Godfather

Drept La Replica - V40 test drive @ Primusauto in Otopeni

82 posts in this topic

Intrucat:

1. Ati inchis topicul initial

2. E vineri si n-am chef de munca

Zic si eu ca raspuns la intrebarea lui Midnight de aici

Alex, cand lucram la Volvo...

1. Toate intrebarile la care am raspuns luand mecanicii de la rampa si ducandu-i la masina vreunui membru explicandu-le problema tehnica expusa, au insemnat suport Primus Auto pentru forumul asta

2. Cosilierea comerciala si tehnica acordata membrilor forumului care au achizitionat masini SH din afara, fara sa am eu sau firma vreo pretentie materiala, au insemnat suport Primus Auto pentru forumul asta

3. Sutele de verificarri de coduri VIN inainte de achizitia masinilor SH din afara si informatiile de natura a opri un om sa-si f**a banii pe vreun harb adus din Germania, Franta sau Olanda, au insemnat suport Primus Auto pentru forumul asta

4. Toate codurile radio pe care le-am dat de-a lungul anilor prin telefon, fara sa cer copii CI si talon, au insemnat suport Primus Auto pentru forumul asta

In 9 ani de Volvo am raspuns la sute de solicitari (sa nu zic mii) dintre cele mai diverse in calitatea mea de angajat Primus Auto. In timpul asta Andy nu mi-a zis odata "lasa-i dracu pe aia, ca tu ai de vandut masini, de realizat marja sau de facut prospectari

In incheiere o mica si decenta intrebare: Ce a facut in schimb forumul asta pentru tona de informatii pe care eu am transferat-o catre end-useri ?

Si nu mi-o dati p-aia cu am facut-o din pasiune, pentru ca informatiile erau furnizate datorita accesului pe care il aveam la datele Primus Auto

Best,

H

P.S Atat timp cat se respecta o conduita a bunului simt, ar fi de apreciat daca nu mai inchideti topicuri dupa bunul plac, precum lichidau nazistii evrei

Edited by Godfather
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exprimarea lui Huidan la adresa mea nu respectă conduita bunului simţ.

Forumul a oferit Primusului oportunitatea de a-şi face publicitate, Huidan, în schimb, nu a ştiut niciodată să profite de această oportunitate. Putea să se comporte astfel încât să-ţi doreşti să mergi în showroom şi nu ca să-i bagi un pumn în cap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horia, ne cunoastem de multi ani si nu cred ca am avut vreo incrancenare...

Crezi ca daca sunam direct la Primus si ii rugam de codul de deblocare ar fi fost atat de prompti ca tine ? Acel suport a fost multumita amabilitatii TALE, nu a PRIMUS-ului !

Iti reamintesc altceva, cand am luat acel V40 de la La Roche, initial am cerut la Primus istoricul de reparatii, si mi s-a spus ca trebuie sa vin de manuta cu actualul propitar, ca altfel informatiile sunt confidentiale... Pana nu am cumparat masina nu am primit un istoric...XLS-ul cu reparatiile l-am primit "la liber" abia dupa 3 ani cand am luat S70-ul...

Apoi te intreb iar, informatiile legate de VIN-uri, coduri, ne-au fost furnizate PENTRU CA SUNTEM MEMBRI VOLVO-CLUB, sau ne-au fost furnizate pentru ca DETINEM un automobil VOLVO ? Cred ca a doua varianta. Cand a cerut cineva o proforma, au primit coduri de piesa, pentru ca sunt membri ? :) Nu, deoarece era impotriva politicii Primus... I-ar fi ajutat mult (sa gaseasca poate o oferta mai buna).

Man, e ca si cum eu m-as bate cu pumnii in piept ca ofer suport volvo-club facand oferte cu coduri de piesa, vanzand sub pretul pietii uneori, aducand piesele mai repede, oferind sfaturi si suport tehnic la ridicarea marfii, fara sa fac programare "la rampa", montand un filtrul de aer unde merge repede, regland un far, etc etc... NU, nu trebuie sa ma bat cu pumnii in piept, este ceva NORMAL.

