horea12

Probleme ventilatie 850 t5 210 cp

5 posts in this topic

Am o problema cu ventilatia. Acum ceva timp am observat ca puterea ventilatiei a scazut si am primit pe B1 codul 4-1-7 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized .

Dupa cateva zile ventilatia s-a oprit de tot si pe linaga codul 4-1-7 a aparut si 4–1–8 No control signal to blower fan power stage. Am verificat ventilatorul si este bun. Cand mut pozitia comutatorului de pe zero pe "auto" sau spre dreapta se aude ca releul cupleaza. Credeti ca este vorba de un senzor. Stiti unde ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-1-7 senzorul este montat in plafon langa manerul de care te poti tine. Este unul pe dreapta si pe stanga. Inauntrul lor este un mic ventilator si un senzor de temperatura. Cu timpul ventilatorul aduna praf (mai ales daca se fumeaza in masina) si se blocheaza ventilatorul sau se murdareste asa tare senzorul ca masoara valori aiurea. Ca sa cureti trebuie date jos manerele (2 suruburi cu cap 10) si apoi tras usor plafonul (cu grija ca se indoaie si face cute). Senzorul este prins cu doua suruburi cap Torx 25 si evident cablul.

Rezistenta de la ventilator mai cade si ea...Ventilatorul este la ECC conectat la 12V permament si este regulat de rezistenta care se afla langa el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul din 1996 nu ai rezistenta ci Modul regulator pe mosfet.

post-96-0-66552100-1365374304_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc. Se pare ca este defect regulatorul din poza de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now