cata

sfat achizitie

16 posts in this topic

Buna ziua,

As dori sa achizitionez un Volvo s60,an 2004,2,4 benzina,automat si as dori sa aflu cateva pareri despre acest motor(cat consuma,ce probleme are,etc.)

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 benzina de care ? Turbo ? Aspirat ?

Motorul indiferent care este el nu pune probleme, problemele sunt la cutie, electrica, articulatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si consum o sa ai in oras 14-15 iar in afara 11-12,probleme la articulatii au toate masinile(din cauza drumurilor)cat despre cutie si parte electrica s-a pronuntat Mr G

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel de 170 de cai.cred ca este turbo,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel de 170 de cai.cred ca este turbo,nu?

Nope, este cel aspirat. Motorul nu are probleme, nu prea ai de ce sa-ti faci griji in sensul acesta. Consum... tinand cont ca este automata o sa ai undeva la 14-15% in oras (cum a spus si colegul mai sus) si afara pana in 10%, daca nu sari de 130 km/h. Despre cutie, nu stiu ce sa zic, ca nu am automata, dar daca zice Bogdan ca au probleme, inseamna ca asa este. Articulatia este ok (cam rigida), dar se tine bine, bineinteles ca se strica si asta, dar cam la fel cu alte marci. La electrica/ electronica sunt probleme intradevar: ceasuri bord ( dar se repara), clapeta acceleratie (dezmembrari sau alta noua-2500 lei :D), calculator ABS (se repara) si altele care apar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea este sa cauti un motor turbo, aspiratul de 170cp + automata este o combinatie slaba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un 2.0 Turbo ar fi mai indicat,plus ca il poti duce in vreo 210 doar din soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 turbo nu gasesc dacat afara.In Romania slabe sanse sa gasesti unul in mintile lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paule cred ca glumesti, nu gasesti 2.0T pe afara la bani putini fiind o masina foarte rara la care lumea renunta cu greu.

O astfel de masina sare de 6000e cu tot cu taxa iar in acest caz nu merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te contrazic,dar eu unul nu mi-as face griji de taxa ;)

Eu unul as cauta un 2.5T AWD si gata treaba :D, un Rrrrr in miniatura asa :headbang:

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e manual sa vezi ce fuge iar daca e C30 T5 fuge si mai bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu ma mai incanta platforma P1 :P Ma gandeam la un S60/XC70 cu specificatiile de mai sus,deee.....tre sa gandim un pic si pentru viitor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor!

Nu va mai trece mult timp si am sa schimb masina, asa ca incep de pe acum sa ma orientez, sa aflu ce si cum. Din pacate, tot aud de probleme in cazul masinilor SH... Ce se intampla in cazul uneia noua?

Ca sa fiu mai clar, eu am nevoie de o masina care sa imi ofere stabilitate pe drumuri(multe serpentine, curbe-drumuri de cursa lunga, minimum 800km), siguranta, comfort, dar nu vreau sa uit nici de alte 2 aspecte la fel de importante pentru mine:sa fie sprintena atunci cand am nevoie de ea(fac depasiri uneori cretine-drumurile patriei nu includ prea multa autostrada din pacate, exclus cutia automata, viteza maxima de croaziera pt mine este de 137km/h pe autostrazi si max 120km/h pe drumurile care o permit) dar, sa nu ma forteze sa fac opririle doar din benzinarie in benzinarie(9L% ar fi ok in afara).

Ce parere aveti, benzina sau motorina?

S60 nou se invarte undeva la 25k cu tot cu TVA, insa nu stiu ce varianta de motorizare sa aleg.(am cunostinte vagi de mecanica/functionarea motoarelor)

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Pentru ce ai scris tu ca i-ti doresti, eu ti-as recomanda S60-ul cu noul motor D2 pe motorina 1,6L si 115 cai. Sa stii ca l-am condus si am ramas foarte placut impresionat de prestantele masinii atat in oras cat si afara.Cei 115 caluti i-si fac treaba incredibil de bine si motorul se tureaza foarte frumos, ai impresia ca conduci o benzinara de 2 L. Stiu ca poate suna "ciudat" sa-ti iei un Volvo S60 de 1,6 L si intradevar nu o sa ai parte de cuplul enorm si soundul clasicului D5 2,4L , dar din punctul meu de vedere si pentru ceea ce vrei tu de la masina, acesta este un model chiar foarte reusit. Problema e ca ar mai trebui sa pui vreo 3000 euro peste cei 25000 care i-ai mentionat.

Dar,totodata, i-ti recomand sa-ti arunci o privire si asupra noului model V40,care cu acelasi motor D2 ar trebui sa nu fie mai scump de 25000 si s-ar putea sa fie si mai sprinten gandindu-ma ca trebuie sa fie si ceva mai usor.

Consumul acestui motor nu o sa-ti depaseasca niciodata 5% in afara daca mergi cu viteza pe care ai mentionat-o.

Un alt motiv pentru care ti-am recomandat modelele de mai sus este si faptul ca vad ca ai un Logan in prezent si un motor mai mare de 2 litri ti-ar putea pune serioase probleme pe serpentinele pe care le mentionai din cauza cuplului enorm si mai ales ca ai spus ca nu vrei o "automata".Dupa Logan, ar fi ca si cand te-ai urca pe o "racheta", asta bineinteles pentru o perioada,pana cand ai invata sa stapanesti motorul.

Dar, astea sunt doar parerile mele, pana la urma tu decizi si poate cineva i-ti va da si ceva sfaturi despre "benzinare"( eu unul nu am condus nici-un Volvo pe benzina). Pana la urma VOLVO sa fie!!

Scuze,

postarea anterioara a fost ca raspuns pentru CRISTIAN BUCUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now