Il vezi pe BogdanG batandu-se cu pumnii in piept ca ofera suport volvo-club ? Si a dat sfaturi si schite si a rezolvat sute de oameni cu probleme, nu neaparat contra cost, fie ei sau nu din volvo-club. Si mai sunt cazuri multe...

So... hai sa fim realisti, ce zici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am fost cu masina la primus, inca era in garantie si trebuia sa ii fac revizia! Am intrebat un consultant de acolo, ce se intampla de se creeaza atatea probleme, ca na, eu platesc! Raspunsul a fost de genul: Exista o colaborare proasta intre noi si mecanici!

Intrebarea mea este, vi se pare un raspuns de profesionist? :smile:

Sau la un alt control, i-am rugat sa ridice masina pe elevator si sa se uite pe sub ea, ca imi flutura un scut de plastic ce imbraca cablajul si niste conducte. Este vorba de un s80 luat la sf anului 2007, cel de generatie noua. Le-am explicat ca de la viteze mari probabil si foarte sigur s-a desprins si s-a rupt. Eh, tot eu am fost luat de urechi ca si cum am lovit Eu masina si ca nu se poate desprinde la viteze mari! Este imposibil! Intrebarea mea, atunci este posibil sa lovesti masina exact pe mijlocul burtii? Eu zic ca nu...dar na, explicatii si replici sa tot scapi de om, tot exista!

Alta data, am fost la fel, la control, si zic bai, uitati panza asta pe capota, s-a mancat si incepuse sa se lase. Totusi dupa un an si ceva nu este in regula acest lucru. Hal de raspuns ce am primit: pai nu este indicat sa o spalati! Zic, domne nu am pus strop de apa sub capota! La care el sub aceeasi maniera: hai domne, sa fim seriosi, asta se vede ca este spalata si apoi s-a dat cu peria pe ea!

Adica sa dai peste 50k euro pe masina si sa fi tratat atat de urat, mi se pare jenant, cu alte cuvinte sa te faca si mincinos!

Prin urmare, nu stiu cum se poate face legatura cu acest forum, cel putin eu, am invatat destule despre volvo de aici! Nu de la primus! Primus doar mi-a tocat banii fara sa ma pastreze ca si client in continuare! :smile:

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, nu-i incancenare, ne stim de mult cum ai zis si tu si din punctul meu de vedere nu vad nicio problema sa ma treaca inca pe atatia ani in care sa avem aceeasi relatie cordiala

Si in replica ta nu faci decat sa-mi dai dreptate :)

1. Ati primit VIN-uri si coduri pentru ca eram eu pe forum, pentru ca tu, Bogdan si altii stiau ca lucrez la Primus si pentru ca membrii erau indrumati catre mine. Si eu, avand acces la baza de date puteam furniza acele date

2. XLS-uri cu istoric am trimis si eu cu zecile si de problema de care te-ai lovit tu la V40 sau lovit si altii. Apoi au expus dilema pe forum, tu si Bogdan si/sau altii de aici i-ati sfatuit sa ma sune si uite asa se generau XLS-uri. Puteam sa fiu si Sfantul Ioan Gura de Aur, daca nu lucram la Primus n-avem cum furniza suport. Oricum ai da-o, accepta, rogu-te, ca fiind membrii ai forumului existau avantaje prin prisma networking-ului cel putin.

Bineinteles ca este vorba si de "inimosenie", dar repet daca n-ai informatii si acordul tacit al unui sef pentru a incalca unele reguli, inimosenia nu te ajuta decat sa ai o circulatie buna a sangelui, sa traiesti sa-ti vezi copii parinti si sa stai departe de problemele cardiace.

Nu redeschid discutia service-ului ca n-ajungem nicaieri....

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Agresor : Stai chill , ca faza cu panza este boala generala la S80 din cate observ .

In alta ordine de idei , face to face Andy a fost si sper ca inca este un baiat de nota 10 , dar pe forum este alt ceva .

