mih4y

schimb s60 D5 2001 manual cu S60 D 2006 automat - sfaturi

22 posts in this topic

maine ma duc sa vad un s60 din 2006 auto 163 cai.vreau sa sa stiu si eu ce probleme au la ce anume sa ma uit.. sa nu mai fac greseala sa iau o cazatura cum am patit cu actualul s60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul in primul rind ,dicteaza o masina mai rasarita ,curatica si apoi chestiile tehnice ,deh.Citeste si tu pe aici cum se verifica optic o masina cind vrei s-o cumperi ca ,slava Domnului sint destule de citit aici pe forum.Au contribuit multi colegi cu detalii si ar fi pacat sa nu citesti. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este fix acelasi motor ca al tau numai ca este mai noua masina si este automata.

Daca este 2006 si are DPF este motorul mai nou EURO4, ala are ceva probleme in plus dar o cutie de viteze mai performanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine masina! Anul de fabricatie este 2005 si vad ca are istoric (carte service). Zice ca primul care va face test cu ea o va cumpara (adevarat daca merge precum arata)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine. Pretul este unul destul de piperat...(dupa parerea mea). Bafta la cumparat!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lasat o la 5000 £

O iau luni sau marti

Trebuie sa refaca jantele sa faca service ul si verificarea tehnica

Masina arata foarte bine si la interior si la exterior

Acum sper sa am parte de ea nu ca nenorocirea asta pe care o am acum pe care nici macar nu pot sa o vand din cauza ca nu merge turbina si nu reusesc sa aflu care e problema

La dezmembrari iau 500 pe ea si eu am bagat 1300 in 2 luni :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi puteti da si mie un sfat la ce anume sa fiu atent ,? Si aici ma refer la partea mecanica ...

Cutie auto nu am mai avut si cam ce sa verific ????

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand ai grija cat de tare se simt vibratiile motorului in interior, volanul fiind una dintre componentele (puternic vizibile) interiorului care vibreaza in cazul unor tampoane de motor obosite, Uite-te cu atentie la discurile de frana daca au fost inlocuite si ce grad de uzura au. (eu de exemplu m-au tinut discurile de frana la s80 170k). Cutia de viteze trebuie sa schimbe lin, fara smucituri. Pleaca cu ea de pe loc, las-o sa schimbe in treapta a 3-a dupa care las-o sa retrogradeze in a 2-a dupa care calca pedala de acceleratie pana la fund. Trebuie sa nu existe smucituri!! Bag-o pe tester pentru a vedea ce erori are masina...sa nu te trezesti cu altele nefunctionale. (cum ar fi webasto, spalatorile farurilor care se activeaza la 5-6 spalari de parbriz in decurs de 5-10 minute!!). Eventual incearca sa pornesti webasto-ul (incalzitorul auxiliar de stationare)...care nu trebuie sa dea fum cand merge. Insepcteaz-o sa nu fi fost lovita prea tare (o usa revopsita care a fost putin indoita nu-i bai...aici ma refer in special la lonjeroane si stalpi...dar si la spate). Uite-te in portbagaj unde este situata bateria sa nu fie urme de vopsea proaspata (de obicei de vopsea + lac). Uite-te la toate geamurile sa aiba dotul anului de fabricatie in care a fost fabricata masina si sa scrie VOLVO, farurile sa fie ambele la fel (nu unul mai nou si altul mai vechi....in caz contrar inseamna ca a fost lovita), uite-te la lufturi...cum cade capota intre cele dou aripi si pe bara fata, luftul dintre bara spate si portbagaj dar si la luftul portbagajului si cele doua aripi spate. Usile trebuie sa se inchida usor si sa nu "urce" pe ciocul inchizatorii in momentul cand este inchisa.

In caz ca este soare afara si masina este curata, uite-te din spatele masinii razant cu lateralul ei. Misca capul stanga dreapta...daca ies la iveala "valurile" vopselei pe vre-o piesa (usa, aripa) inseamna ca a fost vopsita. Deasemenea poti sa dai cu degetul pe muchiile usilor,, daca vei simtii asperitati inseamna ca a fost....vopsita piesa. Poti verifica si aripile fata cat si spate daca au fost vopsite prin simpla deschidere a capotelor (motor + portbagaj). Daca la motor vezi lac unde scrie "volvo" pe aripa inseamna ca a fost vopsita piesa. Deasemenea uite-te la muchiile aripilor cand deschizi capotele. Daca vezi asperitati...a fost vopsita piesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ceva ce a descoperit prietena mea. Pe fiecare usa in parte...sub ea pe la jumatatea ei este stantata data (luna si anul) in care a fost produsa. Trebuie sa corespunda toate intre ele...bineinteles cu anul fabricatiei autoturismului

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca toate astea de mai sus corespund cand masina este nou in timp ea isi mai schimba "structura"

noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de masina....adevarul este ca si eu am piese revopsite la ele...motivul nefiind daune serioase. (am avut ceva zgarieturi, mici infundaturi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este greu in conditiile de trafic si drum din romania ca o masina sa se mentina ca si noua oricum drumurile sunt marea problema la noi din pacate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi nici ai in londra cel putin pe centru nu e prea bine

Vreau sa spun ca avem niste imputite de gropi de te doare sufletul

Dar in rest e ok :)))

Poti sa faci o liniuta noapte ca ai unde si cu cine :)))

Mai sta politia la panda dar riscul meseriei :))))

Eu muncesc noaptea si mai gasesc cate unu care are chef de joaca cand ma intorc de la munca :)))

Am reusit sa ingenunchez un CLC motor 2000 kompressor :))

Un 525 d de 2006

Si ma umilit un rx-8 :)))

Nu i problema facem remap la s60 in toamna :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti la noua masinuta nu sa schimbat distributia.masinuta e din 2006 si are 96000 mile.deci 160000km aproximativ.sa inteleg k trebuie schimbata de urgenta nu ?

Atentie la scris!

Edited by Vita_Fresh
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da!! este la limita!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu

Multumesc frumos !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ma duc sa iau masinuta si maine comand distributia si sambata o montez

Imi e frica sa vin cu ea acasa sincer ...

Ms frumos adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti

Am luat masinuta merge super numai k e o mica problema

Volanul merge cam greu

Nu e ca la cea veche

Ciar merge greu se simte la mana

Aveti idee cam de la ce ar fi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica daca ai lichid de servo in borcan la nivel . Neaparat sa il schimbi lichidul de servo .

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa ii schimbi toate fluidele din ea. Lichid de servodirectie, de frana, uleiul din cutie, uleiul motorului si filtrele. Asta daca ai de gand sa tii masina ceva ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now