onezero

sunet ciudat: cum ai calca pe conserve

19 posts in this topic

azi conduceam masina, am urcat str. rosetti[cei din cluj stiu] si cand am coborat eram in a 3-a undeva pe la 3700 rpm. coboream cu frana de motor si se auzea de parca calcam pe conserve. am mai facut dupaia 2 ture tot asa si se aude doar in treapta 3. oare de la ce poate fi?

mentionez: masina este un volvo s40 1.6d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eşti sigur că doar în treapta a treia face?

Uleiul de transmisie l-ai verificat vreodată?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

update: doar de la 3900 rpm pana in 3000 face sunetul asta. din 3000 in jos nu face si doar in treapta a 3-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand accelerezi pe loc intre 3000-3900 rpm tot asa se aude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca atunci cand ai desfacut turbina si ce a mai fost pe acolo,ai montat totul la loc cum trebuie si nu ti-a ramas nimic in plus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zack, nu static, doar in mers ca si cum ai face frana de motor.

@vita-fresh, toate au fost puse la loc cum au fost demontate, ca sa fiu 100% convins am facut poze

update: aseara am mers tot asa, urcam pana in 3900 schimbam si o lasam la frana de motor si culmea nu mai facea asa, am incercat de 3x sa fac cum am zis mai sus si nu mai scotea sunetul acela. ciudat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit-o la alta marca cu un colier desprins de la galeria de evacuare. Facea urat cand o turam mai tare...si intra in trepidatie. Ar fi bine sa pui pe cineva sa o accelereze intre 3000-4000 rpm si tu sa inspectezi compartimentul motor. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape tot ce nu e strans bine zornaie, huruie, face zgomot cu precadere in momentul in care se ruleaza cu frana de motor. Greu de crezut ca gasesti "conserva" accelerand pe loc de la relanti, pentru ca nu va hurui nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci...urcata pe elevator si dat birja in gol!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica oleaca uleiul din cutie,iar daca nu l ai schimbat de mult timp,fa un bine si pune altu.

Pot fi si probleme la cutie,vreun pinion ceva,ramas blocat sau fara ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci...urcata pe elevator si dat birja in gol!!

Şi cum pune frână de motor pe elevator? ;D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de ulei trebuie pus in cutie? ca daca tot il verific atunci mai bine il schimb. de scos uleiul ii simplu da cum il pun inapoi? suflu intr-un pai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

suflu intr-un pai?

NU chiar :))),lasi pe altii sa sufle :D.

Ai nevoie de o pompa de asta sau mergi la un service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indicat este sa pui ulei original,nu costa o avere si il schimbi la 5 ani,ca sa fie bine.

Poti vorbi cu Alex sa ti-l aduca. Despre schimbat,te duci frumusel la un service si ti-l schimba in 10 min.

Mecanicul meu a improvizat dintr-o pompa de Dacie si i-a iesit pompa pentru schimbat ulei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi cum pune frână de motor pe elevator? ;D

Pune buca pe roti

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heatshield-ul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau DPF-ul desprins din suport .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit problema. in cele din urma sunetul il facea scutul de la motor. 2 locase [unde se insurubeaza] si-au dat ultima suflare si dansau cand motorul se tura si faceam frana de motor. problem solved

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit problema. in cele din urma sunetul il facea scutul de la motor. 2 locase [unde se insurubeaza] si-au dat ultima suflare si dansau cand motorul se tura si faceam frana de motor. problem solved

Asa am patit si eu la Chevy Kalos. Se mai tinea in 3 suruburi...si cand a cedat al 2-lea...nu stiam ce huruie pe asfalt!! Noroc ca s-au rupt cele din spate... S-a rezolvat pe moment cu o sarma...in cele din urma rezolvandu-se la service.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now