Vali P V 70

Intrare in familia Volvo

57 posts in this topic

dupa cateva luni de cautari ( autovit , mercador , mobile, etc ) si cateva vizionari in Bucuresti , Craiova si Bacau , Timisoara , Volvo pe care il cautam era .... la Ruse. V 70 2,5 TDI / 2000 / adus de 2 luni din Italia

Vazut , placut , cumparat .

bineinteles , din cauze cunoscute , inscris tot in BG , pe firma din Plovdiv.

Nou in domeniu , as avea cateva intrebari pentru membrii cu state vechi , respectv

1

la cumparare nu am avut decat o cheie ! Unde pot face un duplicat .? Asa se fie de rezerva , cam un talent inascut la pierdut chei, acte , tel, card , etc !!!!!!!!!

2.sistemul de navigatie , im cere saracu CD urile dar la cupmarare de asemeni CD ioc !!!!!!

Doar atat pentru inceput

Merci anticipat

O zi deosebita

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vali si bine ai venit printre noi!

1. Cheie poti face la reprezentanta, dar ajungi undeva la 300 euro, sau poti sa iei legatura cu Bogdan G de pe forum si iti face o alta cheie briceag (fara telecomanda functionala) si cu tot cu cip nu sari de 150 euro

2. Cu CD-ul tot el te poate ajuta, insa pentru modelul tau nu exista harta Romaniei, asa ca este de prisos.

http://www.volvo-club.ro/user/178-bogdan-g/

Daca ai nevoie de diagnoza, tot el te poate ajuta

O zi minunata

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit si sa il folosesti cu bine! Parca la anul 2000 era un singur DVD iar in 2005 3 DVD. Eu am salvate imagini dupa ambele editii dar is din anii aia. Daca nu gasesti le pot pune sus pe un HUB ceva sa poti lua si imaginile si softul sa le scrii corect.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de raspuns

Citisem ceva tot aici pe forum vs CD , ca nu ar contine si RO dar am zis sa fac o incercare totusi ....

Referitor la cheie , merci de info ! Din cate vad , Bogdan G e un mic " vrajitor " la Volvo !?

Poate ma ajutati si cu cateva info vs distributie , deoarece eu cred ca ar cam trebui schimbata ( masina are pe bord 172000 km ) dar dupa ce am facut achizitia am facut ( normal cred ) schimb ulei , filtre , placute frana dar .... Pe capacele de la distributie avea notat 193.000 km !!!!! Hihihi !!! ! Obicei balcanic !!!! Sa se umble la km !!!!!! Nici bulgarii nu sunt mai breji !!!!

Am citit tot aici pe forum de Gieuroservice ,cu recomandari ok ! Am fost deja la ei si mi -au recomandat set distributie SKF si pompa apa Hepu

Cred ca ar fi ok ! Pt mine din pacate mecanica e un pic chineza !!!!!!

O zi buna

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit

La motorul asta (AEL), ochii si epuratorul, altfel se lasa cu motor refacut. Eu chiar as merge mai departe si as monta un ceas de presiune ulei.

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu reusesc sa-mi dau seama despre ce V70 vorbim pt ca in 2000 exista si varianta veche bazata pe 850 cat si varianta mai noua bazata pe S80 . Din punctul meu de vedere nu ai facut cea mai buna alegere pt ca sunt bube grave la motorul AEL, adica pica atat electronica din pompa cat si partea mecanica, daca mecanica se mai repara ei bine electronica nu prea iar costurile sunt uriase. O pompa noua ajungand la peste 2000E iar din demontari nu poti lua pt ca imobilizarea este in pompa .

Eu ca ex VAG fan fug cat pot de repede de motorul AEL, a fost bun la vremea lui, primul diesel cu injectie directa DAR cu motorina de azi nu are nici o sansa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan

vb de modelul V 70 fabricatie decembrie 2000 , din cate vad eu la incadrare ar fi de fapt V II

COD MOTOR D5252 T

O zi buna

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din moment ce sunt atatea scoase la vanzare cu 4-5-600k km nu cred ca situatia e atat de neagra cum zice Bogdan dar oricum, niste masuri de precautie clare ar trebui sa iti iei... ca motorul ala il ai: AEL de la VW.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un AEL nu poate face 400k km cu motorina de azi .

Vali se pare ca e acelasi V70 cum am avut eu, destule probleme are dar se rezolva .

Masina este insa 2001 nu 2000 .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

La ce te referi cand spui " cu motorina de azi " ?

Da aveti dreptate motorul este cel de VAG ! Dar ma gandesc ca daca a fost atait pe Audi cat si pe WV , la ami multe modele , nu o fi dracu asa de negru !! Nu ?