Oricum in lumea asta cel mai greu este sa lucrezi cu oamenii , iar probleme de service de la primus se regasesc si la bmw,ford, dacia .. blaaaa . Diferenta este ca bmw romania , ford , dacia samd au oferit ceva suport bwclub,fordclub , dacia/logan club . Si pe bune nu cred ca vrea cineva bani de la primus nu de alta dar nu suntem milogi , ci lumea vrea ceva suport service , c'mon cat era o revizie pana acum ceva timp ? 2000 lei .. pe bune ?!?! revizie care mai mult de 1000 nu face .

Tin minte ca se zvonea acum 1/2 ani ca intalnirea de joi sa se tina la reprezentanta .. dar vad ca a ramas in pom .

Despre problema cu disparut piese de pe masina /inlocuite in service , lucu de care s-au plans ceva oameni pe aici , eh asta se intampla peste tot , fie ca vorbim de reprezentanta sau service de cartier . Daca respectivul service se respecta (sau mai bine zis cei care lucreaza acolo se respecta ) lucrurile stau altfel, si asta am vazut in service-ul unde am masina la vopsit , repara n Volvo si totul se face curat si fara scoruri astronomice(aici ma refer la manopera ) .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] ar fi de apreciat daca nu mai inchideti topicuri dupa bunul plac [...]

Cu asta nu pot decât să fiu 100% de acord.

Şi că tot veni vorba, unde e subiectul "Cam aiurea" al lui Alf 08? De ce l-aţi şters, a fost prea incomod?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma p...s contra vantului, din nou:

Cu exceptia unei divergente cu service-ul aparute in prima saptamana de viata a masinii (si rezolvata ulterior) am avut o colaborare foarte buna cu Primus-ul.

Masinoiul are 170.000 km intretinuta doar la Primus si inca merge si arata .... perfect.

Nu mi-a schmbat nimeni piese la ea fara rost, de fapt nu prea am schimbat mai nimic (cu exceptia basculelor fata si un amostizor lovit de mine), nu mi-au furat decat vreo 20.000 euro din torpedou dar i-am primit inapoi cu dobanda, si nici fanta lasata intentionat in usa cu semn pus la 76,5% nu mi-a baut-o.

Cum ar spune cineva: "Astea sunt rautacisme."

Sper sa apuc 200.000 anul asta in aceleasi conditii, intretinuta tot la ei.

Lucrurile se mai intampla in viata si dupa sufletul omului... :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucrurile se mai intampla in viata si dupa sufletul omului... :laughing7:

gresit

lucrurile se intimpla in viata DUPA SUFLETUL OMULUI

bine dai,bine primesti

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt la a doua masina luata de la Primus, al 2-lea S60. Primul vandut chiar de Horia - Godfather - si al doilea de Andy.

Nu am avut nicio problema cu Primus, si am incredere ca nu voi avea nici de acum incolo. De ce? Fiindca dialoghez, daca am vreo nelamurire, intreb, mi se explica si incerc sa inteleg.

Si probabil ca al 3-lea Volvo va fi tot de la Primus, anul viitor.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, s-a inteles pentru fiecare? Primus-ul e Dumnezeu, noi, forumul adica - sintem muritorii pacatosi. Oare de ce mai existam ?!

Hai sa cerem toti scuze Primus-ului pentru topicurile si intrebarile incomode si pentru ca nu vedem SPRIJINUL acordat.

Si-au cerut scuze pentru Service-ul apostrofat de atitia pe aici ? Ca asta-i buboiul.

Au luat masuri si care sint ele ? Ca de vorbit si drepturi la replica...nu duce lipsa tara asta plina de cocalarism si talkshow-uri.

