Godfather

Drept La Replica - V40 test drive @ Primusauto in Otopeni

82 posts in this topic

Daca a fost doar o strategie de marketing dupa discutiile contradictorii observ ca si-a atins scopul :smile: Parerile sunt impartite si fiecare are dreptate in felul lui. Ceea ce mi-as dori eu sa vad de fapt in loc de aceste raspunsuri date de colegii de pe forum care au facut ori fac parte din Primus ar fi un pic de implicare in ceea ce priveste comunitatea Volvo. As fi incantat sa existe oferte pentru diverse piese asa cum sunt si pe la alte reprezentante. Nu stiu daca la Volvo se poarta dar la altii pentru ca masina ta este mai veche de 4 ani primesti 25% discount la piese. E cazul grupului VAG (audi, vw, seat...).Discountul scade cu cat masina este mai noua. `

De asemenea implicarea Primus auto in comunitatea asta volvo ar avea numai de castigat. Nu te mai duci la x service in care mecanicii nici nu stiau unde se afla busonul de scos uleiul de la cutia de viteze( noroc cu BogdanG). Dar daca am ajuns sa ma duc in service si sa-i vad pe aia cum se scarpina in cap ca apoi sa-l sun pe BogdanG sa-l intreb ce si cum ...e grav. Eu pe strazi vad din ce in ce mai multe volvo-uri. Ca sunt vechi ori noi, numarul lor creste de la o zi la alta. Oricine isi doreste o masina fara probleme dar la fel isi doreste in cazul in care are o problema sa o poata rezolva cat mai bine si mai ieftin. Numarul punctelor volvo in Romania nu stiu daca depaseste 8 centre( sper sa nu spun prostii). Dintre toate Primus-ul detine suprematia prin numarul de masini vandute cat si cele primite in service pentru intretinere/reparatii. De acest lucru ar trebui sa profite aceasta firma si sa investeasca in posesorii volvo prin campanii de marketing. Ma refer la acele campanii benefice si palpabile si nu in campanii de genul...fa un test drive si castigi masina x. Astea sunt strategii de marketing ce prind in FMCG si nu in piata auto( campanii cu masini ascunse in dopurile de la sticlele de bere, campanii cu ...trimite sms si participi la tragerea la sorti etc).

Cum bine spunea un coleg de mai sus ...ar fi frumos ca cei de la Primus sa ia parte la intrunirile anuale. Odata pe an poti trimite si tu o masina cu o persoana doua sa te reprezinte la aceasta intalnire. Cheltuiala o poate suporta firma dar putem si noi suporta in cazul in care se doreste aceasta implicare. Vorbeam ieri cu un amic prezent la Primus si imi mentiona lipsa pliantelor de prezentare/publicitate, lipsa de cataloage accesorii dar si lipsa accesoriilor din Showroom. Nu-i posibil ca sa vrei sa cumperi un tricou de ex si sa gasesti cand afara sunt 30 de grade fesuri si fulare. Ori sa vrei sa comanzi un kit fumatori ptr s40 si sa iti spuna dureaza o saptamana sa-l aducem. Indiferent de ceea ce spun si de nemultumirile pe care le am tot ce imi doresc este sa am si eu o reprezentanta volvo in oras. Ca era scump/ ieftin , ca facea campanii mincinoase ori nu, prezenta acesteia usura cu mult rezolvarea anumitor probleme.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca ai o reprezentanta Volvo in oras cu mecanici prost pregatiti la ce te ajuta? Pe mine asta ma deranjaza cei care nu au ajuns in viata lor la Primus DAR ii injura fara sa stie ca au oameni pregatiti, eu personal ii cunosc pe toti mecanicii si sunt meseriasi nu carpaci iar toata lumea urla de preturi dar nu stie ca la Primus se respecta cu strictete ce scrie Volvo iar Volvo spune ca multe componente se inlocuiesc cand se demonteaza anumite componente iar serviceurile de cartier refolosesc aceleasi suruburi, tocmai de aceia D5-ul nu mai porneste dupa ce-i schimbi ambreiajul, injectoarele pisa motorina dupa ce se umbla la ele si multe alte probleme . Ca se fac si greseli, da este normal sa se greseasca pt ca si acolo lucreaza niste oameni, orice om greseste, este in firea omului, nu suntem roboti .

Faptul ca Andy se supara repede si arunca cu noroi pe forum este alta discutie, eu sincer pt ca il cunosc foarte bine il inteleg, cand multa lume care nu te cunoaste arunca cu noroi in pravalia ta este normal ca la Y luni sa-ti sara tandara si sa rabufnesti .

