robitzoo

Sfat achizitie Volvo 850 T5 !

20 posts in this topic

Salut tuturor ! Ma numesc Robert , am 20 de ani si sunt din Hunedoara. Inca de cand eram copil am fost pasionat de Volvo in general , deoarece tatal meu a avut un Volvo 244 2.4 d6 .. O masina pe care-am apreciat-o foarte mult. Totusi de multa vreme ma gandesc la un Volvo 850 T5. Imi place foarte mult motorul t5'ului ... ( Nu suport motoarele in 4 cilindrii , sunt de parere ca motorul in 5 este perfect , echilibrat , si... sunetul! .... ) .

Desigur , exista si un motiv pentru care nu am achizitionat deja unul... , si anume , partea financiara:). Sunt student in Cluj , si nu stiu ce m-as face cu consumul t5-ului. In prezent detin un Opel Vectra 2.0 Dti si un Mercedes w123 (cobra) 200 benzina . Opelul are totusi un consum mic si ma descurc cu el cat de cat in oras , iar Mercedes-ul are instalatie Gpl.

Cred ca totusi cam singura modalitatea de a putea traii cu un T5 ar fi montarea unei instalatii Gpl.. , insa , nu stiu.. Oare merita? oare e ok? Are cineva o astfel de instalatie pe T5?! Daca da , va rog sa ma luminati putin in legatura cu consumul masinii pe gpl si performanta. Inafara de asta , ma mai gandesc la intretinerea lui , nu cunosc prea multe detalii legate de fiabilitate si costurile intretinerii.

Nu cred ca voi mai rezista prea mult conducand un diesel plictisitor , de cand am carnetul am un stil de condus foarte sportiv , dar din pacate nu am o masina care sa ma ajute. Cred ca un t5 mi s-ar potrivii de minune. Va multumesc , numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai era un coleg sportiv pe aici cu T5, din pacate l-a infipt in ceva intr-o noapte. La 20 de ani vrei ditamai tancul cu motor mare, dar esti destul de responsabil si indemanatic?

Vrei sute de cai dar nu ai bani de benzina, te gandesti sa-i pui GPL. Pe numele cui o inmatriculezi si asiguri?

Condusul nu e un sport, e un privilegiu sa fii pe sosea. Condusul sportiv e pt circuit, competitii.

Sper sa nu te superi. Si daca te superi, te rog sa-ti recitesti primul post peste cativa ani, si sa vezi atunci cum suna.

PS Top Gear este o emisiune de divertisment, daca JC zice ca vectra e cea mai plictisitoare masina si dieselul e combustibilul Satanei nu trebuie sa-l iei in serios. :hello:

Edited by Alex44
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai era un coleg sportiv pe aici cu T5, din pacate l-a infipt in ceva intr-o noapte. La 20 de ani vrei ditamai tancul cu motor mare, dar esti destul de responsabil si indemanatic?

Vrei sute de cai dar nu ai bani de benzina, te gandesti sa-i pui GPL. Pe numele cui o inmatriculezi si asiguri?

Condusul nu e un sport, e un privilegiu sa fii pe sosea. Condusul sportiv e pt circuit, competitii.

Sper sa nu te superi. Si daca te superi, te rog sa-ti recitesti primul post peste cativa ani, si sa vezi atunci cum suna.

PS Top Gear este o emisiune de divertisment, daca JC zice ca vectra e cea mai plictisitoare masina si dieselul e combustibilul Satanei nu trebuie sa-l iei in serios. :hello:

Salut , nu ma supar , inteleg. Cred ca sunt totusi suficient de responsabil si indemanatic. Am mai avut un Fiat Bravo HGT 2.0 20v 155cp si 1000kg care a fost prima mea masina . Pot spune ca sunt oarecum familiarizat cu masini mai , sportive. Nu vreau un T5 pentru liniute si condus inconstient prin oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei na...e usor de pe bara sa incepi sa zici ca volvo nu se preteaza la condus sportiv de un gen...ci la alt gen(oare la care se referea initiatorul topicului?Si de unde ati dedus voi restu ca se referea la liniute?)Si ca veni vorba de liniute.cei cu masini puternice(sau nu), de cate ori nu ati plecat in tromba de la semafor? de cate ori nu ati dat o liniuta cu vreun BMW?Asta v-a facut iresponsabili? Calamitati pe sosea? Sa avem pardon....poti sa omori oameni pe sosea si daca ai un cal/bicicleta/scuter/sau mai stiu eu ce....Poti sa te infingi si cu loganu de 55CP in copac.Asa cum poti sa conduci masini de 3-4oo CP toata viata in siguranta.@Alex...stii si tu cum sta treaba cu GPL vs. Benzina vs buget de student ;)/eu zic sa nu mai fim asa de drastici cu altii pana nu cascam bine ochii in curtea proprie si personala. :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina mare, incapatoare (mai ales daca gasesti estate), oarecum plictisitoare la privire pentru multi. A avea un astfel de 850, trebuie sa fii putin mai tare de caracter. Aici ma refer la faptul ca am cam aceeasi varsta cu tine si multi din colegii mei au facut misto la inceput, ca vezi doamne merg cu "dricul". Daca vei avea probleme de genul, fa cum am facut si eu si cheama pe unu la semafor. In cazul meu, nu prea a mai comentat nimeni dupa... mai ales ca "boss-ul" era cu un 325 e36. In fine, daca il iei usor in oras, te costa cam 13-14 litrii la suta. Deloc ieftin, dar cand esti la volanul unei astfel de masini, intelegi de fiecare data pentru ce vrei sa o tii in continuare. Este foarte placut sa o conduci si destul de interesant sa vezi din cand in cand mutrele surprinse ale unor diferiti indivizi care incearca sa "te faca". Nu sustin practicarea curselor ilegale pe drumurile publice, dar daca mergi pana acolo, nu te vei face de ras. Un adevarat sleeper inca de la stagiul stock. Atentie insa, ai avut deja un Volvo in familie si sunt sigur ca stii cum sta treaba cu piesele de schimb. Sa nu te astepti sa fie la fel de ieftine ca la Opel, mai ales daca vrei sa fii OEM din cap pana-n picioare.

Edited by Bogdan S
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou , si va multumesc pentru opinii si intelegere. Principalul motiv pentru care-mi doresc un Volvo este simplu , ... pentru mine o masina nu este un simplu misloc de transport , pe mine ma pasioneaza in general automobilul si performanta acestuia .. Ei bine , Opelul nu'mi ofera mare lucru , am cumparat'o deoarece aveam nevoie de'un diesel pentru a face drumurile Hd-Cluj , si prin oras. Ce'i drept este cat de cat economic , insa nu'mi ofera nimic mai mult , nu'mi pune niciodata zambetul pe fata , nici macar cand prind un drum intins cu viraje frumoase. Sunt sigur ca un T5 ar face toate acestea.

Cat despre treaba cu oamenii care ma judeca pentru ca am 'dric' , nu ar fi o problema , am si un Mercedes Cobra 2.0 benzina si sunt obisnuit cu astfel de remarci , .. ca am masina veche , ca nu ma pot tine dupa un Passat , si astfel de prostii. In cazul de fata , la mine nu s-a lasat cu liniute , ... am lasat in urma Passatul unui prieten pe un drum cu curbe stranse , unde nu a avut nici o sansa contra stabilitatii Mercedesului. Sunt de parere ca si 850-ul , la fel ca si Cobra , sunt masini cu caracter , care au o imagine diferita dar puternica si poate , mai greu de inteles , decat cea a unui banal Passat sau Vectra. Numai bine!