Chiar asa...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alex, nu ai inteles nimic, ce a facut Horia a fost un serviciu pe care nu avea voie sa-l faca, conform politicii Volvo nu ai voie sa dai informatii despre o masina, stiu cazuri in care s-au dat informatii despre o masina BMW iar cel care a dat acele informatii a zburat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, numai vorbim de service-ul primus (mai ales ca mai cu perdea se recunoaste chiar de ei ca e de c***t ) hai sa vorbim de comercial, cati se vaita ca si pentru o amarata de oferta de preturi (la auto noi) asteapta de se lipsesc? Dar de o proforma pentru o revizie, dar de o amarata de piesa (fara sa discutam adaosul, ca nu e treaba noastra). Sau ce politica este asta, inainte sa cumpar masina nu pot primi istoricul ca nu sunt proprietar iar dupa ce am platito ca sa vezi nu mai e de gasit cartea service a masini (masina luata de la primus, propietar primus),la 74000km se duce naibi cutia si ce sa vezi la reparatii gasesc si radiatorul rupt la urechile de prindere (aici recunosc ca de cand am luato eram tare nelamurit de ce sta asa aiurea si inclinat) ca de o fi trebuit cuiva prin primus, asa cum si eu la cumparare cand intrebam da unde este aia, aia, se aduceau (la insistente) de pe alte masini ca de, poate ma lipseam de avans si nu o mai luam (si sa nu uitam un lucru am platito cu bani jos), nu mai vorbim ca nicaeri dar nicaeri pe factura nu a fost specificata o garantie. Am vrut sa cumpar neaparat dintr-o reprezentanta in idea ca ce imi spun oameni ca imi dau asta si cumpar, am acceptat si un pret destul de mare fata de cel real (nu asta ma doare), dar ca sa nu jignesc si sa fiu elegant pot spune ca la primus, comercial e prea frumos in al echivala cu samsar. PS pentru cei care sunt inca in garantie sau sunt multumiti de primus nu pot decat sa le urez sincer sa fie multumiti in continuare si am mai spuso vreau ca eu sa nu am dreptate.

@Alex, nu ai inteles nimic, ce a facut Horia a fost un serviciu pe care nu avea voie sa-l faca, conform politicii Volvo nu ai voie sa dai informatii despre o masina, stiu cazuri in care s-au dat informatii despre o masina BMW iar cel care a dat acele informatii a zburat .

Nu cunosc relatia ta cu Horia (pare ok el), dar eu nu pot vedea ca un seviciu adus umanitati ceva coduri sau alte date de profil, vorba cuiva "in tarile cu apa calda" acestea se obtin printr-o simpla intrebare, nu eu vin la tine cu "te rog uite nu mai merge casu, ajutama ca nu stiu coooooodu" si tu primesti datele de la primus/Horia, varianta normala dai telefon te identifica ca si propietar si primesti toate datele, normal simplu si fara "milogeala". Aici e buba: LA PRIMUS NU CURGE APA CALDA.
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, fiecare vede problema din punctul lui de vedere, eu de exemplu o vad altfel, sunt o multime de oameni care vor sa achizitioneze masini SH aduse din Europa nu cumparate noi din RO. Ce obligatie are o firma privata din ro pt acesti oameni care nu au cumparat masina noua ? Adica te intreb altfel, la firma ta ai fi deacord sa pierzi cateva ore pe zi sa dai informatii la diverse persoane ce intreaba de niste masini pe care nu le-au cumparat de la tine ? Multa lume nu stie ca astfel de informatii nu se gasesc in orice calculator din receptia reprezentantei, si chiar daca ar fii accesibila aceasta informatie pt oricare angajat tot este un efort sa bagi un cod sa deschizi o baza de date timp in care te suna un client platitor care vrea sa cumpere o piesa .

Exista astfel de servicii online in UK/USA dar care se platesc, adica vrei sa aflii istoricul unei masini ? Trebuie sa platesti . Crezi ca romanul ar plati pt astfel de servicii ?

Eu de exemplu imi pierd in medie 1-2 ore/zi la telefon cu diverse persoane care au diferite probleme cu masina lor Volvo, iar in acest timp nu mai pot lucra pt ca trebuie sa ma concentrez la acea conversatie, iti dai seama ca la Primus suna mai multa lume si de multe ori poate ca cei de la receptie isi pierd rabdarea si incearca sa scape de cel de la telefon pt ca lumea asteapta in receptie .

Depinde foarte mult de cum privesti lucrurile si de ce parte a baricadei te aflii .

