• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
jerrydan

UN MIC AJUTOR SAU SFAT

19 posts in this topic

Salut. Sunt posesorul unui v50, 1,6 diesel, an 2009, peste o saptamina plec in concediu in Bulgaria, dar din ce am vazut in ultimele zile plec cu o teama in suflet ca pe la vecinii nostri se c-am fura masini mai ales cele cu nr. de Romania. Cum CASCO este foarte scump si nu-mi permit, ma intrebam daca exista vreo posibilitate sa scot vreun releu ceva, o siguranta care in caz ca vrea cineva sa o porneasca ilegal sa nu se poata. Dar nu as vrea sa afecteze computerul de bord si sa nu-mi mai porneasca deloc dupa aceea sau sa-mi dea mesaj de eroare in bord sau altceva. Daca exista vreo modalitate va rog sa-mi explicati, daca nu o sa dorm in ea sau imi iau un caine lup sa-l las in habitaclu sau un urs. Multumesc si astept raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ca daca ti-o fura nu o fura pornita :)

Vin baietii direct cu un jeep si remorca dupa care scot numerele de pe masina ta si nu-i intreaba nimeni nimic.

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Sunt posesorul unui v50, 1,6 diesel, an 2009, peste o saptamina plec in concediu in Bulgaria, dar din ce am vazut in ultimele zile plec cu o teama in suflet ca pe la vecinii nostri se c-am fura masini mai ales cele cu nr. de Romania. Cum CASCO este foarte scump si nu-mi permit, ma intrebam daca exista vreo posibilitate sa scot vreun releu ceva, o siguranta care in caz ca vrea cineva sa o porneasca ilegal sa nu se poata. Dar nu as vrea sa afecteze computerul de bord si sa nu-mi mai porneasca deloc dupa aceea sau sa-mi dea mesaj de eroare in bord sau altceva. Daca exista vreo modalitate va rog sa-mi explicati, daca nu o sa dorm in ea sau imi iau un caine lup sa-l las in habitaclu sau un urs. Multumesc si astept raspuns.

1. Volvo este foarte greu de furat fara chei, foarte greu si pentu hoti, pentru ca daca nu ai CIPul imobilizatorului, nu o poti porni sub nici o forma.

2. Volvo nu se fura, pentru ca nu se vinde. Nu se vand ele, cele cu acte in regula, dapai cele furate. Crezi ca se risca sa fure masina ta, sa o duca la dezmembrari pentru 1500 euro?

Daca aveai un X5, X6, CL, CLS, etc putei sa-ti faci griji, dar cu Volvo...nu ai de ce! :D

Cum a zis si colegul Dinoco, daca vrea careva sa o fure, o ia cu platforma si plus ca sunt si multe povesti cu masinile furate la bulgari deci singura variuanta ar fi sa o legi cu lantul de un stalp :))

Sper ca te-am linistit!

Concediu placut

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic...bulgaria???? alta destinatie mai naspa este?

tu crezi ca pornesc aia slepul pt o masina de 8k oiro?dupa ce scapa de ea daca impart venitul la cati or fi poate le ajung de o lada de bere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic...bulgaria? ??? alta destinatie mai naspa este?

Litoralul romanesc :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceasi mare,dar mai ieftin...deci teoretic mai bun.si din cate am auzit la mamaia este chiar ok.

scuze de offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam de 3 ori mai scump..la aceleasi conditii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, poate moderatorii ar trebui sa mute acest topic undeva la Discutii generale/Cafenea...

In al doilea rand, masina se poate lua si pe platforma, pentru piese. Mai bine decat nimic, ar zice ei... Din pacate, cu Bulgaria eu zic doar atat: cum ti-o fi norocul. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, poate moderatorii ar trebui sa mute acest topic undeva la Discutii generale/Cafenea...

ar trebui

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut vezi ca acum 10 minute au dat la stiri ca s-au furat vre o 2 masini in bulgaria la nisipurile de aur nu mai vorbesc de bagaje,telefoane ...!!!

:)

asa ca grija mare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu as intra in bulgaria nici batut,dapoi sa le las banii de concediu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se fura XC90/XC60 in BG, nu V50 si S40 .

@Marian, si daca vrei sa ajungi in TR pe unde o iei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

avion hombre,never bulgaria...sau traseul serbia,macedonia,grecia turcia :D...ca i mai fain si mai lung. Si de la noi din zona ca punct de plecare never nu o sa intru in bulgaria.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti rautacios . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri, cand aveam dacia, am pus un contact pe bobina de inductie daca imi amintesc bine.

Contactul era ascuns in bord.

Faza era ca motorul invartea insa.... nici mort nu pornea. Am mizat pe ideea ca hotii nu or sa stea sa repare o amarata de dacie. Era ceva simplu.

La masinile de acum cred ca e mai complicat, clar tb sa gasesti ceva ce nu o sa lase erori.... si cred ca e cam imposibil lucrul asta.

La portbagaj pusasem o yala de la skoda S100, era in forma de ciuperca si cu cat trageai mai tare, cu atat se bloca mai rau. Au incercat sa o desfaca cu cricul dar nu au reusit... si nu au insistat. Portbagajul la dacie se deschidea tot dinauntru :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ca sa nu o porneasca...nu trebuie sa gasim noi..ca au gasit cei de la volvo deja:Imobilizatorul.Dar si asa ti=o pot lua..pentru piese.Ca sa nu o ia deloc...tre sa...torni ciment pana la bara:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine se risca frate sa fure o masina, sa ia 1000 de euro rapid pe ea, sau sa o dezmembreze si sa stea cu "mortu'" cine stie cat. Sa fim realisti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri, cand aveam dacia, am pus un contact pe bobina de inductie daca imi amintesc bine.

Contactul era ascuns in bord.

Nasul meu avea la Dacia lui din 70 un cui micut, finut, undeva langa schimbator (parea OEM) Daca nu era bagat, nu cupla bobina exact cum zici tu, si invartea degeaba. Era haos daca il pierdea :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now