Edited by robitzoo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic: Cobra nu are cuplu, cai si nici amortizoare sport sa stea prea bine pe serpentine (sa nu punem la socoteala ca are minim 20 ani si ca mai are 50 cai), asa ca prietenul cu Passatul, ori avea o problema la masina, ori era sofer de weekend (tinand cont ca Passatul nu este o masina proasta)

On topic:

1. Un T5 consuma peste 15% in oras la mers normal

2. O instalatie GPL secventiala pt aceasta masina costa 1000 euro

3. Este o masina veche si vei avea de bagat bani in ea

4. Pesele nu sunt ieftine

5. Nu sunt multi mecanici care cunosc masinile Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robitzoo, bine ai venit printre noi !

In primul rand tin sa te felicit pentru dorinta de a avea un T5 (850 am inteles).

Nu te descuraja, daca vrei cu adevarat un 850 T5, eu iti recomand modelul pe care-l am si eu, cel cu motorul de 2 litri (1984cc). Este compromisul ideal intre taxe si feeling-ul de la volan.

Cei ce vorbesc de neputinta unui 850 T5 de a fi condus sportiv, ii invit la o tura oricand.

Ca raspunsuri din partea unuia care nu va schimba prea repede acest model, fiind in posesia lui din 2007, care a vrut o masina barbateasca, masculina si nu plina de gadget-uri si plasticuri cromate, citeste mai jos.

-In oras, condus normal (schimbat la 3000, cu plecari normale de la stop, etc) consumul meu NU a sarit niciodata de acesta zona : 13,2-13,5. In afara, pe cruise la 120km/h (foaaarte rar, ce-i drept pentru ca nu pot conduce ca un olog doar de dragul consumului si pentru ca mi-am dorit T5 sa-l folosesc la adevarata valoare) imi ia maxim 9. Exista si GPL-uri SH, pe masini ce costa 1000 de euro in Bulgaria (toata masina), de chiar vei dori gaz pe ea.

-Daca esti atent cind o cumperi si de la cine, nu poti avea surprize mai mari DECIT la orice alta masina SH de aceeasi varsta. De fapt, 850-ul e recunoscuta ca fiind o masina "credincioasa stapanului" continuind sa se incapatineze sa mearga cu multe probleme. Mergi cu cineva ce stie " bubele" acestei masini, nu te uita doar cu ochii.

-Problemele aparute la ea sint simple si se rezolva repede. Incearca sa-ti iei una pina in `96 pentru ca te vei bucura de cititorul de erori de langa farul pasagerului, nu va mai trebui sa apelezi la nici un specialist pentru descifrari misterioase si vei putea avea si o liniste interioara la drum stiind ca poti suna pe cineva sa te ajute, daca-i vei spune eroarea respectiva la un telefon.

-Piese gasesti SH o gramada iar cele noi nu costa o avere, cum citesc in randurile de mai sus. Mie mi se par de foarte bun simt. Nu cred ca te vei duce sa iei piese de la reprezentanta sau sa o repari acolo pentru o masina ce valoreaza 2-3000 de euro, nu?

-Cel mai bine e sa inveti sa-ti repari singur masina si sa apelezi la mioriticii mecanici doar pentru vreo operatie ce nu o poti face singur, cu sculele din dotare. Sint citiva pe forum care fac deja asta de ceva timp, poti sa devii si tu unul dintre ei.

-Motorul de T5 poate fi "dus" foarte usor la performante ridicate ce or sa-ti ridice si cei citiva peri de pe spate care s-au incapatinat sa nu se ridice atunci cind aveai masina stock.

Mult noroc la achizitia modelului visat si sa ne tii la curent !