Romanul s-a obisnuit cu informatiile gratis, ei bine nimic nu e gratis pe lume iar un sfat bun face mult DAR costa .......sau ar trebui sa coste .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu imi "pierd" timpul cu o gramada de necunoscuti care ma intreaba una-alta, defecte si posibile remedieri, etc. dar ii tratez ca pe niste Oameni - nu ca pe niste omizi care-mi maninca timpul.

Si nici macar nu ma bat cu pumnul in piept pentru ce am facut si voi mai face PE GRATIS - au spus-o si o vor mai spune viitorii beneficiari de sfaturile/diagnozele/reparatiile mele.

Se ocoleste problema, ca in politica.

"Da, avem probleme mari la service sau la altele, asta e. E Romania si facem ce putem. Va rugam sa fiti mai ingaduitori cu noi si IMPREUNA, sa gasim o rezolvare. Noi, spre exemplu, deja am dat niste avertismente, atit verbale cit si opriri cote din salariu pentru greselile angajatilor nostri"

ASA AR SUNA UN MESAJ - CA DREPT LA REPLICA - din partea primus-ului.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx, n-am degete la maini si la picioare decate ori am cerut si eu si Andy ca atunci cand aveti o problema, sa dialogati cu mine (cand lucram la Primus) sau cu el. Pentru voi era mult mai simplu sa intrati pe forum si sa faceti un pipi mic pe noi. Ca prohabul se deschide mai usor decat gura atunci cand trebuie sa dialoghezi. D-aia eu, unul, am devenit dezinteresat de acest forum si am pastrat legatura doar cu acei oameni, care au avut mereu capacitatea de a comunica cu bun simt. Cand ai o problema din vina ta sau a altuia, nu ti-o rezolvi prin violenta, fie ea verbala. Comunic, explici si ceri politicos rezolvarea. Cand nu ti se rezolva, mentionezi acest aspect si eventual ceri comensatii. Daca o faci politicos, acele compensatii vor fi acordate. Totul este sa nu vorbesti omului din fata ta urat si sa nu-l decazi din contitia sa umana. Eu n-am vazut un mecanic de la Volvo sa intre pe forum (de citit si ei citesc aici) si sa va jigneasca asa cum o faceti voi in mod curent

Exprim ideea asta de ani de zile..si degeaba :) Da' nu ma las

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horia, sper ca agr350r se va simti foarte bine acum, stiind ca mecanicii de la primus citesc si ei aici. Tampenii, probabil zic si ei. Sau..."de rahat" cum a scris stie el cine.

Ce e asa mare scofala sa se ceara niste scuze PUBLIC atunci cind unii useri vin si expun probleme reale ? Eu pur si simplu nu inteleg. De ce trebuie sa se ajunga la atitea suparari si frustrari de ambele parti ?

Nu ar trebui (si doamne ce frumos ar fi) sa stii ca mergi la un service adevarat unde nu ai nici o grija ca ti se repara masina ca la carte ? Stam si invatam singuri sa facem aia si ailalta, ne murdarim si ne rupem mainile in loc sa venim la voi cu zambetul pe buze - chiar daca unele servicii sau piese sint (mai) scumpe ? Adica sa vii cu DRAG acolo ?

Da frate, sint niste probleme, le stim si lucram la remedierea lor mioritic, Volvolistic sau altfel. Omeneste comunicat si gata...

Probabil ca sint doar un visator.

In lumea reala ce face primus-ul e doar o afacere...la urma urmei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, si cine a cistigat excursia pina la urma? Ca vad ca asta a fost subiectul de cearta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, fiecare vede problema din punctul lui de vedere, eu de exemplu o vad altfel, sunt o multime de oameni care vor sa achizitioneze masini SH aduse din Europa nu cumparate noi din RO. Ce obligatie are o firma privata din ro pt acesti oameni care nu au cumparat masina noua ? Adica te intreb altfel, la firma ta ai fi deacord sa pierzi cateva ore pe zi sa dai informatii la diverse persoane ce intreaba de niste masini pe care nu le-au cumparat de la tine ? Multa lume nu stie ca astfel de informatii nu se gasesc in orice calculator din receptia reprezentantei, si chiar daca ar fii accesibila aceasta informatie pt oricare angajat tot este un efort sa bagi un cod sa deschizi o baza de date timp in care te suna un client platitor care vrea sa cumpere o piesa .

