eduard stanca

S 80 - resoftare

9 posts in this topic

Salut ! Poate cineva sa ma ajute cu o informatie cu privire la marirea puterii motorului? Masina are un motor D 5 185 cp an fabricatie 2007 automatic. Credeti ca ar fi potrivita o resoftare ? Consumul mai scade sau creste in urma resoftarii? Se poate sa aiba un efect negativ asupra motorului? Unde ar fi cel mai indicat sa fac acest lucru ? Va multumesc frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

BogdanG poate sa te ajute cu o groaza de detalii . Ia legatura cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

nu stiu la cutiile automate ,dar cea manuala se poate duce pana la 220 cp si 480 nm +/ - .

Referitor la consum si acesta va scadea cu min 0.5 %.

Info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este daca ai ce sa softezi pt ca D5244T4 pus pe S80/V70 este un motor cu probleme mari, trebuie sa nu fie probleme la motor inainte de a face o resoftare . In rest ce sa zic dupa resoftare zboara masina mai ales daca este automata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G

Salut. Poti te rog sa imi spui la ce probleme te referi in cazul motorului D5244T4? Am exact acest motor pe S80 2007 si pana acum nu am avut probleme. M-au chemat pentru resoftarea aceea legata de nivelul uleiului si parca inlocuirea intinzatorului ( asta nu mai stiu sigur pentru ca a fost prin 2010). Acum am 85000 km si mi-au spus ca trebuie facuta distributia + partea de accesorii, dar m-au socat cu pretul.

Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt probleme pe partea de :tacheti&culbutori si segmenti de foc . Nu exista o regula la un nr de km dar de obicei la putin dupa 100.ooo km sau chiar mai devreme(km de Romania) si se intampla mai ales daca nu este verificat nivelul uleiului. In timp din cauza mersului urban, nu se finalizeaza regenerarea DPF-ului, creste nivelul de ulei, uleiul fiind contaminat cu motorina iar din aceasta cauza se intampla ce am scris mai sus . La masinile aduse de afara apare problema asta dupa 200.ooo km reali iar la cele din RO cel mai devreme am vazut 2 masini la ~60.ooo km .

Problemele de tacheti se diagnosticheaza usor, motorul suna a "fiare vechi" iar daca sunt probleme cu segmentii apare un consum ridicat de ulei + probleme cu DPF-ul .

Eu personal nu am vazut motor D5244T4 care sa mearga perfect la ~200.ooo km in schimb D5-ul vechi EURO3 merge perfect la 200.ooo km .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G: dar de D5244T10 ce vesti ne dai? (scuze pentru poluarea topicului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa fie astfel de probleme la D5-ul de 205CP . Oricum este un motor relativ nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan pentru detalii. Pana acum nu am avut probleme si sper sa continue la fel, mai ales ca, datorita taxei auto ii voi face loc de veci in curte. Referitor la consumul de ulei, eu nu am avut de completat intre revizii.Din punctul asta de vedere am noroc cu ea, mai putin cu suspensia 4C, dar asta este alta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now