Referitor la distributie imi spune cineva ceva ? Ca as vrea sa o schimb ....asa ...preventiv ....

O seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragul nostru coleg, iti urez bine ai venit printre noi si multi km fara probleme,dar a doua fraza a ta cand ai postat aici, dupa bucuria de a ne anunta achizitia ta, ar fi trebuit sa ne spui ca deja ai schimbat distributia! Pentru linistea ta sufleteasca schimb-o cat de repede poti! Succes!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, acest motor este unul clasic cu pompa de injectie rotativa ce necesita motorina mai groasa, motorina de azi este EURO 5 si este extrem de subtire, motoarele moderne pot functiona cu aceasta motorina, motoarele vechi gen 1Z, ALH au probleme cu pompa de injectie din cauza motorinei subtiri . La motorul tau pompa de injectie este problema cea mai mare si cea mai costisitoare si mai este o problema cu avansul dinamic pe care multi mesteri nu stiu sa-l faca iar in acest caz injectia este fie avansata fie retardata adica tradus in romana: fie consuma mult dar trage de rupe fie consuma putin dar e lesinata .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, acest motor este unul clasic cu pompa de injectie rotativa ce necesita motorina mai groasa, motorina de azi este EURO 5 si este extrem de subtire, motoarele moderne pot functiona cu aceasta motorina, motoarele vechi gen 1Z, ALH au probleme cu pompa de injectie din cauza motorinei subtiri . La motorul tau pompa de injectie este problema cea mai mare si cea mai costisitoare si mai este o problema cu avansul dinamic pe care multi mesteri nu stiu sa-l faca iar in acest caz injectia este fie avansata fie retardata adica tradus in romana: fie consuma mult dar trage de rupe fie consuma putin dar e lesinata .

dar asta oare la Volvo poti face ca la vag???

sau cu comparatorul cum am facut la al meu?

daca se poate e usor !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge cu VIDA sa vezi avansul, nu chiar ca la VAG, adica iti spune valoarea iar tu o pui in grafic si vezi daca e avansat sau retardat. Partea idioata este ca nu merge cu VCDS-ul, daca mergea era boboc . :D

Si pe mine ma batea gandul sa-mi iau un V70 cu AEL fix pt faptul ca se poate tuna grav de tot, insa din cauza pretului relativ mare al masinii (pret identic cu D5-ul ) am zis pas. Avantaju era faptul ca e EURO2 si taxa e mai mica decat la D5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un AEL nu poate face 400k km cu motorina de azi .

...

Adevarat dar noi nu stim daca Vali va face 10k sau 100k km cu ea. Ma indoiesc de varianta 2. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja masina are multi km, de asta spun ca este o problema posibila pompa de injectie, are totusi aproape 13 ani masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna dimineata

Am luat la act de recomandari , sapt asta rezolv si distributia !

mai ramane un set de anvelope si gat cu investitia ( deocamdata ) sper !

Cand va referiti la 10 k = 10000 km sa inteleg ? Nu sunt obisnuit cu limbajul tehnic !

Sigur nu 10.000 km pe an dar nici 100.000 eu cred ca aprox 15000 - 20.000 e cifra corecta, deoarece de luni pana vineri alerg cu o masina ( skoda rapid ) de la job

Pentru anvelope , ma sfatuti la o marca ? Oscilez intre continental si michellin

O zi deosebita

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu continental sport contact 1 adica alea vechi in cazul in care cumperi SH

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara

Conf cu recomandarile vostre , pentru care va multumesc , azi am parca alta masina ,

in urma vizitei programate la service ( Gieuroservice ) info preluata tot de pe forum , am facut cateva investitii respectiv

Schimb distributie - curele role pompa apa + curea si role agregate ??? Sper ca e corect ce scriu ? + un semering motor + bieleta antiruliu

Acum merge mult mai bine masina , sau cel putin asa cred eu.

ref la anvelope am mers de Continental , cica superoferta imi sune prietenul de la care am facut achizitia 350 ron / buc , sper sa fie ok !

Ref la varianta citita aici cu 330 ml ulei 2 t la 50 l motorina , as merge si eu pe varianta asta dar imi spune cineva mai exact ce ulei 2t sa cumpar ??

Merci anticipat

vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc MOL Dynamic Garden 2T. Sa fie Jaso FC sau Jaso FD.