Exista astfel de servicii online in UK/USA dar care se platesc, adica vrei sa aflii istoricul unei masini ? Trebuie sa platesti . Crezi ca romanul ar plati pt astfel de servicii ?

Eu de exemplu imi pierd in medie 1-2 ore/zi la telefon cu diverse persoane care au diferite probleme cu masina lor Volvo, iar in acest timp nu mai pot lucra pt ca trebuie sa ma concentrez la acea conversatie, iti dai seama ca la Primus suna mai multa lume si de multe ori poate ca cei de la receptie isi pierd rabdarea si incearca sa scape de cel de la telefon pt ca lumea asteapta in receptie .

Depinde foarte mult de cum privesti lucrurile si de ce parte a baricadei te aflii .

Romanul s-a obisnuit cu informatiile gratis, ei bine nimic nu e gratis pe lume iar un sfat bun face mult DAR costa .......sau ar trebui sa coste .

Daca ar fi firma mea probabil ca da as inchide usa in nas cui vreau eu, insa cand sunt reprezentanta volvo nu mai inchid usa cui vreau pentru ca orice propietar volvo ESTE clientul meu, indirect daca vrei dar este. Referitor la plata unor informatii platite nu au decat sa puna pret cat vor, dar si informatiile sa fie, sa existe si mai ales corecte. Repet nu vorbesc de fiecare om in parte, nu pot nu-i cunosc eu vorbesc de firma primus care la poarta are eticheta volvo (pentru ca asta au facut din marca volvo, o eticheta), si te rog sa ma crezi ca comportamentul lor fata de volvo (masina+client) este necorespunzator. Si da te cred si pe ei si pe tine ca sunt probleme si noi avem probleme, cu totii avem probleme dar daca nu esti capabil ..., nu sunt problemele mele sa le suport eu. Ma intreb daca nu ar mai fi in pozitia asta de monopol, oare cum se vor comporta? Hai sa fim seriosi daca primus ar avea putin respect fata de forum de volvisti s-ar fi comportat ca atare: poate o stire ceva un topic pentru ei (nu ii oprea nimeni) poate ar fi batut drumul pana la o nationala (sunt sigur ca am fi fost in stare sa le platim si cazarea numai sa sitim si noi prezenta lor pe acolo), poate un material promotional ceva, ... . Cu siguranta se va gasi cineva sa spuna dar ne-au chemat sa vedem nu stiu ce model de masina (da asa o fi, eu cred ca aveau nevoie de oameni in curte). Nu vreau sa mai continui ca sunt multe de spus, ii rog totusi ca si @Matrixxx intai de toate sa fie mai civilizati cu noi ca pana la urma le platim o parte din salarii.

PS. uite chiar am sa dau pe la ei sa-mi faca o diagnoza si punem in balanta ce fac ei si ce faci tu, bine?

Horia, sper ca agr350r se va simti foarte bine acum, stiind ca mecanicii de la primus citesc si ei aici. Tampenii, probabil zic si ei. Sau..."de rahat" cum a scris stie el cine.

Ce e asa mare scofala sa se ceara niste scuze PUBLIC atunci cind unii useri vin si expun probleme reale ? Eu pur si simplu nu inteleg. De ce trebuie sa se ajunga la atitea suparari si frustrari de ambele parti ?

Nu ar trebui (si doamne ce frumos ar fi) sa stii ca mergi la un service adevarat unde nu ai nici o grija ca ti se repara masina ca la carte ? Stam si invatam singuri sa facem aia si ailalta, ne murdarim si ne rupem mainile in loc sa venim la voi cu zambetul pe buze - chiar daca unele servicii sau piese sint (mai) scumpe ? Adica sa vii cu DRAG acolo ?