Din experienta mea cu Volvo am observat ca posesorul de Volvo nou nu sta pe forum, am destui prieteni cu masini noi Volvo care nu stau pe forum, majoritatea sunt suparati pe Primus din cauza masinilor pe care le produce Volvo nu din cauza firmei Primus, din pacate in capul lui Primus se sparg toate pt ca un om care a dat 60.oooE pe o masina nu accepta anumite defecte dar sunt si exceptii. Maurice este exceptia care confirma regula, in afara de o problema la livrarea masinii nu a avut nici o problema cu masina Volvo si cu service-ul Primus.

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu voia dvs., m-as alatura si eu lui Maurice. Si sunt convins ca sunt multi altii.

In noua ani si jumatate, masina mea a vazut revizii sau reparatii doar la Primus Auto.

Ca urmare, nu am avut niciodata probleme (sa fie oare intamplator?), iar daca au fost mici neajunsuri, acestea nu au avut nicio legatura cu service-ul.

Fiind client fidel, in timp am benficiat de discounturi, atentie si chiar cadouri (un frumos rucsac Volvo Ocean Race pentru baiatul meu cel mare, care il poarta cu mandrie zi de zi la scoala).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, nu inteleg...cum dracu se intampla ca oamenii care nu injura, nu jignesc, nu reduc la zero conditia umana a unei persoane n-au probleme cu masinile nici dupa 10 ani ? Nu pricep si pace. Sa fie oare din cauza faptului ca tot acesti oameni sunt cei care-si duc masina numai intr-un singur service, unde ea, masina, are un istoric ? Si unde atunci cand se intrevede o potentiala problema este avertizat si problema este remediata din timp ? Si nu se aduna sute de discrepante, care facturate toate odata te fac sa-ti dai picioare in burta ? Si nu-ti provoaca dureri de inima, dureri ce fac o extractie de masea fara anestezie sa para un simplu vaccin antigripal ? Si mai primesc si atentii.

Sa fie oare ? Neah, e prea evident.

Best,

H

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu voia dvs., m-as alatura si eu lui Maurice. Si sunt convins ca sunt multi altii.

In noua ani si jumatate, masina mea a vazut revizii sau reparatii doar la Primus Auto.

Ca urmare, nu am avut niciodata probleme (sa fie oare intamplator?), iar daca au fost mici neajunsuri, acestea nu au avut nicio legatura cu service-ul.

Fiind client fidel, in timp am benficiat de discounturi, atentie si chiar cadouri (un frumos rucsac Volvo Ocean Race pentru baiatul meu cel mare, care il poarta cu mandrie zi de zi la scoala).

Faci mai mult de 5000 km/ an ? :laughing7:

Sa incep eu cu probleme la s80 de 60k km masina luata din Ro cu revizii ca la carte in Ro (gen fire rupte in usa , difuzor dynaudio ars si cred ca e "pe vine" si unul pe fata , baterie 80% moarta , clapeta de la portbagaj rupta in primii 15k km ) dar aici nu este de vina Primus .

Ma repet , Andy este baiat de nota 100!! , aici poate este altfel , deh ...nervi , stres si cand vezi ca lumea arunca cu pietre in tine te aprinzi , este un lucru perfect normal .

Dar totusi sunt n membrii care intra aici doar ca sa-si spuna supararea pe reprezentanta , iar daca cautam pe www mai gasim si pe 4tuning , eu zic ca lucrul asta trebuie sa ridice un semn de intrebare . Eu zic ca aceste discutii sunt datorate lipsei de comunicare , mai trebuie luat un lucru in considerare , o persoana cand vrea sa-si ia o masina noua , cred ca mai intai cauta pe www. , iar datorita acestei lipse de comunicare lumea cam fuge de volvo , sau cel putin eu asa vad treaba .

Cand vorbim de Vw , bmw , audi skoda etc , nu prea conteaza 2-3 clienti in plus sau in minus , dar la volvo cred ca da . In general vazatorul trebuie sa se aiba bine cu cumparatorul , nu e alta dar astazi iti cumpara ... dar daca stie ca se poate mult mai ieftin , credeti ca maine va mai cumpara ?

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu NU reprezinti majoritatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi Bogdan, daca zici ca ii cunosti pe mecanicii de la Primus, de curiozitate, ti se pare profi cand iti ridica masina pe elevator si incep sa dea cu presupusul? Gen: hmmm, s-ar putea sa fie X, ah nu, poate este de la Y, am gresit, cred ca, sigur este de la Z! Se mai strang si 4-5 insi in jurul ei!