Samsung Galaxy S on JellyBean

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ,

Subiect 1

Atins de microbul Volvo ( la care am contribuit si eu !!! ) al meu nepot a devenit posesor de ....Volvo

Volvo S 40 an 2006 - 1.8 benzina - inmaticulat RO - stare buna ( zic eu ) bonus 4 anvelope iarna 75 % cu jenti - vazut , placut , cumparat . Pret 3900 €

investit aprox 400 € , filtre, ulei, discuri fata , placute frana fata spate , 2 amortizoare fata

Ce pare aveti ? E o alegere buna ?

Subiect 2

Multumesc pt informatiile gasite aici , am avut problema la compresorul de AC , dar documentat , cand am ajuns la service , am " sugerat " ca e vb de scoatrea unei amarate de saibe !!!! Cost minim !

acum merge f bine , dar dupa interventie am in bord am un mesaj respectiv : LIQUIDO RAFFRED SCARSO , SPEGNERE !!!!

ma ajuta cineva ?

Merci anticipat

O seara buna

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Legat de primul subiect,eu zic ca e o alegere destul de buna in privinta motorului deoarece nu vei avea batai de cap.Acum depinde si de starea masinii,dotari,km parcursi...can can :)

Al doilea subiect se refera la nivelul scazut al antigelului.Trebuie vazut daca a scazut in vas si daca a pierdut,pe unde anume.

In rest km fara numar si navigare placuta pe forum!

S G S3 on J B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Dupa bucuria achizitiei si cateva investitii , in luna august a urmat un prim " test " respectiv drumul de aprox 3300 km in vacanta !

Puncte tari

Porbagaj ... Imens , prima data cand familia a incarcat tot ce dorit fara sa mai avem probleme de spatiu atat la plecare , cat si la intoarcere ( cateva cumparaturi )

Consum - 6,3 l / 100 pe bord , 6, 6 l calculat , cu medie de max 140km/h , cu AC , bagaje si 4 persoane

Comfort interior de mare exceptie , pentru 3 adulti si un copil de 10 ani

Puncte slabe

La plecare pe drum spre Giurgiu , asa sa imi dea emotii , becul cu semn motor aprins si mesajul sistema motore pross tagliando , dar care dupa o pauza de aprox 10 min la cafea a disparut

A mai aparut pe drumul de intoarcere , dupa o portiune de drum mers 150 -160 ( incercand sa tin pasul cu

Volvo S 60 sau 80 B 333 si Volvo XC B 555 - in zona Ayfon - salutari daca sunt membri ) dar la fel dupa o mica pauza , mesajul dispare. Ce ma sfatuiti ?

Per total , ma declar multumim de achizitie

As incerca sa ajung in 6 sept la intalnirea anuala , dar nu depinde numai de mine.imi pote da cine mai multe amanunte ?

Mai sunt locuri ? Costuri ? Locatia ?

Va multumesc anticipat

O seara buna

Vali P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai sunt locuri la intalnire, ca s-a tinut deja. :)

"sistema motore pross tagliando" = revizie sau resetare mesaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Dupa bucuria achizitiei si cateva investitii , in luna august a urmat un prim " test " respectiv drumul de aprox 3300 km in vacanta !

Puncte tari

Porbagaj ... Imens , prima data cand familia a incarcat tot ce dorit fara sa mai avem probleme de spatiu atat la plecare , cat si la intoarcere ( cateva cumparaturi )

Consum - 6,3 l / 100 pe bord , 6, 6 l calculat , cu medie de max 140km/h , cu AC , bagaje si 4 persoane

Comfort interior de mare exceptie , pentru 3 adulti si un copil de 10 ani

Puncte slabe

La plecare pe drum spre Giurgiu , asa sa imi dea emotii , becul cu semn motor aprins si mesajul sistema motore pross tagliando , dar care dupa o pauza de aprox 10 min la cafea a disparut

A mai aparut pe drumul de intoarcere , dupa o portiune de drum mers 150 -160 ( incercand sa tin pasul cu

Volvo S 60 sau 80 B 333 si Volvo XC B 555 - in zona Ayfon - salutari daca sunt membri ) dar la fel dupa o mica pauza , mesajul dispare. Ce ma sfatuiti ?

Per total , ma declar multumim de achizitie

As incerca sa ajung in 6 sept la intalnirea anuala , dar nu depinde numai de mine.imi pote da cine mai multe amanunte ?

Mai sunt locuri ? Costuri ? Locatia ?

Va multumesc anticipat

O seara buna

Vali P

Ai amanunte aici despre intalnirea nationala Volvo.

Nu mai sunt locuri la intalnire, ca s-a tinut deja. :smile:

"sistema motore pross tagliando" = revizie sau resetare mesaj.

Te rog sa nu mai induci oamenii in eroare(sau poate este rea vointa).

Edited by vlpvlp06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now