145k si tot cu cea originala. Am de gand sa o duc pana in 180k dupa aceea ma mai gandesc :).Vizual arata bine, fara crapaturi sau semne de uzura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog ajutati-ma si pe mine:la un volvo s4o,motor benzina 1,6/ 105 cp,fabricatie pana in 2003 ce set de distributie este cel mai indicat?(sunt sigur ca multi de pe acest forum au multa experienta,daca noi astia mai novice punem o intrebare banala sa nu va suparati),cureaua de distributie cati dinti are si ce latime?Cu multumiri

A inca ceva :ce ar fi indicat sa mai schimb cand fac asta ?filtre ETC......................

V-as fi recunoscator daca m-ar lamuri niste colegi experti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setul de distributie iti recomand sa ti-l iei pe bucati, Curea Conti (sau Gates recomanda unii) si role INA.

Filtrele le schimbi la fiecare revizie de 10.000KM, recomand MANN sau MAHLE.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now