Si da, sunt de aceeasi parere, lipsa de comunicare strica prietenia!

Oricum, observ ca pe cativa colegi ii incanta DOAR ca au o simpla stampila de "Service Volvo" pusa pe cartea service a masinii. Credeti ca asta ii da un plus de valoare masinii voastre? Eu zic ca nu, poate doar liniste si siguranta, dar pe bani grei, unde acelasi lucru poti face si la alte service-uri autorizate, dar la preturi CORECTE!

Iar ca dealer, DA, raspunde in continuare de bunul cumparat de la el. Este obligatia dar mai ales interesul lui sa te pastreze ca si client! La noi in tara in schimb, esti multumit daca ai castigat doar prima oara mult! Dupa? Dumnezeu cu mila, pica, bine, nu pica, iarasi bine.

Din pacate, interesul este doar pe moment!

Edited by agr350r
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava : Fac fix 10.000 de km. pe an. Atâta imi trebuie mie sa merg cu masina, caci serviciul e la 15 minute de mers pe jos fata de casa si mai merg si pe jos. Faptul ca nu omor masina ca un apucat nu cred ca e un lucru asa de rau. Eu respect bunul meu pe care am dat bani si primesc inapoi fiabilitate.

@Heim : Mie imi fac de fiecare data si un sinoptic cu lucrurile pe care trebuie sa le am in vedere la reviziile urmatoare. Anul trecut chiar mi-au pus in atentie caseta de directie, caci are mici scurgeri. Nu am facut-o (inca), deoarece nu am avut bani de asta. Dar ei si-au facut profesionist datoria sa ma anunte.

Eu continui sa cred, in pofida tuturor scepticilor, ca asa trebuie sa mearga lucrurile. Vorba unei reclame recente la Volvo : costa, dar merita!

P.S. : Nici macar nu il cunosc pe Horia! Dar îmi place cum gândeste.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ce spui, Raul. Dar meseria mea e cu totul alta, pur si simplu nu ma pricep. Asa ca ii las pe cei de meserie sa faca asta. E mai sigur asa (cel putin pentru unul ca mine).

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca traim intr-o tara libera si fiecare isi poate alege service-ul dupa bunul lui plac. Placerea mea e la reprezentanta din Otopeni. Nu am nimic cu cei care merg in alte parti. Ii respect pe toti posesorii de Volvo, ca facand parte dintre cei care apreciaza marca asta deosebita.

Eu ma opresc aici. Prefer sa nu mai comentez pe acest subiect. Parerea mea mi-am spus-o deja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci mai mult de 5000 km/ an ? :laughing7:

Sa incep eu cu probleme la s80 de 60k km masina luata din Ro cu revizii ca la carte in Ro (gen fire rupte in usa , difuzor dynaudio ars si cred ca e "pe vine" si unul pe fata , baterie 80% moarta , clapeta de la portbagaj rupta in primii 15k km ) dar aici nu este de vina Primus .

Ma repet , Andy este baiat de nota 100!! , aici poate este altfel , deh ...nervi , stres si cand vezi ca lumea arunca cu pietre in tine te aprinzi , este un lucru perfect normal .

Dar totusi sunt n membrii care intra aici doar ca sa-si spuna supararea pe reprezentanta , iar daca cautam pe www mai gasim si pe 4tuning , eu zic ca lucrul asta trebuie sa ridice un semn de intrebare . Eu zic ca aceste discutii sunt datorate lipsei de comunicare , mai trebuie luat un lucru in considerare , o persoana cand vrea sa-si ia o masina noua , cred ca mai intai cauta pe www. , iar datorita acestei lipse de comunicare lumea cam fuge de volvo , sau cel putin eu asa vad treaba .

Cand vorbim de Vw , bmw , audi skoda etc , nu prea conteaza 2-3 clienti in plus sau in minus , dar la volvo cred ca da . In general vazatorul trebuie sa se aiba bine cu cumparatorul , nu e alta dar astazi iti cumpara ... dar daca stie ca se poate mult mai ieftin , credeti ca maine va mai cumpara ?