Da frate, sint niste probleme, le stim si lucram la remedierea lor mioritic, Volvolistic sau altfel. Omeneste comunicat si gata...

Probabil ca sint doar un visator.

In lumea reala ce face primus-ul e doar o afacere...la urma urmei.

Da este o afacere, dar sunt si afceri curate si noi asta ne dorim de la primus

Share this post


Link to post
Share on other sites

costinell, nu e un subiect de cearta. Doar ca nu aveam noi, astia, muritorii de rand dreptul de a pune asemenea intrebare - cine a castigat excursia sau daca s-a castigat...ceva.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, si cine a cistigat excursia pina la urma? Ca vad ca asta a fost subiectul de cearta

Pai cred ca a fost destul de clar, primusul a castigat, bravo lor au stiut sa raspunda la intrebari. Sa le uram vacanta placuta. Edited by mariusb
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul sunt curios ce reactie vor avea reprezentantele auto la noul comportament al clientilor. Acela de a comanda piesele de pe internet. Vor refuza sa mai faca afaceri cu acestia sau isi vor reduce preturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi voi schimba vreodata masina tot cu un volvo, nou, ma voi gandii de 2 ori inainte si il voi comanda din afara tarii! Unu, il scoti mult mai ieftin, doi, ti-l aduc in fata portii, pe cand Primus, la livrarea autoturismului, te duci sa il ridici de la ei din incinta reprezentantei si iti baga "la misto" 2 litrii de benzina sa iti ajunga pana la prima benzinarie sau o livreaza cu initialele de "volvo" sau "s80" (cazul meu) lipite stramb. Mai este si supra-numita "limuzina"!

Nu am nimic cu nimeni Horia, sa intelegi acest lucru, numai ca acei oameni de sus, mult peste voi, ar trebui sa prospecteze mai adanc piata si sa nu se gandeasca numai la profit, ci si la calitatea serviciilor ce le sunt oferite clientilor sai!

Nu sunt suparat pe volvo, ci pe acei oameni indolenti ce ori vor sa strice piata intentionat, ori sunt "pier-de-vara"! Totul pleaca de la conducere.....

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

snapback.pngSepukku, la 29 April 2013 - 11:48 AM, a spus:

Eu unul sunt curios ce reactie vor avea reprezentantele auto la noul comportament al clientilor. Acela de a comanda piesele de pe internet. Vor refuza sa mai faca afaceri cu acestia sau isi vor reduce preturile.

Cei inteligenti se vor adapta la noile conditii de pe piata. Primus deja a dat dovada ca stie asta. Ramâne ca si clientii sa afle.

Daca imi voi schimba vreodata masina tot cu un volvo, nou, ma voi gandii de 2 ori inainte si il voi comanda din afara tarii! Unu, il scoti mult mai ieftin, doi, ti-l aduc in fata portii, pe cand Primus, la livrarea autoturismului, te duci sa il ridici de la ei din incinta reprezentantei si iti baga "la misto" 2 litrii de benzina sa iti ajunga pana la prima benzinarie sau o livreaza cu initialele de "volvo" sau "s80" (cazul meu) lipite stramb. Mai este si supra-numita "limuzina"!

Nu am nimic cu nimeni Horia, sa intelegi acest lucru, numai ca acei oameni de sus, mult peste voi, ar trebui sa prospecteze mai adanc piata si sa nu se gandeasca numai la profit, ci si la calitatea serviciilor ce le sunt oferite clientilor sai!

Nu sunt suparat pe volvo, ci pe acei oameni indolenti ce ori vor sa strice piata intentionat, ori sunt indolenti! Totul pleaca de la conducere.....

Nu am mai auzit sa se aduca masina in fata portii. La ce ar folosi asta ? Mie nu mi-ar place asa ceva. Cat despre sigla stramba, parca masinile nu se fabricau in curtea din Otopeni. Ce vina are dealer-ul ?

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei inteligenti se vor adapta la noile conditii de pe piata. Primus deja a dat dovada ca stie asta. Ramâne ca si clientii sa afle.

Hmmmm.... poti sa fi mai explicit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now