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutara intentia si ma bucur ca mai sunt tineri ce aspira la un T5!...dar T5-ul nu e facut pentru GPL!!!! Consider un sacrilegiu sa pui asa ceva pe o bestie nativa...ca analogie,e ca si cum ti-ai cumpara un cal de curse si l-ai hrani cu resturi din gunoaie pentru ca ti se pare scump ovazul...dupa care te miri ca nu alearga asa cum trebuia!!!....T5 se conduce pentru cum e el si senzatia pe care o ai la volan..si trebuie sa fii pregatit sa platesti si pretul pentru asta...daca vrei economie, ia-ti altceva!!!..si btw....T5-ul meu, la 2319 cmc, mers sportiv, AC pornit, etc...nu sarea de 14 l/100km urban...prietenii de pe forum iti pot confirma stilul meu de sofat.....ca sfat de achizitie, singura problema majora a acestor masini este partea electrica, din cauza vechimii multe mufe, fire sau cabluri putrezesc si iti pot rezerva surprize neplacute..motorul este genial si functioneaza si in 3 pistoane la o adica (!!!!..cativa dintre noi stim asta pe propria piele!!!) ..de confort la volan si tinuta de drum nu cred ca mai este cazul sa iti pomenesc. Mult succes!

Edited by tommytza
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am infipt t5-ul intr-un golf intr-o noapte, daca vrei t5 bun pentru buget de student -depinde si cat e bugetul ala (m-am plans de cateva ori ca am ramas fara bani iar de iesit cu baietii nu mai poate fi vorba)-, cauta-l pe cel de 2.0l.

Consumul este de 9-10 in afara orasului si maxim 14 in oras daca motorul functioneaza cum trebuie, la mine pana am rezolvat problema cu vacuumul mergeam cu 18 in oras. De intretinere nu stiu ce sa iti spun, depinde ce piese si materiale folosesti.

Crede-ma ca merita, consumul se amortizeaza prin satisfactie, caramida merge si la liniute, si pe curbe la vtm, am probat-o eu chiar daca sfarsitul a fost tragic, si a fost masina de zi cu zi nu de condus duminica, daca eu mi-am permis-o din buget de student, cred ca te vei descurca si tu...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic: Cobra nu are cuplu, cai si nici amortizoare sport sa stea prea bine pe serpentine (sa nu punem la socoteala ca are minim 20 ani si ca mai are 50 cai), asa ca prietenul cu Passatul, ori avea o problema la masina, ori era sofer de weekend (tinand cont ca Passatul nu este o masina proasta)

On topic:

1. Un T5 consuma peste 15% in oras la mers normal

2. O instalatie GPL secventiala pt aceasta masina costa 1000 euro

3. Este o masina veche si vei avea de bagat bani in ea

4. Pesele nu sunt ieftine

5. Nu sunt multi mecanici care cunosc masinile Volvo

Salut , nu stiu de unde ai dedus tu , ca , Cobra mai are 50 de cai . Luand in calcul ca masina este in stare absolut perfecta si motorul facut de la 0:). Cat despre suspensie , am arcuri si telescoape sport si jante pe 18 inch cu Michelin 225 45 r18 :) . P.S: Prietenul cu Passatul mai are un Audi S2 cu care participa de ani de zile la VTM :) Deci totusi nu cred ca e sofer de Duminica:). Salut , o zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , nu stiu de unde ai dedus tu , ca , Cobra mai are 50 de cai . Luand in calcul ca masina este in stare absolut perfecta si motorul facut de la 0:). Cat despre suspensie , am arcuri si telescoape sport si jante pe 18 inch cu Michelin 225 45 r18 :smile: . P.S: Prietenul cu Passatul mai are un Audi S2 cu care participa de ani de zile la VTM :smile: Deci totusi nu cred ca e sofer de Duminica:). Salut , o zi buna!

Prietene, inainte sa indrugi verzi si uscate pe aici, chiar daca esti pe un forum Volvo, mai documenteaza-te:

1. Pe w123 s-au pus 2 motoare unu de 93 cai (158 nm) si unu de 108 cai (170 nm), asta acum 20 de ani. Chiar daca a fost refacut, nu va mai avea niciodata aceiasi ca, deci mai tai 15-20 de cai, iar din GPL la acest motor mai tai 15-20 cai si vezi ce-ti mai ramane

2. Nu exista suspensie sport pentru w123

3. Nu incap roti pe 18 pe w123, fara modficari, tinand cont ca masina a venit din fabrica cu roti pe 14", maxim 15".

Dar ca sa-mi arati ca sunt un cretin poti sa ne pui o poza cu suspensia sport si cu masina cu roti pe 18"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai dragilor, iar cearta si intepaturi ? :slap:

Paunionutz, uite, ca sa va impacati, pun eu 2 poze, cu niste roti/jenti puse pe w123, ok ?