Bai, nu inteleg...cum dracu se intampla ca oamenii care nu injura, nu jignesc, nu reduc la zero conditia umana a unei persoane n-au probleme cu masinile nici dupa 10 ani ? Nu pricep si pace. Sa fie oare din cauza faptului ca tot acesti oameni sunt cei care-si duc masina numai intr-un singur service, unde ea, masina, are un istoric ? Si unde atunci cand se intrevede o potentiala problema este avertizat si problema este remediata din timp ? Si nu se aduna sute de discrepante, care facturate toate odata te fac sa-ti dai picioare in burta ? Si nu-ti provoaca dureri de inima, dureri ce fac o extractie de masea fara anestezie sa para un simplu vaccin antigripal ? Si mai primesc si atentii.

Sa fie oare ? Neah, e prea evident.

Best,

H

Pana acum tot m-am abtinut, dar hai sa-ti spun si eu povestea mea in mare.

Am fist la Primus sa fac un update de soft ETM + ECM. "Gigel" (ii stiu numele si inca lucreaza acolo) de la receptie, imi spune ca nu este nevoie de update la ECM, chiar daca eu am insistat, dar am zis ca stie mai bine decat mine. Au facut baietii update, au scos masina din service, mi-au dat factura sa o achit si mi-a zis ca e gata. Am pornit masina si ghici ce? Aveam DOAR 6 erori in bord, masina mergea in 3 pistoane, trepida toata si se tura singura de la 500 la 3500 rmp. Cand am cerut explicatii mi s-a spus ca am cerup update si ei aia au facut, ca e masina stricata, chiar daca eu am dus-a fara nici o problema si fara nici o eroare. Am lasat-o acolo si a doua zi m-au chemat sa disutam. Mi s-a intins o proforma cu suma de 8000 lei reprezentand piesele defecte de pe masina: ETM, debitmetru si PCV (epuratorul de gaze), plus manopera. Am luat masina de acolo si am mers la Bogdan. Am schimbat piesele de pe masina mea pe a lui si a lui functiona, iar a mea nu. Am apelat la Andy si a facut presiuni pe la service. Dupa ce s-au chinuit toti pe acolo, nu au i-au dat de cap, iar dupa ce a intervenit Bogdan s-a rezolvat problema, insa l-a sfarsit inca imi facturau 4 update soft ETM (chiar daca era acelasi), % update ECM, plus 3 update ECM+ ETM!!!! Nu mai intru in detalii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cazul tau a fost unul special Ionut si cunosti acest lucru foarte bine, mai sunt cazuri in care se intampla si "necurate" .

@Agresor, ce imi spui tu se intampla frecvent la multe serviceuri, chiar nu stiu ce problema ai avut dar sunt cazuri (destul de rare) in care nici Volvo nu-si da seama de defect. Stiu mai multe masini la care s-au schimbat piese de mii de euro si tot nu merg, schimbate dupa normativ nu dupa ureche .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai conteaza Bogdan, m-am lecuit si am gasit inlocuitor plus ca m-au ajutat si ma ajuta enorm informatiile voastre postate aici! :)

In mare, asa cum a specificat si Buga acum ceva timp intr-un topic, cu ajutor reciproc atat din partea noastra cat si a companiilor volvo din tara, putem face foarte multe lucruri de viitor, dar se pare ca nu se vrea acest lucru! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava : Fac fix 10.000 de km. pe an. Atâta imi trebuie mie sa merg cu masina, caci serviciul e la 15 minute de mers pe jos fata de casa si mai merg si pe jos. Faptul ca nu omor masina ca un apucat nu cred ca e un lucru asa de rau. Eu respect bunul meu pe care am dat bani si primesc inapoi fiabilitate.

Si compari mere cu pere , adica o masina care face 10k/an cu una care face 50k/an , sau o masina generatia 2000 care are 3 calculatoare(ECU , ABS si AIrBag) cu una din 2006/7 samd care are Peste 10(4 sunt doar usile).

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Gigel (ii stiu numele si inca lucreaza acolo)". Foarte tare, mai mult decit mioritic. :sleepy2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

....cumperi de la reprezentanţă cu preţul începând de la 1500 de euro (şi asta la reprezentanţele din Provincie, că sunt convins că la Primus e în jur de 2000, dacă nu mai mult), când ştii că ea costă 800-850 (OEM)?

N-am vrut sa scriu dar acum vreo 2 zile-l injurai pe Alex ca are adaos comercial de 40 euro din care de fapt 30 euro erau transportul la o piesa de 1000 de lei???

Deci un ados comercial de 44,33 lei la 1000 lei este mare, adica 4,4%???

