rynno85

Tampon motor balans

69 posts in this topic

Salutare, ieri in service mi-au spus mecanicii ca tamponul motorului responsabil de balans fata spate e dus. Eu am constatat in ultimele zile un zgomot usor ciudat(metalic) la pornirea de pe loc si in special cand motorul e subturat si tremura mai tare. Despre tamponul mare din stanga motorului au spus ca ala e cu ulei si daca nu se vad urme de ulei e in regula, puteti va rog sa confirmati asta?

Va rog daca puteti sa imi spuneti care este tamponul ala responsabil de balans(un cod de piesa) si care ar fi pretul pentru el, eventual un cod de piesa. Masina este S40 2005, motor diesel 2.0 cutie de viteza manuala in 6 trepte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

30636888 -pret 250 lei la colegul Midnight Caller .

Exista si echivalent pe aftermarket dar este la acelasi pret si nu merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie ca se schimba codul in 30778647

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si codul nou este 450 lei.

Da nu-l ajuti si tu pe om cu un tampon din ala de vine in 3 saptamani dar e ieftin ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

30636888 costă 34 de euro la nemţi, nu poate fi atât de mult în România, poate la reprezentanţă.

30778647 costă 43 de euro, deci ăla s-ar putea. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

30636888 o costa 34 Euro la nemti, daca s-ar mai si livra :) Ca tot atata e si la mine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-l scot de-acolo, ca vad ca in loc sa ajute, mai mult incurca :smile:

Cu riscul de a ma repeta a 5-a oara, calculatorul ala ia preturile DE PE UN SITE NEMTESC, le inmulteste cu cursul EURO si pune 10% adaos. Acela este UN PRET ESTIMATIV, la modul ca poti vedea daca un produs e 200RON sau 2000RON :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, pentru mine contează dacă trebuie sau nu trebuie să dau cu 40 de lei mai mult pe un tampon care valorează sub 200, cred că şi pentru alţii.

De 40 de lei beau bere o săptămână... ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune balansor aftermarket si apoi cind pica si asta le schimbi pe toate cu OEM.Daca le schimbi in timp asteptind unul dupa altul sa iti pice faci consum de timp si bani pe piese si manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai aici este "smecheria" Adrian, tamponul OEM(230 lei) este cam la acelasi pret cu unul Lemforder(200 lei) . Nu se justifica diferenta .

Exista si variantele SWAG sau FEBI la 150 lei dar sunt gunoaie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am luat si eu faimosul tampon antibalans, urmeaza sa-l schimb sa vad daca mai dispar din vibratii :smile:

Rog un moderator sa mute subiectul in aria corecta S40 V50

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by lik2008
Done .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco pe ce producator ai luat tamponul, de unde si cat ai dat pe el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemforder, 150lei a costat, l-am luat impreuna cu alte piese si am avut o mica reducere de 30lei. Revin cu feedback cand il montez.

L-am luat de la un magazin de piese din Berceni.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu ma insel ai motor de 2L ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu?! L-am schimbat noaptea trecuta(motorul), am pus un t5 :)

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat tamponul de balans cu un tampon luat de la colegul Midnight pe Lemnfolder. Tamponul vechi era cam rupt, dupa inlocuire s-a observat o oarecare imbunatatire dar cand merg in marsarier si turatia la motor e scazuta si motorul tremura mai tare se aude un zgmot ciudat metalic, la plecari e pe loc in treapta intai nu se aude nimic.

Aveti vreo sugestie ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil inca un tampon !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles sunt 3 de toate, ala mare din stanga motorului are ulei in el si daca nu prezinta scurgeri ar trebui sa fie in regula, mai ramane ala din dreapta motorului sub baterie. Aveti idee ce pret are ala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum ai tu pus motorul, dar bateria e in STANGA.

TOATE piesele se comanda alegand pozitia CUM STAI LA VOLAN.

Cel din STANGA adica de sub baterie, e 570RON si se gaseste doar pe original.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul le-a enumerat uitandu-se din fata . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ! Si atunci cand le comanda, tot din fata s-ar putea sa priveasca masina, si cand ii vine piesa si zice ca nu i se potriveste, vanzatorul e de vina :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu te-ai obisnuit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de clarificare, eu le-am enumerat asa cum am vizualizat eu motorul stand in fata lui cu capota ridicata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Apropo de tampoane motor, ca il intrebasem pe Midnight acum ceva vreme despre preturile lor, un mecanic mi-a spus ca sunt duse si cel din stanga si cel din dreapta.

Mi-a spus asta bazandu-se pe masuratoarea "la deget", spatiul dintre cauciuc si suport, insa nici eu si nici el nu am vazut ulei pe langa tamponul dreapta, cel putin. La cel din stanga a avut doar mecanicul acces.

Intrebarea: care este cel mai important indiciu ca s-au dus acele doua tampoane, stanga + dreapta, infara ca tremura masina pana ajunge lichidul de racire la 90 de grade?

Sau mi-am raspuns singur? :)

Mai nou, aud si acel sunet metalic in treptele 1 si 2. Din ce s-a scris mai sus inteleg ca poate fi uzat si tamponul motor balans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now