Alexandru Dumitru

uzura curea transmisie

27 posts in this topic

Salut,

La xc90 cedarea curelei de accesorii poate trage si cureaua de distributie dupa ea, si axele cu came, valvele, poate si pistoanele pot avea de suferit care se repara cu facturi mari sau inlocuirea motorului.la V50 nu stiu daca e la fel dar cel putin asa cred.

Sfatul meu este sa inlocuiesti kitul de distributie si  cureaua de accesorii cu intinzator si  ce mai e pe original, (circa 1000 lei la XC) si tin 100k km,adica nu mai ai treaba cu ele.

Experienta mea cu Contitech (made in RO) nu e una buna, a scartait din prima zi pana in ultima, adica a doua zi cand am scos-o :), am pus-o inapoi pe aia veche tot Contitech(made in DE) si am uitat de ea, ce-i drept la o alta masina, nu la Volvo.

si bineinteles la achizitia masinii schimba toate fluidele si filtrele, nu te increde in fostul proprietar chiar daca scrie pe carte sau daca il cunosti, bani sunt la fel de importanti pentru el ca si pentru tine.

 

Toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de motorizara, nu la orice XC90 (XC70, V70, S60, S80 etc.).

Problema expusa de tine se manifesta la motoarele D5244T(x) (motoare Volvo).  Deci motoarele pe benzina spre exemplu nu au acest defect de proiectare.

TitiB are un V50 cu motor 1.6D (PSA - adica Peugeot/Citroen), care nu intra in aceasta categorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now