Deci daca luam cazul Primus-ului cu un adaos porcesc care te-a scandalizat de 4,4% la o cifra de afaceri (oficiala declarata la MF pe 2011 un an nu foarte prost) de 10 mil euro ar insemna un adaos comercial de 440.000 euro deci vreo 36.000 euro pe luna la vreo 50 de angajati inseamna numai pentru salarii vreo 730 euro pe luna din care mai dau si taxe, deci un salariu mediu in mana de vreo 2000 la sefi si 1000 lei muritorii de rand.

Pai servicii de top cu cheltuieli 0, intretineri 0, chirii 0, impozite pe terenuri 0, pe cladiri 0, si multe altele care sunt obligatorii 0 cu angajati care iau 1000 lei pe luna din care mai platesc si deplasarea la Otopeni zilnic o sa gasesti in Honolulu. A si uitasem, adaosul asta porcesc practicat de Alex pentru o piesa adusa la comanda si platita ca la curve cu banii jos te-a scandalizat, pai ce preturi ar trebui sa-ti faca Primus-ul ca sa nu te oripileze?

Macar sa le ramana si lor bani de vaselina... :laughing7:

Ma intreb oare cat timp mai are Europa pana sa ajunga in aceeasi situatie cu America unde se consuma mult, foare mult la o calitate de kkt, dar cel mai important lucru, totul este ieftin si americanii obezi sau rahitici si cu cateva fotomodele sa scoata ochii prostilor.

Maurice este exceptia care confirma regula, in afara de o problema la livrarea masinii nu a avut nici o problema cu masina Volvo si cu service-ul Primus.

Vezi de aia nu-mi place mie sa ma laud, mi s-a stricat masina.

Nu chiar toata dar usa pe spate stanga face figuri, ba nu se deschide ba nu se inchide, din telecomanda, nu-si face cursa completa cohlender-ul ala de pitzicantrop care iese in sus sau ar trebui sa coboare (manual merge).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maurice nu ca vreau sa cobesc dar daca ai inceput cu broasca vei continua si cu difuzoarele pe spate (buba Dynaudio) si cu un fir taiat prin usa fata (buba FoMoCo) iar la final poti da vina pe Primus ca asa e "cutuma" aici pe forum . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jupane, daca si Dynaudio or fi de kko atunci a inghetat iadul.

Cred ca este unul din cele mai performante sisteme pus pe masinile "standard" nu de lux si nici acolo nu se face de ras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la S80-ul cu care merg mi s-a prajit deja una :D si cred ca mai e una pe vine . Este din noiembrie 2007 masina sau ceva pe acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"deci vreo 36.000 euro pe luna la vreo 50 de angajati"

Apropos de ..."cutuma" - la ce le trebuie 50 de angajati daca asa prost o duc ? Nu pot sa se autodesfiinteze sau sa intre in faliment declarat daca sint asa de sarmani ?

Mai ca incep sa le plang de mila, daca tineam post o faceam.

Cum spuneam si inainte - noi vorbim degeaba aici si ei dau 2 bani (din aia 36000 euro) pe forumul asta.

Dar in rest, asa cum spune si Bogdan mereu...isi fac treaba perfect - noi sintem cei care strica ploile. Sau cei care se vaita/sint oropilati/sufera/au patit-o pe pielea lor pe buna dreptate.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrix

Nu-i plangeam de mila in nici un caz, era o replica lui Heim care era oripilat de cei 4% adaos comercial ai lui Alex.

Ideea era ca n-o sa gasesti raiul pe pamant la nici un service cu preturi minuscule.

Ideal ar fi ca in pretul platit (similar cu alte marci din aceeasi clasa) sa primesti servicii de calitate.

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era vorba de a avea preturi miniscule la o reprezentanta (departe de mine acest gand stupid) - ci de serviciile executate ireprosabil pentru suma ceruta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o figura de stil "injuratul". Te certai ce el ca este scump pentru 10 euro profit si 30 euro transport la o piesa de 1000 lei.

Poate ca o masina ingrijita execrabil la ei merge mult mai bine si fara problemele pe care le-ai avut tu ingrijindu-ti masina le cei mai buni mecanici pe care i-ai gasit. Ti-ai pus problema si asa?

Pe de alta nu pot sa spun ca areciez atitudinea dar este omeneasca in urma contrelor continuue primite permanent la orice, fie ca facea fie ca nu facea. Eu sincer as fi procedat un pic altfel, n-as mai fi luat in considerare nimic, demult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti, nu va perdeti cumpatul :smile: ... este ziua de pasti!

Hristos a Inviat :smile:

Edited by agr350r
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Iar ?

Unde esti tu Zamolxe... :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now