Hai, faceti pace - in definitiv numele topicului este unul de ajutor, nu de altceva.

:kiss2:

post-96-0-40707900-1368479093_thumb.jpg

post-96-0-49081300-1368479097_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai dragilor, iar cearta si intepaturi ? :slap:

Paunionutz, uite, ca sa va impacati, pun eu 2 poze, cu niste roti/jenti puse pe w123, ok ?

Hai, faceti pace - in definitiv numele topicului este unul de ajutor, nu de altceva.

:kiss2:

Nenea Matrix, cum am pus mai sus, nu intra fara modificari, ca poze de pe net pot lua si eu. 16" ating, 17" freaca, la 18" sta caroseria pe ele, plus ca nici in poze, jantele nu au anvelope 225/45/18, ci mult mai mici. Eu am zis sa puna poze cu masina lui, ca de mult nu am mai vazut o Cobra impecabila, sa nu mai zic de articulatie sport, care nu exista nici aftermarket pentru aceasta masina :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supersport cobra bai nene, prinde suta in 15 secunde si top speedul vreo 168km/h............asta cand era noua, cam aceleasi performante ca ale unui Sprinter .

@Matrix, tu nu vezi ca acest topic este la bascalie din start?, studentul nostru vrea T5 cu jepeleu. Pai pe langa faptul ca acest lucru este un sacrilegiu(vorba lui Tommytza) nici cu jepeleu nu este economica aceasta masina nu mai vb de intretinere in general, chiar daca 850-ul este o masina veche tot sunt scumpe piesele in comparatie cu Opel sa MB by turkey .

Si inca ceva, T5-ul pe 850 este de 2319cmc si voi mereu uitati acest lucru, 850 T5 @2L este T5 Italy nu originalul si adevaratul T5 din care Autotech scoate 500+ bhp .

Studentul nostru probabil vrea un T5 de 2L "tzipla" la 1000E si consum de Corsa CDTI, ei bine asa ceva nu se poate .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"T5-ul pe 850 este de 2319cmc"

Acest motor a fost pus si pe s70?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe S60 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"T5-ul pe 850 este de 2319cmc"

Acest motor a fost pus si pe s70?

Da dar cu alt Turbo (850 are 15 iar S/V70 are 16 si are evident mai multe putere). Motorul a tot fost optimizat, din 99 are clapeta electronica de acceleratie etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci robitzoo - vrei sa-ti iei 850 T5, urmeaza-ti visul.

Nu-ti lua 2.0, ca amaritii de noi astia, care ne laudam ca avem T5 dar avem troace. Abia ne taram, nu ca altii, de pe forum cu masini tari, nici nu pot sa le enumar, imi tremura degetele de emotie, de le crapa toate alea dupa ce le-au preluat fordul.

Ia-ti ce T5 doresti si bucura-te de el, ca o viata ai ! Daca stai mult pe ganduri...pierzi toata distractia.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci robitzoo - vrei sa-ti iei 850 T5, urmeaza-ti visul.

Nu-ti lua 2.0, ca amaritii de noi astia, care ne laudam ca avem T5 dar avem troace. Abia ne taram, nu ca altii, de pe forum cu masini tari, nici nu pot sa le enumar, imi tremura degetele de emotie, de le crapa toate alea dupa ce le-au preluat fordul.

Ia-ti ce T5 doresti si bucura-te de el, ca o viata ai ! Daca stai mult pe ganduri...pierzi toata distractia.

:hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now